skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motorář Brno a okolí
18:13:50
29.08.2013
29.08.2013
Adam59
Trochu obživím téma ... jaké jsou zkušenosti se zde zmiňovaným Liborem Holátkem? Případně AGM - agromotor Vel.Meziříčí? Budu dělat GO motoru (nová pístní sada) takže chtěl bych přebrousit kliku a vyvážit ji, dále přebrousit blok, hlavně dosedací plochu vložek a pak pokračovat hlavou ... takže komu to broušení raději svěřit?
17:45:47
13.11.2008
13.11.2008
suri
-> Tuner#2: tu uniká zmysel veľa príspevkov to si netreba všímať
17:44:20
13.11.2008
13.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Crestik: To co jsi napsal beru a chápu, ale nějak mě unikl smysl Tvého příspěvku. Je jasné, že všechno je to o poměru výkon/váha o rotačních hmotách, odporu vzduchu, valivém odporu atd. To tady nikdo nepopírá, já spíš narážel na to, že nelze porovnávat dvě vačky v dle mě odlišných podmínkách auta. Ono i porovnávat dva motory dost dobře nejde, neboť co kus to originál. Neříkám, že se rád na Hrocháči s někým neporovnám, vždycky jsme to dělali a dělat budem je to to nejjednodušší, ale nelze z toho vyvodit to, že Chovanec nekopíruje vačky, když opak je pravdou...
16:42:21
13.11.2008
13.11.2008
Crestik
-> Tuner#2: ehm, si trochu rýpnu...tvoje auto fajn, motor super, přístup k úpravam super, ale co mě vždycky dostane, jak se "schováváš" za to, že máš těžší auto, ať už se jedná o sprint, nebo když chce někdo porovnávat atd, že by to šlo líp, kdyby nebylo hudby atd. Jo, máš to dejme tomu o metrák a něco těžší než průměrná váha 120tky, ale když pojede někdo na sprintu někdo se "jménem" poladěným eRkem, "LRem" nebo něčím, tak se tu ukazuje, jak jim to jede, že pojeli auto se 150HP atd...ano, ale to novější auto má taky 16tky kola, 1500kg. Pak je tu vždycky poprask, jak to zas škodovka natřela octávce atd...no bodejď, dyť má taky poloviční hmotnost a řidič to tak řešil, že se šel předem ještě vychcat...to já jen jako OT a vsuvka, bo jsem si vzpomněl na toho člena, co tak rok zpátky sliboval, že pojede 1/4 za 10s...
07:56:10
13.11.2008
13.11.2008
Saky
-> ZiPik: co je zavodni motor? motor kterej ma 150koni a nebo motor kterej jezdi zavody? pokud prvni varianta tak by tech motoru bylo v republice par pokud druha varianta tak je to kazdej druhej.. -) to co popisuje Cokin a bude stavet tak pri vsi ucte ke vsem neverim tomu ze to bude mit 150koni za ty penize..
a pokud se spokojime s hranici treba 120koni s cimz se da vpohode jezdit zavody ono se da jezdit i se 100konema tak tvrdim ze takova hlava nemusi vyjit na tezke prachy..
a pokud se spokojime s hranici treba 120koni s cimz se da vpohode jezdit zavody ono se da jezdit i se 100konema tak tvrdim ze takova hlava nemusi vyjit na tezke prachy..
23:01:42
12.11.2008
12.11.2008
ZiPik
-> Saky: ale ja mam porad za to ze se bavime o zavodnim motoru ( co tady vypsal Cokin)
22:17:36
12.11.2008
12.11.2008
Saky
-> ZiPik: jenze ono je lestit a lestit.. lesteni v pravem slova smyslu nema vyznam..
a proc by daval jako 3000 za pruziny? i na seriovejch pruzinach se da postavit solidni motor.. pokud teda nechces zavodaka s hranici otacek kolem 7 -7,5
a proc by daval jako 3000 za pruziny? i na seriovejch pruzinach se da postavit solidni motor.. pokud teda nechces zavodaka s hranici otacek kolem 7 -7,5
22:12:38
12.11.2008
12.11.2008
ZiPik
-> Saky: to bylo receny obrazne, ale tak vylestit kanaly snad dokaze kazdej, a pochybuju ze kdyz si za hlavu nauctuje 5000,- tak ze s tim bude delat jeste neco jinyho, kdyz rekneme ze 3000 da za pruziny.
