Zeptám se na váš názor. Máme octu 1 tdi, jezdí s ní žena, ale vzhledem k jejím nájezdům uvažuju o výměně za benzín/lpg, potřebuju však auto s podobně velkým kufrem, aby se tam dobře vlezl kočárek. A líbí se mi toto: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-Octavia-20-i-kombi-
LPG-nova-cena.php
Je to v podstatě klon naší oktávky, stejná barva, rok výroky, jen tahle ta má výrazně lepší výbavu a neorigo kola. Naše tdi je zas po rozvodech, ložiskách kol a předních tlumičích + pružinách a dalších drobnostech, kromě prasklých závěrných závitů zadních pružin a asi jednoho zadního tlumiče (vrže) bez závad. Tohle auto je v inzerci malinko delší dobu /co vim cca půl roku), až bude počasí, asi se na ní pojedu podívat.
Jak jsou na tom doulitry se spolehlivostí?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
09:57:16
02.03.2018
02.03.2018

charon
09:56:54
02.03.2018
02.03.2018

suri
-> Milan 136: viem koľko to stojí , hold tie autá buď treba zaplatiť a urobiť alebo dať do šrotu , tieto alternatívy medzi stoja za hovno
09:35:44
02.03.2018
02.03.2018

Jarda/felda
-> vhml 02.03.18 09:30:08: a bez ohledu na to že si našteluješ sedačku a už si za tebe nikdo nesedne
to se mi nestalo ani v porovnání s fabií maličkým p205 
to se mi nestalo ani v porovnání s fabií maličkým p205 
09:30:08
02.03.2018
02.03.2018

vhml
-> Domajz 02.03.18 09:03:59: tak zrovna jízdní vlastnosti F1 abys u jiných aut pohledal...
Mě na Fabii sere, že když si seřídím sedačku, tak mám B sloupek někde ,,v půlce" sedáku, tudíž nastupování a vystupování na hovno. V O3 je to ale daleko horší :-D
Stejně tak malé zadní dveře, kdy půl dveří zabírá dětská sedačka a tou druhou půlkou musím prolézt i s dítětem a připoutat ho. Ale to je prostě daň za malý, nízký auto.
Mě na Fabii sere, že když si seřídím sedačku, tak mám B sloupek někde ,,v půlce" sedáku, tudíž nastupování a vystupování na hovno. V O3 je to ale daleko horší :-D
Stejně tak malé zadní dveře, kdy půl dveří zabírá dětská sedačka a tou druhou půlkou musím prolézt i s dítětem a připoutat ho. Ale to je prostě daň za malý, nízký auto.
09:28:58
02.03.2018
02.03.2018

saskyn2
09:27:21
02.03.2018
02.03.2018

saskyn2
-> Domajz 02.03.18 09:03:59: Právě že podvozek a řízení je u tý F1 je mnohem dál. A to že takovýhle veterány dneska kupuje spousta lidí jako druhý auto do města, a ženský se s tím líp parkuje a žádnej velkej kufr nepotřebuje. Ted zrovna řešíme že by jsme koupili nějakou F1 pro tchýni. Přitom v garáži mají lusní O1 s 99tkm., s platnou stk a zaplaceným povinným kterou nikdo nejezdí. Ale prostě z toho nevidí a jezdit s tím nebude, nazdar. To by si stejně tak mohl říct proč si někdo koupí O1 když může mít za ty samý prachy Supa. A není to o škodovkách. Si vem že za cenu prastarýho saxa koupíš o 10 let mladší C5...prostě malý auta padaj na cenách pomaleji.
09:13:05
02.03.2018
02.03.2018

Alenka
-> Jarda/felda: levné to není, ale mohlo by být i hůř. Třeba muset jezdit v MPI 

