skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaké pneu
prohledat
3385 příspěvků (zobrazeno 451 až 500) od 04.01.2011 do 04.12.2024, založil/a Šimi/Rapid 136
-> U-Geen 21.11.21 22:00:01: Co jsem se po tom pídil na mé Gemini, které potřebují dost, aby nelezly ven, tak jednoznačně Pirelli.
Tak dvě auta přezutý na zimáky... každopádně, nemáš -> Jirik_Tuňák1983: přehled, který značky pneu maj "výraznější" ochranu ráfků? Na jaře dostane žena asi 225/45 R18, že to někde ojebe je mi jasný (protože se jí to povedlo i na současnějch 215/55 R17), tak spíš ať to třeba oddálim.
-> palinator 20.11.21 12:14:44: Já točím kola každé přezouvání. Co bylo na jaře vpředu, je následující rok vzadu a tak pořád dokola.
U ostatních aut v rodině ten rok na indikátorech nebo tvaru vzorků znát trošku je, na AWD překvapivě ne. Jinak musím ještě říct, že mnohem méně se opotřebení provozem (předek X zadek) projevuje na autech, která mají stejný tlak na obou nápravách.
U ostatních aut v rodině ten rok na indikátorech nebo tvaru vzorků znát trošku je, na AWD překvapivě ne. Jinak musím ještě říct, že mnohem méně se opotřebení provozem (předek X zadek) projevuje na autech, která mají stejný tlak na obou nápravách.
Nám teda mizej předky výrazně rychlejc u všeho.
Zrovna včera jsem měřil rok staré 205/55 R16 Polaris 5 (btw Germany), předek 7,5 mm, zadek 9.
Na OIII combi 1,4 TSI.
A já jsem ještě větší kolenovrt, já obvykle sjedu předek na 4 mm a až pak je prohodím se zadkem.. Předek má pořád super trakci a ten zadek "pod limit" už to nějak dojezdí.
Pak se kupuje celá sada.
Zrovna včera jsem měřil rok staré 205/55 R16 Polaris 5 (btw Germany), předek 7,5 mm, zadek 9.
Na OIII combi 1,4 TSI.
A já jsem ještě větší kolenovrt, já obvykle sjedu předek na 4 mm a až pak je prohodím se zadkem.. Předek má pořád super trakci a ten zadek "pod limit" už to nějak dojezdí.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: mě se to takle naposled sjíždělo u Toleda...
-> MVM: Ona je to také věc nájezdu - pokud člověk nechce přehazovat gumy předek/zadek čtyřikrát za sezónu, tak zkrátka na jedné nápravě je ojede víc.
Třeba letňáky mi na 130LPG vydrží tak dvě sezony (50-60 tisíc km) s tím, že vždy na jaře dám ty lepší dozadu, zimáky obvykle 3 sezony (kolem 40 tisíc), ale třeba letos jsem kupoval jen pár, protože ty, co byly vloni na zadku, už měly kolem 4 mm po dvou sezonách, zatímco zbylé dvě mají přes 6 mm...
Třeba letňáky mi na 130LPG vydrží tak dvě sezony (50-60 tisíc km) s tím, že vždy na jaře dám ty lepší dozadu, zimáky obvykle 3 sezony (kolem 40 tisíc), ale třeba letos jsem kupoval jen pár, protože ty, co byly vloni na zadku, už měly kolem 4 mm po dvou sezonách, zatímco zbylé dvě mají přes 6 mm...
-> Milan 136: -> Jirik_Tuňák1983: Však jo, rozumný lidi to rovnoměrně ojedou . A potom nová sada. Ale někdo "šetří " ( což pochopitelně ma logický důvody a lidi prostě musí počítat penize) a kupuje po páru...
-> Jirik_Tuňák1983 20.11.21 08:42:31: Já taky ne. Vždycky to točím tak, že je pak na výměnu celá sada
-> MVM 20.11.21 08:20:50: Já si ani moc nevybavuji, kdy jsem měl výrazně jinak sjeté předky zadky. ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 20.11.21 07:59:21: Každoročně vypotí některý novinář který si říká motoristický odborník nějaký článek, k tomu si přizve druhého odbornika nelip z Besipu, a ještě z poza rohu jim to pofouká majitel pneuservisu . A je hotovo. Nejlip si koupit každý měsíc novou sadu pneu. Pochopitelně prémiový značky. Jinak se zabijete, nedej bůh v zimě dostanete smyk ve 30km/h.
Zachovejte paniku. A nejlip davat pneu do kříže jako WRC.
Kdo se moc boji dá si nový/lepší dozadu - protože to přece říkali...
