Oprava zrezlých míst

prohledat
112 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.10.2007 do 05.07.2011, založil/a Pedros
řadit dle data
10:47:06
05.07.2011
Mr.Lumpy
-> xerox422: pod blatníkama to bude děravý na 99%, to mi můžeš věřit... Jak máš puchejře na blatníkách tak to znamená že se rez přesouvá ze skeletu na blatník... zkus jen tak cvičně ohmatat P kapsu pod blatníkem ;-)
21:53:00
04.07.2011
xerox422
-> VeTeV: Len u mna to tak hroznom stave nieje žiadna diera, hniloba len povrchova hrdza na zad. lemoch, blatniky iba pri kapote, prach sa ešte dá a pr. kapota je iba kvoli tomu hrdzava že je tam tukanec od predošleho mjitela inak by to tam nebolo.

Auto vyzerá zvonka horšie ako podvozok, kedže ho mal starý pán ktorý stihol na nom ubehnut 54000km a teda viac stalo v garáži vedla domu.

Teda by stačilo všetko obrusit, trošku poopravovat, streknut farbu a hotovo
15:34:09
04.07.2011
palinator
-> VeTeV:

Tak to abych to taky hodil ze skály...
11:26:49
04.07.2011
VeTeV
-> xerox422: dojezdit a vyhodit, poridit zdravejsi kus a usetrit si nervy... skutecna oprava te vyjde jak na haldu casu tak i penez a je teda na tobe, zda-li do toho chces jit...
00:08:54
03.07.2011
Star LC20
Syny 02.07.11 23:59:53 napsal:

→ xerox422: No je videt, ze skodovky asi moc neznas 3

Ja mel blatniky jak uplne OK, kapotu taky a co bylo pod tim, to bys koukal

4



Přesně tak 52 52 126
23:59:53
02.07.2011
Syny
-> xerox422: No je videt, ze skodovky asi moc neznas 3 Ja mel blatniky jak uplne OK, kapotu taky a co bylo pod tim, to bys koukal 4



A co sem koukal do tve karty, tak lemy mas pred vymenou a prahy jakbysmet... Pokud uz to vyleze ven, tak to znamena ze to je v haji prevazne cely a ne drobet jen co vidis... Ja mel prahy v naproto luxusnim stavu z venku a zevnitr byla vnitrni strana v haji - vnejsi ok... Jako urcite nespolehej na to, ze si myslis, ze to je pdo blatnikama ok... :)
upraveno 1x, naposled 03.07.2011 00:03:24
22:14:15
02.07.2011
xerox422
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 02.07.11 22:04:32 napsal:

→ xerox422: vymenit blatníky .. ale pod nimi to bude tiež

hnilé .. takže jazdi, dokial sa to nerozpadne, a medzitým si vyšetri na iné

auto ..
vymenit blatnik kvoli kusku hrdze to ne a pod tým až tak určite tak hnile nieje aby sa muselo zvarat, šetri na ine .... tomu sa nebudem vyjadrovat4
22:09:32
02.07.2011
xerox422
-> Mr.Lumpy: je pravda že vacsinou to tak je ale mojom pripade nie nevyzera to tak ako ta kapota, keby bolo na skrz tak jasne že menim blatnik. To auto zimu nevydelo takže hnilobu to nema žiadnu.
22:07:51
02.07.2011
Jumbo
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Nebo sežeň garáž, flexu, svářečku, kompresor, pistol, tak cca 10 000 a budeš mít (možná) krásné auto...
22:04:32
02.07.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> xerox422: vymenit blatníky .. ale pod nimi to bude tiež hnilé .. takže jazdi, dokial sa to nerozpadne, a medzitým si vyšetri na iné auto ..
22:03:35
02.07.2011
Mr.Lumpy
-> xerox422: v těch místech je velká pravděpodobnost že budou skrz
21:54:35
02.07.2011
xerox422
-> afro100: tiež som tak rozmyslal nad druhou kapotou a tato by ostala v zalohe keby niečo. Ešte jedna vec, hrdzave mam aj blatniky ale len tam kde je pod kapotou presne boky pri kapote, to by som tiež chcel opravit ale len opravit lebo blatniky su peknom stave. a to by sa ako dalo?
21:49:23
02.07.2011
afro100
-> xerox422: menej roboty
21:48:18
02.07.2011
xerox422
-> afro100: takze je menej nákladne vymenit kapotu aj ked tu novu bude treba striekat?
21:45:10
02.07.2011
afro100
-> xerox422: ked pises ze to je este horsie, predpokladam, ze je to v takom stave, ze by si to vyzadovalo odbrusit flexou ten predny lem a vymenit ho za iny ... co znamena, ze tu kapotu stejne budes lakovat ...
21:43:59
02.07.2011
xerox422
-> afro100: hej aj to sa dá ale zohnat kapotu bielu je dost namahavé, a tak pýtam či sa to nedá opravit.
21:41:57
02.07.2011
afro100
-> xerox422: vymenit kapotu
21:40:22
02.07.2011
xerox422
Zdar všetci,

potreboval by som poradit ako opravit hrdzave miesto na kapote, nikdy som to nerobil a ani neviem ako to mam opravit, čo na to potrebujem?