09:07:04
02.03.2018
02.03.2018

Jarda/felda
09:06:56
02.03.2018
02.03.2018

Milan 136
-> suri 02.03.18 07:11:33: ty prazdny obaly vyjdou stejne cca na 4000 kus, do toho vybojky, minimalne jeden motorek sklonu, asi starter nebo jednotku a jsme pomalu na cene toho auta. Tudy asi cesta nepovede. Jako nejlevnejsi reseni se nabizi sehnat jety slusny halogeny, ktery taky uz moc nejsou, nebo holt pri nejhorsim nejaky DEPO, sehnat dovnitr regulator a predelat elektriku. S timhle se vubec neda jezdit
09:03:59
02.03.2018
02.03.2018

Domajz
-> saskyn2 01.03.18 23:22:33: O generaci novější auto? Vždyť O1 šla do výroby 3Q/1996 a F1 3Q/1999, to není jedna generace.... Jako pro někoho kdo má metr padesát a sedmdesát kilo to může být plnohodnotný auto, ale pro mne byla Fabia vždycky něco jako provizorní řešení. Ona už ta O1 není kdo ví co, ale jezdíme v tom v 90% ve dvou, takže prostor pro zadní spolujezdce mě nijak netankuje... Pro mně to jsou pohledem dnešních auto naprosto srovnatelný vozidla. U F1 vidím jako nevýhodu vnitřní rozměry a jízdní vlastnosti - je to vysoká koza...
07:57:27
02.03.2018
02.03.2018

Alenka
-> palinator: u PD motorů zas tolik nepřevažuje klasický dieselový trojboj jako spíš vačka, hydroštely a u těch slabších ojniční šály :D
07:11:33
02.03.2018
02.03.2018

suri
-> Milan 136: na tie xeny existuje aj samostatný obal bez čriev , takže niečo sa vyskladať dá , ale lacné to tiež nie je ...
00:07:15
02.03.2018
02.03.2018

saskyn2
-> palinator: Tak nikde netvrdím že to je nepovedený auto. Vyššího roku se dožila protože byla poptávka. Ale to nic nemění na tom co říkám. Navíc F2 je v podstatě takový velký facelift F1, takže i o tom by se dalo polemizovat

23:33:17
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> saskyn2:
Proto se OI dožila vyššího roku výroby jestli se nepletu.
Proto se OI dožila vyššího roku výroby jestli se nepletu.

23:22:33
01.03.2018
01.03.2018

saskyn2
-> Domajz: tak protože f1 je generací novější auto a O1 v některých hlediskách převyšuje.
23:18:35
01.03.2018
01.03.2018

saskyn2
-> Milan 136 01.03.18 22:19:07: No a přesně polovina těhle věcí se ti u sdička nestane. Protože kde nic není ani smrt nebere. Proto je to oblíbená volba takovejch těch lidí co moc na komfort nehleděj a zajímá je jen cena na km. A protože takovejch není málo tak se ceny držej.
23:07:36
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> Milan 136:
Já se pořád konejším, že kdybych dal o 100 tisíc víc za obdobný (podobně jetý) novější auto, tak to stejně nevyhraju. Že se najdou dražší věci na servis (EGR, dvouhmota, turbo jako oblíbený kolorit motorů PD), který se rády kazej, než ta hromada drobností (Maxidot, výhřevy, problematický xenony a spousta píčovin za kilo) na týhle starý hujdě.
Jako myslim si že je kámoš docela mrzutej, jak se mu "daří" s jeho C-Maxem 2,0 TDCi/HDi. Koupil si krásný auto hovno jetý (jestli je šikovně opravený netušim, zas tak jsem to neprolejzal), vevnitř funkční že se mi smál, že mi tu a tam něco nejde. Ale - došlo mu aditivum do FAPu (na což jsem ho upozorňoval už když ho koupil), dojebal se alternátor a teď bude řešit proč to nenatočil (buď to točilo tak zoufale málo že to nechytlo (AKU), nebo žhavky nebo oboje - nevim nebavili jsme se). Najel s tim docela prd a už dost výdajů který zrovna neplánoval.
Řek bych že je to prostě o tom jestli máš štěstí nebo smůlu, asi jako se ženskejma.
Já se pořád konejším, že kdybych dal o 100 tisíc víc za obdobný (podobně jetý) novější auto, tak to stejně nevyhraju. Že se najdou dražší věci na servis (EGR, dvouhmota, turbo jako oblíbený kolorit motorů PD), který se rády kazej, než ta hromada drobností (Maxidot, výhřevy, problematický xenony a spousta píčovin za kilo) na týhle starý hujdě.
Jako myslim si že je kámoš docela mrzutej, jak se mu "daří" s jeho C-Maxem 2,0 TDCi/HDi. Koupil si krásný auto hovno jetý (jestli je šikovně opravený netušim, zas tak jsem to neprolejzal), vevnitř funkční že se mi smál, že mi tu a tam něco nejde. Ale - došlo mu aditivum do FAPu (na což jsem ho upozorňoval už když ho koupil), dojebal se alternátor a teď bude řešit proč to nenatočil (buď to točilo tak zoufale málo že to nechytlo (AKU), nebo žhavky nebo oboje - nevim nebavili jsme se). Najel s tim docela prd a už dost výdajů který zrovna neplánoval.
Řek bych že je to prostě o tom jestli máš štěstí nebo smůlu, asi jako se ženskejma.

