Ten kdo tu psal,že se závodní motory nezajíždí (samosebou že ne 10000km) je buď vynikající technik,nebo člověk jemuž nezáleží na technice a potažmo financích
![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Záměrně "zvětšené" montážní vůle možná oddálí zadření pístu -ale zvětšuje ztráty,klopení, a snížení životnosti se neřeší protože motor stejně 80tis km nenajede,olej se dolívá běžně.
Co takhle pár motohodin na brzdě/jízdy s proměnným zatěžováním,bohatší směs,menší předstih,ventiové vůle,hm? Minerální olej API SG,SH 300-500kmje vhodná volba na záběh (koupit stáčený a často měnit dokud je vidět otěr),Miller zabíhací ještě lepší. Hlavně min 80°c na oleji a vodě. (5W/30 do OHV škoda nepatří).Stačí pár hodin tohoto "zajíždění" - ovšem Ne že složím a jdu na -nejlíp válcovou
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
zkušebnu a měřit co z toho dostanu..Pak lítají ojnice blokem a peníze z účtu.
Ale co.. vždyť tomu vůbec nerozumím
Hezký den