naohybani trubek chlazeni

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.07.2012 do 07.03.2015, založil/a Zazaa
řadit dle data
20:18:16
07.03.2015
Shader
Trubky chlazení mám hotové (zatím jen ty zadní). Nakonec jsem to pod nádrží udělal přes gumovou spojku. Trubky jsou teď krásně schováné a celkově mi to přišlo jako nejelpší řešení, tak uvidíme 6 .
21:24:50
19.02.2015
Pilot 105
Nebo vyžíhat, naplnit pískem a naohýbat, pár stupňů by mohlo jít i ve svěráku. Nebo si půjčit ohýbačku.

Taky záleží na tom co máš za Cu trubky (měkké, polotvrdé, tvrdé), ale po vyžíhání stejně změknou...;)
21:16:48
19.02.2015
Shader
-> Eidy: Nad tou gumovou spojkou už jsem taky přemýšlel...
21:12:26
19.02.2015
Eidy
-> Shader: A nebo si tam dej gumovou spojku. Měděný trubky tohodle průměru jdou ohýbat jen podle kolen. Nic víc s tím nevymyslíš.
21:08:17
19.02.2015
Shader
-> Eidy: Ty brďo, fakt že jo! To dává smysl, dík za radu 4



Teď nad tím ještě uvažuju, ono to vlastně dopadne stejně asi! Jelikož ten samý sklon jako nad příčkou se mi přenese dolů! To znamená, že to tímhle způsobem nedokážu srovnat.
upraveno 1x, naposled 19.02.2015 21:14:31
21:00:26
19.02.2015
Eidy
-> Shader: Jo, začít z druhý strany. Nestavět to od motoru, ale odpředu. To spojení "vpravo" u převodovky udělat delší a tím si to srovnat na konci tunelu "vlevo".
zvětšit naohybani trubek chlazeni - obrázek od Eidy vložen 19.02.2015 21:00:26
20:18:36
19.02.2015
Petr1344
-> Shader: ja osobně jen podle fotek jsem ztracen, ale ještě bych zkusil takový esíčka a půl esíčka co se dělají, teď nevím jak se jim říká odborně, zda by to pomohlo...



Myslím něco na tento způsob : www.azlevnetopeni.cz/Data /.../9480.jpg
upraveno 2x, naposled 19.02.2015 20:28:23
20:09:58
19.02.2015
Shader
-> Petr1344: Jde o to, že "esíčko" nad příčkou převodovky, mi nedovolí jiný úhel (náklon) trubky vedoucí pod nádrží!
20:02:00
19.02.2015
Petr1344
-> Shader: osobně bych zkusil vyhodit trubku mezi kolínky a dát kolínko č.1, které se vsune přímo do prvního kolínka a tím by se ty trubky měli zvednout
19:47:50
19.02.2015
Shader
Někdo nějaký nápad?
zvětšit naohybani trubek chlazeni - obrázek od Shader vložen 19.02.2015 19:47:50
19:46:59
19.02.2015
Shader
Zdravím. Tak s trubkama jsem krapet pokročil, dotáhnul jsem je až ke spoji s přední částí potrubí. Trošku (spíše dost) mi hlavě leží jeden problém. Vzhledem k tomu, že jsou použitá 45° kolínka, se mi stalo to, že trubky pod nádrží jsou dost nízko. Hlavně v bodě, kde začíná tunel. Nejsou však níže než příčka převodovky! Ať jsem to zkoušel jakokoliv zvednout, nedařilo se mi to. Auto terén nikdy neuvidí, ale bylo by lepší mít takto choulostivou věc, pěkně sechovanou co nejvýš. Přikládám pár fotek, omluvte kvalitu je to foceno mobilem. Co vy na to?
zvětšit naohybani trubek chlazeni - obrázek od Shader vložen 19.02.2015 19:46:59
13:26:53
15.02.2015
Jozka
-> Shader: Je to hodně o pocitech - a o provedení.. To vzájemný "zaválcování" dílů do sebe může být při správný aplikaci klidně i lepší, než nějaká difůze při pájení, ale takovýhle technologie vyžadujou, aby dostaly to svý..
13:10:40
15.02.2015
Shader
-> Jozka: Jo tak určitě, já se v tomhle oboru vůbec nepohybuji 4 . Jen znám verzi s pájením. Vibrace jsou určitě nežádouci, ale nebojím se toho to zkusit. Někteří to tady už jezdí a nikde jsem nečetl, že by měl zatím někdo nějaký problém.
12:47:56
15.02.2015
Jozka
-> Shader 15.02.15 12:06:10: Lisuje se už docela dlouho.. jen nevím, jestli bych si to nacpal do auta vzhledem k vibracím za provozu.
12:26:12
15.02.2015
Shader
-> Eidy: Jo ahá. Tak to nestojí za řeč, když už to mám takhle připraveno.
12:19:52
15.02.2015
Eidy
-> Shader: Je to jinej druh kolen.

