skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> vhml: Je to 1,6 75KW a jsou tam taky 256ky ;) .
-> palinator: hele spočítej si to, já platím dost za svoje auto a dotovat ještě auto ženy jen kvuli vzhledu, když bude stát skoro porát u baráku a nebude jezdit ? Co stojí disk 16?? plechy jsou vetšinou na opískování a komaxit, ale to taky vydrží houno. Tak hlíny a to jsi na 4 až 6ti za sadu k tomu nový gumy a kde jsi s cenou ???? ( ano jdou i levnější disky, ale často nakopaný a nebo tak vyžraný, že jsou stejně na písek a lak ) Holt když to někdo při dovozu posral, tak to tak je. A postavit to na něco co tam nesmí bejt a při případný havárce se dohadovat s ďoubavým pojišťovákem, nebo policajtem ?? To radši tohle. Ale každej to vidíme po svém . Na čem to dojelo nevím. Já dovoz nedělal a přivezlo se to na nějakejch hlínách se zimákama 195/65/15. To že disky jsou 7J 15 ET35 fakt okem nepoznám, to jsem zjistil až po dukladným vydrbání. A to, že to úředně při dovozu takhle zařízli jsme nevěděl. Neznám úředničinu a všechny postupy. Holt pro přístě nejprv našprtat z paměti všechny tyhle kundoviny.
-> vhml: aj 1,6 aj SDI
-> vhml 30.07.19 20:53:30: aha, jsem nepostrehl, ze ma 1.4, ta je docela vzacna, ze? to ma euro 2 nebo 4?
-> Jarda - zrušená registrace 30.07.19 20:38:39: 1.4 měly 256mm jako Fabie
-> palinator 30.07.19 20:29:40: to musi mit nejake pidi brzdy, i na linou naftu nejdou dat mensi, nez 15

-> MerHanz:
Tos tomu dal s těma 14"
To je hnus první třídy. Sorry jako.
E: a na čem to auto vůbec přijelo?
Tos tomu dal s těma 14"

E: a na čem to auto vůbec přijelo?
-> palinator: Ty plechy jsem sehnal 14ky a rozdíl, se přiznám, jsem koukal jen na KaK Pneu a jen na letních. Tam je to jak jsem psal. A na zimu koupit gumu co je X let stará není moc fajn. Pokud za to nebudou chtít nesmysl určitě by bylo dobrý to tam zapsat. Ale na léto pak asi seženu buď ty divný 15ky a nebo ty 16ky. Tam už je to na stejno. Jen v těch klasickej h 15kach je lepší výběr. A fakt tam nebudu dávat nic co tam nepatří. To by tam mohli ostat ty co tam jsou a ty jsou se 195kama skoro vylezly z blatníků a to už na STK tady resej.
-> MerHanz:
Pneunet má Polaris 5 s rozdílem 100 Kč, spešl jsem se na to koukal.
Ale handrkovat se o tom nebudu. Věřim, že bys našel i správný ET, i když si myslim že to by nikdo nikdy neřešil.
Ty koncernový plechy jsi teda našel 15" a budeš dál řešit zápis 195/65 do TP?
Pneunet má Polaris 5 s rozdílem 100 Kč, spešl jsem se na to koukal.

