Mohol by mi niekto povedať koľko má objem obyč. felda 1.3Mpi chladiacej sústavy normal benzín a keď má LPG? kedže predpokladám že tam asi bude rozdiel...
A koľko môže mať reálne také auto spotrebu plynu? Malo by to mať systém AGS 01. 04.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
02:56:38
02.12.2012
02.12.2012

Jarda - zrušená registrace
neresil nekdo palubak do feldy, aby ukazoval na LPG?
dal jsem to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1671 64-zapojeni-tc-6-pro-lpg-f elicii
dal jsem to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1671 64-zapojeni-tc-6-pro-lpg-f elicii
20:47:30
13.11.2012
13.11.2012

Jarda - zrušená registrace
nevi nekdo, kde sehnat diagnostiku na LPG bingo lambda?
rikam si, ze tam dam skrtici sroub a bude... neni mozne, aby felda 1.3mpi 50kW brala na LPG 9,5l , kdyz rapid 1.4 me bere okolo 8l na stejne trasy a i lip jede nez ta hujda...
rikam si, ze tam dam skrtici sroub a bude... neni mozne, aby felda 1.3mpi 50kW brala na LPG 9,5l , kdyz rapid 1.4 me bere okolo 8l na stejne trasy a i lip jede nez ta hujda...
18:59:59
02.11.2012
02.11.2012

Vojtisek
Kluci, trošku jsem ladil spotřebu a svíčky mám takovýhle, je to ok?
22:37:17
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Dušan: takhle ...
zbytek pofotim zejtra....
zbytek pofotim zejtra....
22:34:35
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: to jsem nikdy neměřil na kolik se ohřeje,ale ruku na něm neudržím,a nezamrzne ani pří -10°C po startu na plyn.
22:33:33
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: a ze saciho kam ? Do topeni ?
22:31:19
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: ja na to zejtra kouknu... ale to se ti reduktor neohřejvá tolik co by měl ne?
22:29:45
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: asi takto ,ale je to cca 1,5m hadice navíc
22:23:10
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Dušan: jesi vidim dobře tak z domku do lpg, z lpg do sácího?
22:22:13
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
ja to nevidim moc dobre, ale z toho domku termostatu ti jde voda to plynu a z plynu do topeni ?
22:20:18
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: jak že to máš ty? seženu hadice a uvidime :D,, ale zase ty jezdíš za 11 :D
22:18:37
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: to nééé, to mam asi taky tak
22:13:30
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: většinou to jde z domku termostatu do reduktoru a z něj do sání.
22:11:27
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Chali: ja nevim jak to mam sem to nějak nekoumal ještě . . . ale mam klasický topení... né feldí..
22:10:25
29.10.2012
29.10.2012

Chali
-> Tomaso435: a proto já mám reduktor chycenej od sitiče a topí to jako blázen




22:06:50
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> MOLSO: ja myslel že skrze reduktor to má stálej pruběh vody?
-> Dušan: takže nemám blbě nic? prostě to tak je že si nezatopim? :-D
-> Dušan: takže nemám blbě nic? prostě to tak je že si nezatopim? :-D
22:05:24
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: kdyz jedes na plyn tak jak se ten plyn odparuje tak mrzne. Tim padem se to musi ohrivat vodou a ver tomu, ze to ma slusnej odber tepla.
22:05:17
29.10.2012
29.10.2012

MOLSO
-> Tomaso435: tak samozrejme ked reduktor neodobera teplo 

22:02:44
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> Dušan: ty bláho . . . to nevim :D ale při přepnutí na benál je vše v normě . . .
22:01:56
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
-> m8rinek: no jistě jak jinak :D ale de mi vo to že tak to bylo nastavený z výroby... ja s ejn doladil starty.. ale ted je problem s tou teplotou že by to mělo bejt vejš.... to je tou směsí což?
22:01:07
29.10.2012
29.10.2012

