Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18653 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 04.01.2015 do 08.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
18:50:09
16.05.2024
palinator
-> Jumbo 16.05.24 14:22:43:

No já tam žádnou volbu vypnutí ESC neviděl, jen položku ASR vypnuto a ESC Sport... Nebo v režimu Sníh se objeví ještě něco?
15:10:34
16.05.2024
vhml
-> Syny 16.05.24 15:05:57: škubne když rovnou chceš jet a přidáš. Když o ten plyn jenom ťukneš, tak si to plyn nepřidá vůbec a jen se odbrzdí a rozjede.
15:05:57
16.05.2024
Syny
-> vhml 16.05.24 14:53:19: Protoze s autoholdem to pri odbrzdeni casto trochu skubne. Kdyz chci zkouset jestli neskube DSG, tak to je trochu kontraproduktivni :)
14:53:19
16.05.2024
vhml
-> Syny 16.05.24 14:43:55: proc bys vypinal autohold? Proste stojis a tuknutim do plynu mu das pokyn k rozjezdu. Vcera v kolone jsem mel pusteny acc, cumel celou dobu do telefonu a jen mu tuknutim do plynu rekl at si popojede. Zastavilo to pak samo. Jen jsem to mel preply manualne na jednicku, protoze furt jak kokot popojizdel na dvojku
14:43:55
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 14:09:28: Jo, DSG se po rovine bez plynu rozjede a hodi tam dvojku. Mimochodem to je jedno z doporuceni, co ozkouset, aby sis overil, ze funguje dobre mechatronika. Nesmi to pri tom vubec zacukat. Samozrejme musis vypnout autohold (pokud ho to ma).



Kdyz jsem to zkousel prvne, tak jsem si myslel, ze to nepreradilo. Ale ono jo, jen to nehlo s otackama ani o prd. Pouze na maxidotu se D1 zmenilo na D2.
upraveno 3x, naposled 16.05.2024 14:45:41
14:22:43
16.05.2024
Jumbo
-> palinator: Dá se s tím blbnout i za sucha, jak jsem psal, když jsem jezdil svoje oblíbené vracečky z garáže, tak jsem z ničím jiným nedokázal těma zatáčkama tak agrasivně, prostě jsem ho měl v manuálu, stál jsem mu za krkem a drželo to a cítil jsem, jak mě tlačí tou zadní nápravou...



A na Sport na blbnutí na sněhu se vykašli, režim sníh a ESC vypnout úplně, byl jsem v zimě na velkém zamrzlém parkovišti, blbli tam borci s bavorákama a byl tam takový led, že se přetočili okamžitě... Takže režim sníh, vypnout ESC (bohužel nejde úplně, ale povolí dost) a pak už jenom pár osmiček dveřma napřed, všechny 4 kola v záběru a protáčení se a auto pořád pod kontrolou... 5
14:09:28
16.05.2024
palinator
-> Syny:

Jako že se to rozjede samo po rovině co to odbrzdíš? Nebo že se to rozjede z kopce? To mi přijde už úplnej bizár aby po rovině bez plynu se auto rozjíždělo a ještě si hodilo další kvalt 3



Pak pust to video na větší obrazovce se zvukem a uvidíš o čem mluvim. 4



-> Jumbo:

Abych pravdu řek, Sko jsem nezkoušel, ani Ečko. Pozoroval jsem to zatim jen Dčko a s autem se seznamoval. Ale dává smysl co píšeš.

Jinak má to i možnost ESC Sport - dá se s tim na sněhu trochu blbnout? 1
13:57:02
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 13:51:27: To pisu ja, ze tohle jediny jsem za tech par jizd stihl zpozorovat ja. Ze kdyz se rozjedu bez plynu, tak to z 1 preradi na 2 a s otackama to vubec nehne. Ale tam je ten prokluz vicemene asi nutnej.



Az zas nekde nejaky DSG budu zkouset, tak se na to schvalne zamerim.
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 13:57:49
13:54:25
16.05.2024
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Je oficiálně i k soukromým účelům a podvály jsou většinou minimálně 1500 - 2000 kg, navíc to má maximálku 2230 kg, takže se přesně vejdu do svého řidičáku...



