nevite, kde se da sehnat vyjadreni k emisim - EURO pro 135 BMM, mam jeste TP knizecku a tam o tom ani zminka, urednik chce rovnou 10 tis.kc :/
Mohla by to byt i E2, ale spis to bude E1... porad lepsi 5tis.kc, nez 10. Dekuji
-> Bukaj 25.01.20 18:42:30: BMM v poslednich jednobod feldach bylo dokonce euro 2, jednobod nivu mam taky euro 2, jenze je nakladni a tam je 5 tis.kc, myslivec tenkrat platil 3tis.kc, po me pry ze to budu muset doplatit, tak jsem rekl ani omylem, at si to dostanou z neho, tak to radeji prehlidli :)
Jsem rad, ze funa E2 mam osobniho M1, takze 3 tis.kc. To BMM je r.95, tak asi nehrozi E2, ale E1 to byt musi.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Eko daň
-> Bukaj: Sranda je, že někdo přepisoval Eltru (elektrický Favorit) a úředník mu napálil plnou ekodaň. V techničáku nebylo "žádný euro" ani záznam, že už byl poplatek uhrazen, tak si připlatil 10 tisíc :) Ještě by ho zachránilo to, co mě u Tatry, že proběhl převod po datumu nutnosti ekopoplatek uhradit a to, že ho úřad nevybral nebo nezapsal je jejich problém (musí se vybrat pouze při prvním přepisu, který mu podléhá) :). Ono to nejspíš bude v původním techničáku, protože malitel tvrdil, že ho hradil a techničák byl novej, za popsanej (asi se tam nevešel zápis oznámení o místu a účelu pro SPZ v depozitu).
-> Luky: Ano, přesně to. U českých aut problém nebývá, u dovozů může být.
-> Bukaj 25.01.20 18:42:30: to je takový to když auto by na to nárok mělo, ale není to v TP a pak se zápis musí dohnat někde přes Dekru nebo kde vlastně?
-> Tomaso435 25.01.20 18:51:14: mám to z doslechu tak možná jsem to pomotal
-> Tomaso435 25.01.20 18:51:14: mám to z doslechu tak možná jsem to pomotal
-> Luky: favorit 92 stříkačka není. maximálně ecotronic, takže nic a desítka.
-> Luky: BMM je snad Euro1, takže 5 KKč. Ale záleží, jestli někdo nepokaňhal zápis do TP - to je rozhodné 

Favorit r.v. 1992 se stříkačkou platí 5 nebo 10 tisíc?
-> Bukaj: díky
-> FrantaM: Zatím je to stále tak, jak to bylo při zavedení ekodaně (to se zvýšením byl jen nějaký návrh)... tj:
neeuro - 10 KKč
Euro 1 - 5 KKč
Euro 2 - 3 KKč
Euro 3 a vyšší neplatí nic.
neeuro - 10 KKč
Euro 1 - 5 KKč
Euro 2 - 3 KKč
Euro 3 a vyšší neplatí nic.
Zdravím, jak je to nyní s eko poplatkem u vozu, který splňuje normu Euro 2? Slyšel jsem, že měl být navýšen z 3.000,- Kč na 5.000,- Kč...
Co jsem dělal testaci kvůli obejití ekodane, tak po mě bylo chteno, aby bylo auto na pohled kompletní jak má být, dveře, blatníky, nárazníky,.. jinak se nic neřešilo, protože přece musím auto přepsat a až pak renovovat. Pak s papírem na úřad a pak přepsat kdekoliv. Ale jsou to již 2-3 roky. A zřejmě jiný kraj, jiný mrav..
-> Jarda - zrušená registrace 08.01.20 18:31:39: Když to otočím, tak jo - čím víc velkosériový a mladší, tím "kratší metr". Ale audio z tohohle století neprojde ani v Aero Dynamik..
A aktuálně jsou navíc všichni celý nakřivo z lobbingu nový legislativy, která má současnej systém testací prakticky úplně zbourat..
A aktuálně jsou navíc všichni celý nakřivo z lobbingu nový legislativy, která má současnej systém testací prakticky úplně zbourat..

V dnesni dobe uz se prihlizi i na to kolik tech kusu bylo vyrobeno a kolik je jich +/- v provozu (nebo by mohlo byt). Netvrdim ze vsude ve vsech krajich, ale Moravskoslezsko (Ostravsko) na to vcelku prihlizi, vylozene ruiny, nekompletni/nepuvodni kusy neuznavaji.
Kvuli aferam s Prazskyma "kreaturama" je ted system schvalovani on-line a velka testace je pomerne prisna..kde sou casy predobok/zadobok, vyplneny blanket, 4kusy foto a trada..
Dobre uz bylo..
Kvuli aferam s Prazskyma "kreaturama" je ted system schvalovani on-line a velka testace je pomerne prisna..kde sou casy predobok/zadobok, vyplneny blanket, 4kusy foto a trada..
Dobre uz bylo..
-> Jozka 08.01.20 13:35:42: nekdo tvrdi, ze zalezi i na vzacnosti daneho kusu, ale nevim, co je na tom pravdy, jestli auto kterych bylo vyrobeno 100 ks muze byt v mnohem horsim stavu, nez to, kterych bylo 500 000 ks
-> vaclav785: Ohledně stavu to chce kontaktovat konkrétního člověka - klub, v "kodexu" jsou sice koroze (též oxidace Cr částí a další) zmíněný jako nežádoucí, leč patina je přípustná..