Dušan
-> Tomaso435: jak mas zapoejenej reduktor ? To ma docela vliv na topeni.
21:56:34
29.10.2012
29.10.2012

m8rinek
-> Tomaso435: takhle se dělaj snový spotřeby... chudou směsí :D
21:53:39
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
vlastně když jedu na plyn mužu mit zadělanej nárazník a chladit jen topením.. a moc to netopí. když přepnu na benál a jedu na benál tak topením neuchladim . . . . takže
přidat prutok? povolit šroub bohatosti? a tim padem dolatid zase volnoběh a starty.....
přidat prutok? povolit šroub bohatosti? a tim padem dolatid zase volnoběh a starty.....
21:38:54
29.10.2012
29.10.2012

Tomaso435
když nemužu na plyn zahřát pořádně motor, tak asi budu mit chudou směs co?
08:28:52
21.10.2012
21.10.2012

Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: jj, tak to mas dobrou spotrebu
-> all: stalo se vám uz, ze jste pri hodne horkem dni nedostali LPG do poloprazdne nadrze (kulicka v hrdle zasekla nebyla), me poprve letos ve Spanelsku u cerveneho MTX a je to problem, kdyz dalsi LPG cerpacka je za 300km a pak v Rumunsku u rapida, tam jsem s tim klepal asi 50km na benzin - nechapal jsem - pokazde teploty kolem 40°C a na ruznych autech, ale je tam stejny ventil - Tomasseto, jedine reseni je to uplne vyjet a az potom jde natankovat

-> all: stalo se vám uz, ze jste pri hodne horkem dni nedostali LPG do poloprazdne nadrze (kulicka v hrdle zasekla nebyla), me poprve letos ve Spanelsku u cerveneho MTX a je to problem, kdyz dalsi LPG cerpacka je za 300km a pak v Rumunsku u rapida, tam jsem s tim klepal asi 50km na benzin - nechapal jsem - pokazde teploty kolem 40°C a na ruznych autech, ale je tam stejny ventil - Tomasseto, jedine reseni je to uplne vyjet a az potom jde natankovat

04:00:40
21.10.2012
21.10.2012

MOLSO
-> Jarda: tak ja jazdim tak okolo 25 km do prace pripadne nejake behačky po okoli .... takže tam nie je čo riešit .... 

22:21:52
20.10.2012
20.10.2012

Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: chuda smes tomu muze dost uskodit- propalenej pist, vylamany krouzky
zalezi jake jezdis dalky - ja s 1.4 vacka felda 50kW nabrousena na vacce favorit, k.p. cca 10,3:1, rozdelovac 880, z.p. 14° pri 1000 ot/min. pneu 165 a kdyz vyjedu nadrz na jedno nastartovani, tak mam spotrebu okolo 7l LPG, Rumunsko jsem mel 7,3. Do prace 35km jedna cesta a 45km druha cesta s vychladnitim motoru jezdim kolem 8 - 8,5l
kamarad s tim dokazal jet dalkovou za 5,8l ,ale to brzdil tiraky :)
jinac z kopcu - brzdeni motorem - vypinám privod LPG
zalezi jake jezdis dalky - ja s 1.4 vacka felda 50kW nabrousena na vacce favorit, k.p. cca 10,3:1, rozdelovac 880, z.p. 14° pri 1000 ot/min. pneu 165 a kdyz vyjedu nadrz na jedno nastartovani, tak mam spotrebu okolo 7l LPG, Rumunsko jsem mel 7,3. Do prace 35km jedna cesta a 45km druha cesta s vychladnitim motoru jezdim kolem 8 - 8,5l
kamarad s tim dokazal jet dalkovou za 5,8l ,ale to brzdil tiraky :)
jinac z kopcu - brzdeni motorem - vypinám privod LPG
21:07:32
14.10.2012
14.10.2012

MOLSO
-> Mil@n: no ísť to musí to je jasné hádam sa nebudem za golfami srať
asi hladám problém tam kde nie je
Myslíš že chudobná zmes na LPG môže uškodiť sedlám vo feldovej MPI hlave ?

