Přetypovani 130 na 136

prohledat
104 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 22.10.2003 do 21.07.2016, založil/a
řadit dle data
15:39:25
12.11.2003
Komár 1981
Tedy vymeny 781.13x za 742.120...
15:38:50
12.11.2003
Komár 1981
Mam nejcerstvejsi vyjadreni odpovedneho cloveka ze Skodovky a tam je vyslovne receno, ze pouziti 781.13x je nepovoleny - bohuzel. Max. lze tedy prestavba na 742.13x (prestavba, ne pretypovani...). Cilize mne zrovna nezbyva nez:

1) jezdit nacerno s mou oblibenou 781.136 1

2) udelat z ni 742.136 (vymena saciho a vyfukoveho potrubi staci? - nevim, poradte!)

3) vratit se k 1184 ccm. Coz se mi nechce, ze...1
07:54:49
12.11.2003
wekky
No, ono je někdy rozpor i v ofociálním stanovisku. Já mám doma okopírované vyjádření skoda auto k záměnnosti dílů a přestavbám, co rozesílali na DI. Je to staré asi rok a půl (z doby, kdy jsem motor měnil).

Na začátku v odstavci záměnnost dílů se píše, že motory 742.130, 742.135, 742.136, 781.135 a 781.136 je možné použít do vozidel š130, 135, 136, Rapid a Garde.

A o několik odstavců dál ve stati o přestavbách je mimo jiné použití 136 do garde uváděno jako přestavba za použití karoserie M1.

Na jaře mám jít na technickou, tak jsem zvědavý, co mi řeknou tam, mám jen za 10Kč vymázlé číslo a řídil jsem se odstavci o záměnnosti...
15:45:43
11.11.2003
Komár 1981
-> CHIP: Ď.171
15:42:17
11.11.2003
CHIP
-> Komár 1981: Email zjisti na Skoda-auto.cz ... napis tam oni si to preposlou a pak ti odpovijou .... ja to tak delal uz dvakrat ...
15:39:55
11.11.2003
Komár 1981
-> Luděk: Mam 4Q s 4,22 prevodem.

Jinak jsem teda zase zmatenej jako na zacatku...(to ted neplati jen na tebe Ludku). Mate nekdo te majl do Škodovky, asi tam napisu kvuli tomu svymu Rapidu (bez privlastku, cili 120!). Dik8
15:32:41
11.11.2003
BlackSUN
No další otázka je, jestli je policajt oprávněn kontrolovat typ motoru, když by podle čísla a typu dle čísla seděl. Já mylsim, že ne.
15:03:38
11.11.2003
Saky
ja nejsem nastvany ale kdyz se podivas na zacatek diskuze tak uz to pisu po treti a uz me to nebavi co se tyka skodovek a ruznejch prestaveb atd tak co inspektorat to ti reknou neco jinyho co jde a co nejde to je proste fakt a ze bych s tim mel neco delat ja? -) me je to fuk ja rapidem nejezdim a kdybych jezdil tak se me to za tech 10kc vyplati mit shodny typ motoru i v papirech i kdyby me nikdy kvuli tomu nemusel rict ani slovo, ale to je fakt jedno ja jen rikam jak to chodilo na technicky kde sem byl ja jestli to je nekde jinak je to mozny ono kvalita STK je taky na dlouhy povidani a mnozi muzou bejt radi ze takova kvalita je
14:01:36
11.11.2003
CHIP
-> Saky: Neni duvod byt nastvany. Jen je divne ze nekde vyzaduji neco jineho nez jinde ... S tim by jsi mel neco delat a byt trochu tvrdsi a zeptat se jak to ze nekde to jde a nekde ne ...

