skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadní kotoučové brzdy
-> Tuner#2: nevim.neptal sem se zadal ssem pozadavek za 2 tejdny bylo hotovo zaplatil sem 4.5 a bylo vyreseno za flasku mi to kamarad pozuslechtil ve fabrice na cerno a za dalsich 1500 sem.mel drzaky a ladil sem to tak aby mi auto fungovalo sam vis co se skodovkou cvici velkej motor ...a jelikoz skodku uz nemam a sem za to rad:)
-> Bery 05.01.17 21:10:41: Nějak ty Tvoje posty čím dál víc nechápu a asi nečteš co píšu. Peníze byl ten POSLEDNÍ problém se Sakym...
-> exwrcteam 05.01.17 20:49:04: To by mě zajímalo, jak udělal ten tisícihran. Zámečníka mám, ve škole kde učí má přístup dokonce k CNC, ale tohle je problém.
-> Petr Urban 05.01.17 20:50:43: Už mě psalo xy lidí za ty roky, ale seznam si nedělám.
-> Petr Urban 05.01.17 20:50:43: Už mě psalo xy lidí za ty roky, ale seznam si nedělám.
Jeden plati a ma dily 10 smlouva. Naboje lezi v regalu. Myslim jeste ted.
www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=690&am... kotouče na vlečce, nejsou na ráně, postavené na 4pístech a hydraulické ručce...
Akorát je náboj od Sakyho, tj. dnes již nesehnatelný, v rozteči 4x100... Kotouč je za nábojem přidělaný stejně jako na přední nápravě přes šrouby. Nový unašeč rozšířil rozchod na každé straně ještě o 15 mm, takže byla docela sranda to celé nacpat do blatníku na erku při použití 6" kol Ally Cat a pneu 185/60 R13...
Akorát je náboj od Sakyho, tj. dnes již nesehnatelný, v rozteči 4x100... Kotouč je za nábojem přidělaný stejně jako na přední nápravě přes šrouby. Nový unašeč rozšířil rozchod na každé straně ještě o 15 mm, takže byla docela sranda to celé nacpat do blatníku na erku při použití 6" kol Ally Cat a pneu 185/60 R13...
-> Tuner#2: ano je nutnost aby to bylo tepelně či chemicko tepelně zušlechtěno. Mám přemýšlet o výrobě ? Jaký je zájem ?
-> Tuner#2: nove naboje 4*100 sem snad magor abych jezdil s 1.8t na rozvrtanych seriich..a na 9"..
-> exwrcteam 05.01.17 20:34:01: Jako nové náboje z nového kusu? nebo jen rozvrtané co Tě opravdu udělá každý?
-> Tuner#2: zklamu te ale ja mel na skodce naboje 4*100..na vlecce...staci mi slusneho zamecnika takze udelat jde vse a v klidu,:)
-> Bery 05.01.17 18:22:30: Je to jeho volba, ale peníze jsou v tom až jako poslední. Dnešní škodovkář je schopen zaplatit mnohem víc jak nějakej vidlák s BMW jezdíci drifty a řešící každou korunu. A ona domluva se Sakym taky nebyla zrovna růžová, ale o tom tady mám své téma...
-> Bery: je to tak no:)
Objednejte a zaplatte 50 páru nábojů a půjde to. Ale dělat to po dvou kusech,nebo po 10ti a mít v tom 2 roky než se to prodá peníze...vozit to po dalších nastrojarnach na dodělání...ani ne za naftu..
Když je jiná práce, kterou je člověk ochoten dobře zaplatit, nebo dohadování se o korunu se skodovkarema hádejte co si člověk vybere. A takhle jsme přišli o Sakyho
Když je jiná práce, kterou je člověk ochoten dobře zaplatit, nebo dohadování se o korunu se skodovkarema hádejte co si člověk vybere. A takhle jsme přišli o Sakyho
-> Tuner#2: ten protahovací trn, pokud si pamatuju diskuzi, je shodnej s nějakou technikou, zahradni? Každopádně by to šlo nahradit drátořezem.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.01.17 18:08:47: a nebo jednoduše ( ale dráže kvůli rychlosti) vyrezat drátem.
