skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
236mm chlazené brzdy Felicia
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: tak das 14" nebo 15"
podle toho co jsem zjistil tak pžedek jsou kotouče 238mm a zadek nevim ale tak ten kotouč by měl být menší tak na zadek asi jo, ale co ten předek
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: mna by zaujimal len zadok, ci sa tam vmestia 13" disky
Měl bych na zúčastněné dotaz: myslíte že na tohle se vejdou 13" kola?
feliciaklub.cz/?id=r_koto u...
feliciaklub.cz/?id=r_koto u...
achjo, co já sem na TW rozpoutal už se na virtu rozepisuje :-D....zajděte na TW, tam už s tim jezdí Kristensen, já se sadrou na tom makáme
do 54 třmenu by měl jít i felďáckej pístek s gumičkama, akorát sem to ještě nezkoušel nemám vůbec čas
do 54 třmenu by měl jít i felďáckej pístek s gumičkama, akorát sem to ještě nezkoušel nemám vůbec čas
-> Milan 136: tak to ty moje asi jenom očistim ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a já to ještě vylepšil turbodoplňkem-nasávačem z fabie junior![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda: pístky jsem koupil v autodílech. Je to od NK stejně jako ty čepy, vedení a gumičky. A stály kolem pětikila,lepší to asi nebude. Expert, od kterýho jsem to koupil v tom měl narvanou tu velkou destičku, co je do tech 60. Takže to rozvíralo třmen a dřelo kotouč
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: kde si sehnal nový pístky ? já vim o jednom krámu kde je maji ale chcou 520,- za kus ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Milan 136: ano třmeny sou dva druhy bez ABS píst 54 a ty druhý sou z ABS píst 60
já dávám držák třmenu z auta co nemělo abs a třmen z auta co mělo abs a desky z abs a to celý pude na kotouč 235 z mazdy
krásná slátanina ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tohle jsou kotouče renault clio 1.8 a třmeny siera
-> Jarda/felda: třmeny ze siery nejsou jen jedny. jsou s pístkem 54-to mám já, s malou destičkou na malý kotouče.
pak jsou větší třmeny s pístkem 60, ale do toho se dávají 260 kotouče. na to už se nevejde 13" kolo
ty dáváš ten velkej třmen na malej kotouč?
-> Jarda/felda: třmeny ze siery nejsou jen jedny. jsou s pístkem 54-to mám já, s malou destičkou na malý kotouče.
pak jsou větší třmeny s pístkem 60, ale do toho se dávají 260 kotouče. na to už se nevejde 13" kolo
ty dáváš ten velkej třmen na malej kotouč?
-> Jarda/felda: Supar, budu rád
-> M@rtin: když vydržíš tak ti komplet zdokumentuju a udělám z toho nějakej článek ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt: Není to tak strašný, myslel jsem že toho nakonec zbyde mnohem méně.
-> M@rtin: Tam máš dost na těch destičkách
A je to tam
Aneb šikovný zámečník můj děda a jeho zlepšováky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Aneb šikovný zámečník můj děda a jeho zlepšováky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: Díky za info
-> Jarda/felda: jo a ty kotouče z mazdy sou jenom 235mm
origo felda má 236
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> M@rtin: mazda 323 1.3 16V u sierry je to jedno brzdy sou u všech stejný dělí se akorát na ABS a bez ABS ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> M@rtin: na 236mm podle me nic takoveho bez uprav nejde,, ty ze siery nebo z mondea jsou na kotouc 260mm na feliciaklubu webu je tam celkem jasnej clanek co vsechno se tam a takhle "bez uprav" nacpat..
-> havlik: No to nevím, ještě jsem nekoukal na kotouče do katalogu, pokud by to bylo 260, tak by to nemuselo bejt marný to sehnat
-> M@rtin: no ty kotouče z odkazu na felicia klub sou 260mm
-> Jarda/felda: Více info k těmhle brzdám nemáš?
Motorizace a r.v. Mazdy a Sierry.
Díky
Motorizace a r.v. Mazdy a Sierry.
