skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2455 příspěvků (zobrazeno 1551 až 1600) od 18.08.2015 do 10.01.2025, založil/a Mantrabeach
23:17:45
16.01.2018
16.01.2018
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: prahy přestříkané vrásněnkou do výšky půlky dveří mají všechny, je to originál z fabriky, tenhle přechod a zakitovaná spára věstí něco jiného... viz
23:16:36
16.01.2018
16.01.2018
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: prahy prestříkané vrásněnkou jsou jasné (zas to má podle mě většina) jako libovka to není neříkám, ale zas by to chtelo trochu soudnosti k tak staré pixle, další měřitko je cena ale tu neznáme...
23:16:00
16.01.2018
16.01.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P@nkáč 16.01.18 23:11:03: To nevím , ale taky jsem po ní přiznám se koukal, ale korozi jsem řešit nechtěl a nechtěl jsem někomu platit za její eliminaci (doma na to nemám vybavení a zkušenosti) a tak jsem to pustil z hlavy. Bokojízda v zatáčkách mne právě hodně lákala. Nakonec jsem to vyřešil úplně jinak.
23:15:21
16.01.2018
16.01.2018
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: NA nemá problém s korozí nosníků, jsou jednoduché, nejedná se o sandwich...
23:11:03
16.01.2018
16.01.2018
Pavel P@nkáč
-> Jirik_Tuňák1983: nj ale co si koupiš za par korun podobneho?
-> m8rinek: není to auto odemě neviděl jsem ho nikdy, jen mě přide třeba ty lemy na tyhle mazdy že jsou pěkný spíš je to vždycky na svařečku jako ty nosníky klobouk dolů já fakt nejsem znalec, já bych to nepoznal ani nahodou, vyfotím ti ted nosníky na mrkačce (r1991) co mám ty jsou uplně luxus nechapu zbytek auta teda žadnej zázrak samozřejmě
-> m8rinek: není to auto odemě neviděl jsem ho nikdy, jen mě přide třeba ty lemy na tyhle mazdy že jsou pěkný spíš je to vždycky na svařečku jako ty nosníky klobouk dolů já fakt nejsem znalec, já bych to nepoznal ani nahodou, vyfotím ti ted nosníky na mrkačce (r1991) co mám ty jsou uplně luxus nechapu zbytek auta teda žadnej zázrak samozřejmě
23:01:59
16.01.2018
16.01.2018
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: to je auto od tebe? že tu splácaninu tak hájíš?
22:58:42
16.01.2018
16.01.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P@nkáč 16.01.18 22:46:41: Poněkud nepochopitelně porovnáváš určením dvě zcela rozdílná auta, sportovní cedník a pohodlnou spotřební krabici na přesuny, pro potěšení mám Volvána, což je naturelem taky z jiného konce než malé cabrio. Jako chápu, ty Mazdy jsou starý, ale něco je zhnilý fakt dost. U nás v ulici stávají tři a je to fakt strašný. Prahy má jedna s bublinami jak dvě pěsti vedle sebe. Proto se divím, že má někdo odvahu ještě do toho jít.
22:55:52
16.01.2018
16.01.2018
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: zatím nevyděl ale žadný libovky sem neměl, sem dej nějakou fotodokumentaci jak to má vypadat co ti prošlo rukama:)
22:53:32
16.01.2018
16.01.2018
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: Auto o kterým píšu do inzeratu ,,top stav,,vypada opravdu jinak. Snažím se fotky číst. Jestli jsi neviděl lepší lemy, tak je mi líto....
22:48:47
16.01.2018
16.01.2018
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 16.01.18 22:40:06: pro majitele skodovek je to prave skvělá přestupní stanice protoze to hnije uplne stejně
22:46:41
16.01.2018
16.01.2018
Pavel P@nkáč
-> Jirik_Tuňák1983: tj 18 lety auto +- ale tu mazdu si kupuješ celkem zabavnou motokaru u ktere jde sundat střecha když jedeš v neděli v létě na zmrzku, nic jineho bych v tom nehledal.....to co jsi si kopil ty je možná zachovalé ale hnusné bez jiskry prostě pro stareho fotra
22:40:06
16.01.2018
16.01.2018
Jirik_Tuňák1983
Upřímně musím říci, že je pro mne zajímavé si do domu tahat relativně moderní, ale vzhledem k věku ze všech stran okyslé auto. Když to tady sleduji, přijde mi to jako synonymum od koroze. Zvláště s ohledem na skutečnost, že je okyslé v podstatě každé a jen se to pinká mezi totální nasračkou a menší nasračkou.
22:14:51
16.01.2018
16.01.2018
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: jako lemy lepší podle mě nebudou na ničem tak starym....ty přeplatovaný nosníky tvl to musíš bejt fakt znalec ja vydím jen špínu ze silnice...
