skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Laufen aus Virt
-> J3STER: nic jinyho nebylo, musel vyhovovat a kdo hledá víc sportovní projev, tak je zklamaný. na výrobu komplikovaný...
-> Bery: Mě to vyhovuje. Žádný zbytečný kravál, a motoru snad vyhovuje když takový byl na Obermannově stotřicítce.
-> J3STER: dělal jsem je podle originálu,ale nevim, zbytečně velký.neoslovil mě ani zvuk moc
Máme teď v práci celkem našlápnuto - víc, než v 2024, vývoj je jiný, než byl předpoklad a nebudu nic slibovat
Máme teď v práci celkem našlápnuto - víc, než v 2024, vývoj je jiný, než byl předpoklad a nebudu nic slibovat
-> Bery 18.11.24 14:06:39: nahodou? Konecne som sa dokopal k tomu preskladat motor z dielov co mam od urbiho, a ten vyfuk mi stale chyba...
-> Bery 01.12.24 12:47:52: nic extremne pekny klasicky vyfuk s peknou koncovkou. Mozes dat foto
je tam poslední nerezak, nebo mužem něco postavit na funkci a vzhled

nejaky pekny koncak na favo 1,3 na sklade nemas ?
-> Bery 18.11.24 14:06:39: Tohle jako stavebnice
To přesně potřebuji.

prototyp...
-> Bery: krásná práce, tohle se bude prodávat...
trubky ohýbáte na CNC? To koleno před tlumičem je tak divoké, nebo zkresluje foto?
trubky ohýbáte na CNC? To koleno před tlumičem je tak divoké, nebo zkresluje foto?
No pěkný. Jenom o tom s Berym asi rok mluvím a po 15tém připomínání co a jak, už sem se na to vykašlal, ejhle prototyp na světě.
-> darklord 18.11.24 15:08:39: Jo zavit na lambdu by byl fajn

-> Bery 18.11.24 14:06:39: Nedávno jsem přemyšlel jak jde vývoj.Pěkná práce

-> Bery 18.11.24 14:06:39: Ten by se mi také hodil. ;)
-> Bery: poslem adresu?
zavit na lambdu este a moze byt

-> Bery: a podelny nerezak na rapida pre silnejsi motor by tam niekde nebol? 

jedno favo sprint stara uprava od motor Excel- absorpční vyfuk z tr 45 mm zastavěný do sériových rozměrů
nebo lze jít i na prifil tlumiče favorit, taky jsem takový pricnak dělal,ale to už mi přijde zbytečný. bylo to na přání zákazníka
můžu ti dodat stavebnici. tlumic 50 mm delka dle pozadavku, tvar kulatý 115mm, nebo 125 - jako bylo 130 rs, nebo oválný tvar. dodělat signovani po obvodu třeba.. a pak koleny na přívod, vývod.
-> Bery: Materiál na příčný LA výfuk.
50ku trubku asi 6 kolínek, 110 trubku, děrovanou trubku, ocelovou vatu a tak.
Něco jsem našel třeba zde:
www.sportovniautodoplnky. cz/vyfuk/vyfukove-potrubi
a tělo výfuku asi udělám z nerez komínové trubky -)
50ku trubku asi 6 kolínek, 110 trubku, děrovanou trubku, ocelovou vatu a tak.
Něco jsem našel třeba zde:
www.sportovniautodoplnky. cz/vyfuk/vyfukove-potrubi
a tělo výfuku asi udělám z nerez komínové trubky -)
asi jen u nás, nebo pak tuningovy e shopy.
speedpro taky mívalo
co potřebuješ konkrétně
speedpro taky mívalo
co potřebuješ konkrétně
Ahoj,
máte někdo nějaký typ na obchod, kde se dá koupit materiál v metráži
na výrobu výfuku ? Trubky, kolínka, děrovaná roura, vata ?
Díky
máte někdo nějaký typ na obchod, kde se dá koupit materiál v metráži
na výrobu výfuku ? Trubky, kolínka, děrovaná roura, vata ?
Díky
-> Tom Troll 26.12.18 12:25:07: mělo to trochu jiný zvuk, ale nijak zásadně...
jedna zdejší provozovaná dědek kára 105 má ten socík sebring
Nikdy jsem to neslyšel v provozu, jak velkej to je rozdíl?