-> palinator: To popojíždění s prokluzem jsem pozoroval na Yeťákovi a tam pomohlo to přepnout do Ska, kdy se nerozjížděl na 2ku, nechával tam jedničku trochu dýl a pak dokázal tu dvojku cvaknout rychleji bez prokluzu, dost často jsem to používal v terénu, nebo v koloně...



Nedotáčivost u toho Karoqua jde krásně eliminovat plynem, prostě mu šlápni a jakmile připne zadek, ucítíš jak ti začne tou zadní nápravou pomáhat a brzdit vnitřní kola. Kolikrát jsem mu přidal už před zatáčkou, ne až za poloměrem a nechal jsem to na něm, dokázal se s tím velmi pěkně popasovat... Zadní nápravu většinou připíná při prvním náznaku prokluzu, takže nechat pod plynem proklouznout kolo a najednou už tlačí zadní nápravou. Pomoct se tomu dá režimem "sníh", kdy se zadní náprava připíná o dost dřív... Chce to si v hlavně vypnout to omezení z předohrabu, kdy člověk má strach že mu to odejde po tečně. Pokud je pod plynem, tak si ten výkon dokáže rozdělit hodně dobře, jakmile člověk nemá plyn, nebo brzdí, tak už tomu proti té nedotáčivosti nemá ta zadní náprava jak bojovat.



Jééé, teď mi ta bílá služební krabice chybí... A vlastně i ta starší hnědá, co jsem měl doma, s tou byla podobná sranda...
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 13:55:58
13:51:27
16.05.2024
palinator
-> Syny:

Však u vyšších kvaltů to s prokluzem nejede. A nikde jsem nepsal že to z 1 na 2 řadí jakkoliv na volnoběh nebo bez plynu... nebo nevim co tim myslíš...



Prostě rozjíždím se z nuly. Přidám trochu plynu, prokluz jedničky - ten nevim jestli vůbec skončí, ale už je tam fláklá dvojka, ta klouže na 1500 a až po chvíli se začnou otáčky zvyšovat...
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 13:52:51
13:30:33
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 13:17:55: Tak vylozene za jizdy u vyssich stupnu sem to nikdy nepozoroval, ale jak rikam, najeto s tim mam malo a moc jsem po tom nekoukal. Na mobilu to na videu nevidim, se pak podivam na notasu. Me spis zaujalo, ze to DSG bez plynu "na volnobeh" preradi z 1 na 2 a otacky se vubec nezmeni... Tak to bude ten tvuj prokluz :) Ale to uz delalo i mokry 6q DSG.
upraveno 3x, naposled 16.05.2024 13:33:41
13:17:55
16.05.2024
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Tak to vim, stačí se projít kolem vagónu s autama, to bylo posledních minimálně 20 let normální. Ale že už i jakýsi Giti, to jsem koukal.



-> Syny:

Tak ono když ti roste rychlost a nemění se otáčky tak je u dvouspojkový převodovky něco špatně ne? 3

To samý jako když jedu po polňačce s trochou plynu, tak to ukazuje 1500 otáček a je jedno jestli jedu 10 nebo 15 km/h.

Proto píšu, že mi jízda ve srovnání se starším DSG, se kterým jsem jednou jel, přijde plynulejší.

Tady ve 2:05 je rozjezd krásně vidět, jak po jedničce jede s prokluzem dvojky.

2022 Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG (facelift) | POV test drive




-> Jumbo:

Podvozek nekomentuju, rozhodně dobře filtruje nerovnosti a na rozbitých cestách funguje už jen kvůli delším zdvihům pérování a balonovým pneumatikám i přesto, že je to 17". Na nějaký tančení po okreskách mi ale řízení přijde pomalý a když jsem to trochu vzal ostřeji tak to bylo celkem nedotáčivé, ale za to dost možná můžou ty Giti gumy - navíc jsou možná ještě mastný.

Ale SIII s adaptivním podvozkem mi přijde lepší, i když je to auto do přímky. Bez adaptivních tlumičů nevím, neznám.

Jinak ten manuální mód to moc neřeší. Když tam seknu dvojku, tak to bude klouzat stejně nebo si to samo zase podřadí a hodí se do "D". Na M1 to zase zbytečně řve. S klasickým manuálem bych jel na dvojku a nechal to klapat na volnoběhu.



