Nejzábavnější auto do cca 250t.kč

prohledat
414 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 09.07.2018 do 16.07.2024, založil/a Mantrabeach
řadit dle data
11:57:36
18.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 18.07.18 11:54:29: Já se byl včera zase projet. 2 Předtím jsem s ním nejel 5 týdnů. 3
11:54:29
18.07.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Ono ani na okresce to rozhodně nemusí být nuda, spíš jde o to co koho baví víc nebo kde tráví víc času. Já mám třeba půlku cesty do práce okresky /příměstský silnice kde by to bylo spíš na něco lehkonohýho, jenže další kus cesty je dálnice... kde ty lehkonohý auta už moc nestačí. No a na konci už to jsou městský cukačky... takže ten 250 koňovej švédskej ingot s automatem je tak nějak ideální kompromis 3
11:49:30
18.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Zábava je jezdit rychle do zatáček, né přijet rychle do zatáčky a po tečně vyletět ven 1



Tyhle auta chápu, pokud někdo lítá po dálnicích a nechce se flákat. Ale na okresku nic moc...
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 11:49:55
11:31:18
18.07.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak aut s mamutí silou rovně v téhle cenové je kopice. Ale zrovna Insignie první generace prý není zrovna to pravé ořechové. Taky jsme o ní přemýšleli a kamarád z Německa mě varoval, že u nich ve firmě nějaké insignie mají, skoro nejeté, a že si stejně všichni na služebky raději berou odlítaného golfa... že je na tom pořád líp, než málo jetá insignie. Tak nevím 8 Ale ten LP9 je pecka, to zase jo.
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 11:31:40
11:28:02
18.07.2018
Jirik_Tuňák1983
Bude to asi docela mastodont, ale Insignia OPC může jet taky docela zajímavě.

Je to šestiválec 2.8 turbo, 4x4 taky. Všichni řeší zábavu zábavu, ale trochu mamutí síly rovně je přeci taky sranda. 1
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 11:28:38
11:19:00
18.07.2018
Venca.
-> havlik 18.07.18 11:00:00: Jo tak rychlý to bude o tom není pochyb, jde mi taky o vzhled, celou dobu scháním něco sportovnějšího, tak nepřivezu kombíka že jo 5



Nevím proč mají tu cupru za takovou cenu, ale jakýkoliv jiný podobný auto vycházelo podstatně dráž, zřejmě jim seat dává hezký ceny. Jinak moc společností se do operáku na hothatche nehrne.
11:17:39
18.07.2018
zdá se mi to nebo tady ještě nepadl Type-R 8g ?
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 11:19:02
11:05:37
18.07.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Nevím, Fiesta ST není žádný ostrý závoďák, je to normální svižný hatch, nějaké strašlivé domlácenosti bych se nebál. Teda nějaký dojebaný kusy asi budou, ale taky je určitě dost kusů, se kterejma fakt jezdila ženská pro rohlíky. A nemusíš nutně koukat na pětiletý, já když brousil v téhle kategorii tak spíš byly zajímavý 2-3 letý, který mají kolikrát ještě 2 a víc let tovární záruky... a pořád je tam úspora značná.
11:00:00
18.07.2018
havlik
-> Venca.: tak jak jsi viděl na ringu i s kombíkem se dá docela lítat:) a focus rs na operák?

upraveno 1x, naposled 18.07.2018 11:02:40
10:58:06
18.07.2018
Venca.
-> dragon_cb_cz 18.07.18 10:50:11: No právě, stará je pouze 3dvéř. Navíc nemá svor.



Jo ušetříš 200 tisíc, to je pravda, jenže je otázka jak takový auto bude po 5 letech provozu vypadat. Předpokládám, že když si někdo koupí takový auto, tak s nim pro rohlíky nejezdí a s vědomím, že ho za 5 let prodá...