22:57:20
01.03.2018
01.03.2018

Nwkt
-> Jarda/felda: Tahle bez kolíbky
22:56:36
01.03.2018
01.03.2018

Nwkt
-> Jarda/felda: Ne k MF volantu
22:49:55
01.03.2018
01.03.2018

Jarda/felda
22:19:07
01.03.2018
01.03.2018

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 01.03.18 21:24:37:
to ale nebude odkaz na Youtube, ale Pornhub
Jinak k těm bezúdržbovejm autům. Takový má kamarádka, který jsem teď dával nějak alepsoň v rámci možností dohromady. 2003 ASV BUSINESS, 385 tkm a že by to bylo bezúdržbový? No nevím.
Dal jsem tam komplet spojku se setrvákem, protože mlátil, že by vypadla převodovka. Pak jsem tam dal žhavičky, který vůbec nešly a teplotní čidlo, co bylo KO.
Pak výměna čidla ABS, to byla taky libovka na takovým autě. Pak byla KO páčka blinkrů, ta s tempomatem na volantu, drahá jako svině. Tak jsem jí rozebral a vyčistil, snad to bude chvíli fungovat.
Nedávno jsem na tom měnil totálně odlepenej strop. Pak byly prošlapaný koberečky a spousta dalších drobností.
No a pak jsou tam total KO xenonový světla. V jednom je KO motor, asi startér, protože vypadává, skla v hazlu a hlavně paraboly čoček-propálený díry nějakejma ali výbojkama. Vůbec nevím co s tím, jiný jetý xenony jsou drahý a budou v piči taky, takže mě asi čeká přestavba na obyč světla, protože to svítí asi jako lepší parkovačky
Pak jsou v hajzlu nejspíš vnitřní kloub/klouby, vibruje v tahu=obě jiný poloosy při těch KM. Asi termostat.
Pak je tam totál prosezená sedačka, nejdou výhřevy vepředu, KO maxidot, svlečená řadička z kůže, KO TOG snímač - to jsem opravil překódováním na QG0, vzadu upadlý dorazy, oblitý servočerpadlo a milion dalších věcí. Takový bezúdržbový auto, který má hodnotu 20 a dalších 30 je tam třeba dát chceš
to ale nebude odkaz na Youtube, ale Pornhub
Jinak k těm bezúdržbovejm autům. Takový má kamarádka, který jsem teď dával nějak alepsoň v rámci možností dohromady. 2003 ASV BUSINESS, 385 tkm a že by to bylo bezúdržbový? No nevím.
Dal jsem tam komplet spojku se setrvákem, protože mlátil, že by vypadla převodovka. Pak jsem tam dal žhavičky, který vůbec nešly a teplotní čidlo, co bylo KO.
Pak výměna čidla ABS, to byla taky libovka na takovým autě. Pak byla KO páčka blinkrů, ta s tempomatem na volantu, drahá jako svině. Tak jsem jí rozebral a vyčistil, snad to bude chvíli fungovat.
Nedávno jsem na tom měnil totálně odlepenej strop. Pak byly prošlapaný koberečky a spousta dalších drobností.
No a pak jsou tam total KO xenonový světla. V jednom je KO motor, asi startér, protože vypadává, skla v hazlu a hlavně paraboly čoček-propálený díry nějakejma ali výbojkama. Vůbec nevím co s tím, jiný jetý xenony jsou drahý a budou v piči taky, takže mě asi čeká přestavba na obyč světla, protože to svítí asi jako lepší parkovačky