Kdo to udělá po svým tak bude mit hezký gumy vepředu, tak jak to dělá celej život... a dává si lepší na hnací nápravu...
No a někdo má kola sjetý rovnoměrně, tak teď ho to vyvede z Míry a bude se muset jet zeptat do pneuservisu, protože četl
.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zachovejte paniku. A nejlip davat pneu do kříže jako WRC.
Kdo se moc boji dá si nový/lepší dozadu - protože to přece říkali...
Kdo to udělá po svým tak bude mit hezký gumy vepředu, tak jak to dělá celej život... a dává si lepší na hnací nápravu...
No a někdo má kola sjetý rovnoměrně, tak teď ho to vyvede z Míry a bude se muset jet zeptat do pneuservisu, protože četl
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak a můžeme se zase hádat. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.garaz.cz/clanek/repor taze-lepsi-pneu-patri-na-z adek-ne-na-predek-21007165
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.garaz.cz/clanek/repor taze-lepsi-pneu-patri-na-z adek-ne-na-predek-21007165
Barum Polaris 5 XL 205/55 R16 Made in Germany
-> palinator:
A já doplním škodovácký rozměr (165/80/13) - letní (Brillantis2) i zimní (Polaris3) made in Romania
A já doplním škodovácký rozměr (165/80/13) - letní (Brillantis2) i zimní (Polaris3) made in Romania
-> vhml:
Doplním
Brillantis 2 185/70 R13 Romania
Polaris 3 195/50 R15 Portugal
Polaris 5 205/55 R16 nepamatuju si![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Matador MP92 205/55 R16 Slovakia
Nexen Winguard3 185/55 R15 CZ
Doplním
Brillantis 2 185/70 R13 Romania
Polaris 3 195/50 R15 Portugal
Polaris 5 205/55 R16 nepamatuju si
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Matador MP92 205/55 R16 Slovakia
Nexen Winguard3 185/55 R15 CZ
Já mám teď na autě Kormorany Snow 185/65 R15 a jsou made in CZ ...
Dneska jsem tu dělal nějakou inventoru gum a měl bych tu jednu zajímavost o českých pneu Barum:
Barum Bravuris5 195/65R15 - Made in Slovakia
Barum Polaris5 205/55 R16 - Made in Slovakia
Barum Polaris5 215/55R16 - Made in France
Barum Polaris5 165/70 R13 - Made in Romania
Barum Polaris3 195/50 R15 - Made in Portugal
Nexen Winguard3 195/50 R15 - Made in CZ
Conti EcoContact5 195/65 R15 - Made in CZ
Barum Bravuris5 195/65R15 - Made in Slovakia
Barum Polaris5 205/55 R16 - Made in Slovakia
Barum Polaris5 215/55R16 - Made in France
Barum Polaris5 165/70 R13 - Made in Romania
Barum Polaris3 195/50 R15 - Made in Portugal
Nexen Winguard3 195/50 R15 - Made in CZ
Conti EcoContact5 195/65 R15 - Made in CZ
-> vhml 09.11.21 21:41:52: Sériová obyč pneumatika když 2x práskne a byla namazaná , tak mi tam většinou zustane v pneu kolem 3 Bar. A to už se potom nikam nehne, to bys na vyvazovačce viděl že patka nesedí. A nebo mam na tyhle veci uatim štěstí.
Nafukoval jsem tvrdy závodní gumy a ty nechtěly naskocit ani přes 6 Bar. To uz jsem pedál stlačoval násadou od smetaku a zpoza krytu.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nafukoval jsem tvrdy závodní gumy a ty nechtěly naskocit ani přes 6 Bar. To uz jsem pedál stlačoval násadou od smetaku a zpoza krytu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 09.11.21 18:45:02: to přefukování nedělám, tak se na to zkusím zaměřit. Mažu poctivě gumu i ráfek ale jak to bouchne, tak už dál nefoukám a je možný že tomu bude někde chybět 1mm dovylézt správně. Předpokládám, že zkontrolovat se to rozumně nijak nedá?
-> Jirik_Tuňák1983: Ja taky se nechci hádat. Kola si můžu kdykoliv hodit na vyvazovačku, ale sam vim že 5-7g nepoznam. Ze zimnich gum se mi nechce vydloubavat kaminky. Tudíž preventivní vyvazovani dělám až tehdy pokud mam za jizdy pri určitý rychlosti podvědomou pochybnost, že ten balanc neni v pořádku.
No porci km,ta zav. guma najede tak max 200az300km. Ale v brutálnějšim režimu. Ovšem ty sily a vibrace natolik převyšují případný nevývažek, navic se uvnitř disku chytají mnoha desitek gramů těžký žmolky gumy..