Ale treba to budes mit zadarmo ... ten prepis na 136-tku ... ja si nechal vylepit evidencni znamku na motorku a pani rikab ude to za 10 Kc a ja rikam jo dobre ... ona vypsala papiry poslala technika k motorce ja odesel a prachy jsem ji nedal ... tak nevim .... 1
13:56:00
11.11.2003
Luděk
-> CHIP: tak už kurnik někdo pošlete mějla do Škodovky,ať nám napíšou,jak to je a bude v tom jasno!!
13:40:57
11.11.2003
Saky
no nejde o hlavu-) proste to je jedno-) vim ze na technicky meli kvuli tomu kecy ze prej je rozdil 130ka a 136ka i kdyz u rapida je to jen formalita za 10kc kolek, co se tyka policajtu tak je sice pekny ze si muze polibit prdel ale myslim si ze kdyz ti bude chtit dat pokutu ze ti ji da za cokoliv asi je to jak jsem psal jiny kraj jiny mrav to co je nekde povoleno nekde neni atd vic se k tomu nehodlam vyjadrovat jen sem se vyjadril ze si myslim ze za tech 10kc si myslim ze to stoji zazadat o zmenu typu motoru ze 130ky na 136ku pak uz je klid i kdyz nekde je treba klid i se 136kou na 130kovejch papirech u nas proste ne tim koncim diskuzi a uz se k tematu nebudu dale vyjadrovat-)
13:36:27
11.11.2003
CHIP
-> Saky: Ono byly i hlinikovy hlavy na 130-tkach ... takze policajt by si mohl maximalne polibit prd ....
13:33:46
11.11.2003
Luděk
-> Saky: o hlavu na motoru přece nejde,byly i 120tkový 8mikanálový hlavy,prostě 130/5,6 je typově naprosto shodný,přetypování beru pouze u Rapida 120 a ostatní musí přestavbou
13:33:33
11.11.2003
Saky
psal jsem 10kc kolek, ono ale taky jde o to na jakyho narazis policajta a to uz neovlivnis a kdyz ti da nekdo pokutu jen proto ze mas hlinikovou hlavu a on vi ze 130ka ma mit litinovou tak s tim neudelas vubec nic takze ono se to vyplati uz proto mit to OK
13:31:26
11.11.2003
CHIP
-> Saky: Hmm zda se ze kvuli vasi birokraticky STK, vyhodis nekoli stovek, mozna i tisicovek za neco co se jinde nevyzaduje .... To potesi ....
13:11:45
11.11.2003
Saky
hlinikovej myslim jako hlinikovou hlavu

no podle me 130ka a 136ka nejsou typove stejny uz treba proto ze jeden je petikanal a druhej osmikanal

co se tyka tvyho reseni taky sem to delal taky tak ale na technicky me rekli ze si to mam pretypovat na 136ku ale asi je to jako se vsim co inspektorat to original nekde to chtej nekde ne
13:05:18
11.11.2003
CHIP
-> Jarda: No ja nevim, ale mam dojem ze oficialne (aspon jsem se v knize o tom nedocetl) se Rapid 120 delal pouze se 4q ...
13:03:47
11.11.2003
CHIP
-> Saky: Jo, vse je pouze muj nazor ... muzu se v tomhle samozrejme mylit ....
13:01:38
11.11.2003
CHIP
-> Saky: Ale pockej ... 130 je taky hlinikovej motor ... 135 a 136 maji navic hlinikovou hlavu a 130 a 136 jsou typove shodne motory ....

Ja tedy svou situaci resil tak ze jsem motor nechal vyskrtnout a az budu davat jinej (zrejme nekdy favorit 136) tak ho tam namontuju a nic se resit nebude, protoze 130 a 136 JE typove shodny .... to je jiste ...

Pros si myslis ze 130 a 136 nejsou typove shodne ... ?? To nechapu ...
12:43:25
11.11.2003
Saky
no vzdyt o tom je prave debata ze 130ka a 136ka nejsou typove stejny takze pokud mas v papirech rapid 130 a mas hlinikovej motor (135,136) i kdyz mas vymazany cislo motoru tak te muzou zjebat ja tvrdim ze jo ludek tvrdi ze ne precti si to cely
12:37:05
11.11.2003
Jarda
Mám podobnej problém jako Komár Mám rapida původně 120, tzn, číslokastle TMS12M.... ale kromě motoru kterej je 120 je to úplně stejný s rapidem 130. Ty 120 motory se tam dávali podle mě na začátku výroby rapidů. Jinak to má podvozek širokej, brzdy čtyřpístky, převodovku 5-ti kvalt (tam je rozdíl akorát ve stálým převodu 4,22, stotřicítky už měli 3,9).