asi hladám problém tam kde nie je

20:52:18
14.10.2012
14.10.2012

Mil@n
-> MOLSO: Pokud chceš aby to jelo tak to musí mít vyšší spotřebu,hlavně moc uškrcené bych to nenechaval kvuli ventilum
Myslím že tva spotřeba je takový zlatý střed níž určitě neee
Sam už jezdím několik let se zadohrabem na lpg a spotřeba obvykla je mezi 8-10litry a pokud dělam blbiny na parkovišti nebo furt točím kolem 5500 otáček tak mam spotřebu i 14litru lpg



20:35:02
14.10.2012
14.10.2012

MOLSO
-> vhml: tak s tými 8 l / 100 sa mám uspokojiť hej ?
mi to príde že stále len tankujem
ale potom ked si spomeniem že za 20 € urobím 300+ kilometrov a na benzíne 50 - 60 ...
mi to príde že stále len tankujem

ale potom ked si spomeniem že za 20 € urobím 300+ kilometrov a na benzíne 50 - 60 ...

20:30:49
14.10.2012
14.10.2012

vhml
-> MOLSO: velmi těžko se budeš dostávat níž.
20:24:07
14.10.2012
14.10.2012

MOLSO
Chlapci chcel by som sa spýtať
Aká je taká normálna spotreba zadohrabu na plyn ?
Motor favo - feldo mutant, KP okolo 10:1, vačka 136B, vyhladené kanály spasované potrubia, SEDR 130 s mechanickým otváraním druhej komory, predzápal na volnobeh cca 10 - 12°, od 2000 otáčok lezie postupne až do 30°
LPG systém lovato, gumy 175/70R13, prevodovka 3.9 5Q
Spotreba bola zo začiatku dosť vysoká, na jednu 45 litrovú nádrž (po rezervu) som najazdil len 300 km - spotreba vyše 10 l/100 km. Teraz som to dolaďoval a mal som spotrebu 8,5, po dnešku som to trošku uškrtil a dnes mi vyšla 7.90 l/100
Bolo by reálne dostať sa na 7.5 l / 100 ? na šporáku moc agresívne nejazdím ( len trošku
) Ladím to už skoro mesiac a furt to moc žere alebo to nejede 
Aká je taká normálna spotreba zadohrabu na plyn ?
Motor favo - feldo mutant, KP okolo 10:1, vačka 136B, vyhladené kanály spasované potrubia, SEDR 130 s mechanickým otváraním druhej komory, predzápal na volnobeh cca 10 - 12°, od 2000 otáčok lezie postupne až do 30°
LPG systém lovato, gumy 175/70R13, prevodovka 3.9 5Q
Spotreba bola zo začiatku dosť vysoká, na jednu 45 litrovú nádrž (po rezervu) som najazdil len 300 km - spotreba vyše 10 l/100 km. Teraz som to dolaďoval a mal som spotrebu 8,5, po dnešku som to trošku uškrtil a dnes mi vyšla 7.90 l/100
Bolo by reálne dostať sa na 7.5 l / 100 ? na šporáku moc agresívne nejazdím ( len trošku


20:46:38
12.10.2012
12.10.2012

MOLSO
-> Vojtisek: ja som mal tú pálku na modrom filteboxe krížom prelepenú lepiacou páskou a uviazanú dokola. Pri naštartovanom motore pri prelepení normalne zdvihlo volnobežné otáčky
20:39:59
12.10.2012
12.10.2012

Vojtisek
-> MOLSO: dát do chobotu hrdlo PETky, třeba?
20:38:09
12.10.2012
12.10.2012

MOLSO
-> Vojtisek: potrebuješ proste zmenšiť prierez nasávacieho traktu aby si mal dostatočný podtlak v mixéri
20:29:34
12.10.2012
12.10.2012

