skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přihlášení auta z dovozu
-> Petrson: To kvůli daním. Ty když dovezeš jedno auto/traktor za x let tak nic neplatíš, oni když jich dovezou 10 za měsíc tak by to museli danit. Takhle si to vlastně ofiko dovezl sám a oni nikde nefigurují a nemají žádný zisk. Jestli to je tak že zaplatíš odvezeš, tak bych se nebál, jestli to je tak že zaplatíš oni vyřídí papíry a pak odvezeš tak bych si dával majzla aby ten traktor neprodali 30 lidem a pak se z pronajatých prostor nevypařili jak pára nad hrncem.
Potřeboval bych radu.
Našel jsem si traktor ale je to dovoz co to vozí do ČR.
Zkusil jsem si stroj atd. Nechal mi na rozmýšlení. Ale teď mi napsla že chce plnou moc na přehlášení. (Já bych byl první majitel v ČR) Já o něm vím jen tel číslo a kde to má ustájeny. S kupní smlouvou mi ji chce poslat nevyplněnou. Prostě nechce vůbec
abych měl o něm nějaký údaje.
Přijde vám tento styl běžný?
Přeci jen je tady více lidí.
Díky za rady.
Našel jsem si traktor ale je to dovoz co to vozí do ČR.
Zkusil jsem si stroj atd. Nechal mi na rozmýšlení. Ale teď mi napsla že chce plnou moc na přehlášení. (Já bych byl první majitel v ČR) Já o něm vím jen tel číslo a kde to má ustájeny. S kupní smlouvou mi ji chce poslat nevyplněnou. Prostě nechce vůbec
abych měl o něm nějaký údaje.
Přijde vám tento styl běžný?
Přeci jen je tady více lidí.
Díky za rady.
Příspěvek smazal moderátor - StepaNoFUN
Příspěvěk byl nahlášen jako závadný:
darklord: spam
milan 136: spam
-> Jumbo 06.03.20 13:16:24: jasne, ale resil jsem to z pracovniho mailu (precijen se skodovkou spolupracujeme) a do prace se dostanu az v utery a zadnej domaci pristup k tomu z pochopitelnych duvodu nechci :)
ale slo to pres asi 10 lidi ve skodovce :), zacal jsem u Ing. Radeje
jan.radej(zav)skoda-auto. cz
ale slo to pres asi 10 lidi ve skodovce :), zacal jsem u Ing. Radeje
jan.radej(zav)skoda-auto. cz
-> Jarda: posleš mi kontakt, kdo ti ho vystavil?
-> StepaNoFUN 02.03.20 22:35:08:
-> Matsoft 03.03.20 12:18:05: coc mi ted prisel mailem a orginal budou posilat postou, potesilo, ze to je osobak a nebude problem, ze tam je psano yellow?

-> Matsoft 03.03.20 12:18:05: coc mi ted prisel mailem a orginal budou posilat postou, potesilo, ze to je osobak a nebude problem, ze tam je psano yellow?
-> Jarda - zrušená registrace 02.03.20 13:38:39: pokud budes mit COC tak staci klasika. ja to tak mel u dvou aut.... kdyz bys nesehnal u sebe, tak vim kde.......
-> Nwkt: Asi dovozovou nedělaj na těch "správnejch" stanicích ty "správný" lidi...
-> Jarda: Já nevím co špekuluješ, udělej dovozovou a je to ne?
-> Jarda - zrušená registrace 02.03.20 13:38:39: Kdyz to ani na STK nevedi, tak kde tedy, tady jsem se docetl ze jo i ne

