-> Sita 22.02.25 05:50:18: to uz mi nekdo nekde napsal, ze neveri kolik jsem najel rapidem, pritom ve volnem case to auto clovek vyuziva vic, nez kdyz musi do prace, ktera zabere 8h a navic nemuze na vic dni nekam, sef to ma jinak, ten auto vyuziva jen na cesty do prace, takze jen pracovni dny 120 km a TSi fabie mu celkem drzi uz cca 200tis.km, rodinne cestovani hromadnou dopravou a dovolena busem s cestovkou.
Jinak ja nerad jezdim do prace, pred 6 rano je na silnici nejvic blbcu a stale stejna trasa.
-> StepaNoFUN 22.02.25 07:40:28: kdyz jsem v paci jezdil obden, tak jsem se jednou za rok dostal pres 100tis.km, ted to je max nekolik stovek km za mesic a to nestoji za rec
Ted nevim kterym autem na Ukrajinu, jestli felicii, rapidem, fabii nebo naftovou octavkou, v nive jeste nemam plyn, naftovou octu bych vyloucil, tam je nejvetsi riziko poruchy, sice se na ni uz tak 2 roky nic nevysypalo, ale jezdi trasy do 100km.
-> saskyn2 21.02.25 22:09:02: a to Jirko presne pises, stary auto je mnohem jednodussi dat do velmi slusneho stavu a pak ti bude dlouho slouzit, problem jen ta kvalita dilu... udrzet nove v chodu je mnohonasobne nakladnejsi, ale mechanici uz maji grigt, rikal jsem, ze jsem na nive menil prevodovku 2 dny a on, ze to ma za 4h a jeste si s kolegou vypije kafe, ale zas me prekvapilo, ze Ty odmitas takovou dobrou praci, jako je tesneni pod hlavou u feldy, to je i proti rozvodum odpocinkova prace, ale zas chapu, ze mohou byt utopeny vlozky a pak uz by to bylo prace vic...