-> havlik 05.01.17 18:01:39: Tak LR náboje a vůbec celá náprava s polosama je jinej svět - myslím cenovej. Co se týče výroby, řešil jsem to se Sakym a těch firem co mají ten správnej protahovací trn asi moc nebude, když to nikdy nechtěl prozradit.
-> Tuner#2: řekl bych že když vytáhneš patřičný obnos tak ti to dneska vyrobí skoro všude kde se zeptáš a mají lepší vybavení jak jeden soustruh a frézku.
Ono se to asi dneska řešit nákupem LR nábojů a nápravy která se vyrabí :) Sice to vyjde o něco dráž i když těžko říct co vyjdou takové zakázkové náboje se vším zušlechtěním.
Ono se to asi dneska řešit nákupem LR nábojů a nápravy která se vyrabí :) Sice to vyjde o něco dráž i když těžko říct co vyjdou takové zakázkové náboje se vším zušlechtěním.
-> havlik 05.01.17 17:37:21: Mám pocit, že s ním jsem to řešil a neměl to zušlechtěné což Saky považoval za nutnost. Jinak je to jehla v kupce sena, sežeň to dnes.
-> Tuner#2: vyrobil mam to v rapidu, tohle byla teda původní koncepce toho jak ten náboj bude použit. Vyráběl ten zazův kamarád s rapidem ve stříbrné metalíze.
Na auto to mam předělané.
Na auto to mam předělané.
-> exwrcteam 05.01.17 13:14:37: Vymyšlené možná, ale nový náboj krom Sakyho zatím nikdo nikdy nevyrobil...
-> skodoukolemsveta.cz: -> djmaso: -> Urbi: Hádajte sa sem: skoda-virt.cz/cz/.../1888
49-djmaso-skodoukolemsveta
-cz-urbi
Me nekdy fascinuje jak dokazou jisti lide vymyslet to co je jiz davno vymyslene :)) je to zabava tady vsude cist:)))
-> Polyš: Tak proč tedy ty 13ky plechy když už legislativu porušíš v několika bodech ? Tohle Ti ofiko stejně neprojde a neofiko je to stejně na přimhouřené obě oči.
-> Tuner#2: No na krev to tady obhajovat nebudu, já ty brzdiče na autě nemám takže to nemusím řešit, kdybych je měl tak stejně nemám potřebu cpát tam 13kový plecháč. Jen říkám, že jsem se na to nedávno dívál fyzicky a nebál bych se toho.
Ale at mě někdo, nevezme vážně, tak doma nezkoušejte tohle je možné jen ve filmech.
Ale at mě někdo, nevezme vážně, tak doma nezkoušejte tohle je možné jen ve filmech.
-> Čokin: Místo kyvky tam bude vlečka.
-> Čokin 04.01.17 17:00:23: Ubroušení žeber není řešení, ale prasečina. Ten brzdič cvičí sám o sobě jako prase (ostatně jako všechny tyhle plovoucí nesmysly) a zeslabovat ho?
-> Tuner#2: Šak já taky řekl, že se nevejdou
Jen jsme to přes vánoce řešili s Vrbou skrz TK na jeho autě a přiměřovali to a zas tak moc to nechtělo. Jestli je to pro někoho řešení nebo ne at uzná každý sám. Ten kdo si určitý problém chce vyřešit jde do dílny a udělá to, kdo ne bude akorát polemizovat u klávesnice.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Čokin 04.01.17 13:27:57: Jak vidno jde to i s brzdičem na lana (skodoukolemsveta.cz), zřejmě nějaký skladnější Peugeot či tak něco. Nicméně mě to netrápí, jen jsem vysvětlovat, že s Octavia brzdičem se 13" plechy nevejdou.