No a kdyz budu mit COC a nemam uz platnou STK, tak staci klasicka? S tou bych problem nemel, s dovozovkou to bude horsi :/.
-> Jarda - zrušená registrace 28.02.20 12:46:51: to mne poslali COC mailem, ale chteli sken kupni smlouv z anglie.... a nebrali purchase z ebay, tak jsem si musel kupni smlouvu udelat...
Resim prihlaseni Focuse 1 dovezeneho z rise.
Technik mi rekl ze potrebuje odhlasene doklady od vozu z DE, CoC list pokud mam tak parada a tim padem se dela klasicka STK jako na auto v cesku provozovane, kdybych pry mel i protokoly z TÜW tak uplne nejlip ale nezbytne nutne to neni.
Cili bez CoC je to kolecko drzsi a muze byt zdlouhavejsi (to ze ten technik to auto jednoduse ztotozni s daty z jineho stejneho kusu v tomto pripade neznamena ze si to STK nenecha zaplatit a muze ty dovozove papiry smolit 30dni).
Cili CoC je velka vyhoda a utychluje proces.
Technik mi rekl ze potrebuje odhlasene doklady od vozu z DE, CoC list pokud mam tak parada a tim padem se dela klasicka STK jako na auto v cesku provozovane, kdybych pry mel i protokoly z TÜW tak uplne nejlip ale nezbytne nutne to neni.
Cili bez CoC je to kolecko drzsi a muze byt zdlouhavejsi (to ze ten technik to auto jednoduse ztotozni s daty z jineho stejneho kusu v tomto pripade neznamena ze si to STK nenecha zaplatit a muze ty dovozove papiry smolit 30dni).
Cili CoC je velka vyhoda a utychluje proces.
-> Nwkt 27.02.20 19:34:48: v Chrudimi na dovozove to pry neumeji, ale ten sef nadaval, na co potrebuji pravaka a ze bude muset bejt hodne prisnej, protoze pry po tech autech vsichni jdou - jak se to mohlo dostat na cesky znacky



-> Matsoft 28.02.20 07:32:13: toto mi ted odpovedela ze skoda auto MB
k vystavení COC dokladu od Vás potřebuji scan VTP obě strany, v jaké zemi bude registrace vozu a adresu na jakou požadujete COC doklad odeslat.

k vystavení COC dokladu od Vás potřebuji scan VTP obě strany, v jaké zemi bude registrace vozu a adresu na jakou požadujete COC doklad odeslat.
-> Jarda - zrušená registrace 27.02.20 00:46:12: a jsi si jisty, ze feldy uz mely COC?
Kazdopadne k funu existuje ZTP (zakladni technicky popis) a da se dohledat.
Kazdopadne k funu existuje ZTP (zakladni technicky popis) a da se dohledat.
COC list je lepší mít, není to ovšem nezbytný. u aut běžně prodávaných v EU si všechny data dohledají zadarmo. problém je auto z japonska nebo USA. Já loni dovezl ze švýcarska BMW E36 bez COC a platil jsem jen STK,ME,EKO. Passata z německa taky bez COC a taky jsem neplatil za vyhledání dat.
Co se týče platného TUV - musí být protokol s kontroly v německu - v tom případě se u nás dělá jen evidenčka. pokud není, musí být dovozová STK - cca 2000,- ME cca 900,- - minulej týden jsem dovezl Mazdu 6 s německa, takže informace aktuální..
Co se týče platného TUV - musí být protokol s kontroly v německu - v tom případě se u nás dělá jen evidenčka. pokud není, musí být dovozová STK - cca 2000,- ME cca 900,- - minulej týden jsem dovezl Mazdu 6 s německa, takže informace aktuální..
-> Jarda - zrušená registrace 27.02.20 00:46:12: Dovozovou, normálně si ho vytáhli na STK. Pokud si ho nevzala baba u přepážky tak ho mám ještě doma
-> Nwkt 26.02.20 20:28:37: Já znám ohledně zahraničí a auta jen nákup mimo EU.
-> Nwkt 26.02.20 20:26:30: na funa... Ty jsi ho sehnal kde? nebo jsi delal klasickou dovozovku?
-> Jirik_Tuňák1983 12.02.20 07:17:31: Třeba v GB žádný COC neřeší a nevystavujou. Utrhneš kus techničáku, že jsi to koupil a exportoval mimo GB, pošleš jim to na adresu registru a hotovo, žadný evidenčky, žádný ověřování podpisů, žádný přepážky, všechno dálkově
-> Jarda: Na jaký auto?
Tak Ing. Radej mi napsal, ze nevi, kde sehnat coc list