Prikladam foto ako to vyzeralo pred asi 1 rokom teraz to už vyzerá horšie aj vlavo.

Potrebujem podrobny navod na opravu budem velmi vdačný.
zvětšit Oprava zrezlých míst - obrázek od xerox422 vložen 02.07.2011 21:40:22
10:23:24
11.10.2007
Pedros
-> Staf1221: nemusím mít originál..Radši budu mít vyměněný plechy a neoriginál,než originál,ale s výstupama na klimošku v podlaze4 Stejně je to na pár let,pak stejně přestanou dělat zbytek dílů nebo vymyslí zase nějakou pičovinu,co zamezí tomu,aby se ty škodovky udrželi na silnci..dyť víš jaký to jsou čoramedí u nás 8
00:31:01
11.10.2007
Staf1221
-> Pedros: myslim ze je lepsie nejaku zachovaluako nejaku vyvarenu .. cosa uz niekedy robilo tak to uz nebude asi take ako original
10:30:19
10.10.2007
Pedros
-> Staf1221: já už se do opravy pouštět nebudu.. Nemá to pro mě smysl. Mám to auto sice rád,ale když jsem zjistil,co všechno je pryč tak jsem tuhle možnost zavrhnul..Prahy tam prakticky nejsou,jen vizuálně ten plech co je vidět zvenku. Uchycení k podběhům je úplně nasračku,když bych zatlačil,tak proujdu do prahu. drží ho jen zadní část a B sloupek,kterej už je taky dole notně nahlodanej. No to je levá strana,pravá vypadá dost podobně,sice né v takovýmhle stadiu,ale tak rok a je na tom stejně. Navíc není kde to opravovat a čím. Kupuju jinou škodovku,do který přeskládám to,do čeho jsem nasypal nejvíc prachů..Samo už s prioritou,aby to nebylo nakaši,takže nějakou vyvařenou
10:04:15
10.10.2007
Staf1221
-> Pedros: ja by som sa do toho pred zimou nepustal... a ak to mas robit po zime tak je zas zbytocne nad tym rozmyslat uz teraz 4

inan ja som tymto presiel v lete .. a uz by som tym znovu prechadzat nechcel... (a to ani nebolo treba nic varit .. blatasy bolo na co chytit :)
21:18:10
08.10.2007
spartra
jinak ty slabý plechy i 1,6 elektroda je moc se propadneš hned kor když neí úplně zdravej a je tam barva
21:17:19
08.10.2007
spartra
-> zdenekz: na sváry, když je někdě ne uplně dokonalej svár dvosložkový epoxidový lepidlo, základ a tlumex a hotovo nebo body to oc nedrží a praská
07:52:20
08.10.2007
Pedros
-> zdenekz: ta 79 je vyvařená,nový blatníky,nový prahy..plus údajně GO motoru před dvěma lety a nový spodní ramena a spojovací tyče (2007) Jedu to skouknout v týdnu
22:22:28
07.10.2007
zdenekz
-> spartra: jak to šlo vařit tranďákem,mám el svářečku nechá se nastavit od 1,5mm elektrody.Chci to vařit a nejtovat.Co jsi použil na sváry za přípravek aby to nerezlo?
22:04:12
07.10.2007
spartra
-> zdenekz: šak říkám zaleží na každým5
21:53:08
07.10.2007
zdenekz
-> spartra: auto dá do šrotu,koupí jinej,ale zase šrot.Akorát že to bude mít technickou třeba rok a půl.Myslím rozebrat povařit složit.Když koupí jinou,koupí to samý co měl.
21:45:40
07.10.2007
spartra
-> Pedros: tak co my to všehno vařily trandákem sice vopruz někdy slabej plech dá se taky, všechno se stím zavařilo co bylo5