No porci km,ta zav. guma najede tak max 200az300km. Ale v brutálnějšim režimu. Ovšem ty sily a vibrace natolik převyšují případný nevývažek, navic se uvnitř disku chytají mnoha desitek gramů těžký žmolky gumy..
-> MVM 09.11.21 19:41:39: To je celkem jedno, jestli to někdo dělá nebo nedělá, ale že je to nutno brát jako doporučení. Stejně jako není úplně dobře, když se sada gum sjede s jedním závažím od začátku. Ono to není jen o gumě, ale i kondici ráfku, který provozem utrpí nemálo kopanců.
Co se týká závodních aut, tak to není úplně vhodný příklad k srovnáváním s auty, která na tom namotají úplně jinou porci kilometrů.
Nepřišel jsem se dohadovat ať si to každý dělá podle svého. Já závaží platit nemusím, tazatel (vhml) má tuším železo na přezouvání doma.
Co se týká závodních aut, tak to není úplně vhodný příklad k srovnáváním s auty, která na tom namotají úplně jinou porci kilometrů.
Nepřišel jsem se dohadovat ať si to každý dělá podle svého. Já závaží platit nemusím, tazatel (vhml) má tuším železo na přezouvání doma.
-> Jirik_Tuňák1983 09.11.21 18:45:02: "Co se týká vyvažování, nová guma by se po zajetí a "rozválení" měla převážit. Ne dovyvažováním, ale odstraněním všech závaží a novým vyvážením."
No to je hodně optimisticky napsaný a z 99% nepraktikovany. Ani na svym autě kola nepřevažuju. Vidim v tom spíš byznys pneuservisů. A extrem takový, že jeden muj kolega neuměl nastavit vyvazovačku, přezul A6ku na zimu, kola tam hodil zpátky a tim aitem celoi zimu jezdil
A ja mu na jaře daval zpet letni vyvážený a prý nic ve volantu nepoznal...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A zavodni auta už vůbec..
No to je hodně optimisticky napsaný a z 99% nepraktikovany. Ani na svym autě kola nepřevažuju. Vidim v tom spíš byznys pneuservisů. A extrem takový, že jeden muj kolega neuměl nastavit vyvazovačku, přezul A6ku na zimu, kola tam hodil zpátky a tim aitem celoi zimu jezdil
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A zavodni auta už vůbec..
Já jsem tedy protočil na ráfku rezervu, když jsem píchnul na 105ce s motorem 136
, byla málo dofoukaná. Rozjížděl jsem se do hodně prudkého kopce s hupem z vedlejší na hlavní, škodovka stála na místě a bylo slyšet něco jako gumování (jako když jede zip na bundě) a on se mi na prasáka protáčel disk v gumě.
Ale u nových aut jsem se s tím nesetkal ani v kombinaci nová guma a nový ráfek. Nevím co by to muselo být za gumu, aby byla tak zmaštěná, že by klouzala na ráfku. A jestli někdo matlá na uskladnění gumy i v patce, tak marně hledám smysl. To by ta guma musela být znatelně podhuštěná.
Co se týká vyvažování, nová guma by se po zajetí a "rozválení" měla převážit. Ne dovyvažováním, ale odstraněním všech závaží a novým vyvážením.
Ono totiž když upnete kolo na kužel běžné vyvažovačky a budete tak činit opakovaně, nikdy vám neukáže 0:0, které tam byly po prvním vyvážení. Vždycky tam bude nějaký nevývažek. Pokud kolo bylo napoprvé vyvážené správně a kužel není opotřebený, bude nevývažek v řádu pár gramů. Pokud tam bude od 20 - 25 gramů nahoru, je to podezřelé.
Při nazouvání by se samozřejmě měl dostatečně namazat ráfek i patka pneumatiky, což platí zejména pro kola hliníková.
Pro doskočení do patek rozhodně přefouknutí lehce pod maximální přípustný tlak na pneumatice. Běžně jsme měli výstupní tlak např. univerzálních 2.5 atm (pokud nebyl jiný požadavek) a přefuk na 3.7, ze kterých pak automat odpouštěl. Byly třeba pneumatiky, které jsme museli přefukovat i na tlak vyšší (třeba blbá kombinace ráfek / guma), tam se šlo klidně na 4.2 - 6 když to hořelo a nebo doládovávat dělem. Běžně se stávalo, že na to kluci zapomínali, patky na píču doskočily, kolo šlo vyvážit do nul a ani viditelně nedupalo. Jenomže pak si to za jízdy sedlo a mohl z toho padat nevývažek 20 - 35 gramů a víc.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale u nových aut jsem se s tím nesetkal ani v kombinaci nová guma a nový ráfek. Nevím co by to muselo být za gumu, aby byla tak zmaštěná, že by klouzala na ráfku. A jestli někdo matlá na uskladnění gumy i v patce, tak marně hledám smysl. To by ta guma musela být znatelně podhuštěná.