-> Jarda...: Přijde mi že ani úředníci neví, co je v zákoně:
Zákon č. 56/2001 Sb.
§ 5a
(1) Před podáním žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel zajistí vlastník silničního vozidla jeho přistavení k technické prohlídce za účelem zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel, jde-li o vozidlo, které je registrováno
a) v jiném než členském státě, nebo
b) v jiném členském státě a ode dne jeho první registrace v jiném členském státě nebo ode dne provedení pravidelné technické prohlídky bezprostředně předcházející podání žádosti uplyne ke dni podání žádosti lhůta pro první nebo následnou pravidelnou technickou prohlídku podle § 40 nebo vlastník silničního vozidla nemá doklad o provedení pravidelné technické prohlídky bezprostředně předcházející podání žádosti.
Tahle pasáž podle mě jasně říká, že pokud máš auto registrované v jiném členském státě, kterému neuplynula lhůta od poslední technické kontroly a máš od ní doklad, tak na technickou před registrací nemusíš.
Dokonce v paragrafu o technické prohlídce je napsáno, že interval pro následou technickou prohlídku se počítá od data poslední technické prohlídky v členském státě EU
§ 40
Pravidelné technické prohlídky
(4) Bylo-li silniční vozidlo bezprostředně před zápisem do registru silničních vozidel registrováno v jiném členském státě, použijí se odstavce 1 až 3 pro jeho přistavení k pravidelné technické prohlídce obdobně. Lhůta pro provedení první pravidelné technické prohlídky silničního vozidla se počítá ode dne jeho první registrace v jiném členském státě. Lhůta pro následné pravidelné technické prohlídky silničního vozidla se počítá ode dne provedení poslední pravidelné technické prohlídky v členském státě, ode dne provedení technické prohlídky pro účely zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel nebo ode dne provedení technické prohlídky jednotlivě dovezeného silničního vozidla.
Zákon č. 56/2001 Sb.
§ 5a
(1) Před podáním žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel zajistí vlastník silničního vozidla jeho přistavení k technické prohlídce za účelem zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel, jde-li o vozidlo, které je registrováno
a) v jiném než členském státě, nebo
b) v jiném členském státě a ode dne jeho první registrace v jiném členském státě nebo ode dne provedení pravidelné technické prohlídky bezprostředně předcházející podání žádosti uplyne ke dni podání žádosti lhůta pro první nebo následnou pravidelnou technickou prohlídku podle § 40 nebo vlastník silničního vozidla nemá doklad o provedení pravidelné technické prohlídky bezprostředně předcházející podání žádosti.
Tahle pasáž podle mě jasně říká, že pokud máš auto registrované v jiném členském státě, kterému neuplynula lhůta od poslední technické kontroly a máš od ní doklad, tak na technickou před registrací nemusíš.
Dokonce v paragrafu o technické prohlídce je napsáno, že interval pro následou technickou prohlídku se počítá od data poslední technické prohlídky v členském státě EU
§ 40
Pravidelné technické prohlídky
(4) Bylo-li silniční vozidlo bezprostředně před zápisem do registru silničních vozidel registrováno v jiném členském státě, použijí se odstavce 1 až 3 pro jeho přistavení k pravidelné technické prohlídce obdobně. Lhůta pro provedení první pravidelné technické prohlídky silničního vozidla se počítá ode dne jeho první registrace v jiném členském státě. Lhůta pro následné pravidelné technické prohlídky silničního vozidla se počítá ode dne provedení poslední pravidelné technické prohlídky v členském státě, ode dne provedení technické prohlídky pro účely zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel nebo ode dne provedení technické prohlídky jednotlivě dovezeného silničního vozidla.
Já to řešil asi dva a půl roku nazpět ohledně plánovanému dotažení jedné 130L a bylo mi sděleno, že stačí evidenčka, resp. pokud by auto nemělo platnou STK, tak evidenčka + klasická STK. Ale je fakt, že to nemá ES homologaci a všechny údaje pro TP jsou známé z národní homologace, tož možná kvůli tomu.
Každopádně dobro vědět s tím COC a omlouvám sa tady za uvedenou nepřesnost
Každopádně dobro vědět s tím COC a omlouvám sa tady za uvedenou nepřesnost

