raz za dva roky osetrenie podvozku : ocista a vosk na dutiny a inac len bezny servis podla planu.
Rad by som ta poznal osobne ked pojdes smerom na vychod zastav sa porovname park vozidiel

a kdyz clovek cte recenze, tak lidi o tech civkach psali, uz kdyz to bylo nove

ja si u octy nemam moc na co stezovat, snad jen me fakt serou mraky vw zbytecnosti, co vse clovek musi rozebrat, aby se k necemu dostal, to je vyhozenej cas proste a ja jsem perfekcionalista na techniku, ja musim mit vse top a jak se mi neco trosicku nelibi, tak se v tom hned musim vrtat, lidi jsou schopny jezdit s rozpadajicim se autem, ale ja resim kazdej zvuk, kazdou vulicku, jak neco nefunguje presne tak, jak ma (nebo si myslim, ze by melo :)
I když je to asi házení hrachu. Ty tvoje dedukce, úvahy a závěry nad něčím s konstrukčním stářím 50 let, na kterých stavíš, jsou už přinejmenším směšný. Viz ten plesnivej sejra sprzněný Voloďovo rukou upatlanou od pelmení, odladěný kulatým šroubovákem a ožvejkanýma sikovkama. Pak je zcela jedno, zda konstrukční prvky vyvíjelo Nasa nebo Uzbekistán. To samé ty dokola resuscitované O1, ty už jsi taky oznámkoval a zaškatulkoval, ale nejsem si jistý, zda jsi vzhledem k pořízeným kusům objektivní a soudný. Protože zrovna třeba Palinator žádnou závadovostní apokalypsu nehlásí. 

vsak na nive je taky vetsina dilu, co vymysleli italove a taky to stoji zato
No i v praci se setkavam s tim, co zkonstruovali italove a ta sveraznost je obdivuhodna, treba priruba, ktera drzi na presahu hlavicek sroubu, kterej je zasroubovan vedle, takovy provizorni kutilstvi uvedene do seriove vyroby :)))

Na druhou stranu když spočítám ten čas v kolonách a hlavně nervy tak to asi za to stojí

ja octu mam 1978,- kc a stve me to, nivu jsem chytil nejakou akci na terenni vozy a 1280,- pak mi dokonce nabizeli 1111,-kc ale to jsem prosvihl. Nakladnejsi zacinaji byt cimdal vic stk a em :/