-> vhml:
Kdyby to bylo tak krásný....
Stěrače na auto nedávám, protože jak se postupně zasere okno, tak se pak jednoho krásnýho dne stane, že to samo od sebe setře a já se leknu jak prase (poskakujou stěrače).
Na topení se sahá, pokud je člověk kolenovrt nebo ekolog a první kilometry radši přečká v zimě, než aby běželo PTC či jiné formy příhřevu. U EV je to tak nějak nutnost. Pokud by se s EV jezdilo na auto nějaké postrky s vymrzlým autem, tak ten 5kW průtokáč by baterku přeci jen vymrdal výrazně rychleji.
Dálkový (Matrix) v provedení se kterým mám zkušenost, někdy nefungují spolehlivě. Buď to praží cyklistovi/chodci do xichtu nebo je dobré je zhasnout dříve, než se auto vynoří z prudké zatáčky. Někdy naopak třeba kvůli veřejnému osvětlení souběžně vedoucí cyklostezky je nutné dálky rozsvítit ručně. Komediální je, že pokud člověk dá automatickej režim a ten dálky nerozsvítí, tak zrušení toho automatického režimu nelze provést (člověk místo toho aktivuje světelnou houkačku). Musí se buď rozsvítit dálky natvrdo a nebo volič světel přestavit z polohy AUTO na potkávačky a zpět.
Ruční brzda taky potřebuje manipulaci, protože autohold svítí lidem do xichtu brzdovkama.