E: Jinak k té teorii. Pravděpodobně se Fabie Combi skoro neprodávaly, proto asi skončily, že? Co na tom, že je po obrovských počtech kupovaly nižším šaržím firmy nezajímavé malosti, jako třeba ČEZ, Pošta, stavaři nebo všichni od drah... Co můžou koupit dneska místo toho? Asi Konu nebo iD3 kvůli ESG.
upraveno 2x, naposled 16.05.2024 13:21:02
12:57:27
16.05.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 16.05.24 12:52:04: Ty u služebního vozidla využiješ tažné na 2t? 9
12:52:04
16.05.2024
Jumbo
-> palinator: Já zase na Karoqa v téhle konfiguraci nedám dopustit, přišlo mi to jako podvozkově nejpovedenější Škodovka, co jsem jako služebáky měl. O4 jsem jezdil skoro půl roku a na to auto jsem si nezvykl, jak vnitřní ergonomií, tak chováním podvozku, kdy to auto bylo prostě nejisté. S převodovkou jsem nikdy neměl problém a když něco, tak jsem si ji hodil do manuálu, nebo do sportu a bylo. Pohodlné, ale zároveň relativně "sportovní", dalo se s tím jet docela slušná palba po okreskách, teď mám v nové práci Supa s předním náhonem a adaptivním podvozkem a rozhodně mu nevěřím tak, jako Karoqu. Pokud vše klapne a za rok budu vybírat nového služebáka, tak vážně uvažuju o Karoqu Sportline 2,0 TDi 4x4 v maximální výbavě, má to 2100 kg na tažném a za mě hodně povedené auto...



Jinak teorie, proč firmy berou automaty je jednoduchá. Hromada "řidičů" už automaty preferuje a vzhledem k fluktuacím a unifikaci se prostě berou automaty s tím, že řidič manuálu si na automat zvykne, opačně je to horší. A vzheldem k tomu, že většina Škodovek jsou služební auta, tak prostě poptávka určila směr nabídky...
12:45:05
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 12:37:47: To jako u DSG poznas prokluz spojky mezi 1 a 2? Jako ja s DSG moc najeto nemam, tak to nemuzu moc soudit, ale ja prokluz nepoznal nikdy 3 Navic to "silnejsi" DSG ma lamely v oleji, ne? Tam by to takova tragedie byt nemusela.
12:42:27
16.05.2024
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 16.05.24 12:37:47: To jsem psal už dřív. 3 Vlezl jsi do šourůmu Škoda a každé auto nazuté na jiných gumách. 3

Jinak Giti, to jsou taky nějací bambusáci, ne?
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 12:55:51
12:37:47
16.05.2024
palinator
-> Syny:

Asi jsou z toho všichni nadšení no...

Leč už několik let nejde koupit Karoq 4x4 v ničem jiném, než 2,0 TDI DSG.



Vyspecifikovali jsme v práci auto s lepší průchodivostí terénem, tak jsme dostali tento výdobytek moderní techniky jako skladovku. Vyhřívaný zadní sedačky tedy moc nevyužijeme, bez el. pátejch dveří bychom se taky obešli. (Jak říká Zeman)... "Mno:"

Po prvním osahání (za který mi mimochodem přijde flastr na rychlost, protože jsem se nějak zamyslel při poslouchání rádia, kde měli benefiční dražbu na nějaký nemocný děti a úzkostlivě jsem neohlídal 50, i když jsem nikam nechvátal) mám pocity dost rozporuplný. Občas to samo vyřadí a plachtí, občas ne, občas to jede pomalu s prokluzem spojky, občas ne, ochotně se to rozjíždí z téměř nulový rychlosti na dvojku, dvojku to řadí po jedničce se značným prokluzem... Jako je to miloučký jak se to rozjíždí a řadí plynule, že to pomalu navozuje dojem měničovýho automatu, ale při představě co zažívaj ty lamely, se mi dělá špatně.

Pro naší práci jsme nepotřebovali ani nejsilnější TDI (byť je to samozřejmě příjemný), ani 7q DSG.