21:06:56
16.01.2018
16.01.2018
m8rinek
-> T: Co to stoji? Prahy opravovane, ne moc hezky, motor spina, vnitrek spina, volant ohoblovanej jako by to melo milion kilometru. Nosniky preplatovane. Lemy ve smrti, jak je to nafouklý mezi bodama, tak jsou KO, navíc tam je i viditelná rez. Jestli to je ta z bazose s kleklym motorem, tak takhle si opravdu top stav nepredstavuji... za me pobastleny, ne moc hezky... leda by to bylo moc levny...
16:17:57
16.01.2018
16.01.2018
T
mě to nepřijde tak špatný...má to hardtop ( snad k tomu ) , jen motor má údajně prdlou vačku, takže počítám s motorem...o víkendu se snad potkám s majitelem osobně....dneska jsem se na to byl podívat jen v nějakém servise....
20:50:02
15.01.2018
15.01.2018
palinator
-> Luky:
Já? Já tomu rozumim co tim chtělo být řečeno, jen jsem se s takovou lidovou tvořivostí ještě nesetkal.
Já? Já tomu rozumim co tim chtělo být řečeno, jen jsem se s takovou lidovou tvořivostí ještě nesetkal.
20:40:34
15.01.2018
15.01.2018
Luky
-> palinator: čemu na tom nerozumíš?
20:34:22
15.01.2018
15.01.2018
palinator
-> m8rinek:
ventil
ventil
20:24:57
15.01.2018
15.01.2018
m8rinek
-> T: variable valve timing... jsou tim vybaveny až motory po faceliftu se 107kW
Pokud to auto nebylo bouraný a bude za velice dobrou cenu, tak ani svést se není nutné, protože vyřešit relativně jakýkoli problém není cenová sebevražda. Tj. hlavní problém je koroze. Aktuálně je NB motorů nedostatek. Novějších je dost, leč nejdou vyměnit kus za kus...
Pokud to auto nebylo bouraný a bude za velice dobrou cenu, tak ani svést se není nutné, protože vyřešit relativně jakýkoli problém není cenová sebevražda. Tj. hlavní problém je koroze. Aktuálně je NB motorů nedostatek. Novějších je dost, leč nejdou vyměnit kus za kus...
20:20:34
15.01.2018
15.01.2018
T
-> vhml: vvt je svor ? někde už jsem to tady zahlédl... :-D
20:19:47
15.01.2018
15.01.2018
T
-> vhml: , -> m8rinek: : proto se ptám rovnou na celý motor raději a cenu neznám a nemám představu jakou to cenu může mít....tak tam asi zajedu a uvidím co mi řekne...jen mě u těhle nepojízdných aut vždy straší, že se s tím člověk nemůže svézt :-/
20:11:43
15.01.2018
15.01.2018
m8rinek
-> T: Motor cca 15komplet, aktuálně nemam nic co by stálo za řeč. Nicméně slušnou hlavu tu někde sušim, tady bych asi neřekl, že by tomu mělo být víc, ale chce to se do toho mrknout...
19:47:44
15.01.2018
15.01.2018
vhml
-> T 15.01.18 15:00:17: NB , tj bez VVT. By me zajímalo co znamena praskla vacka. Co za to chce?
14:05:45
15.01.2018
15.01.2018
vhml
-> T 15.01.18 11:26:01: hlídat olej, hlídat olej, hlídat olej. Neverending story.
m8 jistě nějakej motor má :-) Jen záleží jestli chceš NB nebo NBfl kvůli VVT , elektrice kolem atd.
m8 jistě nějakej motor má :-) Jen záleží jestli chceš NB nebo NBfl kvůli VVT , elektrice kolem atd.
11:26:01
15.01.2018
15.01.2018
T
kolik tak může mít cenu auto bez motoru, respektive dá se sehnat 1,8 motor a za kolik ?
našel jsme jeden inzerát za barákem, tak abych věděl, jestli má cenu tam jezdit....
našel jsme jeden inzerát za barákem, tak abych věděl, jestli má cenu tam jezdit....
23:21:55
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> radekp: S 2,0 jsem nejel, takže nemám srovnání, klasicky dle internetů bývají slabší motory Mazdy pocitově točivější, zatímco silnější mají více krouťáku na spodku a tak se tváří tupější. MX není vyloženě sportovec, sportovní jízda začíná v zatáčkách s vytočeným motorem, na trhání asfaltu to auto není...
19:35:18
12.01.2018
12.01.2018
radekp
-> Tuner#2: prijed, tata ma NC, 2,0. A asi i bude na prodej.