Nabízeli mi teď Cupru ST na operák, za cca 9 tis měsíčně, což mi přišlo zajímavý na těch 300 koní a 4x4, ale zas je to kombi a ani to nemá pořádnou ruční brzdu. Když sem se ptal na i30N, tak odpověď byla, že pod 15 určitě ne 8
10:50:11
18.07.2018
dragon_cb_cz
-> Venca.: Zrovna Fiesta ST se nechá koupit 2-4 roky stará s malým nájezdem v pohodě o 200 tisíc levněji než ta nová - takže pokud nejezdíš fakt hodně, nebo je pro tebe každá minuta strávená řešením staršího auta strašně drahá, tak na novém proděláš fakt balík. Jediná nevýhoda je, že předchozí generace jsou pouze třídvířka, jinak to byl žhavý kandidát 8
10:21:40
18.07.2018
Mantrabeach
-> bouchy: no psal sem Honzovi a prej sem byl uz asi 349. Kdo se ho ptal na to3
10:09:13
18.07.2018
bouchy
www.garaz.cz/clanek/svaty -gral-jake-auto-si-mam-kou pit-za-200-tisic-4724?dop- ab-var...

Už druhej článek na tohle téma v krátký době, někdo asi čte virt a pak shrne výsledky3 40
10:08:12
18.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.18 08:07:22: Radši bych něco oturbenýho...



Já jako celkem vím, kde se chci pohybovat, ale problém je, že všechny ty auta jsou nehorázně dojebaný a když je pěkný, tak zase stojí nesmysl.



Vzhledem k tomu, že bych se asi dokázal zbavit dph, tak už skoro uvažuju i nad novým, třeba Fiesta ST nevypadá vůbec špatně a vychází hezky vybavená 500 tczk bez daně...
10:03:54
18.07.2018
Mantrabeach
-> Pavel P@nkáč: vim no.proto me to nejak nelaka kvuli tomu malymu vykonu.mel sem moznost vyzkouset NA a nadherny svezeni ale za chvili bych prodaval protoze by to bylo slaby a ja se znam.
09:50:19
18.07.2018
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: tak to jooo :D



-> Mantrabeach: pokud stav odpovídá kilometrům tak to je dobrá nabídka, gro 1,8 je již zmíněný samosvor a ten tam dodat je otázka 12tkč za díl a pár hodim práce (kterou samosebou nemusíš dělat ty). Otázka vyvaření nahnilé 1,8 bude asi dražší....
upraveno 1x, naposled 18.07.2018 09:51:46
09:44:18
18.07.2018
Pavel P@nkáč
-> Mantrabeach 17.07.18 21:57:47: boužel 1.6 moc zábavná není nemá svor, a ani 1.8ma nemá brutalní výkon...
08:07:22
18.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 18.07.18 06:13:48: A chceš spíše atmosféru a nebo něco foukanýho? To je taky dobrý si rozmyslet a podle toho i hledat.
06:13:48
18.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ten už me chytnul, pár jsem jich projel a jednoho už mam i vybranýho. Jen si nejsem uplně jistej, že chci dát skoro 300 za 10 let starý auto, to už je pak neprodejný a slevit moc nechce, byť už to prodává skoro rok.
23:40:17
17.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 17.07.18 22:14:09: Tak zkus toho fíkuse, třeba tě to chytne.
22:14:09
17.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak sem dneska zkouknul dvě MPSky a jedna klasická naleštěná bída v bazaru, druhá docela hezká, soukromej prodej, ale nějak mě to auto neuchvátilo, přijde mě to takový pekelně rychlý, ale bez emocí...



Navíc, když jsme se střídali za volantem(po cca 10 km), tak se poměrně dost bíle kouřilo z výfuku, hlavně ve chvíli když sepnul kompresor klimatizace a trochu se zvýšil volnoběh. Předpokládám, že to není vlastnost, ale vada 8



Tak sem hezky poděkoval a můžu zase vybírat dál.
22:01:07
17.07.2018
M@rtin
-> Mantrabeach 17.07.18 21:57:47: To vypadá zajímavě

4
21:57:47
17.07.2018
Mantrabeach
21:55:18
17.07.2018
Jarda/felda
19:34:42
16.07.2018
Luky
-> Sita: cena je celkem běžná, takže to asi není ten případ, tam se to dává pod cenou.