Ty koncernový plechy jsi teda našel 15" a budeš dál řešit zápis 195/65 do TP?
-> palinator: Rozdíl je větší, koukal jsem na to cca 250 na gumě. Každopádně zimáky jsou vyřešený. Mám domluvený fulngl plechy origo koncern za 600 ks. A nový gumy budou kolem litru ks. Tak pak až ty letní. Ty teď žena kupovat nechce.
ještě k odkazu, to jsou ET50 a maj bejt ET42 ;) . Jdu cestou legální, kdyby náhodou něco ;)
ještě k odkazu, to jsou ET50 a maj bejt ET42 ;) . Jdu cestou legální, kdyby náhodou něco ;)
-> MerHanz:
Nějaký starší plechy nebo vohlomejzdaný ALU rovnou s 205/55 R16 by cesta nebyla? Třeba tohle:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-4ks-alu-kol-se-zim nimi-pneu.php
Já si pořád nejsem jistej že tam bude proti 195/65 tak zajímavej cenovej rozdíl. Rozdíl v ceně nový Barumky 195/65 R15 a 205/55 R16 je stovka na gumu.
Nějaký starší plechy nebo vohlomejzdaný ALU rovnou s 205/55 R16 by cesta nebyla? Třeba tohle:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-4ks-alu-kol-se-zim nimi-pneu.php
Já si pořád nejsem jistej že tam bude proti 195/65 tak zajímavej cenovej rozdíl. Rozdíl v ceně nový Barumky 195/65 R15 a 205/55 R16 je stovka na gumu.
-> Jarda/felda: Kde to najdu ? A jsem zvedavej co za to budou chtít.
-> MerHanz 30.07.19 13:45:24: potvzení od škoda auto, dá se řešit online s centrálou na saloon nemusíš vůbec
-> palinator: tak abych to upřesnil uplně, v TP je 6J 14 ET37, 6,5J 15 ET43 a 6,5J 16 ET42 s tim, že ta 15ka je jenden jedinej možnej disk klusika jsou 6J 15 ET38 ( pokud se nepletu ) A o gumách jsme už spal. A než na zimu dát cca 5 tic za disky a pak kolrm 1500 za gumu.... to radši ty 14ky. je to stará vrána co bude jezdit max 20km a za sezonu se vejde do 2 tic. . Na léto je to taky rozdíl kolem 300 na jedný gumě mezi klasikou a těma mejma 15/16 . S tim, že snazší je sehnat 16ky, než ty spešl 15ky disky. A nájezd bude cca stejnej jako v zimě. Proto koukám, po tom jak tam dostat klasiku, gumy dřív stvrdnou a budou stejně na vyhození ;) . Každopádně po návštěvě úřadu prej jedině papír z akreditovanýho pracoviště a až na základě toho jako atyp. Do dovozovky nejen že napsali jako otisk DE TP, ale i se odkázali na nějou technickou normu, nebo co ( alespoň podle toho co tvrdili na úřadě ) a to každou jinou možnost údajně zavřelo. Je prfavda, že v úřadech se nevyznám. Je to pro mě nezbytný zlo a vše se učit a hledat to nemám čas, natož chuť.
-> Alenka 30.07.19 09:48:35: už budu muset našetřit na nějakou tu úpravu 

-> palinator 29.07.19 22:16:35: na normalnich upravach davam 1200km, srdcarum na vyslovne prani zatim max 2000km :)
Solenoidove motory najedou mezi regeneracemi mene, cca 1000-1200km, pieza s dobrymi vstrikovaci a funkcnimi virivymi klapkami daji po dalnici s rezervou i tech 2000km.
Dukaz misto slipu:
Tiguan 2.0tdi 140k CBAB, DSG, 4x4. Uprava na 184k, v jednotce jsou z bezpecnostnich duvodu seriove parametry pro vypocet zaneseni DPF.
550km od posledni regenerace je skutecne zaneseni DPF zcela zanedbatelne (0.6g), vypoctene je cca v pulce hodnoty pri ktere se automaticky spousti aktivni regenerace (25-26g) s tim, ze tohle auto jezdi pouze po meste.
Solenoidove motory najedou mezi regeneracemi mene, cca 1000-1200km, pieza s dobrymi vstrikovaci a funkcnimi virivymi klapkami daji po dalnici s rezervou i tech 2000km.
Dukaz misto slipu:
Tiguan 2.0tdi 140k CBAB, DSG, 4x4. Uprava na 184k, v jednotce jsou z bezpecnostnich duvodu seriove parametry pro vypocet zaneseni DPF.
550km od posledni regenerace je skutecne zaneseni DPF zcela zanedbatelne (0.6g), vypoctene je cca v pulce hodnoty pri ktere se automaticky spousti aktivni regenerace (25-26g) s tim, ze tohle auto jezdi pouze po meste.
-> palinator 30.07.19 07:09:07: U feldy mpi to sycelo i na volnobeh :) ale tady nevim, jestli bych to v aute slysel... Kdyz mi nekdo slape na plyn a posloucham u motoru, tak nic neni slyset.
Jinak, kdyz vyhodim rele sekundarniho vzduchu, tak se rozsviti check engine a auto ozije, hodi to nejakou chybu odvetrani paliva a readinese nenacte sekundarni vzduch.
Jinak, kdyz vyhodim rele sekundarniho vzduchu, tak se rozsviti check engine a auto ozije, hodi to nejakou chybu odvetrani paliva a readinese nenacte sekundarni vzduch.
-> Jarda:
Těsnění pod sacím by v tahu syčelo nebo ne?
Těsnění pod sacím by v tahu syčelo nebo ne?
-> saskyn2: Stejne, aby to nebylo to tesneni pod sacim, ma to v zatezi trochu zvuk, jak rapid, kdyz mu upadne chobot od airboxu na lpg a je to dost chudy... ale to muze byt i ta vaha, kor kdyz neukazuje dobre, chudou smesi se da znicit kazdej motor... :/ napada me to zkusit nafouknout hadickama ke vstrikum lpg, doufam benzinovejm vstrikum tim neublizim? A ted jeste aby bylo vsech 5 ventilu zavrenejch.
-> Alenka:
A kolik km proběhu si teda troufneš?
A kolik km proběhu si teda troufneš?
-> Jarda: Hele nevim který šikmý oko to vyrábělo
akorát mě sere že to zákaznici píská, nicméně to chtěla.

