Motor je určen k závodění v Favorit, kolik čekají nájezd motoru nevím. Nebyl čas něco shánět, takže vložky jsou jen přehonovány s originálních a toho se asi nejvíce motorář bál, v čtvrtek večer skončil, v čtvrtek v noci sem dělal zapalování, protože mi volal že se nemůžu s bezkontaktem domluvit

V pátek brzo ráno sem dával do vozu zapalování, seřídil ventily za tepla před brzdou, abychom stihly na 8 nájezd na ni. Motor neměl najeto nic a byl řekl bych zpichnut horkou jehlou v pár dnech aby auto mohlo jet Kopnou o den později, takže ten naměřený výkon je na nezajetém motoru, jen pár km skrz seřízení ventilů. Pokud by motor měl aspoň něco najeto, nebyl přehnaný KP a mohly jsme jít s předstihem nahoru (teď je maximální kolem 25-27st.), tak byl možný výkon někde jinde.
-> Alenka: Bez webrů a výfuku typnu cca 20 tis. v dílech. Proč by měla praskat klika, pokud je pečlivě vyvážená, stejně tak ojnice, písty atd., vše bylo sváženo na přesno.
-> Tuner#2: Proč tě to přakvapuje ? Zní to od tebe namyšleně a výsměšně, jako bychom zase "my z Moravy" nemohly dát někommu kdo opravdu umí adekvátní peníze. Půl hodiny trvalo uvázání motoru a nandání čidel, lambdy atd. Za čistou hodinu práce byl motor odladěn, 2x jinak trysky a 2x jinak předstih dle čidla kelpání. Příjezd s zhruba 120Hp, 10HP nahoru odladěním. cena za holé naměření křivek je 2900,- každá hodina ladění tohoto typu vozu cca 2500,-