skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroba kabrioletu
09:10:49
19.11.2010
19.11.2010

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: To je nejaky recyklat pouzity uz 5x pri samovrazednom utoku?
22:58:13
13.11.2010
13.11.2010

Matsoft
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: az to bude ve stadiu, kdy to budu chtit publikovat, tak mu tady udelam kartu.... drive ne.
20:34:49
13.11.2010
13.11.2010

Milan 136
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: mně se líbí jak se ten voják tlemí

20:32:38
13.11.2010
13.11.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
a jak jsi vlastne makak s tim kabriem daleko?dal nez tyhle dva afghanci? :)
20:29:06
09.11.2010
09.11.2010

JoseA
Tak Matsoft mi svůj kabriolet nakonec neprodal, takže jsem si pořídil jiné cabrio, bohužel bez okřídleného šípu ve znaku. Nakonec můj rozpočet to stejně nedovoloval a ať je to rarita jaká chce, tak pro mě to cenu ve stovkách tisíc nikdy mít nebude.
Ale k věci. Za prvé nemůžu souhlasit s kroucením kastle u všech cabrií. Mám už druhý peugeot cabrio a ani u jednoho jsem nezaznamenal žádný pohyb kastle ani po najetí do terénu "dovrtule". Naopak je to o poznání tuhší než peugeot s pevnou střechou, kde je kroucení právě na vrtulovitém terénu poznat. Těch rovných 100kg navíc pohotovostní hmotnosti je znát.
Za druhé držím palce lidem, co se pustí do takové přestavby a jsu odhodlaní to dotáhnout do cíle a ne po rozebrání vzdát. Sám jsem kdysi chtěl z prvního modelu favorita postavit repliku sedana, ale bylo mi jasné, že je to práce na delší dobu a neměl jsem dostatek času ani odhodlání. Zda by to šlo legálně vyřešit si nejsem jistý, ale jelikož sem měl v TP zapsán typ karoserie sedan se šikmou zádí, tak věřím, že by ten doplněk šel smáznout a nechat jen sedan.
Za třetí musím přiznat, že nemám žádnou konkrétní zkušenost s výrobou kabrioletu, i mladistvé nápady uřezání střechy na wartburgu nás naštěstí pustilo, protože nebylo kam auto schovat.
Mohl bych pomoc s vyrobením nějakých výztuh na ohraňovacím lisu, případně nějakou karosářskou pomocí.
Ale k věci. Za prvé nemůžu souhlasit s kroucením kastle u všech cabrií. Mám už druhý peugeot cabrio a ani u jednoho jsem nezaznamenal žádný pohyb kastle ani po najetí do terénu "dovrtule". Naopak je to o poznání tuhší než peugeot s pevnou střechou, kde je kroucení právě na vrtulovitém terénu poznat. Těch rovných 100kg navíc pohotovostní hmotnosti je znát.
Za druhé držím palce lidem, co se pustí do takové přestavby a jsu odhodlaní to dotáhnout do cíle a ne po rozebrání vzdát. Sám jsem kdysi chtěl z prvního modelu favorita postavit repliku sedana, ale bylo mi jasné, že je to práce na delší dobu a neměl jsem dostatek času ani odhodlání. Zda by to šlo legálně vyřešit si nejsem jistý, ale jelikož sem měl v TP zapsán typ karoserie sedan se šikmou zádí, tak věřím, že by ten doplněk šel smáznout a nechat jen sedan.
Za třetí musím přiznat, že nemám žádnou konkrétní zkušenost s výrobou kabrioletu, i mladistvé nápady uřezání střechy na wartburgu nás naštěstí pustilo, protože nebylo kam auto schovat.
Mohl bych pomoc s vyrobením nějakých výztuh na ohraňovacím lisu, případně nějakou karosářskou pomocí.
22:13:00
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> Pavel P..: tak nevim co bys chtel jeste vyztuzovat.. v prahu je vyztuha, v zadnich blatnikach taky a pod sedackama je kriz k tunelu...
21:30:27
05.11.2010
05.11.2010