-> saskyn2 29.07.19 20:51:15: neni japonec? :(
-> Jarda/felda 29.07.19 21:00:24: aha, myslel jsem i elektronika... alespon kdysi byla
no mam tam asi jeste z vyroby bosch
motofocus.cz/firma/huco
-> Jarda/felda 29.07.19 21:00:24: aha, myslel jsem i elektronika... alespon kdysi byla
no mam tam asi jeste z vyroby bosch
motofocus.cz/firma/huco
-> Jarda - zrušená registrace 29.07.19 20:24:36: hitachi je dobrý nářadí
pokud chceš váhu tak pierburg nebo bosch 


-> Jarda: Neni, je to čína, nedávno jsem z nouze kupoval čerpadlo do nádrže hitachi protože zákazník pospíchal a pierburg nebyl skladem a přišlo nějaké HUCO a hned od začátku píská.
Je hitachi dobra znacka? zaujala me ta zaruka 5 let autodilos.cz/autodily/...
/elektricky-system-motoru?
productId=...
doufam, ze to nebude teda tesnenim saciho potrubi, hadice by mely byt vsechny OK, nakousane jsem povymenoval...
doufam, ze to nebude teda tesnenim saciho potrubi, hadice by mely byt vsechny OK, nakousane jsem povymenoval...
-> palinator 26.07.19 12:09:02: to ne, kdybych spoustel jen na zaklade rozdilu tlaku, taky by se nemusela regenerace spustit nikdy.
Zejmena motory s virivymi klapkami po moji uprave nekouri do filtru skoro vubec, resp. behem 1000km se v DPF zachyti do 2g sazi, takze vetsinou spoustim regeneraci na zaklade kilometroveho probehu nebo vypoctene hodnoty podle toho, co nastane driv.
Zejmena motory s virivymi klapkami po moji uprave nekouri do filtru skoro vubec, resp. behem 1000km se v DPF zachyti do 2g sazi, takze vetsinou spoustim regeneraci na zaklade kilometroveho probehu nebo vypoctene hodnoty podle toho, co nastane driv.
-> palinator: napsal jsem to blbě. ty 16ky jasně, že 205/55/16 Ale jde o to, že to najede do 5tic za rok. A kupovat na to zbytečně dražší kola i gumy mi přijde zbytečný. Proto bych tam rád klasiku. V 15ce tam je jen 205/60. A to je stejná cena jak za 16ku.
-> Jarda/felda: To jo, ale tady u nás jsou ochotný na přesdržku a všechno si nechaj královsky zaplatit. Na stk mi říkali, něco cca 3500. Holt Matrix Lipovka.
-> Jarda/felda: To jo, ale tady u nás jsou ochotný na přesdržku a všechno si nechaj královsky zaplatit. Na stk mi říkali, něco cca 3500. Holt Matrix Lipovka.
-> MerHanz:
Jen pro upřesnění, je to rozměr 205/55 R16 a nebál bych se toho ani na zimu.
Cena je nízká, protože je to běznej rozměr, kup na to nějaký levnější origo liťáky a paráda.
Nad čtrnáctkama ani nepřemejšlej, je to hnus největšího kalibru.
E: už chápu, čtu 205/60 R15... ale i tak platí to co jsem psal výše. Není dnes při našich zimách důvod se toho bát
Jen pro upřesnění, je to rozměr 205/55 R16 a nebál bych se toho ani na zimu.


