-> suri: Ja mam todle a to je supr :) Vysunes to jako trychtyr a to vicko se te nikde neplete :)
www.aci.sk/9981001q-sklad
aci-nalevaci-trychtyr-ostr
ikovacu-s-uzaverem-origina
l_d191276.html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
06:08:21
21.02.2018
21.02.2018

Jarda - zrušená registrace
Trochu to patri sem :) dnes jdeme na prednasku Octavkou kolem sveta, bude to v Polne

23:18:33
20.02.2018
20.02.2018

saskyn2
-> suri 20.02.18 20:23:22: tvl pecka
co to má za číslo?
co to má za číslo?22:46:42
20.02.2018
20.02.2018

palinator
-> Kocvin:
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával.
Nevim jestli by se špatnej kočár za ty prachy jako novej prodával.

22:23:05
20.02.2018
20.02.2018

Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983 20.02.18 14:18:42: Zrovna dneska jsem takovou S80 V8 potkal, dokonce i v téhle zlaté metle.. Nemusel by to být vůbec špatný kočár.. 

22:17:32
20.02.2018
20.02.2018

Nwkt
-> suri: Já to vždycky zahnu pod rantl blatníku třeba 

20:23:22
20.02.2018
20.02.2018

suri
-> Milan 136: taková blbost
17:37:55
20.02.2018
20.02.2018

suri
-> Milan 136: jj presne to idem vyrobiť
17:34:08
20.02.2018
20.02.2018

Milan 136
-> suri 20.02.18 14:42:02: kouknu. Google mi našel tohle

15:44:19
20.02.2018
20.02.2018

Jirik_Tuňák1983
-> darklord 20.02.18 14:24:31: To sice ano, ale musí být pak u příčné zástavby docela kompaktní převodovka a i tak je ten motor navzdory menší délce prostorově dost objemnej.
14:53:52
20.02.2018
20.02.2018

darklord
-> vhml: tak motor pozdlzne za zadnou napravou je uplne cele zle :) to tu vsetci hadam az na tomasa a castrola vedia
a prave ten motor spravne ulozeny az za prednou napravou v pripade FR dizajnu je to prave orechove co sa jazdnych vlastnosti aj prakticnosti tyka
a prave ten motor spravne ulozeny az za prednou napravou v pripade FR dizajnu je to prave orechove co sa jazdnych vlastnosti aj prakticnosti tyka14:42:02
20.02.2018
20.02.2018

suri
-> Milan 136: mrkni mi či máte prípravky MP3-418 /VW 681/ a T10037
ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
ja ich nemám a keby som mal nejaké orientačné rozmery na výrobu aspoň
14:41:57
20.02.2018
20.02.2018

dragon_cb_cz
-> vhml:


14:40:29
20.02.2018
20.02.2018

vhml
-> darklord 20.02.18 14:24:31: ne že by motor na podýl za zadní nápravou byla nějaká větší výhra 
Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou

Na tohle je třeba neuvěřitelné Honda S2000 , která má motor na podýl ZA přední nápravou
14:39:52
20.02.2018
20.02.2018

dragon_cb_cz
-> darklord: Zas tak velkej motor to není (ani ne 3 litry) a jízdní vlastnosti té S80 mě zásadně neurážely - ten motor je na tak velký auto dost chcíplej (147kW, navíc atmosférickejch), takže o nějaké ostré jízdě stejně nemohla být řeč
Ale pohodlný to bylo až běda...
Ale pohodlný to bylo až běda...14:24:31
20.02.2018
20.02.2018

darklord
-> Jirik_Tuňák1983: V8 bokom som videl, ale to ma dlzku 4 valca, to mi nepride nijak zaujimave. Ale sranda ako niekto montuje tieto velke motory pred prednu napravu, to musi mat potom jazdne vlastnosti vystrelenej sekery
14:23:59
20.02.2018
20.02.2018

U-Geen
-> darklord: VR6? :)
14:23:14
20.02.2018
20.02.2018

darklord
-> dragon_cb_cz: fuha, tak toto je sialene :)
14:18:42
20.02.2018
20.02.2018