Co se týká vyvažování, nová guma by se po zajetí a "rozválení" měla převážit. Ne dovyvažováním, ale odstraněním všech závaží a novým vyvážením.
Ono totiž když upnete kolo na kužel běžné vyvažovačky a budete tak činit opakovaně, nikdy vám neukáže 0:0, které tam byly po prvním vyvážení. Vždycky tam bude nějaký nevývažek. Pokud kolo bylo napoprvé vyvážené správně a kužel není opotřebený, bude nevývažek v řádu pár gramů. Pokud tam bude od 20 - 25 gramů nahoru, je to podezřelé.
Při nazouvání by se samozřejmě měl dostatečně namazat ráfek i patka pneumatiky, což platí zejména pro kola hliníková.
Pro doskočení do patek rozhodně přefouknutí lehce pod maximální přípustný tlak na pneumatice. Běžně jsme měli výstupní tlak např. univerzálních 2.5 atm (pokud nebyl jiný požadavek) a přefuk na 3.7, ze kterých pak automat odpouštěl. Byly třeba pneumatiky, které jsme museli přefukovat i na tlak vyšší (třeba blbá kombinace ráfek / guma), tam se šlo klidně na 4.2 - 6 když to hořelo a nebo doládovávat dělem. Běžně se stávalo, že na to kluci zapomínali, patky na píču doskočily, kolo šlo vyvážit do nul a ani viditelně nedupalo. Jenomže pak si to za jízdy sedlo a mohl z toho padat nevývažek 20 - 35 gramů a víc.
-> vhml 09.11.21 14:52:37: Mě explicitně pneuservisák po nazutí nových varoval, ať jsem na ně prvních pár dní opatrnej při rozjezdech, právě kvůli tomu protočení. Ale říkal mi to jen když přezouval Saaba s 2.3T teda ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Boco 09.11.21 14:44:50: taky mám podezření že se mohla pootočit. Ale že by se to stalo na běžném autě v běžném provozu?
Ještě mi napadlo, že třeba při obouvání ty gumy nějak zvlášť nepřefukuju. Nafoukám cca 2,5 než to bouchne a víc už pak ne. Možná jestli ty gumy se nemají přefoukat třeba na 4atm aby byla jistota, že patka všude vyskočila správně? Ale když to běží ve vyvažovačce tak na pohled šišatá není.
Ještě mi napadlo, že třeba při obouvání ty gumy nějak zvlášť nepřefukuju. Nafoukám cca 2,5 než to bouchne a víc už pak ne. Možná jestli ty gumy se nemají přefoukat třeba na 4atm aby byla jistota, že patka všude vyskočila správně? Ale když to běží ve vyvažovačce tak na pohled šišatá není.
-> vhml: Mne sa to stava systematicky na firemnych autach... Ci je to Octavia Combi alebo VW Tiguan, ten isty problem, po prezuti letne/zimne a opacne prakticky vzdy idem na prevazenie.
Podozrievam ze je to tym, ze gumy su na ucely uskladnenia namazane takym mastnym sajrajtom na konzervaciu pneu. Taketo "mastne" sa nasledne obuvaju a po prezuti staci par krat viac zoslapnut plyn (motory su TDI) a guma sa dokaze pootocit na rafiku. Nejaku dobu trva kym ten sajrajt na spoji patka gumy a rafik vyschne. Toto mi priznal aj servis ze nie som jediny... Gumy mi uskladnuju sezonne v pneuservise a robia aj ten nater.
Podozrievam ze je to tym, ze gumy su na ucely uskladnenia namazane takym mastnym sajrajtom na konzervaciu pneu. Taketo "mastne" sa nasledne obuvaju a po prezuti staci par krat viac zoslapnut plyn (motory su TDI) a guma sa dokaze pootocit na rafiku. Nejaku dobu trva kym ten sajrajt na spoji patka gumy a rafik vyschne. Toto mi priznal aj servis ze nie som jediny... Gumy mi uskladnuju sezonne v pneuservise a robia aj ten nater.
-> vhml: To se mi nestalo snad nikdy. Bud ulitlo cerstvy závaží, ( na zavodnim aute se mi stane ze se guma protoci vuci disku) , ale na civnim aute behem tak malo km 30g ..to je moc divny..