Pak jsou v hajzlu nejspíš vnitřní kloub/klouby, vibruje v tahu=obě jiný poloosy při těch KM. Asi termostat.
Pak je tam totál prosezená sedačka, nejdou výhřevy vepředu, KO maxidot, svlečená řadička z kůže, KO TOG snímač - to jsem opravil překódováním na QG0, vzadu upadlý dorazy, oblitý servočerpadlo a milion dalších věcí. Takový bezúdržbový auto, který má hodnotu 20 a dalších 30 je tam třeba dát chceš

21:42:59
01.03.2018
01.03.2018

Domajz
-> saskyn2 01.03.18 14:59:03: Ono majitelé jedničkových Fabii jsou mimo mísu obecně.... nechápu jak může být jednodudšší sehnat levěji O1 v plné palbě než F1 skoro holobyt ještě s nějakým sranda motorem.... byť z dnešního pohledu jsou ty auta docela srovnatelné....
21:31:32
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
V poslední době se mi nějak nechce.
V poslední době se mi nějak nechce.

21:31:31
01.03.2018
01.03.2018

Domajz
-> Sita 01.03.18 16:48:50: Já to SDi koupil s 325 xxx jako exhlídkový vozidlo MěP. Najel jsem na tom 115 000 za tři roky, převážně dálnice... Bez jakýchkoliv problémů, první TK byla 4 měsíce od koupě, jel jsem tam naslepo bez žádných příprav a prošel jsem bez vážných závad (koroze budky řidiče a netěsnosti nepočítám).
resp. problémy a investice co byly, tak klasický oktávkový nemoci, který se pořešily bezprostředně po koupi vozu - stahovačka okna, vylámaná kabeláž v kloubu, nefunkční zadní stěrač a 2x homokinetický kloub... Čili problémy, které potkají i vozy vyšších výbavových stupňů a silnějších motorizací... i benzínových... Jinak 2x do roka olej a jednou za rok palivový flitr a světe div se nic se neposralo, jednou jsem na tom udělal rozvody, dokonce baterka se kterou jsem to koupil stále drží. To auto udělalo takový práce za minimální náklady, že nemůžu říct křivýho slova. Jo tak aby to nevypadalo, když jsem to honil po dálnici aby to trochu jelo, tak si to vzalo víc oleje, takže tak.... Samozřejmě, komfort byl někde jinde, ale co se týče spolehlivosti tak žádné výměny váhy vzduchu, turba, dvouhmoty atd. atd.
Na to že to byla služební mrdka, která byla imrvere v provozu v podstatě bez přestávky, tak auto jezdí, takže co tam máš dál?
Jaké jsou tvé zkušenosti s SDi v základním výbavovém stupni, když tvrdíš to co tvrdíš?
resp. problémy a investice co byly, tak klasický oktávkový nemoci, který se pořešily bezprostředně po koupi vozu - stahovačka okna, vylámaná kabeláž v kloubu, nefunkční zadní stěrač a 2x homokinetický kloub... Čili problémy, které potkají i vozy vyšších výbavových stupňů a silnějších motorizací... i benzínových... Jinak 2x do roka olej a jednou za rok palivový flitr a světe div se nic se neposralo, jednou jsem na tom udělal rozvody, dokonce baterka se kterou jsem to koupil stále drží. To auto udělalo takový práce za minimální náklady, že nemůžu říct křivýho slova. Jo tak aby to nevypadalo, když jsem to honil po dálnici aby to trochu jelo, tak si to vzalo víc oleje, takže tak.... Samozřejmě, komfort byl někde jinde, ale co se týče spolehlivosti tak žádné výměny váhy vzduchu, turba, dvouhmoty atd. atd.
Na to že to byla služební mrdka, která byla imrvere v provozu v podstatě bez přestávky, tak auto jezdí, takže co tam máš dál?
Jaké jsou tvé zkušenosti s SDi v základním výbavovém stupni, když tvrdíš to co tvrdíš?
21:24:37
01.03.2018
01.03.2018