Tak nějaké shrnutí. Na úřadě řekli, že evidenční kontrola stačí jen u vozidel mladších 4let, jinak s coc listem a vším klasická technická a emise.
Jinak všem díky za rady.
Jinak všem díky za rady.
-> Jumbo 11.02.20 07:55:15: Já jsem teda myslel, že COC bývá vystavený ze země dovozu.
-> Jumbo 11.02.20 07:55:15: ja kvuli tomu psal Radejovi a nedostalo se mi odpovedi, do mesice pojedu do skodovky, tak si ho tam snad najdu :)
-> Jarda: když stk nemá tak se dělá dovozová stk, pokud jak kluci pišou nemáš c.o.c. list poté stačí jen obyč STK, já když nemam c.o.c tak normalně dělám tu dovozovou s nějakým vystavováním c.o.c. se nezabejvam...
-> Jumbo: Snad ano..
-> Kocvin: Na FUNa mi vystaví COC Škodovka?
Přesně tak, jak píše Apple.. Nejlepší je mít COC list a vše pak probíhá jako běžná STK. Může jí dělat jakýkoliv technik a je hotová hned.. Dovozová STK je drahá, můžou jí dělat jen technici, kteří na to mají zkoušky a nedej bože, když ještě musíš platit Dekru..
A je dobrý mít i COC list...
-> Jarda: Stejný postup, akorát sa udělá spolu s evidenčkou i běžná STK. Dovozovka sa dělá jen v případě dovozu mimo EU

-> Pavel P@nkáč 10.02.20 19:29:25: a kdyz STK nema? tak se musi dovozovka nebo dnes jen obyc STK teda?

-> Jarda...: jak píše jarek jestli máš protokol z něměcké STK A EMISÍ, tak stačí evidenční kontrola a se zelenou kartou přihlásit na evidenci vozidel...(slyšel jsem že na některých evidencích vozidel požadují nějaké ofiko překlady, ale připadně na to srát a skočit do jineho města na uřad-mame jich tu dost)

-> Jarda...: Dneska by měla být platná technická v rámci EU uznávaná, takže by mělo stačit udělat evidenčku, pojistka a přihlásit.
Ahoj,
Mám otázku, jak je to s přihlášením dovezeného auta z Německa? Auto mělo v Německu technickou ještě cca rok, co musím absolvovat u nás?
Emise, klasickou technickou prohlídku, pak pojistit a přihlásit? Nebo jinak? Předem díky.
Mám otázku, jak je to s přihlášením dovezeného auta z Německa? Auto mělo v Německu technickou ještě cca rok, co musím absolvovat u nás?
Emise, klasickou technickou prohlídku, pak pojistit a přihlásit? Nebo jinak? Předem díky.
-> James1991:
- auto sa odhlasi na sk, dostaneš aj techničák zo sebou (velký)
-auto dostane prevozné značky - len značky, bez poistenia
-už pred odhlasením musi mať auto spravené KO-čko inak ho neodhlásiš do cudziny (a na KO sa musi objednavať vždy aspon par dni dopredu lebo tam toho maju vždy vela)
takže vela šťastia
- auto sa odhlasi na sk, dostaneš aj techničák zo sebou (velký)
-auto dostane prevozné značky - len značky, bez poistenia
-už pred odhlasením musi mať auto spravené KO-čko inak ho neodhlásiš do cudziny (a na KO sa musi objednavať vždy aspon par dni dopredu lebo tam toho maju vždy vela)
takže vela šťastia

