skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
09:28:21
24.08.2017
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: V tom případě ti to bez problému zjistí Jestli máš manuál k rádiu, tak kód bejvá z vnitřní strany desek v rohu dole
09:22:47
24.08.2017
24.08.2017
Domajz
-> Nwkt: Nene čórka to není, jsem druhý majitel toho auta, první bylo město, resp. městská policie, pak šlo na protiúčet do autosalónu škoda, kde jsem ho koupil já.
09:07:06
24.08.2017
24.08.2017
Nwkt
-> Domajz: Někdo tvrdí, že to funguje. Ale spíš bych počítal s tím, že kód budeš muset zadat. Nicméně pokud to není čorka, jde zjistit z SKZ a nemusí ho ani mít v ruce
08:53:36
24.08.2017
24.08.2017
Domajz
Hele dotaz, sice debilní, ale mám ho, chci si vyměnit horní díl palubní desky u Oct I. generace. Mám Classica z roku 2003 a je tam taková a palubní deska jakoby z předfaceliftu, šedý inteirér atd.
Jak jsem psal, chci si vyměnit jen tu vrchní polovinu. Na zbytek kašlu. A teď - když odpojím baterku aby se mi deaktivovaly airbagy zakóduje se mi rádio? Asi ano, že jo? Mám takový to originál Škoda symphony. A nemám od toho kód, je to potřeba nebo i classic z roku 2003 má takový to komfortní odkódování? To znamená, že se mi odkóduje samo? S radiem hejbat nebudu. A další věc, bude mi sedět ten vrchní díl na tom předface spodku palubní desky nebo budou potřeba nějaké úpravy?
Jak jsem psal, chci si vyměnit jen tu vrchní polovinu. Na zbytek kašlu. A teď - když odpojím baterku aby se mi deaktivovaly airbagy zakóduje se mi rádio? Asi ano, že jo? Mám takový to originál Škoda symphony. A nemám od toho kód, je to potřeba nebo i classic z roku 2003 má takový to komfortní odkódování? To znamená, že se mi odkóduje samo? S radiem hejbat nebudu. A další věc, bude mi sedět ten vrchní díl na tom předface spodku palubní desky nebo budou potřeba nějaké úpravy?
21:22:47
16.08.2017
16.08.2017
palinator
-> minno:
Jak řešit nouzáky se měl pán naučit hned jak s tim přijel. Nouzák, cvak cvak klíčkem za jízdy a jede se dál. A při první příležitosti tomu dávat čouda tak dlouho, dokud se to samo nespraví. Pokud ne, měnit, měnit, měnit.
Jak řešit nouzáky se měl pán naučit hned jak s tim přijel. Nouzák, cvak cvak klíčkem za jízdy a jede se dál. A při první příležitosti tomu dávat čouda tak dlouho, dokud se to samo nespraví. Pokud ne, měnit, měnit, měnit.
21:20:52
16.08.2017
16.08.2017
palinator
-> suri:
Není to jen o TDI, jsou to jebky všechno. TDCi hulej protože KO vstřiky, 77 kW TDI houkaj jak sanity protože slabý turba a dCi rachtaj houkaj a za chvíli modrá voda a konec.
Není to jen o TDI, jsou to jebky všechno. TDCi hulej protože KO vstřiky, 77 kW TDI houkaj jak sanity protože slabý turba a dCi rachtaj houkaj a za chvíli modrá voda a konec.
13:04:53
16.08.2017
16.08.2017
suri
-> minno 16.08.17 12:29:58: tak ono stav väčšiny TDI je žalostný , KO turbá , KO Lopatky, zadreté regulácie , deravé hadice a podobne je taká klasika , a poslednú dobu je tu klasika aj na 8V vytrhnutý vstrek z hlavy ...
12:29:58
16.08.2017
16.08.2017
minno
Kolega si nedávno kúpil Oct2 v nafte a minule sa mi sťažoval, že pri prvom väčšom zaťažení v jednom horskom prechode u nás mu to spadlo do núdzaku a nechcelo ťahať.
Včera som ja potrápil inú Oct2 na rovnakom horskom prechode, najskôr ma predbehla v obci na plnej čiare na 50tke a potom to drela hore kopcom serpentínami asi čo to dalo (100-110), ja za ňou na škodovke rovnakým tempom, následne oktávka zrazu rapídne spomalila (40-50), chvíľu som šiel takto pomaly za ňou, v tom sa ona dala nabok a zastavila na krajnici v tých serpentínach.