E: už chápu, čtu 205/60 R15... ale i tak platí to co jsem psal výše. Není dnes při našich zimách důvod se toho bát
-> Jarda/felda 28.07.19 21:27:25: a policia ako u vas tak aj u nas je len partia papierozrutov nic viac ani menej.
inac by zakladne rozmery pneu a diskov mali pre kazde bezne auto v databaze priamo dostupne...
inac by zakladne rozmery pneu a diskov mali pre kazde bezne auto v databaze priamo dostupne...
-> MerHanz 28.07.19 20:08:26: 195/65 r15 je snad základní rozměr na O1 na to by ti měli dát potvrzení ve škodovce
Mám dotaz, uměl by tu někdo podle vin někde vyhrabat kompletní specifikaci O1 tak jak vyjela z fabriky ? Rezervu tam máme 195/65/15, ale už v německým TP tenhle rozměr chyběl a dovozovou STK udělali jako jeho otisk. Hledám páku na úřad aby mi to tam dopsali. Na léto dejme tomu, že by 16ky šli ( ty tam jsou ). Ale na zimu dávat 205/55/15 mi přijde zbytečně široký a nebo zhánět 14ky a na to 175/80 je na komplet nový kola ( zbytečně drahá švanda ). Proto bych rád dostal do TP klasickej rozměr. Jinak je to 2001čka 1,6MPI 75KW.
-> Alenka:
V rámci tvejch Dieselgatů se ty regenerace chovaj stejně nebo tam spouštíš regeneraci až na základě rozdílu tlaků?
V rámci tvejch Dieselgatů se ty regenerace chovaj stejně nebo tam spouštíš regeneraci až na základě rozdílu tlaků?
-> Syny 26.07.19 08:33:32: omlouvam se, nemam cas tu vse sledovat...

-> Luky: ano.
Kdyz tomu budes stat na krku dostatecne dlouho, DPF si tim dokazes zcela zregenerovat, ale "bezne" aktivni regeneraci se stejne nevyhnes, protoze driv nebo pozdeji narazis do maximalniho kilometroveho probehu mezi aktivnimi regeneracemi, kdy si po ujeti teto vzdalenostijednotka sama nastavi maximalni zaneseni DPF bez ohledu na realitu a tuto virtualni hodnotu si nasledne "vypali" navzdory tomu, ze DPF je teoreticky zcela prazdne.
-> Syny: ano
Kdyz tomu budes stat na krku dostatecne dlouho, DPF si tim dokazes zcela zregenerovat, ale "bezne" aktivni regeneraci se stejne nevyhnes, protoze driv nebo pozdeji narazis do maximalniho kilometroveho probehu mezi aktivnimi regeneracemi, kdy si po ujeti teto vzdalenostijednotka sama nastavi maximalni zaneseni DPF bez ohledu na realitu a tuto virtualni hodnotu si nasledne "vypali" navzdory tomu, ze DPF je teoreticky zcela prazdne.
-> Syny: ano
-> Alenka 25.07.19 21:57:45: A zapne se ihned znovu pri poklesu pod tech 75% ?
-> Alenka: což ale znamená že regenerace probíhá, jen sama od sebe, pasivně?
-> palinator: regenerace se prerusi pri pozadavku na cca 75% maxima dostupneho tociveho momentu, protoze presne jak rikas - teplota vyfukovych plynu uz sama o sobe dosahne hodnoty potrebne pro oxidaci sazi v DPF.
-> Jumbo: Bez klimy.
-> Syny:
Není to přerušení regenerace u CR náhodou tim, že:
1) Vstřikovat navíc naftu nemá smysl, protože filtr hoří (regeneruje) už sám o sobě
2) Kdyby se ta nafta vstřikovala, tak to rovnou nataví DPF
?
Není to přerušení regenerace u CR náhodou tim, že:
1) Vstřikovat navíc naftu nemá smysl, protože filtr hoří (regeneruje) už sám o sobě
2) Kdyby se ta nafta vstřikovala, tak to rovnou nataví DPF
?
-> Syny: rozumný interval - nebo jako když nám diesel boxer v Impreze uměl mezi výměnami naředěného oleje najet i 900 km? 

