Ventilové pružiny

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 13.11.2014 do 13.11.2014, založil/a Adam59
řadit dle data
20:22:39
13.11.2014
vhml
-> Adam59 13.11.14 17:47:18: podložení pružin je sice dle tvého názoru neprofesionální, ale bohužel funkční, bezporuchové a zadarmo 3
20:16:32
13.11.2014
MVM
Ventilový pera není téma na hraní.. Vše v tomto už bylo vymyšleno a vyzkoušeno. Tím chci říct že je dobrý a levnější neexperimentovat. Neznamená že tvrdší je lepší. V napérování hlavy je dost proměnných veličin vztahujících na celý rozvod 5

Tady je vidět co ty pružiny musí stíhat a nejen při 140000ot.. skoda-virt.cz/cz/.../3092 2-kolik-se-da-tocit-otacek
upraveno 1x, naposled 13.11.2014 20:21:20
17:50:59
13.11.2014
m8rinek
-> Adam59: To není moc jednoduchá cesta....
17:47:18
13.11.2014
Adam59
-> m8rinek: to je mi jasné že to jde i jinak 4 ale podložky z Fa mi nepřijde jako moc "profesionální" řešení a pružiny z mini nebo BMW nevím kde sehnat ... tak mi tohle přišlo jako nejjednodušší řešení, ale pokud se nedají sehnat tak to si raději nechám namotat pružiny a lá Š130LR
16:59:31
13.11.2014
m8rinek
-> Adam59: Tyhle tunerský myšlenky měl už kde kdo... Nicméně nikdy jsem tuhle pružinu neviděl... Existuje fůra jinejch variant...
15:55:35
13.11.2014
Adam59
-> MOLSO: no já chci nechat dvojpružinu, jen tu vnější bych chtěl použít tu z LSa 3



p.s. já ten motor vytáhl z Garde, neříkám že je původní 4
15:52:24
13.11.2014
MOLSO
-> Adam59: bolo to asi len na nejakych prvych par kusoch .... potom tam zacali buchat dvojpruzinu. Snad sa to lamalo v rovnakej dobe ked do LSka prestali davat o malinko ostrejsiu vacku ako v ostatnych motoroch .... inak neviem ci je jednorpuzina vyhra .... na 120 motore som mal vonkajšiu prasknutú a tá druhá to naštastie udržala .... byť tam len jedna asi by to nedopadlo najlepšie.....



p.s. garde nikdy nemalo obtokovy cistic 40
15:05:24
13.11.2014
Adam59
Měl bych dotaz ... v Andrtovy je uvedené že pro motory 742.12x (120 LS a GLS) by měla být jedna silnější ventilová pružina (pr. drátu 4 mm) jakože mě prošlo rukama asi 10 ks hlav se zelenou značkou a všechny měli dvě pružiny? To se nedostali do výroby, nebo časem přišli na to že je to na prd tak je přestaly dělat? I když na jednom motoru z Garde (měl dokonce ještě obtokový čistič) taky byly dvě pružiny na jeden ventil ...



Případně ví někdo kde se dají sehnat případně vyrobit a co by výroba stála (stačí jen tak pro představu - netuším kolik to tak může stát) ?
Extreme Tyres