www.google.cz/search?q=cu +kolen...
12:16:57
15.02.2015
Shader
-> T: Jiný druh? Nějak nejsme v obraze40 . Já to taky zapájím, hezky v klídečku doma v garáži 3
12:11:12
15.02.2015
-> Shader: ale to je jiný druh, než máme 4 ale mě se stejně nějak víc "líbí" to pájení než lisování, tak snad to vydrží40
12:06:10
15.02.2015
Shader
Teď mi říkal kámoš, že oni už to neletují, ale normálně lisuji. Prý je to mnohém spolehlivější a odolnější. To jen tak pro zajimavost.6
21:09:46
14.02.2015
Shader
-> T: Musí! 3
20:38:17
14.02.2015
-> Shader: tak to bude OK 4 já to dělal taky sám...jen to ještě nevyzkoušel :-D



-> Eidy: to je hezký teda 40 ale jinak nápad za 1 4
20:33:42
14.02.2015
Eidy
-> T: Nemůžu myslet za všechny. 1
19:53:58
14.02.2015
Shader
-> T: Určitě se budu snažit to posunout dál, měl by to jít. Vibrace z převodovky by tomu asi moc neprospípvaly! Jo, nejspíš sám. Kdybych s tím měl nějaké problémy, tak mám v okolí pár lidí co s tím mají zkušenosti 4 .
19:36:40
14.02.2015
-> Eidy: sakra taková blbost a mě to nenapadlo....a nikdo mi to neřekl.....v pondělí běžím pro spojky 40



-> Shader: já myslím, že v pohodě 4 letovat budeš sám ? jinak bych asi taky šel od převodovky dál a když by to nešlo, tak alespoň dát na trubku hadici kvůli vibracím...
18:53:45
14.02.2015
Shader
-> Eidy: Jo, ještě to nějak pořeším. Dík za tip. 4



Tady ještě jedno foto.
zvětšit naohybani trubek chlazeni - obrázek od Shader vložen 14.02.2015 18:53:45
18:44:31
14.02.2015
Eidy
-> Shader: Zatím dobrý. Od tý špajzky bych to taky oddálil. A ještě doporučuju koupit třeba 2 spojky na trubky a nařezat tenký kroužky a naletovat je na konce, kde budeš nasazovat hadice. Je to proti sklouznutí. Mám to všude a funguje to výborně.
18:40:42
14.02.2015
Shader
Říznutím trubek pod prvním kolínkem (od zadu), by se truby měly dostat dál od převodovky. Snad.
zvětšit naohybani trubek chlazeni - obrázek od Shader vložen 14.02.2015 18:40:42
18:37:34
14.02.2015
Shader
Tak jsem se pustil do výroby těch trubek chlazení. Použil jsem na to Cu trubku 28mm + kolínka 45°. Je to zatím v mezi fázi, přikládám nějaké fotky. Zkušebně jsem tam hodil i převodovku, jestli to někde nepřekáži nebo tak, ale myslím, že oka. Co na to říkáte? Ještě se pokusím dostat ty trubky dál od převodovky, je tam teď asi cca 0,5 cm.
zvětšit naohybani trubek chlazeni - obrázek od Shader vložen 14.02.2015 18:37:34
18:38:32
23.10.2014
Shader
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Sákra, riziková to práce 3