Jirik_Tuňák1983
Dobrý vodpolodne, uměli do S80 a XC90 i V8 4.4 napříč.
13:21:24
20.02.2018
20.02.2018

dragon_cb_cz
-> darklord: Volvo to tak dělá, kolega to měl v S80.
12:58:56
20.02.2018
20.02.2018

darklord
-> dragon_cb_cz: 5V viem ze je minimalne vo fiatoch, ale 6V som este hodeny bokom asi nazivo nevidel...
12:58:18
20.02.2018
20.02.2018

dragon_cb_cz
-> darklord 20.02.18 12:52:26: Tak jsou i auta, kde je řaďák bokem, že jo 

12:54:10
20.02.2018
20.02.2018

suri
-> darklord: ako čisto obchodné označenie to V6 je , inak to samozrejme nie je plnohodnotné ani V ani R6 , preto si vymysleli ten názor VR6 ktorý sa nikde neuvádza ...
12:53:08
20.02.2018
20.02.2018

suri
-> bouchy: VR6-> minno: Výfukov je toľko koľko sa na každú radu valcov patrí ... kardan ide vrchom nad výfukom , tu máš ilustračné foto kde vidno pekne hardyspojku a kardan smerom dopredu -> palinator: ono ten olej som asi trošku prestrelil , už ho mám dlhšie a nepamätám si presné ceny , aj tak je dosť možné že ak ešte nejaká výmena bude tak tam dám Castrol , nie kvôli cene ale kvôli tomu že ho viem 100% od zdroja , prípadne OE olej v sivej flaši G052167M2 , tam je aspoň záruka ... tento mobil je od dodávateľa a tam sú pochybnosti vždy
12:52:26
20.02.2018
20.02.2018

darklord
-> dragon_cb_cz: podla mna to neni V6 ked to nema dve hlavy
a R6 to tiez neni kedze zrejme by nedavali motor bokom 
a R6 to tiez neni kedze zrejme by nedavali motor bokom 
12:50:17
20.02.2018
20.02.2018

dragon_cb_cz
-> saskyn2: No a hlavně je to naprosto zanedbatelná položka v celkovým kontextu nákupu a provozu tý V6...
10:32:51
20.02.2018
20.02.2018

saskyn2
-> palinator: Tak jasně že na oleji do motoru se dá něco ušetřit. Ale z toho seznamu co tady psal suri je to pomalu ta nejlevnější položka. A když to všechno nasčítáš tak se na těch 12 dostaneš jak nic i když nebudeš dávat vše origo.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
A do DSG dát neorigo olej je nesmysl. Na druhou stranu se dá sehnat originál dsg za dobrý prachy, já třeba prodávám dsg sady origo i s filtrem za 2500 a věř že to nedělám taky jen tak zadarmo, takže když suri dělá v autorizáku, tak počítám že přístup k tomuhle mít asi bude.
10:26:18
20.02.2018
20.02.2018

bouchy
-> palinator: Jenže olej nežeroucí motory jsou v pravý části gaussovky, tam někde před koncem: cs.wikipedia.org/wiki/Nor
m%C3%A1ln%C3%AD_rozd%C4%9B
len%C3%AD
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)

-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
plus ještě třeba uvážit, kolik z nich jich nežere olej jen domněle (aka náhrada hladiny oleje palivem nebo něčím jiným)

-> suri 19.02.18 20:51:33: Co že to je za kchár? Jedna hlava...že by spíše VR6?
09:49:39
20.02.2018
20.02.2018

palinator
-> Syny 20.02.18 07:12:10:
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l
Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.
P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni?
Tim neřikám, že do aut s DPF low-saps oleje neleju.
Vidiš a zrovna ten Mogul 5W40 (kterej je teda všechno, jen ne levnej) plní specifikace jak VW (i pro PDčko) na pevnej interval, tak je to low-saps olej pro auta s DPF (ACEA C3) - a to je asi důvod, proč ho nekupuju (když DPF nemám).
Tady třeba Shell pro longlife se specifikacema pro VW.
www.autodily-pema.cz/moto rovy-olej-shell-helix-hx8- ect-5w-30-1l
Nicméně asi netřeba dělat nějakej flame, pokud si dobře vzpomínám, tak už se to tu řešilo v jiným tématu a zrovna tenkrát mě T2 uplně sepsul, proč jsem na dobrovolný výměně oleje u našich OIII po 15tkm nechal dát autorizák jejich olej za asi 450/litr.
P.S.: a o problematice popela v DPF, dovolim si takovou malou úvahu... Dnešní motory žerou více či méně olej, spalováním jeho aditiv vzniká popel. Proto se dělají oleje, které mají popelotvorných aditiv méně. Jenže - co když ten motor z nějakého důvodu olej nežere, třeba jen proto, že se dá hustší viskozita na pevnej interval? Pokud olej neubyde, nespálí se, nemůže se proto ani objevit ve formě popelu v DPF no ni?
Tim neřikám, že do aut s DPF low-saps oleje neleju.
09:42:41
20.02.2018
20.02.2018

