-> Jirik_Tuňák1983: Hele chtěl jsem benzín (protože italský nafťáky už doma jsou dva), s TwinSparkem bych si moc nepomohl, "obyč" V6 v inzerci jsou vesměs hrozné pelechy a kupovat jako první ochutnávku GTA, na to nejsem dost odvážný

Trochu obavy byly, ale nahlodalo mě ujišťování prodejce (kterému jsem uvěřil, viz níže), že si není vědom žádné spotřeby oleje, že byl pravidelně měněný po roce i když kilometrově měl ještě rezervu a že měnili origo Selenia (zbytek v kanystru jsem dostal k autu).
Auto je z Ostravy, prodával ho pán jako pozůstalost po svém otci, který ho koupil jako tříleté a za 11 let s ním najel všeho všudy 35 tisíc km (výpisy z STK sedí, protokoly taky mám). Jelikož to mám dost z ruky, tak mi ho nejdřív proklepl kamarád-Saabista, kterému celkem důvěřuji a který shodou okolností v minulosti 156 měl, takže trochu tušil kam se koukat. Do míry kterou šlo prověřit to vypadá, že prodejce nekecal a je to bez koroze (auto bylo těch 11 l, což se u 156 rovná zázraku a samo o sobě mě to prakticky přesvědčilo ke koupi. Nějaké mouchy tam jsou, ale nic fatálního, na podvozku je to hezky pevné... jeho slovy celkově asi nejzachovalejší 156 ve které jel.
Cena byla vyšší než tržní průměr, ale z jednání prodejce jsem měl dobrý pocit, dohoda byla v pohodě, nakonec jsem si řekl akorát o 1500 Kč slevu protože je k autu jen jeden klíč (a nový je dost drahý) a bez problémů jí dostal. Navíc i předem zařídil evidenčku a udělá i přepis, takže to mám bez starostí.
A důvod? Protože jsem chtěl