Vojtisek
-> MOLSO: tak doted jsem vzduch tahal uzkým potrubím od ohřevu sání (bočním vývodem do airboxu). Nyní jsem to vrátil do původního stavu (nasávám klasicky a zapojil jsem ohřev od svodů). Na neutrál se to vytáčí pěkně, ale jakmile se chci rozjet tak to skoro chcípne. Nějak se to rozjede jen když to pořádně vytočím a pomaloučku pouštím spojku.
20:18:18
12.10.2012
12.10.2012

MOLSO
-> Vojtisek: zmenšil si podtlak v mixéri ... len to zase znova priškrť 

20:03:01
12.10.2012
12.10.2012

Vojtisek
Kluci,když zvětším průřez sacího potrubí ke karburátoru, tak mi auto škube a sotva se rozjede, čím to můlže bejt? Putuje tam moc vzduchu a málo plynu? Mám povolit plyn na škrťáku?
16:54:42
05.09.2012
05.09.2012

King
-> chladic: Ta velka tenka membrana je z hlediska tvorby smesi ta nejdulezitejsi a jeji tvrdnuti ovlivnuje spoustu veci. Jako pouhe tesneni v reduktoru rozhodne neni ;-)
08:50:26
05.09.2012
05.09.2012

chladic
zapalovanie v poriadku...ďalšie nápady?
09:03:04
04.09.2012
04.09.2012

vhml
-> chladic: na plyn předstih vždy raději vyšší. Do rozdělovače se určitě podívej, mohlo to sezrat prostřední uhlík.
09:00:41
04.09.2012
04.09.2012

chladic
aha, zabudol som napísať, že rozdelovač som odvtedy vymenil lebo prasla struna odstredivej regulácie. A dal som tam vyčistený a riadne nastavil predstih. Pochybujem, že by tam za nejaký polrok vzniklo toľko bordelu, že by to robilo nejaké problémi. Skôr som sa nevedel rozhodnúť do ktorej strany rozsahu 0°až4° sa mám prikloniť. Tak som dal bližšie k 0°.
Nemá niekto skúsenosti s tým či to môže robiť opotrebovanosť membrán?
Lebo tá hrubá čo delí vodu od plynu tá pochybujem, že by jej niečo bolo, keďže plyn sa riadne dostáva ďalej a voda nejde do iných častí ani sa nestráca. Tá stredná malá sa nikdy nenapne úplne, keďže jej v tom bráni ramienko klapky 2. stupňa, takže "vyťahanie" nehrozí (ani teplom nevyzerá byť deformovaná)
A tá tenká veľká tam má viacmenej len tesniacu funkciu, takže neviem...
...kedy treba meniť membrány? (ak by to bolo príčinou)
Nemá niekto skúsenosti s tým či to môže robiť opotrebovanosť membrán?
Lebo tá hrubá čo delí vodu od plynu tá pochybujem, že by jej niečo bolo, keďže plyn sa riadne dostáva ďalej a voda nejde do iných častí ani sa nestráca. Tá stredná malá sa nikdy nenapne úplne, keďže jej v tom bráni ramienko klapky 2. stupňa, takže "vyťahanie" nehrozí (ani teplom nevyzerá byť deformovaná)
A tá tenká veľká tam má viacmenej len tesniacu funkciu, takže neviem...
...kedy treba meniť membrány? (ak by to bolo príčinou)
07:37:36
04.09.2012
04.09.2012