-> vaclav785: aby vozidlo získalo testaci na historickou původnost nemusí být přece renovované. Musí být v dobrém technickém stavu
-> vaclav785:
1) Lze, ale přesné podmínky nevím - tuším, že možná byla podmínka aby v tom případě bylo v depozitu. Přesně ti poradí testační komisař.
2) Ano.
3) Ano.
1) Lze, ale přesné podmínky nevím - tuším, že možná byla podmínka aby v tom případě bylo v depozitu. Přesně ti poradí testační komisař.
2) Ano.
3) Ano.
Ahoj, měl bych dotaz.
Chtěl bych, koupit škodu 120 z roku 1980 a nechci platit ekodaň, takže bych to rád protáhl přes historickou testaci (ponechám si původní SPZ), ale mám v tom trochu zmatek.
1. mohu nechat testaci s autem v před renovačním stavu? (auto má platnou STK, ale má např. lehce orezlé disky).
2. z toho co jsem se tady dočetl, tak jsem pochopil, že pokud udělám testaci s tou půjdu na úřad tam mi jí ověří (v mém případě Kolín) a potom můžu auto přepsat na sebe už např. v Kutné Hoře a už nebudu platit ekodaň
3. Klub na testaci si mohu vybrat? Mohli by jste mi poradit nějaký vhodný pro Kutná Hora, Kolín okolí z vašich zkušeností? např. KHV Nymburk? Jde mi o normální jednání ne o to, že bych chtěl něco omrdat
Chtěl bych, koupit škodu 120 z roku 1980 a nechci platit ekodaň, takže bych to rád protáhl přes historickou testaci (ponechám si původní SPZ), ale mám v tom trochu zmatek.
1. mohu nechat testaci s autem v před renovačním stavu? (auto má platnou STK, ale má např. lehce orezlé disky).
2. z toho co jsem se tady dočetl, tak jsem pochopil, že pokud udělám testaci s tou půjdu na úřad tam mi jí ověří (v mém případě Kolín) a potom můžu auto přepsat na sebe už např. v Kutné Hoře a už nebudu platit ekodaň
3. Klub na testaci si mohu vybrat? Mohli by jste mi poradit nějaký vhodný pro Kutná Hora, Kolín okolí z vašich zkušeností? např. KHV Nymburk? Jde mi o normální jednání ne o to, že bych chtěl něco omrdat
-> šadesa: Lze otestovat i auto v předrenovačním stavu.
-> Bukaj: děkuji za info tak to je v haji,a hysterickou puvodnost nepůjde stav zatim před renovaci
-> šadesa: Pokud jsou aktuálně psané na osobu se ZTP, pak kupující bude platit ekodaň každopádně (není-li kupující také ZTP nebo nelze-li otestovat vozidla na historickou původnost).
Pokud byla vozidla z osoby se ZTP dále převedena, pak je rozhodující datum, kdy k následnému převodu došlo...
Pokud byla vozidla z osoby se ZTP dále převedena, pak je rozhodující datum, kdy k následnému převodu došlo...
Ahoj kolegove potřebuji poradit,když budu prodavat auta kery jsou psane na ztp,jeden rok 2004,a 2011,bude muset kupující platit eko? vim že to bylo nějak omezený datumem ale neni to moc srozumitelné děkuji za radu
-> StepaNoFUN 16.10.18 21:16:36: me to u feldy odmitl zapsat do TP - jsem tam ja a neplatil jsem, predemnou byl ZTP, doufam, ze to pujde dohledat, hlavne, ze mi napsal do TP, ze treti brzdove svetlo muze byt namontovane na rezervnim kole - ano u feldy :) a jeste mi zapsal ABS, ktere tam nikdy nebylo a ja blbec za nim sel, aby ho zas vyskrtl