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 01.03.18 21:05:54: Bude video? 

21:05:54
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> Chali:
To je takový pitomý ne? Žhaví to 10 vteřin, k tomu po startu to necháš aspoň natlakovat olejem aby ztichly hydra a za tu dobu si stihneš pomalu vyhonit čuráka.
To je takový pitomý ne? Žhaví to 10 vteřin, k tomu po startu to necháš aspoň natlakovat olejem aby ztichly hydra a za tu dobu si stihneš pomalu vyhonit čuráka.

21:04:38
01.03.2018
01.03.2018

Chali
-> palinator: Se prvně připoutej a až pak to startuj,to už ti to ani nepípne 

20:49:27
01.03.2018
01.03.2018

Milan 136
u jedničky to jde max odkódovat. Dvojka už má více variant upozornění
20:49:20
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> havlik:
Ono nebylo víc možností jak to bimbá?
Ono nebylo víc možností jak to bimbá?
20:47:49
01.03.2018
01.03.2018

havlik
-> palinator: no to jsem myslel že to prostě huláká jak debil na začátku a pak za jízdy nic ani kontrolka a ani hláska:)
20:45:48
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> havlik:
Tady ne, tady je i zhaslá kontrolka jak to dobimbá, proto to nějak nechápu jakej to má význam krom toho, že tě to vyprudí. Pochopil bych, kdyby to na blbáka jen rožlo kontrolku a nepičovalo to.
Tady ne, tady je i zhaslá kontrolka jak to dobimbá, proto to nějak nechápu jakej to má význam krom toho, že tě to vyprudí. Pochopil bych, kdyby to na blbáka jen rožlo kontrolku a nepičovalo to.
19:48:27
01.03.2018
01.03.2018

Chali
-> Domajz 01.03.18 13:18:14: Ale četl,za Formana v pěkným stavu bych nabídl víc 
Tohle auto v této výbavě má děsně hnusnou barvu interiéru,a musím počítat s další investicí do té správné barvy

Tohle auto v této výbavě má děsně hnusnou barvu interiéru,a musím počítat s další investicí do té správné barvy

19:39:25
01.03.2018
01.03.2018

Nwkt
-> Jarda: Odkóduješ v budíkách
18:15:28
01.03.2018
01.03.2018

Jarda - zrušená registrace
-> palinator: kde to vypnu? nekde v budikach?
18:10:51
01.03.2018
01.03.2018

havlik
-> palinator: a eště to troubí jak poplach pořád:)
18:07:39
01.03.2018
01.03.2018

palinator
Snad už OK, nahrál jsem to znova a opravil odkaz.
-> havlik:
Sere ale ještě jsem neměl čas s diag abych to vypnul. V tomhle stavu je to upozornění na nezapnutý pásy v nejvíc vysíracím režimu a nejvíc uživatelsky k ničemu.
-> havlik:
Sere ale ještě jsem neměl čas s diag abych to vypnul. V tomhle stavu je to upozornění na nezapnutý pásy v nejvíc vysíracím režimu a nejvíc uživatelsky k ničemu.

18:02:13
01.03.2018
01.03.2018

Kocvin
-> palinator 01.03.18 17:58:27: Po shlédnutí tvého videa, začalo úplně stejně blbnout i to moje sakra, které jsem právě nahrával...