vhml
-> chladic: možná bordel v rozdelovači...
00:25:08
04.09.2012
04.09.2012

chladic
nastavenie robil technik na emisnej.
(i keď nevyzeral, že by vedel čo robil...predstih nastavil len tak od ruky, bez stroboskopu->potom som ho dal nastaviť jednému chlapíkovi a zmes a voľnobeh doladil len aby sedeli stanovené hodnoty...)
ale robilo to blbosti potom a vynechávalo, tak som skusmo o pol otáčky ubral zmes a išlo to dobre aj spotreba bola ok....pol roka bez problémov... Ale teraz posledný mesiac sa to brutálne dokazilo...hore kopcom ledva idem na dvojke. Na 350km spálim 42litrov LPG...otras jazda->nekultivovaný chod motora...neviem na to prísť čo je s tým...
(palivový filter som vymenil minulý rok kvôli slabému výkonu a pomohlo to minimálne, musel som nastaviť zmes a potom to zase šlo ok ale teraz to nejde nijakovský nastaviť...rozmýšľam či by tam nemohol byť nejaký únik na tlakovom potrubí v zadnej časti vozu ale to by som si snáď všimol nie?)
(i keď nevyzeral, že by vedel čo robil...predstih nastavil len tak od ruky, bez stroboskopu->potom som ho dal nastaviť jednému chlapíkovi a zmes a voľnobeh doladil len aby sedeli stanovené hodnoty...)
ale robilo to blbosti potom a vynechávalo, tak som skusmo o pol otáčky ubral zmes a išlo to dobre aj spotreba bola ok....pol roka bez problémov... Ale teraz posledný mesiac sa to brutálne dokazilo...hore kopcom ledva idem na dvojke. Na 350km spálim 42litrov LPG...otras jazda->nekultivovaný chod motora...neviem na to prísť čo je s tým...
(palivový filter som vymenil minulý rok kvôli slabému výkonu a pomohlo to minimálne, musel som nastaviť zmes a potom to zase šlo ok ale teraz to nejde nijakovský nastaviť...rozmýšľam či by tam nemohol byť nejaký únik na tlakovom potrubí v zadnej časti vozu ale to by som si snáď všimol nie?)
22:04:45
03.09.2012
03.09.2012

King
-> chladic: A nastavenie smesi LPG? (kto a kedy robil?)
12:31:21
03.09.2012
03.09.2012

chladic
zdravím, nevedeli by ste mi poradiť prečo sa mi tak extrémne zvýšila spotreba LPG (z 8 na 13 litrov) a strašne sa znížil výkon?
v zime mi tu spotrebu robil termostat ale teraz je ok, v reduktore su membrány všetky celé, a reduktor tesní. Plyn nikde nesmrdí. Štartovatelnosť výborná v každom počasí...
ide o podtlak. LOVATO vo favorite
v zime mi tu spotrebu robil termostat ale teraz je ok, v reduktore su membrány všetky celé, a reduktor tesní. Plyn nikde nesmrdí. Štartovatelnosť výborná v každom počasí...
ide o podtlak. LOVATO vo favorite
22:57:37
02.09.2012
02.09.2012

Bukaj
-> Jarda: Dík 

22:03:18
02.09.2012
02.09.2012

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: magnetek musi byt u vstupu kapalne faze (pred filtrem)

15:09:48
02.09.2012
02.09.2012

Bukaj
Ahoj, měl bych dotaz ohledně filtru kapalné fáze LPG: Dělal jsem něco na kamarádově 130L a nakonec jsem mu chtěl zkontrolovat/vyčistit filtr na LPG. Rozmontoval jsem baňku (filtr umístěný v baňce elektroventilu - myslím, že systém BRC - něco takového: files.ekocargas.webnode.c
z/system_preview_detail_20
0000004-1a3771b312/filtr(1
).jpg ). Filtr byl skoro čistý (na to, že kamarád ani nevěděl, že tam filtr je) a když jsem jej vyjmul z baňky, došlo mi, že tak, jak tam byl daný, vůbec nic nefiltroval - byl pouze obtékán
Po chvilce se mi podařilo vykoumat, jak tam má být vše poskládané (filtr, podložka, pružinka, dva O-kroužky), aby filtr byl protékán, jen jsem si nevěděl rady s takovým malinkým magnetem (velikosti tablety Kinedrylu). na netu jsem našel jen jednu fotku rozebrané filtrační baňky LPG, tam byl magnetek uvnitř filtru, ale raději bych měl jistitu - nemáte někdo fotku, nebo schematický náres toho, jak má být vše v baňce s průtokovým šroubem skrz filtr poskládané?
Díky

Díky