Díky
-> M@rtin: upravy tehlic vyjdou asi na 1200 a pak se k nim da pridelat jakejkoliv brzdic v podstate a je to univerzalni.. drzaky brzdicu jsou pak nekde kolem 1000ky podle slozitosti..
ale na 160prumer tam nejakej brzdic padne v podstate rovnou jen se zvatesej diry myslim a nekterej mozna uplne bez uprav.. ja delam treba 4pistkovy brzdice a tam je ten adapter nutnost.. to co jde udelat beznym vymenym zpusobem v podstate nedelam
ale na 160prumer tam nejakej brzdic padne v podstate rovnou jen se zvatesej diry myslim a nekterej mozna uplne bez uprav.. ja delam treba 4pistkovy brzdice a tam je ten adapter nutnost.. to co jde udelat beznym vymenym zpusobem v podstate nedelam
-> M@rtin: na 260 se nemusí upravovat těhlice
já ted stavim takovýho hybrida kotouče mazda 323 brzdíče sierra ABS píst 60mm a držáky sierra bez abs ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Saky: Asi to jen líznu a nechám bejt a budu plánovat lepší brzdy.
Na kolik cca výjde od tebe úprava těhlic na např 260 chlazený kotouče![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Na kolik cca výjde od tebe úprava těhlic na např 260 chlazený kotouče
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> M@rtin: nejshudnejsi je orvat ty desky stojej par korun a i o 2mm mensi desky najezdej hodne.. a priste to udelat poradne
-> Saky: No když bych to měnil, tak asi 260 či 280 kotouče, ale zase nemám takovej výkon![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> M@rtin: a ten kdo tu frezu ma bude nadsenej az to bude fezovat-) zasere to celou masinu..
brzdicu je spousty ale vsechny asi na vetsi prumery.. a nebo nebude sedet uchyceni.. ja treba predelavam tehlice a dokazu tam chytit pres adapter jakejkoliv brzdic, na felda klubu zase prosazujou prevrtavani ok tehlic a pouzivani mondeackejch brzdicu.. je toho spousty s vice ci mene upravama
brzdicu je spousty ale vsechny asi na vetsi prumery.. a nebo nebude sedet uchyceni.. ja treba predelavam tehlice a dokazu tam chytit pres adapter jakejkoliv brzdic, na felda klubu zase prosazujou prevrtavani ok tehlic a pouzivani mondeackejch brzdicu.. je toho spousty s vice ci mene upravama
-> venni: No to jedině, jenže to nikdo ze známejch nemá, budu muset to někde ošéfovat
-> M@rtin: vzít to na fréze :)
Myslel jsem stojanovou frézku,ale to Ti asi došlo :)
Myslel jsem stojanovou frézku,ale to Ti asi došlo :)
-> U-Geen: No jenže jak to obrousit aby to bylo celý rovný?
-> M@rtin: pises ze by zbyla pulka
-> U-Geen: Ne to nemá, protě by zmizelo cca 2 -2,5mm z destiček
-> M@rtin: to ma oblozeni 5mm nebo co?
-> U-Geen: No to je už o hodně a z desek by mohla zbejt jen půlka.
-> Kuladmin: Díky za odkaz
-> Saky: A co by jsi použil za brzdiče ty?
-> Kuladmin: Díky za odkaz
-> Saky: A co by jsi použil za brzdiče ty?
co pouzit brzdice nejake na verzi pro chlazene kotouce nez se pokouset nacpat tlustej kotouc do puvodnich? ja osobne bych 4mm na tom brzdici nefrezoval ani omylem
-> M@rtin: stahni ty desky... kolik najezdis?
To dle meho neni dobrej napad muze to prdnout. A nenapadlo te pouzit brzdice z jineho auta?? Nej kde jsou taky uz chlazene kotouce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Při montáži chlazených brzd na Feldu není při 20mm kotouči a nových destičkách dostatek místa. Loni jsem dával o 1mm slabší jetý kotouče a destičky který byly na půl sjetý. Tohle nebyl problém do sériového kotouče dostat.
Při montáži všeho nového 20mm kotouče Ate Powerdisc, 17mm destičky Ate jsem na 54mm, což se do brzdiče prostě nedostane. Místo je 50mm. Destičky bych mohl sejmout každou o 2mm, ale to je už dost, to by z nich moc nezbylo.
Nebylo by pro provoz nebezpečný ještě odfrézovat kus patky brzdiče?
Případně nějaký jiný nápady co s tím?
Při montáži všeho nového 20mm kotouče Ate Powerdisc, 17mm destičky Ate jsem na 54mm, což se do brzdiče prostě nedostane. Místo je 50mm. Destičky bych mohl sejmout každou o 2mm, ale to je už dost, to by z nich moc nezbylo.
Nebylo by pro provoz nebezpečný ještě odfrézovat kus patky brzdiče?
Případně nějaký jiný nápady co s tím?