-> m8rinek: i NC trpj na korozi asi jako kazda Mazda te doby. Nase ma zespodu povrchovou korozi. Ale nic, co by se muselo vyvarovat.
Popis mi, jak jezdi 1,8 NC. Nase 2,0 taky neni zadny sportovec. Vadi mi pomala odez a plynu.
-> m8rinek: i NC trpj na korozi asi jako kazda Mazda te doby. Nase ma zespodu povrchovou korozi. Ale nic, co by se muselo vyvarovat.
Popis mi, jak jezdi 1,8 NC. Nase 2,0 taky neni zadny sportovec. Vadi mi pomala odez a plynu.
19:15:27
12.01.2018
12.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.01.18 18:52:08: Vycházím z tohodle videa: -> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.17 22:53:01: Bohužel NC jsem osobně zatím nepotkal, jezdil jsem jen v NA a NB.
18:52:08
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> Tuner#2: Všechny auta z De (a asi z celýho světa) zažily zimu. Já pro tohle NC jel kvůli nájezdu, dobrým informacím od majitele (ne od handlera). Na místě bylo vše jak řekl, tak jsem spokojený. Už jsem zažil NA v Hanoveru a tam jsem se malém rozbrecel...
Pokud chceš auto na ježdění na výlety s manželkou a nehodláš se v tom o víkendech vrtat a přes zimu repasovat, pak je NC nejlepší varianta.
Pokud chceš auto na ježdění na výlety s manželkou a nehodláš se v tom o víkendech vrtat a přes zimu repasovat, pak je NC nejlepší varianta.
18:29:35
12.01.2018
12.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.01.18 18:18:29: Jako asi jo, když to vezmu že by to bylo spíše na pohodové výlety s paní a nebo jen vyvětrat hlavu, tak asi mě z toho taky vychází nejlépe. Podle mě jde sehnat snáze bez koroze než NB, kde je to hledání jehly v kupce sena. Koukám nepravidelně celou zimu a z nabídky u nás si nevyberu a na mobile.de apod. mě štvou děsně malý fotky a prakticky jízda pro auto naslepo. Navíc i tam se vyloženě letně ježděný kus s malým počtem km hledá blbě...
18:18:29
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
-> Tuner#2: rozhodně bych neřekl, že je nejhorší. Je jiné, proti NA a NB je to uplně jiné auto. Jezdí se v tom opravdu jinak. Upřímně na svezení je nejslabší NA v seriové podobě. Dnes je to auto prostě staré, vyskákané, rozměklé, motor tupý, podvozek měkký, brzdy slabé.
Těžší to auto určitě je, rozhodně je ale i tužší, projevem serioznější. Srovnám li seriové podoby aut navíc ve slabší variantě tak bych spíš tvrdil pravý opak. Pokud chci auto přestavět na něco čím není, tak je to určitě jednodušší u starší generace. Na velkém okruhu bude dle mě NC rychlejší, na malém asi bude vládnout NB...
Nevím kdo to říká, minimálně u miat se hrozně šíří internetové skazky, kdy někdo něco řekne a celý svět si to přebere jako fakt. Měl jsem několik NA ve všech výkonových variantách, NB také, kde jsou navíc znát rozdíly předface a poface. NC jsem dovezl, abych si ho vyzkoušel, osahal a mohl si sám rozhodnout co si o tom autě budu myslet, ne jen číst diskuze lidí co auto možná někde viděli.
Už jsem to tu psal mnohokrát:
NA1,6/1,8-stylovka, slabší reakce na plyn, horší podvozek (dán jak stářím, tak třeba měkkými tlumiči a stabilizátory), umím si představit jezdit takovým autem do práce, na sobotní kávu či výlet
NB1,6-nejlevnější varianta, nic proti ničemu, pokud nemám peníze a chci se hezky svést, či hodlám parkovat venku, pořídim právě tohle
NB1,8-za mě špička vpoměru cena/zábava, auto pokud má zdravý motor tak je takové rozjuchané, divoké
NBfl1,8-serioznější vzhled, tužší karoserie, zároveň kila navíc, auto je sterilnější, ale ve vyšších rychlostech určitě stabilnější než NB, ale maličko přišlo o tu hravost
NC1,8-díky objemu není třeba motor vytáčet do mrtva jako je tomu u starších slabých variant, podvozek tužší, přesto pohodlnější, interier za mě moc plasťák, ale zase relativně běžná klima je v MX k nezaplacení
Každé to auto má něco do sebe, ale ani jedno dle mě není nejhorší, jen je to jiné, poplatné době vzniku. Chce to si rozmyslet na co auto chci a takové si pořídit, samosebou asi je rozhodující vzhled, mě NC vzhledem přitahuje nejméně i když po tom co jsem si ho osahal musím říct, že se mi líbí. Pak je důležitá cena. Solidní MX NA či NB prostě stojí 100+ a díky bolestem, na které prostě cca 20-30let staré auto prostě už trpět musí, jsou investice nevyhnutelné. NC netrpí na korozi, 2,0 trochu trpí na motory, ale myslím, že je to spíše o majiteli, než o motoru a pokud nekoupím uplnou kaši tak věřím tomu, že vyměním olej, možná rozvody a auto bude fungovat dalších 10let bez problému... Při nákupu NB si člověk za příštích 10let střihne nosníky, lemy a repas podvozku :D.