-> Polyš: To mě teda, ale řekni na co zrovna na seriovce s kyvkou potřebuješ kotouče ? Navíc pokud v tom chceš vozit lidi i vzadu, aby jim zavazel váleček s nádobkou.
-> Polyš: nadobka může zůstat klidně vpředu v kufru a viděl jsem i váleček schovanej v tunelu.
-> vhml: Myslím celkově-i váleček.Jde to dát až za sedadla?
-> Čokin: 4pístky nechci.Vadí mi ta nádobka u zadních sedadel.
-> MajoLR: Že by vetší konfort jízdnich vlastností, žádné chvění a třepání při bržděni, nehledě na jednoduchší a bezproblémovou údržbu?
-> Tuner#2: Hold tak at dají kluci 4P a plechy se v pohodě vlezou jen časem budou řešit prolínajcí vadnoucí ručku, ale i to se dá řešit jednou za 2 roky repasi válečku.
-> Tuner#2: Hold tak at dají kluci 4P a plechy se v pohodě vlezou jen časem budou řešit prolínajcí vadnoucí ručku, ale i to se dá řešit jednou za 2 roky repasi válečku.
-> skodoukolemsveta.cz 03.01.17 22:14:54: Pokud Tě do dneška dluží peníze od léta, tak to hajzl je. Nikdo nejsme neomylný, ale když to nedodal, tak peníze měl vrátit. Napadají mě asi tři lidi co Tě to mohli nabídnout, tak mě právě zajímá kdo z nich to je.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.01.17 21:46:55: Rozumím, na Oktový to fakt nejde. I Saky mi jednou říkal, že to sám neumí udělat na origo ráfky ale že vše třeba má své řešení...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.01.17 22:05:29: Ten člověk dle mého není žádný grázl, proto ho nebudu jmenovat. Jen to prostě vůbec nedomyslel, protože si myslel, že všechno ví a zná a nic ho nemůže překvapit... Tak se mu to třeba někdy ještě rozleží, uvidíme...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.01.17 22:05:29: Ten člověk dle mého není žádný grázl, proto ho nebudu jmenovat. Jen to prostě vůbec nedomyslel, protože si myslel, že všechno ví a zná a nic ho nemůže překvapit... Tak se mu to třeba někdy ještě rozleží, uvidíme...
-> MajoLR 03.01.17 21:58:53: Asi by jsi měl méně hulit a nebo fetovat...
-> skodoukolemsveta.cz 03.01.17 21:53:46: Škoda na hajzly tohoto typu zde máme speciální téma aby nenaletěl někdo další z nás... Myslím, že zveřejnění nicku by bylo na místě.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> skodoukolemsveta.cz 03.01.17 21:53:46: Škoda na hajzly tohoto typu zde máme speciální téma aby nenaletěl někdo další z nás... Myslím, že zveřejnění nicku by bylo na místě.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
...uuuuuplne o hovne vec na vozidlách s poháááňanou prednou nááápravavou!
Na čo sú vám kotuuče na zadnej náprave, ak nejazdíde minimálne amatér rally???
Na kokot akurát...
V bežnej prevádzke to asi tak využijete ako "toaletu" v Karorese v mestskej prevádzke chuji!!!
Ktorá neexistuje samozrejme...
*157* Istí to Rába harmonika a možno aj trolej....*2* *4* *157*
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM 03.01.17 21:37:59: Také jsem se s tím do teď nikde nechlubil. Jinak jsem se asi špatně vyjádřil, odvzdušněné jsou, jen to bylo asi tak na po sedmé... Za prvé holt odvzdušňuji jako za stara(možná čas na změnu, za druhé chystám ještě malé vylepšení, jen ještě nebyl čas to řešit- to víš, práce, za chvíli zkouškový a tak...a za třetí chyba není v kotoučích ani brzdičích, takže to zas taková prasečina, jak píšeš, dle mého snad není. Taky ale co chceš od nedostudovaného historika že jo..:-)?
