razeni

prohledat
89 příspěvků (zobrazeno 51 až 89) od 13.08.2003 do 25.12.2014, založil/a
řadit dle data
12:57:17
11.06.2014
minno
-> MOLSO 11.06.14 12:25:21: šak práve to, že nie je, A Tomáš SK písal, že asi preto mu občas zaškrípu zuby na spiatočke3 Tým to asi nebude.
12:44:52
11.06.2014
MOLSO
12:39:37
11.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Kadelus: zkrať si šaltrpáku, pak bude mít krásně krátkej chod, a narostou ti svaly 3
12:27:10
11.06.2014
Kadelus
No jo - já bych spíš ale uvítal zkrácení chodu než šoupnutí dlouhýho blíž k sobě ....
12:25:21
11.06.2014
MOLSO
-> minno: šak ani nie je
12:15:25
11.06.2014
minno
Inak dosť husté staré príspevky tu sú, musel som sa smiať3 Že na spiatočke nie je synchrón, preto to občas ide cez zuby pri radení3
12:05:00
11.06.2014
Kadelus
-> Klubko_: To jde jo? To by mně nenapadlo. Možná jsem zapoměl napsat že mám 136 rapida.



-> Syny: No jo no - hledal jsem .....
12:02:05
11.06.2014
Klubko_
-> Kadelus: posunout konzolu razeni dozadu
11:06:16
11.06.2014
Syny
Tyvoe 11 let stary tema 3
11:01:14
11.06.2014
Kadelus
Chlapi, co mám dělat když si kolikrát při řazení "dopředu" 1,3a5 vyhazuju kazetu z kazetometu až mně trefuje do čela a kolikrát ani na šajtrklacek porádně nedosáhnu. Má to dlouhý krok řazení. Dá se to nějak upravit?

Hlavně mi neodpovídejte že :

1 - mám rádio moc blízko u řadičky 1

2 - mám krátký ruce 1

3

Dík za postřehy .... Kadel
11:10:58
26.09.2003
2 Sep: Taky mam zkusenost, ze tahlo se da vymenit jenom s popustenim pricky prevodovky. Ale prisadim si :o), zmaknul jsem to sam :o)
10:26:58
15.09.2003
Mimochodem výměna táhla není zas až taková sranda,správně by se měla vyndat celá poháněcí souprava(motor,přev.),ale mám vyzkoušený že stačí sundat příčku převodovky,převodovku pozvednout,sundat benzínovou hadici mezi nádržema a ve dvou lidech(jeden strká a druhej zevnitř vzadu kanálem "centruje") to jde zmáknout i na rampě....
09:33:35
15.09.2003
Klec řazení se samozřejmě vyměnit dá,na táhle drží jenom přes ty gumový násady na táhla.A výměna udělá dost,vyžvýkaný gumy si chodí v kleci jak chtějí ,a vůle jsou obrovský.Mka měly zezačátku taky kostky,až pozdější modely mají "kardan",ale pokud se vymění táhlo s kostkou za táhlo s kardanem,tak se musí vyměnit i brejle za novější se silonovým kroužkem,jinak táhlo lítá ze strany na stranu.Ale vůle jsou tam taky,přínos je ža se tolik nepřenáší vibrace do řadící páky.....
12:00:56
13.09.2003
Juro: Ta "kocka" je v podstate z plechu poohybana krabicka s vlozkou z gumy, ktora skuzi ako klb a nachadza sa na tiahle medzi radiacou pakou a prevodovkou. Tak koska sa mam pocit samotna ani vymenit neda, tusim je privarena na tiahlo. Ale takto to bolo robene len na starsich "uzkych" skodovkach. Emko to ma trochu lepsie urobene, je tam taky pokus o kardanovy kriz, ale tiez sa to casom vytlcie. Doporucoval by som radsej vymenit tiahlo za emkove.
12:55:09
12.09.2003
WindMAN
tak sa tu slováci kopia a konvertujú na čechov 3
08:57:41
12.09.2003
Tomáš SK
-> tunerX: Stale som, ale o par dni sa vratim, tak mozme pokecat o tvojich kolieskach... Su tu tri hodiny rano, tak idem drichmat. Pekny den !
08:54:26
12.09.2003
Tomáš SK
-> tunerX: To som rad, uprimne dufam, ze ich nikdy nebudes potrebovat... (teda okrem policajnej kontroly 4)
08:46:08
12.09.2003
to Tomaš: ešte si v amerike?Pásy čo som od teba kupil ešte fungujú:-)
07:48:42
12.09.2003
Tomáš SK
-> tunerX: Sorry za tu poznamku, ale tuto pani tuneri rozumeju po slovensky 2 4 5
13:07:22
10.09.2003
Ja mam 5kvalt a jednicka je celkem problem. Hlavne na križovatce když nejakej machr troubí,troubí a je se nemožu rozjed. Casem si zvykneš
13:00:25
10.09.2003
Nazdar,to ja mam zas jiny problemek,obcas mi jde ztuha podrazovani z trojky na dvojku pri vetsi rychlosti,nevite cim to muze byt?
19:25:15
20.08.2003
Dušan
kdyz nejdou jiny kvalty nez 1ka tak to de vetsinou seridit u radici paky posunutim vpred ci vzad. Dokazu tak spravit i jednicku, ale pak nedam zpatecku. Kdyz jsem zkousel vsechno mozny jak to zlepsit, tak jsem prisel na to, ze kdyz se posune ta kulicka co je na radici pace nahoru ci dolu, tak se zlepsi chod razeni, jelikoz se rokama razeni opotrebuje a radicka klesa atd... tak nevim
11:29:10
20.08.2003
Uz som ticho, nebite ma.