18:10:40
12.11.2008
12.11.2008
Čokin
-> Saky: Tak jasně chci ušetřit na věcech, které si mužu doskládat sám doma v garáži ale spíš jde o to mít na tom kus své práce
17:57:06
12.11.2008
12.11.2008
Saky
-> Čokin: a proc chces neco testovat? nech to odbrzdit a vidis hned.. a pak porovnavej s cim chces..
a nebo neporovnavej.. podle me neni dulezite nikomu nic dokazovat...
mas pravdu v tom ze se da postavit i levnej vykonej motor.. otazka je jestli 50 je jeste levne?
pokud nepocitas svoji praci cas atd.. tak samozrejme usetris..
a nebo neporovnavej.. podle me neni dulezite nikomu nic dokazovat...
mas pravdu v tom ze se da postavit i levnej vykonej motor.. otazka je jestli 50 je jeste levne?
pokud nepocitas svoji praci cas atd.. tak samozrejme usetris..
17:47:26
12.11.2008
12.11.2008
Čokin
-> Čokin: Ještě jednou jsem si po sobě přečetl příspěvek.........slovo porovnávat jsem vlastně ani nepoužil.
Myslím že slovo testovat má ůplně jiný význam, ale to jen okrajově
Myslím že slovo testovat má ůplně jiný význam, ale to jen okrajově
17:43:17
12.11.2008
12.11.2008
Čokin
Asi jsem neměl používat slovo porovnávat!
Tak jinak na Hrocháči zkusíme jak to jede
Myslím, že porovnávat nejde nikdy nic přesně.
Tuner II. nemyslel jsem stebou ty dvě auta jsou ůplně někde jinde.
Nevím možná si hodně fandím a zbytečně čekám od toho motoru moc ale věřím tomu, že to pojede hodně dobře za tu cenu:)
Ostatně Vrbova 14ka mě v tom hodně utvrzuje!
Tak jinak na Hrocháči zkusíme jak to jede
Myslím, že porovnávat nejde nikdy nic přesně.
Tuner II. nemyslel jsem stebou ty dvě auta jsou ůplně někde jinde.
Nevím možná si hodně fandím a zbytečně čekám od toho motoru moc ale věřím tomu, že to pojede hodně dobře za tu cenu:)
Ostatně Vrbova 14ka mě v tom hodně utvrzuje!
17:11:55
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: A co jako budem zkoušet? Ty máš 13" elektronový kola, já těžký 15" z hlíny a vozím asi tak 100kg navíc (muzika/tlumení). O kolik teda máš vyhrát, aby se dalo říct, že máš stejný výkon?
Tohle je jen orientační porovnání a rozhodně to neřekne, že Chovancova vačka je kopie Čepkova nápadu. Nebo si snad myslíš, že ano?
Tohle je jen orientační porovnání a rozhodně to neřekne, že Chovancova vačka je kopie Čepkova nápadu. Nebo si snad myslíš, že ano?
17:06:09
12.11.2008
12.11.2008
Karel.
-> Tuner#2: tak já si koupím chovance a můžem to zkusit spolu, tenhle rok mi Hrocháč výjde, protože podvozek je komplet new
17:01:17
12.11.2008
12.11.2008
Saky
-> Čokin: a co chces s cim porovnavat? ti dam svoje odbrzdene grafy kam se da dostat s motorem za 50000kc (komplet motor) nemuzes to porovnavat s necim co ma sice cepkovu vacku ale urcenou na beznej provoz..ale stejne je to uplne k nicemu..
16:59:13
12.11.2008
12.11.2008
Saky
-> ZiPik: kolik hlav si udelal ze tvrdis ze si takovou hlavu clovek muze udelat doma sam? neverim tomu ze clovek ktery to nikdy nedelal udela hlavu takovou aby mela skutecne prinos..
