skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kontrola těsnosti dvoutaktu
20:58:08
05.03.2013
05.03.2013
Shader
-> maras: Jeden opravář mi říkal... že celou skříň natlakuje tlakem cca 0,5 baru a tlak by se měl v motoře udržet 3 až 5s než se začne ztrácet, případně jak píšeš měření podtlakem.
20:54:16
05.03.2013
05.03.2013
maras
Pokud nemáš někde v klice otvor pro připojení, třeba podtlak pro karbec tak těžko něco naměříš, nebo mě nanapadá jak ten podtlak měřit. Jinak tlak můžeš měřit jako na 4T otvorem pro svíčku, ale otázka jestli znáš tlaky zdravého motoru. U 2T bych to spíš viděl, pokud kolem gufer na klice prosakuje olej tak jsou v háji a když má píst velkou vůli ve válci tak je taky něco špatně nový má vůli 0,03-0,05mm. Tlakama bych se vůbec nezabíral, pokud to neladíš a nepotřebuješ hodnoty pro výpočty a podobně
20:45:44
05.03.2013
05.03.2013
Shader
Zdravím
Může mi tady někdo popsat princip měření těsnosti (tlakovánim) dvoutaktních klikových skříni? Jde o to, že táta doma opravuje motorové pily a přemýšleli jsme nad nějakým připravkem pro kontrolu těsnosti. V podstatě samotný princip chápu, ale jde o to, co je potřeba udělat s motorem před tlakováním? A teď mám namysli sáni a výfuk? Kudma se motor vůbec tlakuje, přes válec? Dík za rady.
Může mi tady někdo popsat princip měření těsnosti (tlakovánim) dvoutaktních klikových skříni? Jde o to, že táta doma opravuje motorové pily a přemýšleli jsme nad nějakým připravkem pro kontrolu těsnosti. V podstatě samotný princip chápu, ale jde o to, co je potřeba udělat s motorem před tlakováním? A teď mám namysli sáni a výfuk? Kudma se motor vůbec tlakuje, přes válec? Dík za rady.