Pavel P..
-> Matsoft: pochopitelně... ty seš frajer, zavaříš dveře a budeš naskakovat bokem 

21:25:38
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> Pavel P..: ja ale vyztuhy neresim...
21:21:55
05.11.2010
05.11.2010

Pavel P..
-> Matsoft: kdyby sis radši koupil už hotový kábro tak uděláš nejlíp...
21:19:07
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> Pavel P..: je to slozitejsi nez dole zmineny jekl do prahu a trojuhelnik na podbehy a jekl do zadniho blatniku.
21:13:55
05.11.2010
05.11.2010

Pavel P..
-> Matsoft: co je na tom složitýho naohejbat pár plechů a navařit na podlahy... ale pravda, rezatá lešenovka je jasná volba
apropo, jednu šestimetrovou trubku ze studně ti můžu věnovat na vyztužení toho tvýho výtvoru :o)

apropo, jednu šestimetrovou trubku ze studně ti můžu věnovat na vyztužení toho tvýho výtvoru :o)
21:12:13
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> Pavel P..: mam vsechny ty fotky vyroby tohoto prototypu... je to zajimave a funkcni. Nicmene prilis slozite.
20:45:15
05.11.2010
05.11.2010

Pavel P..
tak Matěji, vyráběj! tohle pro tebe nebude tak složítý tam nabouchat plechy a přismrkat COčkem

20:34:01
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> vw: no ono v podstate ani k jinym modelum... to pak clovek musi zkoumat jak a co udelat.... a je jen na nem zda se o sve znalosti a zkusenosti podeli ci nikoli. Pokud neni skrblik a je ochoten se podelit, tak je to fajn...a treba mu i nekdo poradi nejake vylepseni... Vzdy se ale najde nejaky posmevacek ci polointeligent, ktery snazeni jeho i dalsich pomlouva atd...to je pak k nas*ani.
20:27:58
05.11.2010
05.11.2010

vw
Ale Matěji to jsou tech.znalosti, literaturu konkrétně na Rapid kabrio samozřejmě neseženeš.
00:39:46
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> vw: ale zas nevim, kde v literature chces cerpat znalosti o konstrukci rapidu cabrio.
00:37:10
05.11.2010
05.11.2010

Matsoft
-> vw: Tak ono je celkem k smichu, kdyz nekdo, kdo nikdy kabrio nemel, keca a rozumuje. My, kdo jsme kabrio meli nebo mame, tak vime sve. Primarne toto tema slouzilo k radam pro zajemce o stavbu kabrioletu, aby vedeli jak to vyztuzit, aby se jim to nerozpadlo a neotevrelo jak konzerva. Bohuzel nekteri rozumbradove to tu zasiraji naprosto nepristojnymi hadkami a poznamkami. My, kdoz vime neco o konstrukci techto vozu se tomu vsak smejeme... Nemam pravdu, Honzo?
Takze pripadni stavbari necht si prectou zacatek tematu a nevsimaji si offtopic prispevku.
Takze pripadni stavbari necht si prectou zacatek tematu a nevsimaji si offtopic prispevku.
23:07:14
04.11.2010
04.11.2010

vw
Když na to koukám, nevím moc jestli ty vaše spory řešíte na správném místě. Kdo si koupil kabrio Rapid ví asi proč a je si vědom snížené pevnosti ale vše je to o prožitku z jízdy a o srdci které směřuje k té správné značce. A ti co mají komplex a nedostatek tech.znalostí at prostudují dostupnou literaturu a přestanou se srát do nás milovníků jízdy s otevřenou střechou.
11:27:27
04.11.2010
04.11.2010

Matsoft
-> VeTeV: tak ja netvrdim, ze to je cely z 2 plechu :-D a ze pracuji i novejsi stroje vim. Par novejma kabriama jsem jel a vsechny mely v podstate stejne nectnosti - vrzajici strecha, drobny pohyb dveri atd... proste ty same chybky, ktere znam z Luxe ci ostatnich g/r cabrio.
11:24:04
04.11.2010
04.11.2010