-> James1991 02.10.18 16:34:55: nebylo by lepší se dohodnout s majitelem a dojet na SK značkách a ty mu po příjezdu obratem poslat ?
ahoj ve spolek, mám vyhlídnuté auto na Slovensku, jaký je prosím vás přesný a platný postup exportu auta z SK do ČR? Chci jet po vl.ose do ČR.
Já sem trochu seznámený s touto variantou:
-SK majitel v místě bydliště odhlásí na policii auto na mě
-na úřadě v SK se zařídí převozní značky (je jejich součástí o pojištění-pov.ručení?)
-provede se kontrola originality v SK
-jedu do ČR , zřídim povinný, na dovozovou STk a registr pro značky a velký a malý TP?
Trochu sem tam mimo ohledně techničáků, který mi v SK vezmou a který mi daji/nechaji?
Díky moc, snad tu někdo máte obdobnou zkušenost z blízké doby..
Já sem trochu seznámený s touto variantou:
-SK majitel v místě bydliště odhlásí na policii auto na mě
-na úřadě v SK se zařídí převozní značky (je jejich součástí o pojištění-pov.ručení?)
-provede se kontrola originality v SK
-jedu do ČR , zřídim povinný, na dovozovou STk a registr pro značky a velký a malý TP?
Trochu sem tam mimo ohledně techničáků, který mi v SK vezmou a který mi daji/nechaji?
Díky moc, snad tu někdo máte obdobnou zkušenost z blízké doby..
Panstvo, aka je prosim momentalna situacia s dovozom vozidla s prepadnutym TP z SR do CR?
Nestiham to sledovat, z inzeratov na bazosi usudzujem ze to este nezatrhli...
Akceptuju technicak so zaznamom "Trvalo vyradene z evidencie" resp. ustrihnutym rohom?
Akceptuju technicak bez zaznamu o vyradeni (tj. vozidla ktore k 1.1.2005 prepadli ked majitel nestihol vymenit SPZ)?
Nerobia problem ak je v TP zaznam o vymene karoserie, z doby, ked to bolo beznou praxou?
Je mozne stary technicak neodovzdat?
Je mi jasne ze sa to urad od uradu bude lisit ale na zistovanie priamo na urade by som musel brat dovolenku. Nicmenej "u nas" boli vzdy jedni z tych bezproblemovejsich.
Co citam, postup sa nemenil: STK+EK, Evidencka na meno noveho majitela -> poistka -> na mestsky urad podat ziadost a zaplatit poplatky + ekovypalne, ten ma lehotu na vybavenie / prelustrovanie ci vozidlo nie je kradnute -> po TP a SPZ sa vratit na urad za x dni. Tak jest?
Dakujem.
Nestiham to sledovat, z inzeratov na bazosi usudzujem ze to este nezatrhli...
Akceptuju technicak so zaznamom "Trvalo vyradene z evidencie" resp. ustrihnutym rohom?
Akceptuju technicak bez zaznamu o vyradeni (tj. vozidla ktore k 1.1.2005 prepadli ked majitel nestihol vymenit SPZ)?
Nerobia problem ak je v TP zaznam o vymene karoserie, z doby, ked to bolo beznou praxou?
Je mozne stary technicak neodovzdat?
Je mi jasne ze sa to urad od uradu bude lisit ale na zistovanie priamo na urade by som musel brat dovolenku. Nicmenej "u nas" boli vzdy jedni z tych bezproblemovejsich.
Co citam, postup sa nemenil: STK+EK, Evidencka na meno noveho majitela -> poistka -> na mestsky urad podat ziadost a zaplatit poplatky + ekovypalne, ten ma lehotu na vybavenie / prelustrovanie ci vozidlo nie je kradnute -> po TP a SPZ sa vratit na urad za x dni. Tak jest?
Dakujem.
-> Jarda/felda 27.04.18 06:30:01: : Mne bylo receno to s tim COC listem, pres to pry nejede vlak. Taky je mi divny, proc u nas zaregistrujes polsky vleky znacky Pronar, pouze kdyz je koupis od ceskyho dealera. Kdyz si pro nej dojedes do Polska, usetris radove 100k, ale bez toho "COC" listu ses tady marnej. Ja jen rikam postrehy z praxe, staci zavolat libovolnymu dealerovi a ten ti to potvrdi. A zaroven staci zavolat libovonymu polakovi, kterej inzeruje na bazosi a ten ti rekne, ze je to problem, ze to v praxi [prodava na polskych cislech a muze s tim jezdit :)
Zkousel jsem hleda nejaky zakony, kde jsou tyhle procesy popsany, ale neslo mi to. Proto jsem zvolil cestu dotazovani se a zjistil vyse uvedene...
Nemohlo se treba neco zmenit v legislative?
Zkousel jsem hleda nejaky zakony, kde jsou tyhle procesy popsany, ale neslo mi to. Proto jsem zvolil cestu dotazovani se a zjistil vyse uvedene...
Nemohlo se treba neco zmenit v legislative?
-> Sita 26.04.18 12:25:19: zaregistrují pokud to už bylo registrovaný na území EU
taky mam stroj kterej se k nám ofiko nedovážel 