16:12:55
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin: Ale to není teorie, ale holá skutečnost je tady člověk co to může i potvrdit, pokud bude chtít a jinak přeji hodně úspěchů. Na Hrocháči porovnávat můžeš, ale se závodníma odlehčenýma autama ne se mnou...
16:12:32
12.11.2008
12.11.2008
Labros
Proč by ho to nemělo potěšit? Že ten motor nezadáš spřátelený firmě? Vždyť je to tvoje věc a tvůj motor, ne? Nebo co si snažíte dokázat? Co kdo dokáže a nedokáže udělat? Fakt nechápu
16:04:39
12.11.2008
12.11.2008
Čokin
-> Tuner#2: To neni pravda ma teorii kopírování vaček mám pořád stejný názor.
A co se týče cen motorů a motorových dílů tak je to tak široké téma že námá smysl házet tady argumentama.
Jinak jsem samozřejmě pevně odhodlaný ukázat ti že i motor za slušnou cenu může pěkně jet a mít výkon i životnost.
S Vrbou jsme se rozhodli pro vlastní vývoj motoru.
Co tě asi nepotěší je to, že strojní úpravy bude dělat Muck , díly budou od Chovance a zbytek si doskládáme sami v garáži.Motor nechám odbrzdit at mám na to i papír, pak to otestujeme na Hrocháči:)
A co se týče cen motorů a motorových dílů tak je to tak široké téma že námá smysl házet tady argumentama.
Jinak jsem samozřejmě pevně odhodlaný ukázat ti že i motor za slušnou cenu může pěkně jet a mít výkon i životnost.
S Vrbou jsme se rozhodli pro vlastní vývoj motoru.
Co tě asi nepotěší je to, že strojní úpravy bude dělat Muck , díly budou od Chovance a zbytek si doskládáme sami v garáži.Motor nechám odbrzdit at mám na to i papír, pak to otestujeme na Hrocháči:)
14:26:47
12.11.2008
12.11.2008
ZiPik
-> havlik: ono je o tom presne jak pise saky, ale takovou hlavu nemusis davat nekomu upravovat, to si muzes udelat sam. Ale pak se tady asi nebavime o motoru do zavodaka!
11:43:09
12.11.2008
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 10.11.08 16:20:13: To vypadá, že konečně přicházíš na to, že jsem měl pravdu včetně kopírování vaček
07:50:17
12.11.2008
12.11.2008
Saky
jinak vrtat vlozky na 78mm je dobra kravina-) a jeste od nich chtit takovej vykon..
pokud pouzijes spickove pisty o ktere se nemusis bat (kovane zavodni pisty delane na tyhle motory od Mahle) tak ses na cene nekde kolem 25ti za pisty..
a nebo muzes pouzit seriove pisty po jiste uprave stavene na podobny provoz z jineho auta tam ses na cene cca 10 po vsech potrebnych upravach
abys dostal 150koni na 1500 ccm musis tocit pres 7000otacek jinak tam ten vykon nebude.. a to seriovy ojnice neustojej ..
takze ojnice pokud koupis treba od Aubrechta coz je asi nejlevnejsi jakztakz pouzitelna varianta tak to mas za nejakych 22, pokud chces jeste lepsi pouzivane ve spicce tak si pridej jeste polovicku ceny..
pak mas vlozky.. ty koupis za cca 6-7 sadu delane silne vlozky.. plus prevrtat blok to je to nejmensi cca 2ka..
takze kdyz to sectu.. tak jen pisty ojnice vlozky a uprava bloku pro takovy motor aby to melo aspon nejakou sanci na zivot a skutecnych 150koni.. je nejakych 40 spickova varianta nejakych 70..
vacka.. aby to melo 150koni tak to tezko nazenes nejakou prebrousenou seriovkou.. a vacka z polotovaru budes od 7-10ti..
co se tyka hlavy tak opet na 15ku vetsi saci ventily k vacce jine pruziny a jen na materialu ses na cca 8mi a klidne i vic.. plus prace..