Jinak jestli si chcete koupit starší Evo, s důvěrou se na mě obraťte, rád vám to domluvím za polovinu nákupní ceny 47
17:34:13
16.07.2018
Sita
neni to ten slavnej typ inzeratu, kdy nekdo kvuli nahly zmene prace MUSI prodat auto za strasne vyhodonou cenu, ale ma to hacek, ze musis poslat zalohu? 3
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 17:34:26
15:55:53
16.07.2018
Mantrabeach
13:15:26
16.07.2018
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: olej zerou nejvic 2.5 H4 ky, hlavne do 2005/2006 roku. H6 pokud vim snad ani ne, samozrejme pokud nejsou uplne mrtvy. Ja s tim potize nemam, ale neco dolit obcas musim, to jo. 115kW mi zrala asi 0.3/1000km, Outback zere mene... mam na doliti litrovku a vetsinou to vyjde tak na tech 10tkm. U obojeho zalezi na rezimu, prijde mi ze po delsi dobe od vymeny spotreba roste. Vetsinou se to resi zmenou viskozity.
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 13:17:09
13:13:58
16.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 16.07.18 13:10:58: Proto píšu, že působí. 1 U té H6 jsem byl právě strašen vysokou spotřebou oleje, která zrovna u Subaru není nejnižší, nebo s tím nemáš potíže?
13:10:58
16.07.2018
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: H4 je kasicka pouze pri preplnovani :) H6 je vcelku bezproblemovej motor, samozrejme jen pokud mu doprejes odpovidajici olej, nebudes ho kurvit LPGckem a nebudes to honit studeny. Jediny co vim, tak rada prorezava jedna specificka trubka chlazeni. Mazda je tezsi.
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 13:11:31
13:02:25
16.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 16.07.18 12:29:35: Já tedy nevím, ale tady se i v tomto tématu řeší, jaká je H4 kasička a tady je ještě o dva problémy více. A zrovna ty šestiválce úplně TOP nebyly, nebo se pletu? Taky to byl jeden z kundydátů před Picassem a hlavně vysoká spotřeba oleje byla věcí, která působila poněkud odrazujícím dojmem.

Krom toho, je to subjektivní, ale ta Mazda působí více lehkonohým dojmem.
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 13:07:54
12:37:26
16.07.2018
Venca.
-> U-Geen: No vzhled je pro mě spíš mínus, ale chápu. Nicméně koukal sem na inzerci a aby to byl manuál a ideálně sedan, to by bylo těžký hledání.
12:29:35
16.07.2018
U-Geen
-> Venca.: pro me za to mluvi 3.0 atmo sestival, subaracky AWD, subjektivne vzhled celkove, bezramovky... to Legacy je kratsi.
11:35:32
16.07.2018
Venca.
-> U-Geen: V čem je to lepší? Jinak už ta Mazda je dost velká na můj vkus a to subo mi připadá ještě větší a hlavně dražší
11:24:15
16.07.2018
U-Geen
-> Venca. 15.07.18 22:10:57: nez po MPS uz bych spis koukal po SpecB Legacy
00:22:22
16.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 16.07.18 00:09:58: Zkus se svézt, já bych to tak rychle neprodával, pokud by to bylo fajn. 1 Za chvíli to bude rarita.
upraveno 1x, naposled 16.07.2018 00:22:55
00:09:58
16.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Mazda je s korozí kamarádka, nicméně v inzerátech se dušují, že bez koroze, tak uvidíme. Tak jako pokud to bude auto za cca150, tak s tim 3 roky pojezdim a pak to za 100 prodam koroze nekoroze.



Ale chtěl bych to hlavně na zimu.



www.sportovnivozy.cz/1029 90-mazda-6-mps-praha
upraveno 2x, naposled 16.07.2018 00:12:36
00:07:26
16.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 15.07.18 23:55:49: Co koroze? Tyhle 6ky patřily do docela choulostivých let výroby. Pokud je to pro letní ježdění, je to fuk, ale záleží na tom, jak a v čem jezdil předchozí majitel.
23:55:49
15.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Veprostřed aktivní diferenciál, ale na zadek to dokáže poslat max.50%. Vzadu by to mělo mít špéru, ale nevím jakou.
23:31:25
15.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 15.07.18 23:14:18: Ale kdo ti dnes udělá 2.3 ve čtyřválci. 3 Já jsem třeba za 4kolu (i když hladex) nakonec i rád. Je super jak tomu při ostrém rozjezdu sedá zadek a dokud nepovolíš, tlačí se to takhle furt. 3 Na suchu máš lepší odpal, protože nehrozí prokluz předních kol a v případě zapnutého protiprokluzu tě to nebrzdí, protože k němu v podstatě vůbec nedojde. Donutky s tím dáš taky. Co má ta MPS 6 za systém pohonu?
23:23:29
15.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 13.07.18 14:54:38: Mechanicky v podstatě nic, ale Ford to zabil vlastním motormanagementem. Lidi pak řešili věci, že něco nejde, nefunguje, nejde nastartovat atd., přitom se jednalo o závady, které u těchto motorů ve Volvu nikdo neřešil. Podle mého měl zůstat každý u svého. Ležel jsem před pár lety v různých i cizojazyčných fórech týdny, protože STčko byl jeden z mých kandidátů.