Děkuji 

-> Fávo forever: Ano.
-> StepaNoFUN: Z prvního majitele na ZTP, ze ZTP na další dva. Takže dnes již bez eko kravin? :)
-> Fávo forever: Pokud bylo po převodu na ZTP převedeno na dalšího "neplatícího" majitele, tak je dále trvale osvobozeno.
Pokud by předchozím majitelem byl přímo ZTP, tak zaplatíš v plné výši.
Pokud by předchozím majitelem byl přímo ZTP, tak zaplatíš v plné výši.
Pánové jak je to dnes s přepisem vozidla, které bylo v minulosti osvobozeno od eko poplatku díky přepisu na ZTP? Neplatí se už nic jen 800?
-> Robert 106: Kdybys si nebyl jistej, klidně se ptej... už jsem to párkrát absolvoval a případně i vím kam odkázat.
-> dragon_cb_cz: Díky, teď si to zhruba dokážu představit
-> Nepér: No to je v Praze, to je ještě dobrý. Třeba ve Středočeským kraji jsi nejdřív musel kvůli uznání do Kolína (i když si třeba byl z Kladna) a pak kvůli přepisu na ten úřad, kde to bylo registrovaný... teď už to naštěstí jde všude.
Někde to není jen okýnko vedle ale třeba celej barák (registr sportovních a historických vozidel na Bohdalci) vedle. Teda asi 4 roky zpátky to tak bylo.
-> Robert 106: Ještě trochu složitěji (absurdnější) - uděláš testaci, následně jdeš na úřad nechat si vystavit "uznání platnosti testace", na ten si klidně několik týdnů počkáš a když ho konečně máš, tak jdeš k vedlejšímu okýnku auto přepsat a díky magickému papírku nemusíš platit EKO.
Ahoj,
víte někdo jak to je teď stou veteránskou testací, když se chce člověk vyhnout ekodani ?
Všude v inzerátech čtu, že auto se dá otestovat cca za 3000kč a pak se nemusí platit eko.
Jde mi o ten proces - jdu na testaci pak na úřad auto přehlásit a už neplatím eko ?? děkuji.
víte někdo jak to je teď stou veteránskou testací, když se chce člověk vyhnout ekodani ?
Všude v inzerátech čtu, že auto se dá otestovat cca za 3000kč a pak se nemusí platit eko.
Jde mi o ten proces - jdu na testaci pak na úřad auto přehlásit a už neplatím eko ?? děkuji.
-> Bukaj: 2000 myslím, teď jsem nějak uklízel papíry a narazil na kupní smlouvu na kterou jsem jí prodával Martinovi... možná bude mít nástupce 

-> Cumper 18.01.18 00:20:39: jo fabie je na todle hrozna, konkretne tadle E4, slapnes na plyn a nic se nedeje :) ale zas ten kroutak v kopecku je znat... i treba oproti felde 50kW mpi
E2 na tom treba bude lip, mozna podobne jako felda, ale nevim, nikdy jsem s ni asi nejel

E2 na tom treba bude lip, mozna podobne jako felda, ale nevim, nikdy jsem s ni asi nejel
Tak je to už ta s euro 4 , kód AQW, rok 2001. Ale nakonec ji kupovat nebudu, tak je to jedno :D Každopádně díky za odpovědi :-)
Ještě jen tak mimochodem, divil jsem se jaká to je oproti karburátorovýmu favoritu zdechlina
Ještě jen tak mimochodem, divil jsem se jaká to je oproti karburátorovýmu favoritu zdechlina

1.4mpi 8V snad ani E3 nebyla, E2 se prestala vyrabet pred celozavodkou v r.2000 a po celozavodce uz nabehla ta E4, akorat dnes v tom dela bordel to, ze vpodstate neexistuje rok vyroby, ale datum prvni registrace a treba feldu mam vyrobenou 1998 a datum prvni registrace 7/1999
Kdyz jsem se hadal s urednikem o Vcka na BAZe, tak mi rekl, ze mu je naprosto jedno, kdy sjel z linky, ze to datum neznamena vubec nic, ale kdy byl zaregistrovan
Takze v tom akorat delaji bordel a datum vyroby se uz neuvadi.

Kdyz jsem se hadal s urednikem o Vcka na BAZe, tak mi rekl, ze mu je naprosto jedno, kdy sjel z linky, ze to datum neznamena vubec nic, ale kdy byl zaregistrovan

-> dragon_cb_cz: Jo, ale to byla 1999, ne? 

-> Pavel P@nkáč: hele ted si mě zblbnul teda... :-D
-> dragon_cb_cz: a já mám druhou
-> dragon_cb_cz: a já mám druhou

-> Pavel P@nkáč: Jednu takovou (E2) jsem měl od Bukaje.
-> Pavel P@nkáč 16.01.18 23:45:09: 2002 pisu, ze je E4, alespon podle kodu v TP
, motor AQW

-> Jarda: 2002 už bude e3 určitě fabii e2 moc není jsou to mpi r.v. 2000 možná i 2001 ale takovou sem ještě snad neviděl zatím...
-> Tomaso435: jeden kat ma snad vždy (lamda sondy ma dvě nebo jednu ne?) tvl...

-> Cumper 16.01.18 19:00:23: 1.4mpi E2 a E4 (r.2002 mame E4), 1.4VW mozna E3, ale s tim si nejsem jist

-> Cumper: jesi jen 50kw nevim, ale 1.4 bylo 2 eura
-> Tomaso435: tak to nevím
Zejtra se na ni jedu podívat, tak se kouknu do techničáku. Takže 50kw byly dvě verze, euro 2 a euro 3?

-> Cumper: 1 katalizátor nebo dva ??
pokud jeden tak samozřejmě se platí 3000,-
Pokud dva , tak se zatím neplatí.
pokud jeden tak samozřejmě se platí 3000,-
Pokud dva , tak se zatím neplatí.
Ahoj, mám rychlej dotaz, platí se nějaká eko daň za fabii 1.4mpi 50kw rok 2001? Díky!