Ja mam rok vyroby 1981 a cely zivot som v tom, ze jednicka nema synchron. A utvrdzovali ma v tom aj vselijaki stryckovia, ktori mi tvrdili, ze az Favo ma synchrony komplet dopredu. A potom ver starsim !!!!!

Tiez mam poslednu dobu so zaradenim jednotky, ale hlavne dvojky, co pripisujem silentblokom. Ked som ich prvy krat vymenil, spiatocka sa vtedy podstatne zlepsila.



A este:ako velmi je narocna vymena tej kocky pri prevodovke??



Juro
22:51:15
19.08.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace


to *1295* : To je u me naprosto normalni, jeden pripad ze tri tam nejde dat ta jednicka, uz sem si zvykl. Ta zpatecka mi ale sere daleko vic, znam totiz ten pocit, kdy lidi koukaj, co sem to za kretene, ze neumim do tri pocitat a nemuzu tak najit spojkovej pedal, nebo co....
22:36:37
19.08.2003
Boris S
2Juro:štvorkvalt aj päťkvalt maju komplet synchrony dopredu.

Prevodovku som mal rozobranu 3-krat prave kvôli synchrónom a ver mi že tam ich mám päť.
19:54:59
19.08.2003
Milda
2Juro: Uz si videl rozebranou prevodovku? Mezi jednickou a dvojkou je jedna synchronizacni spojka ktera se presouva bud na jedno nebo na druhy kolo. Jediny co nema synchron je zpatecka jak rikal Tomáš
05:24:25
19.08.2003
Tomáš SK
2Dušan: Inak z casu na cas sa mi tiez stane, ze jednotka na krizovatke nie a nie vklznut, tak najprv radim dvojku a potom uz to vbehne v pohode...
05:21:48
19.08.2003
Tomáš SK
Mne bolo povedane, ze 4-kvalt nema synchronizaciu iba na spiatocke... Mimochodom asi preto mi obcas "zaskripu" zuby, ked ju zaradim (pri zosliapnutej spojke 4)... Hanbim sa vzdy ako prasa, ked okoloiduci krutia hlavami a myslia si, aka ze to zenska za volantom 42 42 Mate nejaku radu, ako to opravit ? Spojku vysliapavam dvakrat a aj tak to obcas vrzne 12
08:14:28
18.08.2003
Boris, nemas pravdu, Prevodovky stvorstupnove nemali synchron, az Favority mali synchron na jednotke.
21:41:37
17.08.2003
Boris S
2JURO:To je blbosť aj stare škodovky maju synchron pri jednotke,aspoň M-kove určite.
18:35:55
15.08.2003
to milda 2 3
16:23:40
15.08.2003
Milda
2jb: Staci zkratit saltrpaku na polovinu a je to presny hned 1
09:41:11
15.08.2003
Cely problem je v tom, ze tieto prevodovky nemaju este synchron na prvom stupni, tak ako nemaju synchrony nakladne prevodovky. Riesi sa to "medziplynom" a dvojnasobnym zoslapnutim spojky,ako pisal wekky. Favo prevodovky uz synchron na "jednotke" maju.

Kocka, ktoru spominal Dusan, sa nachadza na konci hriadela radenia, pri prevodovke a ma pravdu, je dost nachylna na znicenie. V prvom rade treba ale skontrolovat uchytenie motora (silentbloky), ktore, ked su uz poskodene, tak tiez vyrazne vplyvaju k problemu s radenim. Po vymene silentblokov sa to o dost zlepsi, ale aj tak si treba niekedy pomahat "medziplynom".



Inak, co kus to original.



Juro
21:44:50
14.08.2003
normal standart proste zvykej :) no ono kdyz zkusim zaradit v jakemkoliv aute jinem tak zjistis ze skodovka ma velmi nepresnou prevodovku vzdyt tim de kvrdlat vsewmi smery. .a sparvnou rychlost davas protoze vis kde je :) treba zigul ma mnohem lepsi prevodovku ..
21:11:44
14.08.2003
Milda
2Dušan: Ktery, este sem zadnou takovou nevidel
20:19:07
14.08.2003
Dušan
ja vim jak to rozjet, ale nektery skodarny to nedelaji ???
07:23:43
14.08.2003
wekky
2Dušan: Protože se ti kola v převodovce zastavili zubama proti sobě.

Jednoduchá náprava: vyřadit a trochu šlápnout na plyn aby se hřídelky roztočily. Pak to funguje.
20:43:46
13.08.2003
rOMAN
TOhle snad dela 90% skodovek ...
19:44:43
13.08.2003
Dušan
co je posranyho kdyz obcas nemuzu hned zaradit na miste 1ku. Kdyz popojizdi i min. rychlosti tak tam krasne vklouzne. Kolikrat to musim zkusit na podruhy nebo napred 2ku a pak 1ku. Posunovani radicky 4ma sroubama nema vliv. Pry je nekde nejaka kostka ktera se vymlati tak nevim. Poradte 20
Extreme Tyres