minno
-> Milan 136: len som srandoval s tým HTP.
09:30:13
20.02.2018
20.02.2018

Milan 136
-> minno 20.02.18 09:28:07: dve htp ne, tohle ma jednu hlavu 
Kardan je ve stinu nad vyfukem.
A vyfuk se potom zase rozdvojuje

Kardan je ve stinu nad vyfukem.
A vyfuk se potom zase rozdvojuje
09:28:07
20.02.2018
20.02.2018

minno
-> Nwkt: V6 = 2x HTP v jednom aute?
-> darklord: No veď práve, asi blbé fotky a robí sa tam tieň nad výfukom, že to nie je vidieť.

-> darklord: No veď práve, asi blbé fotky a robí sa tam tieň nad výfukom, že to nie je vidieť.
09:21:10
20.02.2018
20.02.2018

darklord
-> minno: vyfukov je tam prave malo (kedze sa spajaju do jedneho co je imho blbost), a kardan ide nad vyfukmi, ako na skoro kazdom aute
09:16:37
20.02.2018
20.02.2018

Nwkt
-> minno: Však V6 

09:06:46
20.02.2018
20.02.2018

minno
-> suri 19.02.18 20:55:41: Nie je tam tých "výfukov" nejako moc? 
Kadiaľ je vedený kardan na zadný náhon? Keď píšeš o zadnom diferáku.

Kadiaľ je vedený kardan na zadný náhon? Keď píšeš o zadnom diferáku.
07:38:29
20.02.2018
20.02.2018

bouchy
-> Syny: Jo, musej to bejt "nízkosulfátový oleje" (lowSAPS) (aka po spálení zbyde míň sulf. popela) - ta síra v oleji (vždy trošku unikne a spálí se) má totiž vliv na životnost DPF. O nevýhodách lowSAPS např. zde:
www.znackoveoleje.cz/Souc asny-trend-vyroby-oleju-a5 _11.htm
www.znackoveoleje.cz/Souc asny-trend-vyroby-oleju-a5 _11.htm
07:12:10
20.02.2018
20.02.2018

Syny
-> palinator: Prinos je ten, ze dodrzis specifikaci vyrobce kvuli X vecem v motoru. Tydle motory uz nejsou 120tky, kam jsi nalil neco co tece a maze a mel jsi pokoj do doby, nez to motor vsecko sezral :)
Co vim, tak treba nafty s DPF maj taky svou specifikaci oleje, prave kvuli DPF (pokud se pletu, tak mi nekdo opravte). Netreba domyslet, co se stane, kdyz si nekdo takovy auto koupi a pak si rekne, ze tam prece nebude lejt ten drahej olej a naleje si tam nejakej levnej Mogul 5W40. Pak zacinaj prave ty story o DPF co odchazej kazdou chvili, vydrzej hovno a podobne...
Co vim, tak treba nafty s DPF maj taky svou specifikaci oleje, prave kvuli DPF (pokud se pletu, tak mi nekdo opravte). Netreba domyslet, co se stane, kdyz si nekdo takovy auto koupi a pak si rekne, ze tam prece nebude lejt ten drahej olej a naleje si tam nejakej levnej Mogul 5W40. Pak zacinaj prave ty story o DPF co odchazej kazdou chvili, vydrzej hovno a podobne...
06:30:09
20.02.2018
20.02.2018