Oproti Rapidu 1,6 TDI to celé žere na průměrným výletu o 1-1,5 litru víc, i když tohle umí pobublávat ve 105 km/h na nějakých 1500 otáček. Ale je to krabice s výrazně větší čelní plochou a širokejma gummami (zn. Giti jen tak mimochodem 3).
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 12:38:02
12:27:15
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 08:45:42: Ze nejde 110kW TDI s manualem je tedy fakt ulet. Niicmene co tak koukam po tech autech, tak manual uz je hodne velka vzacnost a ma ho tak jedno auto z patnacti. Tak jestli to nebude ten hlavni duvod...
10:22:49
16.05.2024
růža
-> charon 15.05.24 06:15:23: popravdě jsem o tom nikdy neslyšel. Já se k tomu dostanu skrz práci přes program (parts). Samozřejmě není problém, abych se podíval, když bude potřeba 6
08:45:42
16.05.2024
palinator
www.garaz.cz/clanek/novin ky-zname-jizdni-rad-omlaze ne-octavie-vykonnejsi-rs-d orazi-brzy-na-ctyrkolku-si -pockame-motoru-ktery-bych om-u-4x4-cekali-se-vsak-ne dockame-21012533



To jsou ty homologace takovej marast, že je automobilka nucená nabízet v podstatě minimální možnost výběru? TDI 85 kW jen s manuálem, TDI 110 kW jen s automatem, 4x4 jen s TSI 150 kW, přičemž to TSI nejde jinak koupit. RS jen benzínová předokolka s automatem...

Z tohohle je mi na blití. Komu to prospěje?



Za chvíli se bude prodávat bílé TDI a když budeš chtít modrou, musíš si objednat TSI 4x4.
06:11:30
16.05.2024
charon
Původní blatník v barvě, kterej nemá shnilej spodek je asi chiméra. Nejsou po těch X letech ... A lakýra to nikdy lakovat nebude, u auta v hodnotě max jedné a půl průměrné mzdy to nemá cenu. Když potřebuju něco menšího, kupuju ty spreje, takový y co se dělaj ve škoda vzorníku, ale lakovat blůetník sprejem je zvěrstvo a navíc ty malý spreje to dva nespraví ... Najitej sprej s podobným odstínem mám, ale docela to tluče do oči ...
06:58:39
15.05.2024
Bukaj
-> charon: Na jedničkové Octavii těch barev tolik nebylo, takže když seženeš plechařinu v původní barvě, tak se nemůžeš moc splést... 4

A když to necháš lakovat, tak lakýrník stejně neřeší kód barvy ale namíchá to podle zbytku vozu...
06:15:23
15.05.2024
charon
-> růža: A existuje nějakej dekodér nebo něco, kde by se to dalo zjistit online? Já třeba na jedničkový octe servisku ani štítek nemám a kód barvy by mě zajímal až budu měnit blatníky ...
09:25:11
14.05.2024
růža
-> CHIP 14.05.24 09:09:16: a pokud není ani jedna možnost -> saskyn2: , tak podle VIN
09:14:19
14.05.2024
saskyn2
-> CHIP: typicky bývá stribro la7w ale koukni na štítek do kufru nebo do servisky
09:09:16
14.05.2024
CHIP
Dotaz .. Jak zjistím kód barvy na Octávce 2. Bylo více druhů stříbrné ? Chci si koupit takovou tu opravnou tužku na drobné ťukance na autě.
16:21:05
10.05.2024
ajok
-> StepaNoFUN 10.05.24 11:00:50: sousedovi jsem rikal, at si je da nerez... ale on, ze to brzo proda, no jen aby..., aby pak zas neprisel zamnou, abych mu to povolil
13:46:52
10.05.2024
Milan 136
11:27:21
10.05.2024
StepaNoFUN
-> Milan 136: Kuwa jsem si spletl téma... Přesunuto.
11:22:48
10.05.2024
Milan 136
Přesunuto z tématu VW Golf I,II,III,IV a další VW...

-> StepaNoFUN 10.05.24 11:00:50: Aby to bylo jednodušší 1

Zespodu je má facelift.
upraveno 1x, naposled 10.05.2024 11:23:06
11:00:50
10.05.2024
StepaNoFUN
Přesunuto z tématu VW Golf I,II,III,IV a další VW...

