-> darabos: no právě prý ne, protože je mín přesně nabroušená vačka, nusíš být přesně proti vrcholu palce, u škodovky, když jsi o kousek, tak to nevadí... alespoň tak jsem to pochopil z netu
včera jsem to nějak seřídil, v podstatě jsem jen zvětšoval vůle výfukových...
ale příde mi, že tam jsou o zub rozvody :( kontrolní důlek na vačkovém a kontrola na klice se nekryl
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seřizování ventilů na motorech lada
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 07.07.2015 do 08.07.2015, založil/a Jarda - zrušená registrace
-> Jarda: je to tak isto ako na skodovke, len steluje sa to s napnutim retazom samozrejme a stelujes volu priamo medzi vackou a vahadlami, nevidim v tom inak rozdiel.
-> MOLSO: Fakt? Tak to jsem žil v nějakém omylu. Pamatuju si jenom, jak jsem u kamarádového žigula řešil zapalování a zjistil jsem, že odstředivá regulace je tak nějak součástí palce...

-> Bukaj: Lada je OHCčko 

-> Jarda: No, tak u škodovky nemusíš rozvoďák napínat, když tam nejni žádnej napínák...
Ale nebál bych se toho, přecijen je to stále klasické OHV

Ale nebál bych se toho, přecijen je to stále klasické OHV

má s tím někdo zkušenosti?, prý to nelze dělat jako u škodovky, kde stačí umět počítat do 5 (když je ve střihu 2., dělám 3. válec atd.)
něco jsem našel na netu a moc z toho moudrej nejsem, třeba, že se první 2 ventily seřizují po napnutí rozvodového řetězu.
něco jsem našel na netu a moc z toho moudrej nejsem, třeba, že se první 2 ventily seřizují po napnutí rozvodového řetězu.