VeTeV
-> Matsoft: dyť je to auto z papíru - to se kroutí už při pohledu... pak mu sundáš střechu a byť se tam narvou výztuhy, tak je jasný, že ten krut tam nějaký bude... se kroutí daleko novější a a lépe zpracované kabriolety...
11:18:30
04.11.2010
04.11.2010

Matsoft
-> havlik: tak ja netvrdim ze zasadne (ale treba poskakujici dvere atd mi nikdo nevymluvi). Pokud si nekdo predstavuje, ze se do krouti jak uzovka, kdyz leze, tak je na omylu. Me spise zarazi, ze i Lux, ktery je vyztuzen a ma to co ma, tak kastle "pracuje".
11:10:04
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> Matsoft: kdyz ti dojdou argumenty reknes ze se nebudes hádat:D navíc sem vůbec nezpochybnoval že se mu to nehejbe:) každopádně to auto bylo schnilý jako brambora. Nevybavuju si že by Dale řikla že se to nějak výrazně kroutí

11:05:55
04.11.2010
04.11.2010

Matsoft
-> havlik: ja se nehodlam hadat... garde.plivnik.cz/cabrio a precti si jak to vezl domu....
10:54:43
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> Matsoft: ty woe zajímavý je že nwktho se nehlo ani když sme z toho vyřezelu ten zbytek podlahy pane chytrej

10:53:37
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> Matsoft: na to zes na to mel rok to udelat a sral si na to je vec jina coz?:D chapu ze clovek kterej do neceho nasype spousty penez je nasranej ze mu to nekde stoji " nepojizdny" u nekoho na zahrade a chcije na to atd
10:42:26
04.11.2010
04.11.2010

Matsoft
-> havlik 04.11.10 09:09:51: no ono je celkem zajimavy, ze podobne se otviraj i zaviraj i originaly... zeptej se Borina, co mu delal zlutej, kdyz na nem delal. Zeptej se Marcela, jak se choval jeho kdyz si ho vezl po koupi domu... Takovehle poznamky mam fakt rad..... vis hovno a kritizujes.
10:39:38
04.11.2010
04.11.2010

Matsoft
-> havlik: hele, pane chytrej, ja mel zarizenu dovozovou technickou na 2 mistech, to ze to majitel chtel mit doma i bez toho neni muj problem, tak laskave nesir dezinformace!!!!!
10:07:03
04.11.2010
04.11.2010

VeTeV
-> havlik: takže tam se to nakonec nikam neposunulo? krom toho, že si ho majitel odvezl ... no hezky
10:00:30
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> Pavel P..: jo a proto nedohlasil toho žlutyho

09:50:57
04.11.2010
04.11.2010

Pavel P..
-> havlik: to nech na odborníkovi přes hadraplány... ten vždy ví jak na to.

09:45:51
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> Pavel P..: no každopádně i tka to nikdo neschválí a bez výztuh se to bude kroutit:)
09:36:44
04.11.2010
04.11.2010

Pavel P..
-> havlik: a nebo Baur
09:28:59
04.11.2010
04.11.2010

1560 - zrušená registrace
-> havlik:
Ano, něco na ten způsob.
Ano, něco na ten způsob.
09:27:25
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> 1560: myslíš 130 LUX?
09:12:35
04.11.2010
04.11.2010