No ty woe. Ty šrouby na přední nárazník u OIII umístěný z blatníku a ještě torxy někdo vymyslel hlavou. :-/ Kuwa proč tam nemůžou bejt šrouby zespoda?
06:08:48
03.05.2024
charon
-> ajok 02.05.24 07:05:31: To nevím, prostě se mu tak říká už strašně let. On prej bejval kdysi blázen do závodění, ale to je nepotvrzená infoemace
upraveno 1x, naposled 13.05.2024 12:05:39
08:22:12
02.05.2024
saskyn2
-> charon: Však říkám, že máš štěstí, takový lidi prakticky nejsou a když jo, tak se k nim nedá dostat, protože mají práci na 3 roky dopředu3
07:05:31
02.05.2024
ajok
-> charon 02.05.24 06:25:28: jo, to bude on, proč blaznivej? :)
06:25:28
02.05.2024
charon
-> ajok: Koho myslis? V Nizkove je ofiko servis jen TD cars a tam bych si nedal ani koloběžku vzhledem k jejich cenové politice. A jestli myslíš bláznivýho Jendu z Kovárny v Přibyslavi ( www.firmy.cz/detail/19941 39-autoservis-jan-krejci-p ribyslav.html ) tak ten do LPG dělá snad 20 let, ale já u něja auto nikdy neměl. Jezdil k němu kolega, ten si ho chválil, ale on LPG neměl.

-> saskyn2: Tak ten co zemrel delal vsecko na co nepotreboval super vybaveni, jel na obrat aby vydelal na dovybaveni dilny. Ten co to u nas dělá ted takto má jako konička po práci - on si udělal doma hodně pěknou dílnu a aby se to aspoň trochu rentovalo, tak opravuje auta jakože za dobře - za práci si většinou řekne naprosto směšný peníze - švagrový třeba chystal zanedbaný auto na STK (tlumiče, výfuk, 2 pneumatiky, ramena, náplně, filtry, jel s tím na STK) a za to všecko si vzal ale 3000. Něco málo má ještě na dílech, ale ceny který si účtuje za díly odpovídají e-shopům odkud je kupuju já pro sebe. Takže jestli někdo dělá za takovou cenu, tak se moc nemá smysl doma trápit s rozvodama (což se mi třeba na oktávce vůbec nechce)
upraveno 1x, naposled 02.05.2024 06:27:29
08:17:10
01.05.2024
ajok
-> MOLSO 23.04.24 12:01:38: super, diky proti bosch funguji skvele (pritom by clovek rekl iridium jako iridium), pritelkyne prohlasila, ze s nima pri zatlacovani do sedacky motor nezadrhava3
10:16:14
30.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> ajok 30.04.24 05:26:16: Jenomže mrkni, v kolik hodin jsme je psali. 4
upraveno 1x, naposled 30.04.2024 10:16:23
09:26:33
30.04.2024
ajok
-> charon 30.04.24 09:09:16: ten, co dela u Vas LPG, toho znas?

doporucoval mi ho nekdo, ze k nemu jezdi az ze Znojma...
upraveno 1x, naposled 30.04.2024 09:27:47
09:23:49
30.04.2024
saskyn2
-> charon: To máš celkem štěstí, já bych řekl, že v drtivé většině případů ti co jsou alespon trochu šikovný vůbec na takovýhle keply nesáhnou, protože mají dost práce na normálních autech kde je majitel schopný platit trochu jinou hodinovku. Ale ber to jen jako názor někoho kdo jde náhodou kolem3
09:09:16
30.04.2024
charon
-> palinator: Tak na tydle věci jsem měl u nás ve vsi garážistu, kterj byl hrozně šikovnej. A teď tu máme ještě jednoho. Konečně proto disponuji povětšijnou starými keply, které garážníci spravojou 3x týdně
07:09:55
30.04.2024
palinator
-> charon:

Nejlepší je, když to pak hodíš do servisu a servis to buď neopraví a nebo zkurví něco jinýho. 3
06:20:37
30.04.2024
charon
A já zase Jardu chápu - já si taky svoje keply opravuju sám a když už nevím, zkusím se poradit s ostatníma, jestli nemají nějakou (dobrou) zkušenost. Když na to čas nemám, tak to hodim do servisu, ale kontrolovat po sobě svojí práci a ověřovat je občas docela dobrej nápad.
05:26:16
30.04.2024
ajok
-> Syny 29.04.24 21:33:24: tak jsem jel nekolik stovek km, tak jsem to odzkousel, nezkousim to jen tak kazdej den, to bych tu psal poznatky porad, nemam ani na palivo to jen tak stovky km porad zkouset... kolem komina par desitek km se fakt tyto neduhy neprojevi