Kdyby měl někdo nějaké foto, rád bych se podíval. Dík.
16:05:12
23.10.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Shader: ne :D měl jsem co dělat hasit požár, natož fotit!
15:59:19
23.10.2014
Shader
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Jo měl jsem namysli 45°, špatně jsem to napsal. Nemáš nějaké fotky z výroby?
15:40:25
23.10.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Shader: přes kolínka ne, kolínka maj ostrý ohyby, to co potřebuješ se jmenuje "oblouk" a já to skládal natáčením 45° 4
15:32:41
23.10.2014
Shader
-> Bukaj: Dík, jen zvažuji různé alternativy. Nad tím průchodem vody ve vlnovci jsem taky přemýšlel, zda by to nekladlo nějaký zbytečný odpor atd. Hodně jsem zvažoval tu měď, ale nevím zda bude možné dost dobře vytvarovat potrubí od půlky k motoru (předek přes kolínka). Pak by tady byla ještě možnost pozink trubek a naohýbat.
08:58:13
23.10.2014
Bukaj
-> Shader 22.10.14 21:03:50: No, nevím - pevný sice je, ale je relativně tenkostěnný (náchylný na případné deformace) a nevím, jak by odolával neustálým vibracím (přecejen tepelné systémy budov mají poněkud jiné podmínky). Také se mi moc nelíbí ten "retardační" profil - co by to dělalo s proudící kapalinou uvnitř?

Asi by to šlo na zkoušku použít, ale určitě bych si dal majzla na uchycení trubek (jsou měkké, aby se o něco neprodřely - zvážit použití té izolace k nim, pokud nechceš chladit i přenosem přes trubky).
21:03:50
22.10.2014
Shader
Ještě se vrátím k těm trubkám. Dneska jsem mluvil se známým co děla vodu, plyn, topení a ten říkal, ať to udělám z nerezového vlnovce. Dá se pry krásně ohýbat a je prý i dostatečně pevný! Nemá někdo zkušenost?
22:24:37
09.10.2014
Shader
-> Eidy: Jo takhlééé, to vypadá dobře. Díky.
21:23:09
09.10.2014
Eidy
21:18:45
09.10.2014
Shader
-> Eidy: Dík za reakci. Topenářské trubky mě taky napadly, jak se pak řeší úhlování? Přes gumu? Ještě bych se zeptal jakou to má tloušťku stěny? 1mm?
18:37:03
09.10.2014
Eidy
-> Shader: X lidí včetně mě má trubky z topenářských Cu trubek 28mm a funguje to.
18:26:44
09.10.2014
Shader
Čaute chlapi. Tak momentálně řeším trubky chlazení. Ty původní jsou klasika, samá rez. Tak mě zajímalo kdo co jak řešil, jaky matroš atd. Určitě by byl lepší nějaký AL či Cu materiál, při nejhorším nové železné. Známy třeba dělal z duralu, ale byl to majlant. Může se někdo podělit o zkušenosti a rady? Dík.
18:20:07
19.07.2012
suri
-> OndraKrupi: dik
17:50:52
19.07.2012
OndraKrupi
-> suri 19.07.12 17:47:50: skoda-virt.cz/cz/.../1634 44-rakusan



aspoň myslim
upraveno 1x, naposled 19.07.2012 17:51:02
17:49:31
19.07.2012
P@nis
venni 19.07.12 16:18:59 napsal:

Už vím proč Tomaso87845 nebyl spokojen s tímto řemeslníkem…Byl na

něj moc „drahý“ 3




3 3
17:47:50
19.07.2012
suri
-> OndraKrupi: kde?
17:43:13
19.07.2012
OndraKrupi
-> suri: hádka s rakušanem.
17:39:33
19.07.2012
Jarda/felda
-> Zazaa 18.07.12 22:26:06: proč ne rovnou nějakej lepší materiál ?
16:19:31
19.07.2012
suri
proč má zas ban?
16:18:59
19.07.2012
venni
Už vím proč Tomaso87845 nebyl spokojen s tímto řemeslníkem...Byl na něj moc "drahý" 3

-> Zazaa 18.07.12 22:26:06: dobrá práce...
08:28:01
19.07.2012
Zazaa
material je zelezo
07:14:38
19.07.2012
Bery
materiál alu,nebo metal?
Extreme Tyres