dalsi vec je klika.. za jistych predpokladu je schopna seriova to ustat ale opet dalsi a dalsi upravy.. a tak se da pokracovat pres mazani, sani vyfuk karburaci atd.. nicmene to jsi uz neuvazoval..
pak je samozrejme moznost postavit 15ku i jinak a taky neco vydrzi pokud se to nebude prehanet s otackama ale porad to bude stat dost penez.. a pokud ty penize nejsou tak je lepsi to hnat na seriovy 14ce ..
pokud pouzijes spickove pisty o ktere se nemusis bat (kovane zavodni pisty delane na tyhle motory od Mahle) tak ses na cene nekde kolem 25ti za pisty..
a nebo muzes pouzit seriove pisty po jiste uprave stavene na podobny provoz z jineho auta tam ses na cene cca 10 po vsech potrebnych upravach
abys dostal 150koni na 1500 ccm musis tocit pres 7000otacek jinak tam ten vykon nebude.. a to seriovy ojnice neustojej ..
takze ojnice pokud koupis treba od Aubrechta coz je asi nejlevnejsi jakztakz pouzitelna varianta tak to mas za nejakych 22, pokud chces jeste lepsi pouzivane ve spicce tak si pridej jeste polovicku ceny..
pak mas vlozky.. ty koupis za cca 6-7 sadu delane silne vlozky.. plus prevrtat blok to je to nejmensi cca 2ka..
takze kdyz to sectu.. tak jen pisty ojnice vlozky a uprava bloku pro takovy motor aby to melo aspon nejakou sanci na zivot a skutecnych 150koni.. je nejakych 40 spickova varianta nejakych 70..
vacka.. aby to melo 150koni tak to tezko nazenes nejakou prebrousenou seriovkou.. a vacka z polotovaru budes od 7-10ti..
co se tyka hlavy tak opet na 15ku vetsi saci ventily k vacce jine pruziny a jen na materialu ses na cca 8mi a klidne i vic.. plus prace..
dalsi vec je klika.. za jistych predpokladu je schopna seriova to ustat ale opet dalsi a dalsi upravy.. a tak se da pokracovat pres mazani, sani vyfuk karburaci atd.. nicmene to jsi uz neuvazoval..
pak je samozrejme moznost postavit 15ku i jinak a taky neco vydrzi pokud se to nebude prehanet s otackama ale porad to bude stat dost penez.. a pokud ty penize nejsou tak je lepsi to hnat na seriovy 14ce ..
07:37:33
12.11.2008
12.11.2008
Saky
pro me je spis usmevne ze nekdo nabizi polomotor a rika ze ma 150koni.. jak muze mit neco bez karburatoru sani vyfuku rozdelovace atd 150koni? kdyz napise ze to bude mit od 100do 150koni podle vnejsi konfigurace tak to beru.. ale takhle je to blbost..
07:35:34
12.11.2008
12.11.2008
Saky
-> ZiPik: no ono je hlava a hlava.. jedna vec je spickova hlava ktera bude mit vetsi ventily jina sedla a jine pruziny na ni ses jen na dilech od 7 do 150000 plus prace na uprave hlavy.. a druha vec je seriova upravena hlava kde nedas zadne jine dily..
to jestli je cena za takovou praci 3 5 nebo 8 neni zas tak dulezite, dulezite je to jak je to provedene.. ja treba delam takovehle "seriove" hlavy za 4 a nemyslim si ze by tak nizka cena byla na ukor kvality.. kdyz vidim nektere tuzery co si zato reknou treba dvojnasobek tak sem na tom o dost lip.. a to jak vizualne tak hlavne na brzde.. ono jedna vec je delat to jako zivnost kde clovek musi platit zazemi a druha vec je delat takove hlavy doma po praci ve svem volnem case jako konicek ..