Nikdy jsem to neslyšel v provozu, jak velkej to je rozdíl?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 22.12.18 22:53:07: ja koupil nejakej zmetkovej 130 tyl fungl za 100,- kc a mel pootocenou trubku, tak jsem ji v miste pricky proklepal kladivem :) upravovat pricku by me teda nenapadlo...

-> Apple STS Chvojkovice-Brod 22.12.18 22:54:15: No tak to je hustý. Ale drží to, takže vlastně cajk. 

....aha, ono se to nevejde, no tak vyříznem příčku motoru 

-> bouchy: ono to bude spíš trouchu triviálnější a přitom složitější, při nízký zátěži to ustříknou seriový vstřiky s prodlouženým časen a tenhle se přiřazuje až pod zátěží, kdy mají vsřikovače ,,full duty cycle,, a ale jestli vstřikuje sekvenčně, nebo prostě otevře, fakt netuším. Celý to řídí ,,piggyna,,, která umí pracovat s tlakem v sání (tj. si spočítá podle tps i zátěž a umí si i hnout s předstihem), takže spíš než piggyback to je taková řj. bez výkonovejch členů co kašle na příslušenství (dobíjení, zobrazování, atp). Stavěli to v pravěku Švýcaři, dnes už jsou trendy jinde :))).
-> m8rinek: Takže vstřikuje 4x, á každý vstřik těch standardních?
-> Milan 136: provedení dost hustý, ale není to tak docela český vynález. Pokud hodláš zvyšovat výkon (turbo, kompresor na atmosfeře) a nechceš nebo nemužeš zasahovat do původních vstřiků tak se přidává 5. vstřik... Je to takový řešení na půli cesty, dneska v době standalone jednotek už mimo, ale dříve to bylo vcelku běžné. Tady na foto před klapkou taky jeden je ;).
-> Milan 136 09.12.18 13:35:43: to jsou 4 vstriky a jeden pridavnej celkovej?

Ahoj.Neměl by někdo ofocenej nejakej štítek na tlumič vyfuku co by se na laseru nechal vysmahnout a bodnou na obal?
Asi jen za kola a nerezovej pricnak by mě hrozila pokuta.
Koukal jsem a nějaký E v kroužku,sestavu čísel,nebo i trebas logo výrobce.
Kdyby někdo měl.Na googlu jsou buď bez loga,nebo rozmazany fotky.
Moc dík.K
Asi jen za kola a nerezovej pricnak by mě hrozila pokuta.
Koukal jsem a nějaký E v kroužku,sestavu čísel,nebo i trebas logo výrobce.
Kdyby někdo měl.Na googlu jsou buď bez loga,nebo rozmazany fotky.
Moc dík.K
-> minno: Ale musíš pustit ještě větrák na chladiči, aby to fungovalo jako proudový motor :-D
-> minno: 

-> castrol: takže 105ka už len dole z kopca.
-> radekp: to ubere aj tie posledne kone
Jooo za talíř , sem zvědav kdo to za to dá...




-> radekp:
Měl sem souseda a ten taky na všech autech vyráběl takovýhle obr koncovky a na tlumiči byla sériová díra.
Měl sem souseda a ten taky na všech autech vyráběl takovýhle obr koncovky a na tlumiči byla sériová díra.
-> Sejki: Ale zase suprově funguje. 

-> ochoda: ale prosimte, par vyfuku a muzes je prodavat :)
-> Jirik_Tuňák1983: aspon ti vyfuk neroztrhne, ked ti piest vybehne :D