1560 - zrušená registrace
A co třeba, kdyby se udělal polocabriolet? Nechat celý dveře, okraje střechy a říznout to třeba v šířce střešního okna - a délkově třeba taky od začátku střešního okna až pod zadní okno (tedy zadní okno zrušit? Nevím, ptám se.
09:09:51
04.11.2010
04.11.2010

havlik
-> Matsoft: asi tak jako u toho tvoje slavnyho kabrioletu? ze dole je tak 0.5cm a nahoře 1.5cm?
22:53:38
03.11.2010
03.11.2010

pinokio110
Matsoft 03.11.10 22:14:06 napsal: → Mexikan: tak si takovou prasarnu zkus zvednout treba na hever za zadek… a uvidis, jak se ti meni sirky spar u dveri atd…
A o tom to je...Proč asi 110R má v prahách krom výztuhy ješte plech do U?Kdysi jsem to napsal do erkového fora,a málo kdo o tom věděl.Oni jsou někteří lidi vubec odborníci,má udělaný zdravý erko,jen problém,ře když najede na obrubník,jdou blbě zavírat dveře,prý měkká kastle,pak s tím borec klepl a ejhle,navrch huj,vevnitř fuj,pěknej lak ty auta pohromadě neudrží.
A o tom to je...Proč asi 110R má v prahách krom výztuhy ješte plech do U?Kdysi jsem to napsal do erkového fora,a málo kdo o tom věděl.Oni jsou někteří lidi vubec odborníci,má udělaný zdravý erko,jen problém,ře když najede na obrubník,jdou blbě zavírat dveře,prý měkká kastle,pak s tím borec klepl a ejhle,navrch huj,vevnitř fuj,pěknej lak ty auta pohromadě neudrží.
22:14:06
03.11.2010
03.11.2010

Matsoft
-> Mexikan: tak si takovou prasarnu zkus zvednout treba na hever za zadek.... a uvidis, jak se ti meni sirky spar u dveri atd....
16:19:36
03.11.2010
03.11.2010

Mexikan
Je to sice těžké OT a ještě těžší prasárna, ale....
Za let, kdy jsme jakožto vesničtí puberťáci neměli o prázdninách co dělat, jsme ubastlili z Mkové 120ky pomocí flexatuningu kabrio. No a k mému překvapení se s tím dalo bez problémů jezdit po polích bez jakýchkoli výztuh a dokonce i bez zavařených dveří (šly normálně otevírat i při 5-ti členém obsazení).
Takže bych to s tou tuhostí neviděl tak černě.
Za let, kdy jsme jakožto vesničtí puberťáci neměli o prázdninách co dělat, jsme ubastlili z Mkové 120ky pomocí flexatuningu kabrio. No a k mému překvapení se s tím dalo bez problémů jezdit po polích bez jakýchkoli výztuh a dokonce i bez zavařených dveří (šly normálně otevírat i při 5-ti členém obsazení).
Takže bych to s tou tuhostí neviděl tak černě.
20:17:15
23.10.2010
23.10.2010

Matsoft
Jak mali kluci.... Samozrejme jsem myslel ke konstrukci a ne tyto hloupe poznamky.
17:06:35
23.10.2010
23.10.2010

Nwkt
-> Zazaa: To mu řikají všichni
17:04:51
23.10.2010
23.10.2010

Hurdis
Matsoft 23.10.10 07:08:04 napsal:
Vytahnem kostlivce… ma nekdo neco k tomuto tematu?Ano, novou profi rozbrušovačku 230 mm.
Vytahnem kostlivce… ma nekdo neco k tomuto tematu?Ano, novou profi rozbrušovačku 230 mm.

17:02:12
23.10.2010
23.10.2010

Zazaa
Matsoft 23.10.10 07:08:04 napsal: Vytahnem kostlivce… ma nekdo neco k tomuto tematu? snad jedine : srat na to :)
07:08:04
23.10.2010
23.10.2010

Matsoft
Vytahnem kostlivce.... ma nekdo neco k tomuto tematu?
18:28:54
23.12.2008
23.12.2008