jinak nevim jak moc se v tomhle pohybujes ale ver tomu ze 90pct motoraru o vsem jen nadnesene mluvi a delaji ze vseho vedu aby prodali.. ale ve skutecnosti na tom "nic neni" ted samozrejme nechci nijak rozpoutat debatu ze si postavi motor kazdej jouda to urcite ne.. ale pokud se to dela s hlavou tak se da docilit slusnych uspechu i doma (ono na druhou stranu kdyz clovek projde dilny nekterych motoraru tak stejne zjisti ze nemaji o moc vetsi vybavu nez ma treba nekdo doma..ú
to jestli je cena za takovou praci 3 5 nebo 8 neni zas tak dulezite, dulezite je to jak je to provedene.. ja treba delam takovehle "seriove" hlavy za 4 a nemyslim si ze by tak nizka cena byla na ukor kvality.. kdyz vidim nektere tuzery co si zato reknou treba dvojnasobek tak sem na tom o dost lip.. a to jak vizualne tak hlavne na brzde.. ono jedna vec je delat to jako zivnost kde clovek musi platit zazemi a druha vec je delat takove hlavy doma po praci ve svem volnem case jako konicek ..
jinak nevim jak moc se v tomhle pohybujes ale ver tomu ze 90pct motoraru o vsem jen nadnesene mluvi a delaji ze vseho vedu aby prodali.. ale ve skutecnosti na tom "nic neni" ted samozrejme nechci nijak rozpoutat debatu ze si postavi motor kazdej jouda to urcite ne.. ale pokud se to dela s hlavou tak se da docilit slusnych uspechu i doma (ono na druhou stranu kdyz clovek projde dilny nekterych motoraru tak stejne zjisti ze nemaji o moc vetsi vybavu nez ma treba nekdo doma..ú
06:44:42
12.11.2008
12.11.2008
havlik
-> ZiPik: by mě zajímalo proč se těm částkám směješ? To jako pokud ti za to někdo nenaučtuje 10tku tak je to špatná práce? Ono taky nejni řečeno jak moc ta hlava bude upravená. A vačka 3500 to je +-běžná cena pro ME když bereš přebrus když chceš z novýho cena je mnohem větší. Ale nevim nezdá se mi na tom až tak moc divnýho, ale je fakt že já tomu nerozumim
23:22:44
11.11.2008
11.11.2008
ZiPik
-> Čokin: to jo, ale motor je zrovna takova vec, na ktery se setrit nevyplaci! Spousta veci se da udelat doma na kolene, ale motor mezi ne rozhodne nepatri.
23:16:45
11.11.2008
11.11.2008
Čokin
-> ZiPik: Jak říkáš je motor a motor.Dá se postavit motor za 15 000 a dá se postavit za 200 000 o tom co je lepší asi nemusí být řeč.Je to otázka kdo na co má, ale myslím že i za relativně slušné peníze se dá udělat spousta muziky:)
21:15:18
11.11.2008
11.11.2008
ZiPik
-> Čokin: Čokin 11.11.08 08:20:18 napsal:
-> ZiPik: To klidně mužu, ale pokud chceš srovnávat tak Vančík je úplně někde jinde.
Sada pístů + ojnic a vložek 22 500,-
Upravení hlavy 5500,-
převrtání vložek 2800,-
ostrá vačka 3500
nějaké ty šroubky podložky těsnění 3000,-
a 10 000,- za práci
celkem nějakých 47 000
Tuto kalkulaci jsem dostal od jednoho nejmenovaného motoráře, mimochodem je to známý takže si myslím že mě dal ještě o kapánek lepší cenu.
Vančík je trošku někde jinde a jde to poznat na jeho práci ale taky už neni nejlevnější.
Upravit hlavu za 5500??? Tomu se musim smat, stejne jako u polozky 3500 za ostrou vacku!!! Ale tak ono je upravit hlavu a upravit hlavu!!! Poradne se rozmysli, nez si das k nekomu postavit motor, jestli si neni lepsi priplatit a mit slusnej motor kterej neco vydrzi, nez dat polovic penez za nejakou nusi, ktera bud nebude mit vykon, nebo te bude celou sezonu zlobit!
-> ZiPik: To klidně mužu, ale pokud chceš srovnávat tak Vančík je úplně někde jinde.