18:00:58
01.03.2018
01.03.2018

havlik
-> palinator: jo v jinym prohlížečí to běží normálně:) Tebe nesere to pípání po klíčku? Mě hrozně:)
17:58:27
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> Milan 136:
Zajímavý, že když to pustim v Opeře kterou běžně nepoužívám jako běžnej uživatel, tak to nefunguje a když to pustim přes správce videí, tak to funguje normálně.
Zajímavý, že když to pustim v Opeře kterou běžně nepoužívám jako běžnej uživatel, tak to nefunguje a když to pustim přes správce videí, tak to funguje normálně.

17:55:23
01.03.2018
01.03.2018

Jarda - zrušená registrace
-> palinator: ty startujes jeste, nez zhasne zhaveni?

17:54:19
01.03.2018
01.03.2018

Milan 136
-> palinator 01.03.18 17:53:37: no právě

17:53:37
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> Milan 136:
Právě že pouštěl a tam OK, ale teď jsem to pustil v jiným prohlížeči a to video prakticky nefunguje.
Je to nějaký dokurvený.
Právě že pouštěl a tam OK, ale teď jsem to pustil v jiným prohlížeči a to video prakticky nefunguje.
Je to nějaký dokurvený.17:48:45
01.03.2018
01.03.2018

Milan 136
-> palinator 01.03.18 17:47:02: ty sis to nepouštěl? Auto běží asi 5 vteřin a pak se zvedne otáčkoměr
17:47:02
01.03.2018
01.03.2018

palinator
-> Milan 136:
Nevim proč by mělo bejt zpožděný video.
Nevim proč by mělo bejt zpožděný video.
17:42:50
01.03.2018
01.03.2018

Milan 136
-> havlik 01.03.18 17:40:29: to je řekl bych to video, ne budíky
17:40:29
01.03.2018
01.03.2018

havlik
-> palinator: a to spoždění budíků je normální?
17:32:09
01.03.2018
01.03.2018

palinator
Pokračujme v mrazovém měření pipíšků
:
E: není to asi nic zajímavýho, ale víc u nás prostě nemrzne a kvůli tomu jsem nechal naschvál auto přes noc venku, abych to ozkoušel. Nevěřil jsem že si to ta baterka takhle podá, ale na první otočení jako u některých zde to není ani zdaleka.
:E: není to asi nic zajímavýho, ale víc u nás prostě nemrzne a kvůli tomu jsem nechal naschvál auto přes noc venku, abych to ozkoušel. Nevěřil jsem že si to ta baterka takhle podá, ale na první otočení jako u některých zde to není ani zdaleka.
17:08:50
01.03.2018
01.03.2018

Jarda/felda
oni jsou ty okty hrozně přeceňovaný, jiný mi nabídnou za stejnou neskonale víc komfortu/zábavy
16:48:50
01.03.2018
01.03.2018

Sita
kazdy kdo se pri koupi auta s 440tkm, kteremu byl dopran pouze zakladni servis, tesi na bezudrzbovy provoz horce zaplace rikam ja
Ale souhlasim s tim, co rika Saskyn2: spousta lidi si tim musi projit nez to pochopi a tyhle jednoduchy auta je pritahujou 
Ale souhlasim s tim, co rika Saskyn2: spousta lidi si tim musi projit nez to pochopi a tyhle jednoduchy auta je pritahujou 
14:59:03
01.03.2018
01.03.2018

saskyn2
-> Domajz: Dej jí 50 a uvidíš jakej bude zájem, zlevnit můžeš vždycky
Za tyhle bezúdržbový auta lidi trhaj ruce. My jsme prodávali F1 SDI někdy myslím 2012 za 60 a oni se za stejnou cenu prodávají i dneska

Za tyhle bezúdržbový auta lidi trhaj ruce. My jsme prodávali F1 SDI někdy myslím 2012 za 60 a oni se za stejnou cenu prodávají i dneska