A teraz keď tak nad tým rozmýšľam, asi viem čo sa stalo Pokazil som mu auto
Včera som ja potrápil inú Oct2 na rovnakom horskom prechode, najskôr ma predbehla v obci na plnej čiare na 50tke a potom to drela hore kopcom serpentínami asi čo to dalo (100-110), ja za ňou na škodovke rovnakým tempom, následne oktávka zrazu rapídne spomalila (40-50), chvíľu som šiel takto pomaly za ňou, v tom sa ona dala nabok a zastavila na krajnici v tých serpentínach.
A teraz keď tak nad tým rozmýšľam, asi viem čo sa stalo Pokazil som mu auto
21:26:16
15.08.2017
15.08.2017
Jura_Favorit
-> suri: super, díky moc
21:21:52
15.08.2017
15.08.2017
venni
-> suri: rozdíly jsou v řemenicich a občas třeba u starších typů jako je A4 rok 97,ve štekru (ovalnej/hranatej)
21:15:43
15.08.2017
15.08.2017
suri
-> Jura_Favorit: tam viacmenej naprieč koncernom býva rozdiel len v remenici , fyzicky budú stejné
20:19:41
15.08.2017
15.08.2017
Jura_Favorit
-> Nwkt: o to právě jde; v Etce jsou jiná č. pro Octu a jiná pro Superba... přitom samotné altíky vypadají na první pohled téměř stejně.
EDIT: ha, tak jsem vygooglil toto: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=148793 snad je to pravda, že rozdíl je jen v řemenici...
EDIT: ha, tak jsem vygooglil toto: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=148793 snad je to pravda, že rozdíl je jen v řemenici...
20:16:02
15.08.2017
15.08.2017
Nwkt
-> Jura_Favorit: 120A jsem měl v Toledu ASV. Koukni do etky
19:04:22
15.08.2017
15.08.2017
Jura_Favorit
Mohl by mi, prosím, někdo potvrdit/vyvrátit, jestli pasuje 120A alternátor BOSCH č. 028 903 031 ze Superba (asi BSS) plug&play do Octavie ASV, MR 2003 s climatronicem?
16:36:32
13.08.2017
13.08.2017
Fávo forever
-> Fávo forever: Odpovím si sám. K tomu aby to fungovalo jak má je potřeba zapojit všech 12pinů. Já jsem bohužel zakoupil lampy překopané již na 8pinů a ted jsem zjistil, že mají přeskřípané dráty k nivelaci (ve světlometu). Dříve mě toto bohužel nenapadlo zkontrolovat.
21:28:29
12.08.2017
12.08.2017
Fávo forever
-> Fávo forever: ... a nebo při napojení na 8smi pin se s nimi nebude bavit VAG? A donutí mě to tak kompletně napojit světla na 12pinů..? Co vím, tak s xeny na 8smi pinu jezdí mnoho octavii, ale jak moc funkční to mají nevím. Neví někdo?
22:14:28
10.08.2017
10.08.2017
Fávo forever
-> StepaNoFUN: Aha.. Děkuji za odpověď. Ovšem ted mi zase vrtá v palici co s tím, mám koupené xeny, které už mají předělanou patici z 12ti pinu na 8smi pin.. Takže jen dozapojit nivelaci a nastavit diagnostikou zakladní hodnoty a nebo... Nevím
22:10:38
10.08.2017
10.08.2017
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Signál rychlosti. Kvůli naklápění... Při určitý rychlosti (napamatuju si kolik) se "zamknou"
20:57:32
10.08.2017
10.08.2017
Fávo forever
Zeptám se jako vůl, ale proč jsou na O1 xenony napojené na jednotku ABS?
22:03:03
30.07.2017
30.07.2017
saskyn2
Nenacpeš. Je to úplně jiné.
17:58:13
30.07.2017
30.07.2017
Nwkt
-> Jarda/felda: Nevím jak to tam je s těhlicema. To asi bude spíš otázka na saskyna, milana a spol.
17:55:07
30.07.2017
30.07.2017
Jarda/felda
-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: nacpu to na B5.5 ?
23:07:18
28.07.2017
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
-> M@rtin 28.07.17 21:55:52: Měl jsem obdobný problém na Xantii. Daly se nové kotouče a po pár tisících km začaly házet. Neobrzdil jsem je ani za nic, musely ven. Tak se vyndaly, jen se líznuly, desky se pro jistotu srovnaly na vibračce a od té doby byl klid až do prodeje vozu několik desítek tisíc km.
22:01:46
28.07.2017
28.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Není to spatny. Origo to není, ale pár jsem jich montoval a dopasovat to šlo a nevypadlo to na nějaký bláto.