Matsoft
upik :-)
10:07:27
28.07.2007
28.07.2007

M a r c e l
-> Matsoft 26.07.07 13:36:46: to auto odnekud znam B-))) zapomnel jsi tam jeste na vyztuhy Asloupku B-)
meisa ma navic jeste jiny kryt ropovodu, je to takovy silny material velke ucko misto toho plechoveho krytu...
jinak ja mam ty vyztuhy jinak nez byly v originale, jednak jsem mel to auto zlomeny pod A sloupkama a hlavne na kasi shnily a menilo se vsechno od prahu az po podlahu. original jsou u meisy vyztuhy JEN ZVENKU ZESPOD pod prahama, ne vevnitr, dal je navarenej plech na prah z vnitrni strany podlahy a pak ten zesilenej kryt ropovodu, tot vse.
Ja mam ted vyztuhy UVNITR prahu (ty puvodni nemecke ranily napriklad vymene silentbloku podelneho ramene, bylo to cele zaplechovane a nedalo se k tomu dostat, nebyly tam otvory na odvod kondenzatu ani na vyplne dutin rezistinem) a tvar je presne udelanej tak aby vyplnil dutinu prahu mezi vnejsim plechem a vyztuhou, takze to neni ani jekl, ani trubka... a mam to z 3ky plechu. tohle je privareny s podlahou, temi trojuhelniky na podbehach (ktere jsou zase i k podlaze) a k vyztuze na Asloupku a s tou plentou konzole sedacky. Skakal jsem na tom a to auto se ani nehnulo, tak uvidime co to bude delat.
Ted jsem mel tu cest se svezt par desitek km s tim bilym cabriem od S&G, trosku je to znat ze se to krouti, ale ne nijak extremne, proste kdyz prejedes pres nerovnost, tak to malinko zarachta, poskoci dvere, ale to mi dela i zavrene auto se strechou, takze ty jejich vyztuhy asi funguji ...
meisa ma navic jeste jiny kryt ropovodu, je to takovy silny material velke ucko misto toho plechoveho krytu...
jinak ja mam ty vyztuhy jinak nez byly v originale, jednak jsem mel to auto zlomeny pod A sloupkama a hlavne na kasi shnily a menilo se vsechno od prahu az po podlahu. original jsou u meisy vyztuhy JEN ZVENKU ZESPOD pod prahama, ne vevnitr, dal je navarenej plech na prah z vnitrni strany podlahy a pak ten zesilenej kryt ropovodu, tot vse.
Ja mam ted vyztuhy UVNITR prahu (ty puvodni nemecke ranily napriklad vymene silentbloku podelneho ramene, bylo to cele zaplechovane a nedalo se k tomu dostat, nebyly tam otvory na odvod kondenzatu ani na vyplne dutin rezistinem) a tvar je presne udelanej tak aby vyplnil dutinu prahu mezi vnejsim plechem a vyztuhou, takze to neni ani jekl, ani trubka... a mam to z 3ky plechu. tohle je privareny s podlahou, temi trojuhelniky na podbehach (ktere jsou zase i k podlaze) a k vyztuze na Asloupku a s tou plentou konzole sedacky. Skakal jsem na tom a to auto se ani nehnulo, tak uvidime co to bude delat.
Ted jsem mel tu cest se svezt par desitek km s tim bilym cabriem od S&G, trosku je to znat ze se to krouti, ale ne nijak extremne, proste kdyz prejedes pres nerovnost, tak to malinko zarachta, poskoci dvere, ale to mi dela i zavrene auto se strechou, takze ty jejich vyztuhy asi funguji ...
10:39:49
27.07.2007
27.07.2007

MATTESS
-> kubina: no jistě

10:32:29
27.07.2007
27.07.2007

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> MATTESS: presne tak,jakl je pevnejsi nez trubka,samozrejme se musi dat "na stojaka"
09:54:40
27.07.2007
27.07.2007

Matsoft
-> ondie: formou prestavby... nastin postupu... odhlasi se to na nekoho, ten to na sebe dohlasi, zapise se prestavba a odhlasi to zpatky na tebe....
09:53:28
27.07.2007
27.07.2007

ondie
-> Tuxik: já sem to od někoho dostal,když rušil shade..je docela možný že to někdo vyseknul třeba o pauze na CNC na odpolední...anebo turek.. moc důvěry ten výrobek nebudí