suri
-> palinator: -> Jarda: uvidíme , ale rátam s výmenou -> palinator: ono to hold toľko stojí ,možno ten olej som prestrelil ale na výsledku je to jedno -> Milan 136: škoda toho gufera , to bude oprc výmena
00:29:03
20.02.2018
20.02.2018

palinator
-> suri: -> saskyn2:
Je to nějaký kosmický auto když to potřebuje takový drahý věci.
Třeba by mě zajímal přínos motorovýho oleje za 12 E/litr. Asi prostě vždycky budu za socku.
E: lépe řečeno kdybych měl servisovat svoje auta takhle, tak už žádný nemám.
Je to nějaký kosmický auto když to potřebuje takový drahý věci.
Třeba by mě zajímal přínos motorovýho oleje za 12 E/litr. Asi prostě vždycky budu za socku.E: lépe řečeno kdybych měl servisovat svoje auta takhle, tak už žádný nemám.

23:52:56
19.02.2018
19.02.2018

Jarda - zrušená registrace
-> suri 19.02.18 21:43:59: me rapid po 2 rocni odstavce prestal kopat po 2 tis. km najetych za tyden
takze ja to radeji resim takto :)
takze ja to radeji resim takto :)
22:24:13
19.02.2018
19.02.2018

Milan 136
-> suri 19.02.18 21:21:59: pěkná péče 
-> saskyn2 19.02.18 21:13:17: tak servis bych udělal taky a z tohohle pohledu je asi jedno, jestli to je atmosféra benzín, nebo tdi

-> saskyn2 19.02.18 21:13:17: tak servis bych udělal taky a z tohohle pohledu je asi jedno, jestli to je atmosféra benzín, nebo tdi

22:09:04
19.02.2018
19.02.2018

suri
-> Pavel P@nkáč: zdá sa že nepôjde
21:50:20
19.02.2018
19.02.2018

Pavel P@nkáč
-> suri: kotouče vypadají jak před měsícem davané, třeba to půjde rozbrzdit ne?
21:43:59
19.02.2018
19.02.2018

suri
-> saskyn2: trasú , zvnútra majú poriadne schody od platničiek ako to stálo
21:38:53
19.02.2018
19.02.2018

saskyn2
-> suri: Ještě nevypadaj tak zle, já když někdy vidím na co chtěji lidi dávat jen nový destičky tak nechápu. Ale co, když si to zákazník nedá vymluvit, tak co už.
21:31:12
19.02.2018
19.02.2018

suri
-> suri: horšie je že treba komplet brzdy
21:24:46
19.02.2018
19.02.2018

suri
-> saskyn2: tie rozvody sú skôr strašiak ako problém , na predošlom to sedelo aj v diagnostike a sem tam zachrastil, po výmene za nový napínák bolo väčšinou ticho , sem tam si to zachrastí poloteplé ale neriešim , je to vlastnosť
21:22:24
19.02.2018
19.02.2018

saskyn2
-> suri: JJ, já taky všechno měním když koupím auto. Jo, no jo, ty máš těch 50, tam budou rozvody v poho.
21:21:59
19.02.2018
19.02.2018

suri
-> palinator: ofiko ?
olejový filter 15eur
vzduchový filter 30eur
sviečky cca 20eur ks x 6ks
dsg olej 6x22eur
dsg filter 25eur
dif olej 2x 35eur
haldex 1x 35eur
filter haldex 70eur
mot.olej 6x12eur
palivový filter 40eur
chladiaca 6L
brzdová kvapalina , porátaj si to ako chceš, ja viem ako sa to pohybuje ...
olejový filter 15eur
vzduchový filter 30eur
sviečky cca 20eur ks x 6ks
dsg olej 6x22eur
dsg filter 25eur
dif olej 2x 35eur
haldex 1x 35eur
filter haldex 70eur
mot.olej 6x12eur
palivový filter 40eur
chladiaca 6L
brzdová kvapalina , porátaj si to ako chceš, ja viem ako sa to pohybuje ...
21:20:47
19.02.2018
19.02.2018

saskyn2
-> palinator: Tak jen ten olej do dsg je ofiko 700/l, ty ostatní oleje taky nejsou moc levný, svíčky taky nejsou úplně levný a hlavně jich je 6