Když jsem minulý rok dělal evidenčku tak už jsem měl vyškrtnuté číslo motoru a při ev. kontrole se technik podíval na číslo motoru a zeptal se mě jestli je to fav. 135, tak jsem mu rekl že jo a on to napsal jen do té evidenčky . Vtechničáku se ale nic nepřepisovalo.
12:31:34
11.11.2003
CHIP
-> Saky: Ale dneska se prece na cisla motoru nehraje .... Staci kdyz mas typove shodnej motor ... To moc nechapu ...
11:56:53
11.11.2003
Saky
no pretypovani ze 120ky jo ale u rapida 130 se zada o zmenu typu motoru a to stoji 10kc kolek a nemusis mit k tomu nic u 120ci musis mit 4pisty chlazeny celo-) siroky napravy a dalsi picoviny
11:53:58
11.11.2003
Luděk
-> saky a všichni: jenomže přetypování jako úřední výkon nestojí 10,- Kč,ale co se pamatuju,alespoň Kč 500,- (to jsem platil kdysi já za 120tku s motorem 135) takže co je pak pravda?

-> Komár 1981: no,být Tebou,tak bych požádal o vyjádření automobilku,ale Ty to máš tedy 4Q ?
12:56:18
10.11.2003
Racyk
ale něco na tom bude, bo jeden typek byl na prepis a z Rapida 136 mu udelali na dopravce 130 a jak se jim snazil vysvetlit ze to ma 136, tak mu rekli, ze 136 namji v evidenci, to je kokotina co? (Dopravka v Třinci)
19:36:14
07.11.2003
verim sakymu po letnich litackach po uradech..protoze dejte debilovi bez vzdelani razitko a ukaze vam kdo je tady panem..ten kdo razitka dava a muzes mit ludku treba 100 krat pravdu ale pokud chces jezdit a nestat ve frontach acekat na vyjadreni tak radsi udelas co ti reknou za chujo*** a jezdis.
15:29:24
07.11.2003
Komár 1981
Hele a jak to mam udelat ja, kdyz mam Rapida 120? (ted uz 136) Taky jde jen o pretypovani, nebo budu muset delat prestavbu? Vzdyt vsehno mam jako Rapid 130-6?
15:19:17
07.11.2003
Saky
ja se nechci hadat asi to jako se vsim jinej kraj jinej mrav ja jen vim ze me rikali na technicky ze to tam bejt nesmi, vim ze za 10kc kolek me to pretypujou na 136ku a pak uz no problem tak proc to neudelat
11:36:09
07.11.2003
Luděk
-> Saky: tyhle auta jsou typově 742.13X takže je úplně jedno,jestli 130,5,6 na karosérii je TMB13Mxxxx a auto naprosto totožný (pokud pominu kosmetické změny na barvě lišt,typu masky a budíků),takže není zádný důvod,proč něco přetypovávat,jsem si 100% ně jistej,pokud máš papírově 742.13 auto a máš číslo motoru vyřazený z evidence,tak na Tebe nemůžou (pokud tam nemáš motor z Audi TT)
10:18:22
07.11.2003
Saky
a technickou stim normalne prosel? ono nekteri tam mohou mit motor treba z oktavky a mohou to mit v pohode -)
10:08:41
07.11.2003
CHIP
-> Saky: Vo tom nic nevim ... ale vim ze Ludek ma 136 uz dlouho a zadny problemy nehlasil ... jo ma to v Rapidu 130 ...
10:06:22
07.11.2003
Saky
no ja se nechci nijak hadat ale proc me treba na technicky jebali kvuli motoru ze mam v technicaku 130ku? ze to je z fabie opomeneme-) proste me tvrdil ze kdyz mam 130ku papirove i kdyz mam vymazany cislo v technicaku ze to musi typove sedet at si to pretypuju na 136ku a pak uz tu fabii zkousnou-) protoze uz takovej rozdil v tom neni-)
09:58:37
07.11.2003
CHIP
Ja osobne bych si myslel to sami co Ludek .... Skutecne Auta 130 a 136 jsou vlastne stejna az na ten motor ... a kdyz motor nechas vymazat z technicaku, tak si tam potom muzes dat libovolnej jinej .. typove shodnej ... coz 136 bezpochyby je ....

