Jakou zvolit sílu plechu na Lr čelo?

prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.03.2011 do 24.06.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
13:30:36
24.06.2011
tunerlada
vytahuju tohle téma s prosbou zda nemáte někdo výkres onoho LR,RH čela,respektive mi jede o tu mřížku.Chtěl bych si ji nechat vypálit.Připomínky typu že nemám rh rapida atd si nechte na večer do hospody 4 jde mi o esteticky přijatelné zlepšení odvětrávání motor. prostoru
20:31:31
18.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M. 18.03.11 19:45:23: Heh, p. Dlouhý to má koukám v popisu práce, ještě by taky měl u sebe mít TUNERovo karburátory z Tatry 3
19:45:23
18.03.2011
Jakub M.
-> Tuner#2:

ne .. není to přesně origo... je to účelová úprava s nápadem vzhledu "jako LR"



-> havlik:



kdo to vyrobil? .. p. Dlouhý, Ledeč nad Sázavou ... jenže po několika negativních zkušenostech si nejsem jistý, zda doporučit ... (právě část z téhle zakázky vyřezání těch chladících otvorů nedopadla tak jak měla .. dodali jsme mu na prořez 4 normální čela a 2 prolisovaná .. z5 jsme obdrželi stejný počet .. ale všechna byla normální .. ta dvě čela na rapida se jaksi poděla do neznáma .. )
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 19:49:11
15:48:06
18.03.2011
vhml
-> Tuner#2: ano, neslouží to pak jako mustr pro tvorbu 130LR dle továrny, ale slouží to aktuálně celkem úspěšně jako mustr pro tvorbu jiné 130LR, též netovární 2
15:28:53
18.03.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Nevydrží protože Al a ocel tvoří článek.A taky proto, že se ti do něj obtiskne i rychle letící moucha, zůstane po ní důlek.Jistě není to přední čelo, ale mě osobně by nasr.alo si s něčím hrát déle než 15 minut když mi to vydrží jednu jízdu.
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 15:29:50
15:28:45
18.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.03.11 15:15:56: V očích rallye jezdce co to auto má jen jako nářadí a podstané je pro něj jen to, že to splňuje nějakou homologaci to samozřejmě nic neznamená, pro mě co by fandu modelů L/A, LR ať už ve verzi B či H to je ale nepřijatelné a ten rám a čelo beru jako dobovou prasárnu. Ano je to to samé, jak když by si někdo koupil S2000 a vyřezal přední nárazník a udělal jinak přístup vzduchu k brzdám apod. ale pak to nelze považovat za tovární auto keré má sloužit jako mustr pro tvorbu nějakého dílu podle originálu... Pochopeno? Proto jsem reagovat na Tvou poznámku tak jak jsem reagoval a sám musíš uznat že to bylo napsáno jako vtipné popíchnutí z Tvé strany 4
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 15:30:11
15:24:59
18.03.2011
vhml
-> Bedřich: To mi netrápí.



A nevydrží vzhledově že se pokroutí, či co mu bude chybět?
15:23:11
18.03.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Díky.Jen ti to čelo dlouho nevydrží, ale s tím myslím počítáš.
15:21:08
18.03.2011
vhml
-> Bedřich: všechno rovný vyříznou a nahradit hliníkovým plechem. ,,Mřížku" taky vyříznou celou a překrýt lištou ( budu mít úzké čelo)
15:17:37
18.03.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Jak chceš udělat zadní čelo z 0.5mm silného hliníku?Jen tu mřížku a přinýtovat?
15:15:56
18.03.2011
vhml
-> Tuner#2: No dobrá, ale co to mění na tom, že to takhle jezdilo včetně mezinárodní účasti?



Prostě je to jenom udělané jinak, než to jeli v Boleslavi. Ale pořád je to 130LR, se svojí zadní nápravou, sáním přes hlavu, hliníkovými díly karoserie, sportovním průkazem atd.



Ale tak je to u všech aut. Existuje pár kusů jako etalon, a pak už si to každej přizpůsobí podle sebe. Octavia WRC E2 se taky přestavovala na E3, bylo to na ní poznat, ale byla to E3.

Super 2000 se mezi sebou taky liší kus od kusu, kdy si třeba teď Kresta na fungl nový Fabii nechal dělat změny v interiéru proti továním autům.
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 15:19:19
15:06:53
18.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.03.11 14:34:39: Pokud je to auto o kterým se bavíme to co myslím (žluté), tak to mělo dost podivný rám, který byl nějak divně do podběhu co si matně vybavuju bez pořádných patek (žádné origo Heigo a nebo nový rám dle J) v předu to mělo obyč nápravu bez dvou dorazů, výfuk taky nebyl vsazený do čela jako u LR apod. prohřešky, které z fotek co mám doma si matně z paměti vybavuju...
14:34:39
18.03.2011
vhml
-> Tuner#2: Tam jde o to že je to LR jako každý jiný, tak já má bejt. Akorát to čelo je jiný. A hned to není dost LR...
14:30:06
18.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.03.11 14:18:53: Teď nějak ale nechápu co tím myslíš? Továrních aut a nebo aut postavených z fabrických dílů po svazarmech bylo spousta a z 99,9% měli čelo originál. Mám haldu dobových fotek a i soukromníci jako Sedlář a nebo kluci z Barum teamu jeli origo čela. To, že znáš jedno rádoby LR s kulatýma otvorama neznamená vůbec nic, pouze se dotyčný prostě nedostal k origo dílu, tak to vyřešil po svém...
14:18:53
18.03.2011
vhml
-> Tuner#2: 17.03.11 20:53:28