-> castrol 03.01.17 21:37:15: -> Tomaso435 03.01.17 21:30:02: Samozřejmě že se to nestane!
-> castrol 03.01.17 21:37:15: -> Tomaso435 03.01.17 21:30:02: Samozřejmě že se to nestane!
-> skodoukolemsveta.cz 03.01.17 21:24:26: Tak jako řešení to asi má, kotouč s velkým kloboukem (hlubokým), držák lomený a brzdič umístěný šikmo dolů aby to nekolidovalo s pružinou a ramenem. Pak asi dostaneš brzdič dost daleko a půjdou nasadit 13" kola. Nicméně jsem reagoval na tohle -> skodoukolemsveta.cz 03.01.17 13:00:22: a to je blbost. Tunerláďa má stejné řešení jako mám já a tam 13" plechy prostě nedáš. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
P.S.: Proč by to nešlo odvzdušnit? Pokud máš brzdič otočený, tak ho demontuj a odvzdušňuj v poloze v jaké má být a až pak ho namontuj na držák. Jezdit se vzduchem je hazard...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
P.S.: Proč by to nešlo odvzdušnit? Pokud máš brzdič otočený, tak ho demontuj a odvzdušňuj v poloze v jaké má být a až pak ho namontuj na držák. Jezdit se vzduchem je hazard...
-> skodoukolemsveta.cz 03.01.17 21:24:26: V čem je technická výhoda pracně předělané brzdové soustavy - možná s krásnými kotouči vzadu, leč později popsáno s tím že nejsou dobře odvzdušněný ?? To je s prominutím konstrukterská automobilně technická prasečina
(Možná bylo lepší tuhle část s potížema vynechat, jakožto povědomí že mám v kapalině někde vzduch a vyrazit s tím do světa.. )
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
-> Tomaso435: sam vies ze sa to nestane
-> skodoukolemsveta.cz: tak se pochlub kdopak to byl :D
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.01.17 19:27:28: Nemám na autě brzdiče z Octávie, protože to není slučitelné z origo typy alu disků co mám doma. Když jsem začátkem loňského roku moc zatoužil po zadních kotoučích, nechtěl jsem nic vymýšlet, protože jsem myslel, že tady už je vše vymyšlený... Jeden zdejší člen, se mi navíc nabídl, že má zadní kotoučovky na 742 a pod. vymyšlený "a že to není problém udělat". Moje jediná podmínka byla(kromě brždění), abych mohl používat origo alu ráfky. No...dopadlo to tak, že to vymyšlený vůbec neměl, dokonce jsem později ve vláknech našel, že v době kdy mi nabízel "hotový produkt" se tady poptával, "jestli to jde udělat a jak to jde udělat", docela vtipný.
Nakonec, když jsem mu to zaplatil a on mi dodal paskvil, kterej nešel použít, protože se už po zamontování opíral(brzdič) o pružinu!!!...a Apola a spol. také nešla nasadit(leda tak s pořádnou podložkou), jsem mu jeho výtvor vrátil, s tím, že slíbil, že vrátí peníze. To se mu ale dodnes od léta nějak nepodařilo..(...). Takže mi nezbylo nic jiného, než se s kolegou zamyslet, kreslit, štrachat a kutat samo domo. Dnes mám brzdy(které sice ještě úplně dobře nejdou na 100% odvzdušnit-což vyřeším) ale jinak vcelku fungujou, byl jsem s nimi už v tom Kosovu, Bulharsku a jinde a navíc se mi do nich(bez řezání výztuh!!!) vejdou origo kola. Co jsem použil, si ale asi nechám pro sebe, stálo mě to docela úsilí, tak ať si to někdo klidně také zkusí, každopádně to udělat jde, věřím, že to tu někdo také třeba podobně má. Tak asi tak...:-).