Sada pístů + ojnic a vložek 22 500,-
Upravení hlavy 5500,-
převrtání vložek 2800,-
ostrá vačka 3500
nějaké ty šroubky podložky těsnění 3000,-
a 10 000,- za práci
celkem nějakých 47 000
Tuto kalkulaci jsem dostal od jednoho nejmenovaného motoráře, mimochodem je to známý takže si myslím že mě dal ještě o kapánek lepší cenu.
Vančík je trošku někde jinde a jde to poznat na jeho práci ale taky už neni nejlevnější.
Upravit hlavu za 5500??? Tomu se musim smat, stejne jako u polozky 3500 za ostrou vacku!!! Ale tak ono je upravit hlavu a upravit hlavu!!! Poradne se rozmysli, nez si das k nekomu postavit motor, jestli si neni lepsi priplatit a mit slusnej motor kterej neco vydrzi, nez dat polovic penez za nejakou nusi, ktera bud nebude mit vykon, nebo te bude celou sezonu zlobit!
08:20:18
11.11.2008
11.11.2008
Čokin
-> ZiPik: To klidně mužu, ale pokud chceš srovnávat tak Vančík je úplně někde jinde.
Sada pístů + ojnic a vložek 22 500,-
Upravení hlavy 5500,-
převrtání vložek 2800,-
ostrá vačka 3500
nějaké ty šroubky podložky těsnění 3000,-
a 10 000,- za práci
celkem nějakých 47 000
Tuto kalkulaci jsem dostal od jednoho nejmenovaného motoráře, mimochodem je to známý takže si myslím že mě dal ještě o kapánek lepší cenu.
Vančík je trošku někde jinde a jde to poznat na jeho práci ale taky už neni nejlevnější.
Sada pístů + ojnic a vložek 22 500,-
Upravení hlavy 5500,-
převrtání vložek 2800,-
ostrá vačka 3500
nějaké ty šroubky podložky těsnění 3000,-
a 10 000,- za práci
celkem nějakých 47 000
Tuto kalkulaci jsem dostal od jednoho nejmenovaného motoráře, mimochodem je to známý takže si myslím že mě dal ještě o kapánek lepší cenu.
Vančík je trošku někde jinde a jde to poznat na jeho práci ale taky už neni nejlevnější.
23:05:14
10.11.2008
10.11.2008
Kapřík
23:04:04
10.11.2008
10.11.2008
ZiPik
-> Čokin: a muzes tady pro predstavu tu kalkulaci na tu fabii vypsat. Ja jenom tak pro zajimavost uvedu, ze socialni verze motoru (favorit) od Jardy Vancika, prijde na 100 t.
18:22:52
10.11.2008
10.11.2008
hugo22
chtěl bych zgenerálkovat a dobře poskládat, slícovat, motor 120LS téměř z nových dílů, žádný tuning.
To kapřík faster, do krumlova to mám kousek, byl by nějaký kontakt? díky moc
To kapřík faster, do krumlova to mám kousek, byl by nějaký kontakt? díky moc
18:03:12
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
-> petr s: Jojo to už vím taky.Ale asi půjdem s Vrbou trošku jinou cestou, vemem to po dílech tam blok tam hlavu zbytek asi samo robo.Mělo by to přijít levněji.
17:55:43
10.11.2008
10.11.2008
Kapřík
-> hugo22: vím o jedné firmě v Moravském Krumlově.. pan Libor Holátko. Dělá GOčka všech typů aut. Mám na něj dobré reference. Dílnu má velmi dobře vybavenout. Takže pokud chceš jen poskládat motor, je tohle jedna z možností. Já si u něj nechám vyvažovat spodek motoru..
17:00:03
10.11.2008
10.11.2008
petr s
-> Čokin: Tak slušná 1300 nebo fabie
16:20:13
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
Jinak lítám ted poslednich 14 dní kolem motorů a motorářů už jsem přečetl kvanta různých materiálu co jak kde od koho.
A zjistil jsem, že to je v některých věcech tak jak říká Tuner.Vybírám si z těch řečí každé rozumné slovo porovnávám ceny a provedení.Je spousta možností a cen co se motorů týče výhody nevýhody.