Kolik továrních LR ale jezdilo a nedejbože ještě jezdí
14:16:50
18.03.2011
OndraKrupi
-> Tuner#2: vodní paprsek ti propálí i nerez plech 2mm otázka je jak přesně se dá nastavit, aby to udělalo tvar
13:09:09
18.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M. 18.03.11 10:34:34: JJ vím, už jsme si to kdysi někde psali, ale taky to nemáte úplně správně tvarem, to rozšíření není uprostřed tak jak to máte, nejširší místo otvoru je v cca. 1/3 od spodu.
11:08:04
18.03.2011
havlik
-> Jakub M.: este by to chtelo říct kde ti to vyrobili:)
10:34:34
18.03.2011
Jakub M.
-> Tuner#2:

mrkni se ke mě do karty na 135GL, asi tam nebude detailní fotka, ale myslím, že jsi na to předloni v Želivi koukal. Je to řezaný vodním paprskem přímo do materiálu čela, takže žádné vyřezávání a navařování apod.
07:54:12
18.03.2011
DanT3
Teda to je síla, jak se tohodle topicu chytaj lidi, který k tomu nemaj co říct a jen proto, aby si rejpli do Tunera2....

Neni to náhodou úplně jedno, jak se ten kus plechu nazývá, když to tam prostě chci mít a líbí se mi to, tak si to tam dam.... A že je to dělaný "podle" LR a neni to na ní? Se vzpamatujte.

Muj názor je, udělat to silnější, než samotný čelo, tzn. tak ten 1mm. Když to bude silnější, bude to mít menší tendence se pokroutit, až se to zavaří.
22:42:16
17.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 17.03.11 22:05:56: Ty taky za vším vidíš ku*du 2 Jako neřešit design a chtít maxiální funkci, tak udělám klidně to co Ty, ale chci aby to taky nějak vypadalo.
upraveno 1x, naposled 17.03.2011 22:42:39
22:18:28
17.03.2011
Bery
před lakem...
zvětšit Jakou zvolit sílu plechu na Lr čelo? - obrázek od Bery vložen 17.03.2011 22:18:28
22:15:46
17.03.2011
venni
-> Bery: pipimřížka 3 3 3
22:13:15
17.03.2011
Bery
-> havlik: já tam mám seriový čelo,vyřezaný okna v místech co se vaří ta pipimřížka
22:09:58
17.03.2011
havlik
-> Bery: myslim to tvoje zadní čelo:)
22:09:13
17.03.2011
Bery
-> havlik: jaký myslíš?mojí?
22:07:35
17.03.2011
havlik
-> Bery: to asi nemluvíš o tý tuningový nádheře zavařený:)))
22:05:56
17.03.2011
Bery
mě se tohle zadní čelo vůbec nelíbí.takový divně vyřezaný pipiny...ale proti gustu...já to nejdřív vrtal,pak jsem to celý vyřezal flexou a je to.. nejlehčí a nejmíň pracný na tmelení a lakování:-)
20:53:28
17.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony 17.03.11 14:51:59: 4



-> vhml 17.03.11 19:08:56: Vím na co narážíš, ale to má s tovární LR pramálo společného...
19:08:56
17.03.2011
vhml
Nedej bože aby to bylo LR čelo s kulatejma dírama :-D
14:51:59
17.03.2011
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: Mě to vyznělo tak, lekl se a proto reagoval, že zrovna ty bys vydával vypálený mřížky za LR, nic jinýho za tím nebylo 4

Ale podstatu jsi vysvětlil v odstavci pro -> darklord: a s tím se dá jedině souhlasit . . .
13:44:27
17.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 16.03.11 19:14:37: Copak Ty, ty seš extrémista a nejde Tě až tak o vzhled 4



-> venni 16.03.11 21:21:37: Super, takže 0,8mm má čelo a tím pádem 1mm bude OK.



-> darklord 16.03.11 19:57:08: Nemám a ani ho nikam zatím dávat nebudu, ale rozměřuju mřížku pro kamarády co jsou těsně před lakem a já jediný mám přístup k datům podle kterých to udělat přesně, protože třeba zrovna zmíněný Krob jí má blbě co do rozměru otvorů na šířku a co do celkového počtu děr v čele...