Ja si motor nechal vymazat .. za 10 Kc ... no problemo ...
09:48:31
07.11.2003
Saky
tak to teda nemas pravdu 130 a 136 je uplne neco jinyho a kazdej policajt kterej se ti podiva pod kapotu ma kecy ze mas hlinikovou kebuli a ze mas v technicaku 130, u rapida u kteryho ten prepis je jen formalni zalezitost budiz ale u skodovky uz je to o technicak (kdyby se bral) lepsi je investovat ten 10kc kolek a prepsat si to a mit klid
07:26:52
07.11.2003
Lukáš
-> Luděk: seš si tím jistej? ať nevobíhám něco zbytečně ;-)
17:12:15
06.11.2003
Luděk
neblbněte 130 a 136 je stejná typová řada,proto nemusíš nic nikde přepisovat,prostě vyřadíš číslo motoru z evidence a máš pokoj4
13:10:40
23.10.2003
Saky
pokud koupis seriovej motor pak uz ti chybi jen predelat lozisko do kliky (musis celej motor rozebrat) kdyz uz je rozebranej chce to par veci vymenit, sehnat saci vejfukovy vejfuk karbec rozdelovac prsa pak vyrobit drzaky motoru doladit uchyceni alternatoru benzinovy cerpadlo atd penize si spocitej sam ja jsem toho nazoru ze to pod deset nepostavis (spis tak 15) plus cena motoru, jenze ono je stavet a stavet ale to je jedno na predstavu by ti to mohlo stacit

co se tyka vstrikovani tak to vyjde skoro nastejno
12:59:17
23.10.2003
Racyk
mam na mysli seriovou Fabii a na ni osadit 130tkovy karbec, to by zas nebylo tak strasne, že?
17:09:52
22.10.2003
Saky
jako motor jako takovej stoji malo cca 5000 ale ty veci kolem a kolem nez to jen dostanes do auta atd tak dalsich deset a pak upravy vacka hlava atd to jsou dalsi penize..
16:48:36
22.10.2003
Racyk
to Saky:z Fabie? kolik si za něj dal? at máme všichni tady představu
15:21:18
22.10.2003
Saky
on ma motor z fabie-) a jeste se vstrikovanim-) takze je to jedno-)
14:33:50
22.10.2003
SOMALECEK (martin120)
BlackSun: úplně jednoduše vyměníš to zajedeš na stk uděláš evidenčku a pak zajdeš na úřad a oni ti to přepíšou ale jde to jen do konce listopadu pokud máš motor z favorita
13:15:38
22.10.2003
U-Geen
no ja nevim :-) ja mam prestavbu
13:08:14
22.10.2003
aDAm
moudrý U-Geen by nám to mohl zodpověděti:-)))
12:43:18
22.10.2003
BlackSUN
Heh, ten samý problém, rapid 130 a chci to mít 136ku... Takže jak na to.
10:42:43
22.10.2003
Racyk
jak přetypovat auto z 130 na 136, AR mi říkal at si to udělám a pak nebudou problémy s motory z Fava, staci zajit na inspektor a nechat si to přepsat na 136? co na technické když tam bude 130 a v papírech 136? Nějak mi to začlo vrtat hlavou
Extreme Tyres