Pistni sada 136

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 22.02.2009 do 30.09.2016, založil/a Tomito
řadit dle data
07:00:15
30.09.2016
rsvancara
-> palinator: Kromě toho je polovina věcí socialistickejch škodovek stejně v licenci nějaký firmy ze západu (a u 135GLi už vůbec) :-D



Tak nevím, kde je ta konkurenceschopnost, soběstačnost a jiný termíny, co mi chodí do mailu že za socíku bylo a teď není :-D
upraveno 1x, naposled 30.09.2016 07:01:38
23:09:22
28.09.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tak dneska by to Hrdlička přiznal ne?4



E: navíc si myslim že naopak by zkoušeli všechno možný co měli doma, než by začali řešit něco z dovozu.
upraveno 1x, naposled 28.09.2016 23:10:05
23:06:10
28.09.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Bych spíš tipoval, že Japonský vyzkoušeli, zjistili že fungujou ale nemaj na ně, tak začali vymýšlet, jak to udělat lokálně 3
21:18:12
28.09.2016
Hurdis
-> Jarda/felda: Jo, díky za připomenutí. To přesně jsem měl za potíž.
21:16:25
28.09.2016
Jarda/felda
-> Hurdis 28.09.16 21:07:53: to má až felicia MPI 4
21:07:53
28.09.2016
Hurdis
Jen pozor na to, aby to byla opravdu pístní sada 742.136.

Už si nemapatuji přesně, zkušení opraví, ale 781 má rozdíl 0,3 mm přesahu do spalovacího prostoru??

Objednat se dala, snad i teď dá. Osobně jsem měl zásilku s fakturou do 24 hod. v dílně. Za 6.500,- 8
09:18:38
23.09.2016
Luky
-> peti: prima, díky. Všechny 742.136 mám 1989-1990, tak snad ok...
23:18:17
22.09.2016
palinator
-> rsvancara:

Hrdlička říkal že japonský zkoušeli, ale že jim nejlíp vyšly sedla který vyráběl Buzuluk ze slitiny na pístní kroužky.
23:14:05
22.09.2016
peti
-> Luky: do 05.1989 135- natural sedla z materialu z japonska, 136 - olovnatý



od 05.1989 135 aj 136 natural, sedla ventilov z rovnakeho materialu ako piestne kruzky z buzuluku
20:05:39
22.09.2016
Jarda/felda
-> Sejki - zrušená registrace 22.09.16 15:29:08: z fabie se upravuje klika, blok jenom některej a mírně 4
15:44:24
22.09.2016
MOLSO
-> Sejki: klika do bloku moze ist ale musi sa upravit klika



-> Luky: 136 = olovnaty 135 = natural
15:29:08
22.09.2016
Sejki - zrušená registrace
Kdyz uz tu mame toto krasne tema :-D



Co vsechno se da poskladat do bloku z favorita? Klika mi je jasna, kdyz bych chtel fabii musim upravit blok... takze dejme tomu ze necham kliku favorit... co ojnice a pisty?
15:27:04
22.09.2016
Luky
-> rsvancara: dá se to nějak rozlišit, kdo smí a kdo ne? Já to bral tak, že 136 = natural
15:14:56
22.09.2016
rsvancara
-> Pavel P..: Japonské se používaly jak jsem někde četl Nippon Ring - sedla ventilů. Takové hlavy mohly jezdit na bezolovo. Proto byly první 136tky, které natural nemohly, protože nebyly valuty (nebo devizy) na nákup pro celou výrobu :-)
23:03:12
19.09.2016
peti
-> Pavel P..: nie japonske, ale nemecke Alcan Nüral do prvých 135 / 136
18:46:40
19.09.2016
Pavel P..
-> zajoch: kolbenschmidt a škodovka ale písty dělal vždy Metaz pro škodovku...... jen někdy v 90. letech používala škodovka japonský písty na 136.
09:57:36
19.09.2016
zajoch
Hoši, Kdo dělal pro škodovku pístní sady?? Popř i jako náhr. díl.

Jak sou na tom kvalitativně pístní sady Metaz týnec??
21:48:37
22.02.2009
Tomito
Diky za tip a radu,nějak už to pořeším.
20:00:45
22.02.2009
Saky
v kolbenschmitu.. ale primo tam bude asi urcite drazsi nez v nejakych zapadlych autodilech..takze spis ty autodily.. a nebo se na to vykasly a soupni tam jetou sadu z fabky za podobne penize nez GO stavajiciho-)
12:37:41
22.02.2009
Tomito
Nevite, kde by se dala objednat na motor 742.136 u nas maji jenom na 135 sadu.
Extreme Tyres