21:55:52
28.07.2017
28.07.2017
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 20:58:15: Měl jsem všude nový desky a kotouče Zimmerman a po cca 4tkm při přibržďování to kopalo do volantu, při výměně zjištěna menší házivost unašečů (ale v toleranci) a dali mi tam ATE desky, ATE kotouče na předek. nyní to má najeto cca 3tkm a dělá to taky, ale už ne tolik. Dělá to teďka jen se studenejma brzdama, pokud to trošku ohřeju, tak mi příjde že je vše v pohodě.
Zatím to neřeším, není na to čas, používám to jako služebák a řešil jsem likvidaci bořenýho Pandůra
Zatím to neřeším, není na to čas, používám to jako služebák a řešil jsem likvidaci bořenýho Pandůra
20:45:09
28.07.2017
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 28.07.17 16:11:14: Takže kvalita stejný jak tvrdí?
-> suri 28.07.17 16:43:31: Nějak nechápu reakci? To jako že po 12ti letech a 150tkm nemá nárok na výfuk? No ta bene když už půl roku jezdí 3km?
-> suri 28.07.17 16:43:31: Nějak nechápu reakci? To jako že po 12ti letech a 150tkm nemá nárok na výfuk? No ta bene když už půl roku jezdí 3km?
19:01:28
28.07.2017
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Jak vidno, doba bezhlavého měnění dílů je pryč. Je vidět, že se někde dělá i hlavou. Ostatně, jak jinak by přitáhli majitele starších vozů? Navíc sleva na díly a práci podle let je taky fajn.
K mým pozitivním zkušenostem se značkovými servisy se nyní přidává i táta. Holky ostatně taky.
K mým pozitivním zkušenostem se značkovými servisy se nyní přidává i táta. Holky ostatně taky.
18:28:02
28.07.2017
28.07.2017
šadesa
Asi tahle ono to stema znackovyma az tak hrozne nebude pracuji ve zncce jako mechanik a tvrdim proste ze mam vic informaci dilu a pripravku nez v neznacce zalezi proste na lidech...
18:11:14
28.07.2017
28.07.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: cena fajn , v garáži tu by to stálo viac a bez papiera a neorigo diely
17:54:20
28.07.2017
28.07.2017
Jirik_Tuňák1983
Když se tady řešily ty fujky fujky ošklivé a drahé značkové servisy. Táta už má opravenou tu převodovku na P207 Šport - ložiska na hl. hřídeli, neměl s ložiskama problém náhodou i jiný výrobce?
Dělalo se (možná něco chybí, fakturu jsem ještě neviděl):
- rozdělání převodů
- výměna ložisek (objednávali s nimi celkem asi 9 různých dílů), díly k převodům cca 8-9 000 kč.
- výměna lamely a ložiska (přítlač. a dvouhmota OK)
- výměna převodového oleje
- výměna motorového oleje Mobil 1 + filtr
- servis klimatizace, desinfekce + filtr
- diag. motoru a výpis
- kontrola stavu brzd, výfuku (doporučena výhledová vým. vlnovce)
- kontrola celkového stavu vozu s protokolem
Dělali nebo čekovali ještě něco, ale už nevím co.
Jeden den přistaveno, rozebráno, zavoláno tátovi co a jak, objednány díly z FR, druhý den kompletace a SMS, že je hotovo k předání. Poslali tedy spojku na slabší model, takže se přeobjednávala, ale o všem táta telefonicky věděl. Jinak by to stihli do druhého dne.
Celková cena 27 000,-. To mi přijde hodně slušný. Vše originál díly.
Dělalo se (možná něco chybí, fakturu jsem ještě neviděl):
- rozdělání převodů
- výměna ložisek (objednávali s nimi celkem asi 9 různých dílů), díly k převodům cca 8-9 000 kč.
- výměna lamely a ložiska (přítlač. a dvouhmota OK)
- výměna převodového oleje
- výměna motorového oleje Mobil 1 + filtr
- servis klimatizace, desinfekce + filtr
- diag. motoru a výpis
- kontrola stavu brzd, výfuku (doporučena výhledová vým. vlnovce)
- kontrola celkového stavu vozu s protokolem
Dělali nebo čekovali ještě něco, ale už nevím co.
Jeden den přistaveno, rozebráno, zavoláno tátovi co a jak, objednány díly z FR, druhý den kompletace a SMS, že je hotovo k předání. Poslali tedy spojku na slabší model, takže se přeobjednávala, ale o všem táta telefonicky věděl. Jinak by to stihli do druhého dne.
Celková cena 27 000,-. To mi přijde hodně slušný. Vše originál díly.
16:43:31
28.07.2017
28.07.2017
suri
-> Tuner#2: zaujímavé auto , nie celkom bežná závada
16:11:14
28.07.2017
28.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: MTS vyrábí Tyll. Pro někoho a ne všechny typy.