Volny pohyb zbozi ma asi svoje limity. Chtel jsem si dovezt z nemecka prives za traktor a jeste nez jsem to udelal, jsem si zasel na magistrat se zeptat jestli nebude problem s registraci v CR. Bylo mi receno, ze potrebuju COC list nebo dealera nebo importera. Jelikoz vyrobce toho privesu je nejakej "Klaus & sohn", zadnyho importera a ani dealera to u nas nema, tak zadnej takovej list neni sance ziskat.
Takze i kdyz to ma plnohodnotnej nemeckej TP a znacku, tak jsem nenasel zpusob jak to u nas zlegalizovat.
Ale je mozny, ze jsem spatne hledal, nemam v tomhle valny zkusenosti... Nicmene ze by mi pan urednik na urade s usmevem oznamil, ze coby plnohodnotnemu obcanovi EU mi zaregistuji cokoliv z EU, to fakt ne
.
Takze i kdyz to ma plnohodnotnej nemeckej TP a znacku, tak jsem nenasel zpusob jak to u nas zlegalizovat.
Ale je mozny, ze jsem spatne hledal, nemam v tomhle valny zkusenosti... Nicmene ze by mi pan urednik na urade s usmevem oznamil, ze coby plnohodnotnemu obcanovi EU mi zaregistuji cokoliv z EU, to fakt ne

-> Jumbo: myslíš třeba jako Rapid Cabrio z Anglie? Jo to jde
Jen bacha aby úprava byla dostatečně zdokumentovaná v TP. Ale jinak je to volný pohyb zboží v EU

Jen bacha aby úprava byla dostatečně zdokumentovaná v TP. Ale jinak je to volný pohyb zboží v EU
Mám takový teoretický dotaz, třeba to někdo bude vědět. Nevíte jak je to s dovozem a přihlášením oficiálně přestavěných aut z EU? Koupím třeba někde auto přestavěné na sanitku (jiné rozměry než model ze kterého vychází), ale postavené na modelu auta, které se do ČR dováželo a s platnými EU doklady. Můžu to nechat v ČR normálně zapsat, nebo je to problém?
-> Pavel P..: Samozrejme,a ponukajú 100-200€
Vidim že to je všeobecný nešvar poslední doby... kdykoliv někde zastavim se škodovkou a někdo mě osloví tak skoro vždycky se ptá jakou to má dneska cenu a za kolik by se to dalo prodat... a někteří se jako první ptaj rovnou jestli to nechci prodat.....

-> Nwkt: Tak je to možný,ale u obyč Feld to nebude honem asi žádný terno,nicméně tohle mě k nákupu primárně nemotivovalo.
Ostatně cenu vystavenou v závěru jsi na owner´s asi viděl že ? :-)
Ostatně cenu vystavenou v závěru jsi na owner´s asi viděl že ? :-)