-> darklord: Ty jsi ještě větší hrotič, jak já
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Myslím, že to ale hrotíš zbytečně. Pochybuju, že soudruzi udělali 100% přesně prostory pro ložiska v rameni a 100% přesně délku hřídele. To by museli mít celou výrobu v X let od začátku do konce super skvělou toleranci...
Dle mě je velký ložisko sevřený z obou stran (z jedný strany narvaný na doraz do ramene a na druhý straně stažený plechovym kloboukem) a malý ložisko dle mě drží v rameni jen radiálně (je nalisovaný, takže se neposouvá, ale teoreticky má vůli se posunout jak doprava, tak doleva). Malý ložisko je stažený jen unašečem ne?
Chápu, že se bojíš toho, že u malýho ložiska bude bez přípravku jeho vnější kroužek "moc venku" a vnitřní kroužek hlouběji v ramenu. Nemyslím, že ten vnější kroužek je tak na fest, že by si pak při jízdě nesednul. Kdybys tohle chtěl vyřešit dokonale, tak bys musel fakt vyndat šikmý rameno, nechat si vytočit dva kroužky na lisování, který by tlačily u obou ložisek oba kroužky zároveň. Na autě dle mě neřešitelný. Leda by sis svařil nějakej ráměček ze silnýho jeklu, ten dal přes rameno a přes ty lisovací kroužky to celý tlačil do ramene třeba heverem, kterej dáš mezi ten rámeček a rameno/hřídel.