16:08:44
28.07.2017
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Ještě mě známej nabízí MTS a nebo Vector??? Neznám ani jedno.
15:59:27
28.07.2017
28.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 28.07.17 11:04:28: Já mu píšu vždy mail.
-> suri 28.07.17 11:14:39: JJ KO zadní díl a dám i střední při jedné práci
-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: 15" na zimu měnit nehodlám, mám nové...
-> suri 28.07.17 11:14:39: JJ KO zadní díl a dám i střední při jedné práci
-> Nwkt 28.07.17 09:59:11: 15" na zimu měnit nehodlám, mám nové...
11:14:39
28.07.2017
28.07.2017
suri
-> Tuner#2: na Oct KO výfuk ? riešil som jeden nedávno a asi jediný a bol len originál
11:04:28
28.07.2017
28.07.2017
vhml
-> Nwkt 28.07.17 10:52:33: nj, ale ideálně i s eshopem/ceníkem abych se kouknul co to vlastně stojí a pro změnu neotravoval u něj
10:52:33
28.07.2017
28.07.2017
Nwkt
-> vhml: Regner to umí
10:35:50
28.07.2017
28.07.2017
vhml
Existuje něco podobného jako Škoda-díly , kde si přes eshop nakoupím originální díly i pro VW? Jakože kdybych chtěl origo VW díl a nemusel jít do autorizáku, kde na mě koukají jak na největší socku, že otravuju s věcma na 20 let starýho Sharana?
10:16:06
28.07.2017
28.07.2017
saskyn2
-> Nwkt: No Kdyby nemusel dávat jiný těhlice a 16ky kola, tak je to nejrozumnější řešení. Hlavně na to pak klidně můžeš koupit ty nejlevnější čínsky icery a stejně to bude brzdit 3X líp než originál 280
09:59:11
28.07.2017
28.07.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Nechceš 312 brzdiče co mi zbyly z Passatu?
09:15:01
28.07.2017
28.07.2017
Milan 136
-> vhml 27.07.17 21:49:01:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 22:14:49: jo uz to vidim. Ja ty obyc prehlidnul a videl jen ty vrtany.
Za me bych dal origo. Pres slevy se da dostat na rozumny castky a hlavne to funguje.
-> StepaNoFUN 27.07.17 22:28:54: neokysne, staci brzdit
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 22:14:49: jo uz to vidim. Ja ty obyc prehlidnul a videl jen ty vrtany.
Za me bych dal origo. Pres slevy se da dostat na rozumny castky a hlavne to funguje.
-> StepaNoFUN 27.07.17 22:28:54: neokysne, staci brzdit
22:35:06
27.07.2017
27.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 27.07.17 22:28:54: Zadky mám krásně čistý a desky na půlce, to ještě vydrží.
22:28:54
27.07.2017
27.07.2017
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Předku bych se rozhodně nebál, zadek stejně okysne...
22:14:49
27.07.2017
27.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.07.17 21:22:41: Jo vždyť jsou i na odkazu za půlku. Jinak dokážu lepší ceny než na odkazu pro sebe. Asi půjdu do origo, přece jen jsou to brzdy.
21:49:01
27.07.2017
27.07.2017
vhml
-> Milan 136 27.07.17 21:43:30: si to na heveru natočíš jak autíčko na setrvačník a pak už to v klidu chcípneš a vyrazíš
21:43:30
27.07.2017
27.07.2017
Milan 136
-> saskyn2: by to ta 1.6ka ani neroztočila
21:30:04
27.07.2017
27.07.2017
saskyn2
Origo nové kotouče dokážu za 1000Kč kus. Desky z hlavy nevím. Ale na druhou stranu dáváme běžně Zimmermany a nikdy si na ně nikdo nestěžoval. Osobně bych teda nandal 340 z O3RS, ale to si asi nechtěl slyšet
21:26:42
27.07.2017
27.07.2017
Jarda/felda
-> Milan 136 27.07.17 21:22:41: 1345 origo a 787 zimmerman to nejni daleko od poloviny jestli střelil od boku
21:22:41
27.07.2017
27.07.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.07.17 20:58:15: origo. Dokážeš sehnat Zimmermany za půlku co stojí origo?
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1k0615301ak-predni-b rzdovy-kotouc-280x22mm-sko da-12473.html
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1k0615301ak-predni-b rzdovy-kotouc-280x22mm-sko da-12473.html
21:16:51
27.07.2017
27.07.2017
Pavell
-> Tuner#2: já jezdím Bremba a funguje to. Ale příště půjdu do ATE