Hele řešili jste někdo při vyvažování, že si nový gumy nějak sedly a musí se obratem vyvážit znova?
Už se mi stalo loni na Sharanu na jedný gumě. Po 50km to najednou začalo kopat a dovažoval jsem snad 30gramů. Teď jsem dělal jednu sadu kolegovy a tvrdí to samý ( a mezitím už jsem samozřejmě obul X jinejch bez problémů )
Už se mi stalo loni na Sharanu na jedný gumě. Po 50km to najednou začalo kopat a dovažoval jsem snad 30gramů. Teď jsem dělal jednu sadu kolegovy a tvrdí to samý ( a mezitím už jsem samozřejmě obul X jinejch bez problémů )
-> SBORMISTR 25.09.21 21:55:12: pneu stará jak metuzalem z roku 97... dávala se jako rezerva na O I
Pratele, dokaze nekdo z oboru podle vzorku poznat, co je to za pneu? Melo by to byt neco od Continentalu... Dekovali.
-> moucan - zrušená registrace 26.03.21 13:22:44: hele já mám široký nápravy, 10mm podložky, 6" plecháč, 185/60 a stejně se to tam vejde. Ono taky co auto to originál. Zas jak to mám nižší a dělá to áčka, tak to nahoře uhejbá.
-> vhml: stačí mi 165 ale jde mi o profil. Líbí se mi že Vraníky dělaj repliky OR34 ale 165/80 ve 13kach se obávám že asi neprocpu vzadu v tom zapuštěnym blatníku? Mělo by to být čistě jen otočenej a navařenej střed.
-> moucan - zrušená registrace 26.03.21 13:12:29: 185 už jsou třeba vcelku široký na těch 4,5". 13tky můžeš mít bez duše. 14tky mám bez duše asi taky všechny. Co se týče kolize s kastlí, záleží jak moc je to převařený.
Poraďte jakej dát rozměr pneu na převařený standartní nerozšířený 13" a 14" plechový disky tak aby se to na Kile nesekalo s podběhama nebo lemem, nemusel jsem nic řezat brousit a aby se na tom dalo slušně jet na sériovym podvozku ... a pak dotaz 2 ... zadohrabový 13" plechy jsou všechny použitelný bez duší?
-> dragon_cb_cz 11.03.21 09:21:07: jj, diky
-> Jarda: Mrknu se.
-> dragon_cb_cz 10.03.21 20:18:41: jj a co mas? Treba by se mi hodily..., todle jsou 165/70 r13
Jinak na sve ovci mam 205 R16 a pritelkyne 195r15, profily nevim z hlavy. A klasicke 165 r13 nebo 185/70 r13 bych taky bral, pak jeste na mtx a na nove felde mam 175/60 r14, nivu asi psat nebudu :) tam planuji 235/75 r15 :)
Jinak na sve ovci mam 205 R16 a pritelkyne 195r15, profily nevim z hlavy. A klasicke 165 r13 nebo 185/70 r13 bych taky bral, pak jeste na mtx a na nove felde mam 175/60 r14, nivu asi psat nebudu :) tam planuji 235/75 r15 :)
-> Jarda - zrušená registrace 10.03.21 17:17:19: Jaký rozměr? Nějaké gumy se mi tu teď trochu namnožily a budu se toho zbavovat.
-> Jirik_Tuňák1983 06.11.20 13:45:41: -> Milan 136 06.11.20 14:19:23: -> Jarda - zrušená registrace 06.11.20 19:09:33: tak uz na to doslo, uz jsem je sjel
asi uz nema smysl je ani na dalsi zimu davat na zadek, tak je dojedu, ale ta geometrie se mi povedla, sjete jsou naprosto rovnomerne
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 06.11.20 19:09:33: tak uz to ma jizdni vlastnosti docela normalni, kdyz jsem jim sjel 3-4mm, jen mi sotva vydrzi do konce zimy :/ jsou to gumy spis do snehu a ne na moje litani, ve snehu jsem s nima zatim jel jen jednou, po ledovce parkrat jo a ty karbidy v nich jsou fajn![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> k.jarek: Ale já nejezdím žigulíkem![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: Tak včíl na zimu místo pytlů písku v kufru asi v pohodě, ne?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: A tahat s sebou zrní pro poštovního holuba je zase nepraktický, viď. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> stepan: Telegraf už zrušili, no...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: Tahat za sebou kabel ti přijde nepraktický? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: Ale telefon mám o dobrých 15 let mladší, než nejmladší auto...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj 28.11.20 14:14:36: Aha, tak to jsi víc old school než jsme si myslel. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: jak pise -> Bukaj: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)