jo před panelákem je to docela blbý7
21:43:31
07.10.2007
spartra
-> zdenekz: tak nikdo ti jí nezaplatí, bud chceš dát jezdit a spravit, nebo šrot a koupíš jiný, záleží na každým
18:53:49
07.10.2007
Pedros
-> spartra: přečti si to celý...CO nemám,kde to dělat taky ne..na díly bych třeba obětoval prachy,ale ta první věta mi v tom brání :)
18:39:31
07.10.2007
zdenekz
-> spartra: jakákoliv činnost je bezvratná investice,kromě placený práce.8
18:34:09
07.10.2007
spartra
-> Pedros: sorry, tak za díly nic moc,a když máš co a autogen, neplatíš někoho kdo ti to bude dělat, je to jenom pouze bevratná investice tvého času
18:18:45
07.10.2007
Pedros
Tak v týdnu se jedu podívat na jinou káru...Měla by mít údajně nový spojovací tyče,spodní ramena..Vyměněný blatníky,prahy,ovšem bez laku. Je to ovšem 79 rok,jedna z prvních,takže to bude docela zajímavý.. Co všechno má od 82 ročníku jiný? Napadá mě posilovač brzd,a nějaký detaily,ale jinak by to mělo být stejný?!
22:40:59
06.10.2007
Pedros
Bylo to dobrý auto,vydrželo 25 let venku s původníma plechama..což je kurva dost..má svý za sebou,já mu už pomoct nemůžu..holt budu bez auta,jsem s tím smířenej
22:32:04
06.10.2007
Pedros
-> VeTëV: kašlu na to,zvlášť v mých podmínkách
22:31:42
06.10.2007
Pedros
-> spartra: na co vařit by to možná bylo,ale kdopa se na to nevysere..navíc když není kde..A abych do toho nastrkal desítky tisíc,abych pak zjistil,že to mám sice vyvařený,ale zase nejsou díly na nápravu..na to se můžu vy..
20:55:20
06.10.2007
spartra
-> VeTëV: půl roku optimista, když to bude na co vařit3
20:14:41
06.10.2007
VeTeV
-> Pedros: no tak ted sehnat plac Cocko a par tun trpelivosti a 1/2 roku zivota 3
18:59:41
06.10.2007
Pedros
-> zdenekz: dole se povolí spojka profilu a pomalu se to vytlačuje ven..u novýho profilu nevím,ale když rozřežeš ten těsnící profil,musí jít sklo ven bez problémů zevnitř ven..akorát bych to dělal pokud možno radši ve dvou
18:16:57
06.10.2007
zdenekz
-> Pedros: mám to odstrojený,ale potřebuju vyndat okna.Poraďte jak nato,abych je nezkurvil.Je toRapid.
18:14:16
06.10.2007
Pedros
-> zdenekz: taky tak? Mno mě to docela nasralo dost,myslel jsem si,že to tak hrozný nebude,ale to co jsem viděl mi stačí..
18:03:49
06.10.2007
zdenekz
-> Pedros: výborně,tak to jsme dva10 8
17:58:06
06.10.2007
Pedros
jinak co jsem tak zjistil,tak voda se drží pod tím plastizolem a tlumexem
17:57:26
06.10.2007
Pedros
Tak to tu můžeme zavřít.. Byl jsem to dneska natřít antikorozní barvou a to co jsem viděl mi stačilo..

Levej práh,nasračku,je to jen puchejřovitá hlína,zatlačím na něj,praská..

výztuhu v levém prahu,praská,jako perník

Levá kapsa motoru u začátku lemu-nasračku,drží jen tlumex s plastizolem

Levej podběh,vypadá v pohodě,nahoře nevím,ale asi bude nahoře na kaši..

Levej P sloupek-nasračku,až dolů..

Levá kapsa podběhu-jako cedník,navíc u odtokové hadice (nad ní) je díra jako kráva,tam jak bejval takovej ten krásnej plastovej píčus,co drží asi zevnitř koberec

Vpředu jak drží zástěrka je díra do prahu z podběhu,vzadu to samý

No a pravá strana je na tom o něco líp,a to jen v tom,že na rozdíl od levé strany nemá díru nad odtokovou hadicí z kufru..

11:51:59
06.10.2007
spartra
-> VeTëV: mno no pak ale musíš mět i další aparát svářečku, ruční nužky na plech, i ty stolový, pak by to chtělo ohejbačku, stačí dvě kladiva a pevná hrana, to hlavní kysličník a záplaty na šrámy3 4
10:22:27
06.10.2007
VeTeV
-> spartra: ale flexa je nejlepsi pomocnik 3 4
07:22:15
06.10.2007
spartra
hlavně bych to nešl sparavovat flexou najednou tam bude díra jak do vrat8
18:08:08
05.10.2007
Pedros
-> VeTëV: to je pravda,mě takhle už před dvěma lety část vařili,a po roce a půl jsem prošel prstem(Syny je svědelk),zase na druhou stranu,nebyl tam skoro žádnej přístup.
17:52:39
05.10.2007
VeTeV
-> Mr.Lumpy: osobne bych to tam nedal -. oni ani klempiri nejsou nejaky ultra poctivci
Extreme Tyres