Původně jsem chtěl 1600stovku, ale po zjištění ceny funkčního motoru uvažuji už trochu jinak.1500 nechci pokud by byli vrtané stávajcí vložky, tam jde životnost dolu.Takže fakt nevím jak se rozhodnout v poměru cena kvalita.Je fakt že obsah ničím nenahradíš.
A zjistil jsem, že to je v některých věcech tak jak říká Tuner.Vybírám si z těch řečí každé rozumné slovo porovnávám ceny a provedení.Je spousta možností a cen co se motorů týče výhody nevýhody.
Původně jsem chtěl 1600stovku, ale po zjištění ceny funkčního motoru uvažuji už trochu jinak.1500 nechci pokud by byli vrtané stávajcí vložky, tam jde životnost dolu.Takže fakt nevím jak se rozhodnout v poměru cena kvalita.Je fakt že obsah ničím nenahradíš.
16:14:54
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
-> havlik: Ne nejsem jen raeguji na něco co jsem nikdy nenapsal , jestli tím myslíš průpovídky s Tunerem, tak holt si je nikdy nemužu odpustit.
16:13:42
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
-> Saky: Životnost je věc druhá proto taky od tohoto člověka ten motor nechci.
16:12:54
10.11.2008
10.11.2008
havlik
-> Čokin: seš poslední dobou nějakej dost podrážděnej:)
16:11:44
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
-> havlik: Kde jsem psal že tento motor udělá Tommu?Nikde!
Ano je to kalkulace, jedna z více kterou jsem dostal od nejmenovaného motoráře (Tommu to není!) a píšu bez karburátorů , bez sacího potrubí a bez výfukového traktu.Cena čistě za motor!
Ano je to kalkulace, jedna z více kterou jsem dostal od nejmenovaného motoráře (Tommu to není!) a píšu bez karburátorů , bez sacího potrubí a bez výfukového traktu.Cena čistě za motor!
15:25:29
10.11.2008
10.11.2008
havlik
-> Saky: ptej se spíš čokina. Já ti jen předkládam to co sem se tady dočetl v jinejch tématech kde se čokin taky vyjadřoval
15:25:17
10.11.2008
10.11.2008
Saky
ja jen abych vedel kde ja a Ti ostatni delame chybu-)
15:24:39
10.11.2008
10.11.2008
Saky
-> havlik: a co do nej da?
15:24:22
10.11.2008
10.11.2008
Saky
-> havlik: tommu udela 150konovej motor za 45000?
15:23:06
10.11.2008
10.11.2008
havlik
-> Saky: Tommu
15:22:49
10.11.2008
10.11.2008
Saky
-> hugo22: pokud Ti nekdo doporucil schwejka-) tak bez kamkoliv jinam a nemuzes dopadnout hur-)
15:22:14
10.11.2008
10.11.2008
Saky
-> Čokin: 150konovou fabii za 45000 kde a jakym zpusobem? to by me zajimalo.. resp aby vydrzela vic nez omereni na brzde-)
14:48:08
10.11.2008
10.11.2008
Čokin
Tak pokud ti nejde o peníze tak Motor-Excell Jinak záleží co chceš za motor, co sním chceš jezdit, kolik chceš mít výkon a krouták a hlavně kolik do toho motoru chceš nasypat.
Motor se dá udělat od 15 000 až do 250 000,- a někdy i výš.
Jen pro představu ted jsem dělal kalkulaci na Fabii 1500 cca 150 koní a cena bez karburátorů je někde na 45 000,- jasně možná to jde levněji ale otázka kolik to vydrží.
Napiš na co to máš a co od toho čekáš pak se uvidí.
Motor se dá udělat od 15 000 až do 250 000,- a někdy i výš.
Jen pro představu ted jsem dělal kalkulaci na Fabii 1500 cca 150 koní a cena bez karburátorů je někde na 45 000,- jasně možná to jde levněji ale otázka kolik to vydrží.
Napiš na co to máš a co od toho čekáš pak se uvidí.
16:04:07
09.11.2008
09.11.2008
hugo22
Hledám dobrého motoráře, ne laciného, dobrého jediné doporučení co jsem našel je na p. Swejka ze stránek 110r tuning, ale je to trochu daleko.Díky za tipy