A co jsem říkal o tom těžkém čumáku, tak s Focusem RS (taky 2.5) si slušně vytíralo prdel Clio RS, na rovinkách mu sice fíkus trochu ujížděl, ale v zatáčkách si ho Clio natíralo na chleba.

Ten Focus by potřeboval 4x4 a nebo zátěž vzadu aspoň v podobě combi nebo sedanu. A vůbec si myslím, že ten výhružně chrchlající pětiválec do hečbeku nepatří.

Ta Mazda 6 MPS by mohla bejt fajn a přiznám se, že na jednu černou jsem taky čuměl. 1

Nakonec jsem zakotvil kde jsem zakotvil, protože okreskové bláznění mne úplně neláká, ale mám rád tomu přišlápnout v přímce. Podle toho by měli vybírající volit.
23:14:18
15.07.2018
Venca.
-> Jirik_Tuňák1983: Trojka je fajn, ale víc se mi líbí ta novější verze, ale už stojí celkem dost.



Nicméně šestka je 4x4 a s tím by mohla být v zimě sranda, ceny vypadají příznivě a celkem mají ty auta i nějakej původ.
22:59:52
15.07.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Venca. 15.07.18 22:10:57: Bývalý kolega kupoval cca 2 měsíce zpět Mazdu 3 MPS.

Rok 2007, nájezd kolem 90 000 km, velmi pěkná a zachovalá. Přední nárazník a levý přední blatník asi po lehké kolizi. Opraveno bez demontáže blatníku, takže něco hodně malého. Nárazník byl nový. Dával za ni 190 nebo 200 000,-. Ta auta cenu mají, mají vejce, navíc je už nikdy nikdo nevyrobí.



Tuto, i stejnou barvu.

www.auto.cz/mazda3-mps-15 53
upraveno 3x, naposled 15.07.2018 23:03:20
22:48:27
15.07.2018
m8rinek
-> Venca.: Podle stavu. Je to o chlup víc než běžný model...
22:35:14
15.07.2018
Venca.
-> m8rinek: Dvojnásobek ceny toho střepu níže? Takže 150 a víc?
22:24:00
15.07.2018
m8rinek
-> Venca.: Podle stavu. Pekny auto dvojnásobek a víc.
22:10:57
15.07.2018
Venca.
Trochu tady zneužiju téma, ale co takhle Mazda 6 MPS? Máte s tim někdo zkušenosti? Silná čtyřkola za pár korun, v testech to všude vychvalujou www.autojournal.cz/test-l egendy-mazda-6-mps-dokonal a-kazdym-coulem , že bych se na to sjel mrknout...
22:06:57
15.07.2018
Venca.
-> m8rinek: Hele já ho neznám, byl jsem tam jen jako doprovod, ale řekl bych, že se taháním Mazd taky živí. Dostalo to zřejmě nějakou ránu na předek/spodek, protože tomu chybí i komplet plasty pod motorem a je tam jakási plechová lyžina. Ale peníze/stav za mě ok.



Btw za kolik se teď nechá sehnat nějaká rozumná sportive?
22:02:28
15.07.2018
m8rinek
-> Venca.: Ono to asi bude i tukly z dřívějška, jinak si nedovedu vysvětlit, proč by to mělo mit faceliftovej nárazník. Jednoduše stav odpovídá ceně. Nějaký relevantni popis od Judla necekej1 1
21:53:52
15.07.2018
Venca.
-> Pavel P@nkáč 15.07.18 10:41:28: Viděl jsem dneska osobně, lemy ujdou, ale zevnitř už také spodní strana trochu kvete, nosníky jeden KO, druhej ještě ujde, ale taky už tam pupen byl. Ale zdálo se mi, že celkem dost kouří. Nicméně za ty peníze to asi není úplně špatný...
Extreme Tyres