-> Jirik_Tuňák1983 29.04.24 23:53:38: -> Syny 29.04.24 21:33:24: hosi, to napsani prispevku zabere asi tolik casu, jako vymenit vsechny civky a svicky dohromady :), vite kolik jsem mel casu, kdyz pro me virt neexistoval... a ted tady toho stejne ctu tak 10%, protoze na to proste nemam cas a uz vubec na neco reagovat, jen kdyz vim, ze nekomu s necim mohu pomoci
upraveno 1x, naposled 30.04.2024 05:41:22
23:53:38
29.04.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 29.04.24 21:33:24: Zrovna jsem to chtěl napsat. Většina lidí dá svíčky a nenimrá se v tom.

Já jsem vstával do práce v 5:40, z práce jsem jel do Hornbachu, koupil nějaké zahradní nářadí, pak v Tescu v lékárně koupil něco ženě, drobný nákup, něco pro děti (stoleček a židličky), přijel domů cca v 17:30, sestavil naviják na hadici, k tomu jsme si dali kafe a koláč, vyřídil nějakou agendu, uklidili jsme se ženou roztahané hračky, žena připravila večeři, já četl pohádku. Sedli jsme si teď, řešili jsme ještě nějaké věci okolo. Každý den nemáme takový, jiné jsou klidné, ale rozhodně nemám čas se mrcasit kolem auta a do bezvědomí vyndavat svíčky a cívky. 3
upraveno 1x, naposled 29.04.2024 23:55:31
22:04:03
29.04.2024
minno
-> Syny: Musíš si vedieť rozdeliť priority1 Sťažovať sa nepomáha. Ale aj tak to máme každý inak. Jedno je však isté - pre každého má deň 24 hod., záleží len na tom, na čo ho kto využije.
21:33:24
29.04.2024
Syny
-> ajok: Jako já obdivuju, kde ty na tohle vše bereš čas. Já vůbec nestíhám to co bych stíhat chtěl. Na nějaký koníčky už mi vůbec nezbývá čas a když si představím, že bych ještě tolik času věnoval autu, tak to by mě mohli rovnou zastřelit. Jenom za dnešek jsem málem chcíp, furt řešil něco v práci, doma i jinde, vůbec jsem neudělal to co jsem chtěl a sednul jsem si "v klidu" až teď, polomrtvej a za chvíli půjdu asi spát, protože ani 3. kafe už mi moc nepomáhá...
21:24:08
29.04.2024
ajok
no tak jsem to dnes odzkousel a bosch iridium jsou proste horsi, nez brisk silver, vadi mi na nich to, co mi vadilo loni v Chorvatsku, proste pri vysoke zatezi a otackach tam je neco trosicku citit - zadny misfire to nedetekuje, to to musi byt tak min. 10x horsi, je to teda lepsi nez loni, mozna diky tomu, ze mam tsi civky a ze jsem zmensil na dvouch ten odtrh na 0,7... a ted mi prisly ty Denso Iridium TT a ty maji odtrh dokonce 1,1 mm a to jsou urceny pro LPG9 tak nevim, jestli je tam zkusit tak

Jinak jsem zkousel i benzin - mam tam vervu a je to velmi podobne, mozna nepatrne lepsi.
21:47:00
28.04.2024
ajok
-> Jarda/felda 28.04.24 09:31:22: u tohodle? to je malo i na favomotor... u nivy mam 1 mm a no problem4
09:31:22
28.04.2024
Jarda/felda
-> Jakub M. 28.04.24 08:06:01: na plyn se doporučuje 0.5 odtrh 1
08:06:01
28.04.2024
Jakub M.
-> ajok:
S NGK tsi cívkami šlo spolehlivě jezdit mezeru 0,9... Dokonce to mělo vliv na chod v otáčkách
Na origo cívky vždy 0,7. Je to snad i v příručce ... Svíčky jsem jezdil origo/NGK. Vždycky jsem musel ladit mezeru - svíčky chodily jak noty na buben +/- 0,2mm.
Ovšem jak na plyn to netuším .. vždycky jsem tam sypal N98 + Millers
Extreme Tyres