Nakonec, když jsem mu to zaplatil a on mi dodal paskvil, kterej nešel použít, protože se už po zamontování opíral(brzdič) o pružinu!!!...a Apola a spol. také nešla nasadit(leda tak s pořádnou podložkou), jsem mu jeho výtvor vrátil, s tím, že slíbil, že vrátí peníze. To se mu ale dodnes od léta nějak nepodařilo..(...). Takže mi nezbylo nic jiného, než se s kolegou zamyslet, kreslit, štrachat a kutat samo domo. Dnes mám brzdy(které sice ještě úplně dobře nejdou na 100% odvzdušnit-což vyřeším) ale jinak vcelku fungujou, byl jsem s nimi už v tom Kosovu, Bulharsku a jinde a navíc se mi do nich(bez řezání výztuh!!!) vejdou origo kola. Co jsem použil, si ale asi nechám pro sebe, stálo mě to docela úsilí, tak ať si to někdo klidně také zkusí, každopádně to udělat jde, věřím, že to tu někdo také třeba podobně má. Tak asi tak...:-).
-> Čokin 03.01.17 12:48:11: Ty hliníkové jednopístkové brzdiče pruží sami o sobě jako blázen, stačí aby tě někdo intenzivně zabrzdil a pozoroval jsi brzdič. Takže broušení nedoporučuju.
-> skodoukolemsveta.cz: Ty máš na autě kotouče a brzdiče z Octavie? Na rozteč 4x130? Nikde to na fotkách není vidět a při téhle rozteči nechápu jak tam můžeš 13" kola nacpat?
-> skodoukolemsveta.cz: Ty máš na autě kotouče a brzdiče z Octavie? Na rozteč 4x130? Nikde to na fotkách není vidět a při téhle rozteči nechápu jak tam můžeš 13" kola nacpat?
-> Čokin 03.01.17 13:18:08: Nejde o to na jak těžkém autě to bude brzdit, když by to náhodou prasklo... Souhlasím, že nějaké malé ubrání asi příliš neuškodí, já osobně bych to ale nedělal.
-> honzula 03.01.17 14:12:55: Na Sakyho sice spojení mám a i jsem ho nedávno náhodou potkal, ale tyto věci už dávno nedělá, resp. ti řekne, že to bude trvat třeba rok a bude to "hódně drahé", protože se mu to prý už nevyplatí protože se věnuje jiným věcem.
-> m8rinek 03.01.17 13:08:34: ...:-)
-> honzula 03.01.17 14:12:55: Na Sakyho sice spojení mám a i jsem ho nedávno náhodou potkal, ale tyto věci už dávno nedělá, resp. ti řekne, že to bude trvat třeba rok a bude to "hódně drahé", protože se mu to prý už nevyplatí protože se věnuje jiným věcem.
-> m8rinek 03.01.17 13:08:34: ...:-)
-> honzula: Naposled spatřen:11.11.2010 23:11:45 a mail taky nefunguje
-> Saky 25.06.09 20:26:26: Dobry den chtel sem se zeptat jestli jeste delate zadni naboje ja skodu 120 zmena roztece na 4x100 a drzak pro brzdic octavia 1. Mam ale kyvnou napravu?
-> skodoukolemsveta.cz: -> m8rinek: Ve větě možná, ale pokud si někdo z Vás vezmete do ruky plecháč a přiložíteto na autě k brzdiči a tak pochopíte, že to broušení není tak zásadní aby to ovlivnilo pevnost již tak pevnostně předimenzovaných brzdičů.
Kor když to chce na 120 na běžné / sportovní ježdění , octávka váží o půl tuny víc a co se brždění zadku týká ten se spíš veze než že by zásadně brzdil.
Předpokládám, že plecháče řeší kvůli technické na pro parádu.
Kor když to chce na 120 na běžné / sportovní ježdění , octávka váží o půl tuny víc a co se brždění zadku týká ten se spíš veze než že by zásadně brzdil.
Předpokládám, že plecháče řeší kvůli technické na pro parádu.