To do čeho tady tak rejete bylo myšleno tak, já já mám eMko a na to prostě žádná mřížka z kila nepatří, nikdy tam dobově nebyla a navíc je to designově ošklivé řešení hlavně tím jak to má dvě silnější místa... Proto chci čelo co bude co nejvěrnější podle originálu v rozumné cenové relaci. Dělat formu na prosekávání fakt nebudu.



-> m8rinek 16.03.11 21:15:47: NJ Ty aby ses něčeho nechyt...



-> deathcat 17.03.11 07:09:10: A já snad někdy tvrdil, že mám LR a nebo L/A? Pokud vím, tak nikdy, vždy jsem jen psal, že úpravy mám dle L/A a pokud bych dnes stavěl auto, tak bych v popisu napsal, že čelo je s mřížkou podle LR/B. Ambice na to stavět LR nemám a nikdy jsem neměl (neříkám, že by se mě to nelíbilo).



-> Antony 17.03.11 10:16:30: Myslím, že to vím sám nejlíp, několikrát jsem to konzultoval s Petrem s a mám dost detailních fotek na to udělat přesný nákres podle rozměrů okolí.
upraveno 3x, naposled 17.03.2011 17:50:09
11:27:05
17.03.2011
deathcat
-> Antony: OK už mlčím, nechám vás tady rozjímat v tom vzhledovém perfekcionizmu. To jestli jsou otvory prolisované nebo ne, nemá na funkci rostlináře vliv. 4
10:16:30
17.03.2011
Antony - zrušená registrace
-> deathcat 17.03.11 07:09:10: Já si myslím, že takovéto příspěvky vůbec nic neřeší. Každý z nás je menší či větší perfekcionista a chce to mít k obrazu svému.

->Tuner#2:Nadruhou stranu, ikdyž otvory budou mít tvar podle skutečně LR, pokud budou vypálené, nikdy to nebude LR čelo, neb to mělo otvory prostřihávaný s pertlovaním. . .
upraveno 2x, naposled 17.03.2011 10:21:20
07:09:10
17.03.2011
deathcat
Tuner#2 16.03.11 17:30:54 napsal:

→ Josifek 16.03.11 17:29:18: Tak to je fakt OT, neb

mřížka z kila má bej max. na kilu a ne na LR čele…


Když to vezmu podle stejné metodiky, jakou píšeš výše. Nemělo by být LR čelo max. na LR a ne na 105-136? 3
21:56:58
16.03.2011
Honza5
-> venni: Já přiložil musel sem to čelo trocho poohýbat aby vůbec do auta sedlo a taky aby tam seděli rovně světla.
21:44:43
16.03.2011
venni
-> Honza5: teď nevim jestli je špatně to ,že jsi nepřiložil ruku k dílu nebo to,že Ti to dělal někdo jinej a zadarmo ... JOKE 3
21:41:54
16.03.2011
Honza5
-> venni: Miňous a zadarmo 3
21:27:37
16.03.2011
venni
-> Honza5: si vařil ty nebo Miňous?
21:21:37
16.03.2011
venni
-> Tuner#2: jdu změřit kus plechu co jsem vyříznul honzovi ze zadního čela,snad ho ještě najdu :)

Tak zadní čelo má plech 0,8
upraveno 1x, naposled 16.03.2011 21:27:12
21:15:47
16.03.2011
m8rinek
-> darklord: 4
20:53:32
16.03.2011
Honza5
Krob to dělá z 1mm, ale je to celkem dost volil bych 0,8.
zvětšit Jakou zvolit sílu plechu na Lr čelo? - obrázek od Honza5 vložen 16.03.2011 20:53:32
19:57:08
16.03.2011
darklord
Tuner#2 16.03.11 17:30:54 napsal:

→ Josifek 16.03.11 17:29:18: Tak to je fakt OT, neb

mřížka z kila má bej max. na kilu a ne na LR čele…




a LR celo mas na co dat? alebo ho das na svoju ne-LR skodovku? tak potom v klude aj mriezka z kila/karosy hocicoho 24
19:56:10
16.03.2011
vhml
-> havlik: taky mi to tak přijde, bys neveril jak je ta 2metrova tabule hliniku tezka
19:53:39
16.03.2011
havlik
-> vhml: nejni lepší tam natáhnout alobal:)
19:14:37
16.03.2011
vhml
-> Tuner#2: nech to kroutit, já budu dělat zadní čelo z 0,5 hliníku :-D
17:47:32
16.03.2011
Nwkt
-> Tuner#2: Pro jistotu bych to radši ještě změřil
17:44:07
16.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 16.03.11 17:33:45: Woe 2



-> Nwkt 16.03.11 17:34:29: OK, díky.
17:34:29
16.03.2011
Nwkt
-> Tuner#2: Myslim že jo, používal jsem části kapoty na menší záplaty a bylo to slabší jak ta 0,8
17:33:45
16.03.2011
havlik
-> Tuner#2: a co víc potřebuješ:) aby ti to zpevnilo celý auto:P
Extreme Tyres