Těžší to auto určitě je, rozhodně je ale i tužší, projevem serioznější. Srovnám li seriové podoby aut navíc ve slabší variantě tak bych spíš tvrdil pravý opak. Pokud chci auto přestavět na něco čím není, tak je to určitě jednodušší u starší generace. Na velkém okruhu bude dle mě NC rychlejší, na malém asi bude vládnout NB...
Nevím kdo to říká, minimálně u miat se hrozně šíří internetové skazky, kdy někdo něco řekne a celý svět si to přebere jako fakt. Měl jsem několik NA ve všech výkonových variantách, NB také, kde jsou navíc znát rozdíly předface a poface. NC jsem dovezl, abych si ho vyzkoušel, osahal a mohl si sám rozhodnout co si o tom autě budu myslet, ne jen číst diskuze lidí co auto možná někde viděli.
Už jsem to tu psal mnohokrát:
NA1,6/1,8-stylovka, slabší reakce na plyn, horší podvozek (dán jak stářím, tak třeba měkkými tlumiči a stabilizátory), umím si představit jezdit takovým autem do práce, na sobotní kávu či výlet
NB1,6-nejlevnější varianta, nic proti ničemu, pokud nemám peníze a chci se hezky svést, či hodlám parkovat venku, pořídim právě tohle
NB1,8-za mě špička vpoměru cena/zábava, auto pokud má zdravý motor tak je takové rozjuchané, divoké
NBfl1,8-serioznější vzhled, tužší karoserie, zároveň kila navíc, auto je sterilnější, ale ve vyšších rychlostech určitě stabilnější než NB, ale maličko přišlo o tu hravost
NC1,8-díky objemu není třeba motor vytáčet do mrtva jako je tomu u starších slabých variant, podvozek tužší, přesto pohodlnější, interier za mě moc plasťák, ale zase relativně běžná klima je v MX k nezaplacení
Každé to auto má něco do sebe, ale ani jedno dle mě není nejhorší, jen je to jiné, poplatné době vzniku. Chce to si rozmyslet na co auto chci a takové si pořídit, samosebou asi je rozhodující vzhled, mě NC vzhledem přitahuje nejméně i když po tom co jsem si ho osahal musím říct, že se mi líbí. Pak je důležitá cena. Solidní MX NA či NB prostě stojí 100+ a díky bolestem, na které prostě cca 20-30let staré auto prostě už trpět musí, jsou investice nevyhnutelné. NC netrpí na korozi, 2,0 trochu trpí na motory, ale myslím, že je to spíše o majiteli, než o motoru a pokud nekoupím uplnou kaši tak věřím tomu, že vyměním olej, možná rozvody a auto bude fungovat dalších 10let bez problému... Při nákupu NB si člověk za příštích 10let střihne nosníky, lemy a repas podvozku :D.
16:03:40
12.01.2018
12.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.01.18 09:55:32: NC mě láká vzhledem. Líbí se mě ty bachratý blatníky a interiér ze všch nejvíc, ale když oni všichni říkaj, že je ze všech generací díky váze zcela nejhorší
10:49:11
12.01.2018
12.01.2018
koko
-> radekp: jj už druhá :)
10:12:06
12.01.2018
12.01.2018
radekp
-> koko: Už i Ty?
09:55:32
12.01.2018
12.01.2018
m8rinek
Kdyby jste někdo náhodou chtěl něco neprůstřelného, tak tu auto.bazos.cz/inzerat/...
/Mx5-NC-18-126PS-72006-naj
ezd-99xxxkm.php
22:33:46
04.01.2018
04.01.2018
koko
Chlapi, kdyby někdo věděl, tak poptávám nárazník NBfl v této barvě , 25g titanium grey metallic, protiúčtem mohu nabídnout originální boot luggage Mazda MX5
12:07:24
27.12.2017
27.12.2017
charon
Tak jinej dotaz. Neni tu nekde na vysocine (HB, ZR, JI a pod.) Nejakej dobrodinec, kterej by me svezl, pripadne me nechall nekde kousek ridit? Optimalne co nejseriovejsi auto.