-> bouchy 25.07.19 14:53:32: Jsou ruzny systemy, nekde se snad i pouziva 5. vstrikovac pred katalizatorem (nevim kde, to jsem nekde cetl). Koncern to ma reseny vstrikem nafty tesne pred uzavrenim vyfukovych ventilu (proto CRko regeneruje bez problemu - ma potrebny tlak nafty v jakoukoliv dobu a ne jen pri jasne dane dobe natoceni vacky). Samozrejme oleji to moc dobre nedela, ale kdyz vymenujes po 15tkm nebo roce, tak myslim, ze to problem uplne neni. Tedy pokud te to neregeneruje kazdou chvili a ma to nejaky rozumny interval. Proto je taky dobry ty regenerace nechat dojet a nenechavat upravovat SW po dieselgate, kde se udajne regenerace spousti 2-3x casteji
Jinak tedy nevim jak u PD, ale u CR se paradoxne pri ostre jizde regenerace nespusti - dokonce se i prerusi, pokud uz bezi.

-> Shader: nemas zaplou klimu?
-> Nwkt: Jo, s dobíjením problém není.
Jdu z práce a po nastartování opět 1000ot. Tak jsem tomu dal napít na obchvatu a je klid.
Jdu z práce a po nastartování opět 1000ot. Tak jsem tomu dal napít na obchvatu a je klid.
-> Syny: Hm, to bude asi ono. U PD se to prvně masivněji rozšířilo a byly hlášky typu "renegerace se spustí jen při ostřejší jízdě..." a možná i proto ty zabetonovaný filtry a investice. Jen proto, že v návodu chyběla zmínka, že auto musí mít přístup pomalu na dálnici. Zajímal by mě ten rozdíl PD a CR (což je doufám mainstram).
Nafta se vstřikuje ve válci (proto zvášený voln.), nebo to jde nějakou extra cestou? Četl jsem i něco o otevřených ventilech a "zapálení" vnitřku DPF - ale to už je asi moc velké psycho, hlavně to musí dělat náramně dobře oleji.
Nafta se vstřikuje ve válci (proto zvášený voln.), nebo to jde nějakou extra cestou? Četl jsem i něco o otevřených ventilech a "zapálení" vnitřku DPF - ale to už je asi moc velké psycho, hlavně to musí dělat náramně dobře oleji.
-> Shader: Dobíjí ti to?
-> Syny: Co jsem se docetl, tak regenerace u PD na volnobeh neni mozna. Pak ale nechapu ty dva jevy, ktere popisuju nize!
-> Shader 25.07.19 13:01:14: Tak u PD je to s regeneracema trochu slozitejsi. Uplne s tim zkusenost nemam, tak treba povi nekdo vic, ale co vim, tak regenerace na volnobehu u PD je dost problem.
-> Syny: Jo, PD.
-> Shader: A to mas CRko nebo PDcko? Svolavacka byla tusim na vstriky od Siemensu u PDcka, u railu o nicem nevim...