skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyztužení obalu převodovky
Již jsem našel sám, kdyby někdo potřeboval kubajzsemily@seznam.cz, právě jsou ve výrobě.
Zdravím, je tu někdo kdo má na prodej výztuhu na převodku?
Dekuji
Dekuji
-> Eidy: holt neni vsechno amerika :-)
-> Montér: ok. Tak jsem žil v domnění, že měly tuhou.
-> Eidy: Tak pro jistotu jsem si to ověřil a u téhle stavby to je tak.
Co píšeš platí částěčně. Corvette jako jedna z málo amerických aut má od modelu C2 (1963) vzadu lichoběžník/víceprvek a od modelu C5 (1997) i transaxle s převodovkou vzadu.
Co se týče výztuh, tak..: www.c5racer.com/catalog/. ../dte-differential-strut- brace-for-c5-corvette.html
Co píšeš platí částěčně. Corvette jako jedna z málo amerických aut má od modelu C2 (1963) vzadu lichoběžník/víceprvek a od modelu C5 (1997) i transaxle s převodovkou vzadu.
Co se týče výztuh, tak..: www.c5racer.com/catalog/. ../dte-differential-strut- brace-for-c5-corvette.html
-> Montér: mmch tohle z Vette asi není. Ta má motor i převodovku vpředu a tuhou zadní nápravu.
Kdyby to vyztužení ještě někoho zajímalo, tak jsem narazil na tenhle obrázek, měla by to být převodovka z C06 Corvette
-> havlik: s hewlandem jo. To jsou strašný pecky...
-> TTomas: a to je potřeba?
-> vhml: jinej material.
-> Wena: co je na ní jinýho? silnější?
Taky mam tyhle víka ok Kalmáru a myslim hodně dobrý zpracování :-) ještě dělaj lepší mrkev převodoky :-)
-> Eidy: na normální poloosu,to je moje převodovka:-)
-> Eidy: Na lobro, na tripoid, to je buřt...
-> m8rinek: aha, na Lobro.
-> Bery: ?? to je víko z kyvky a na ponku se válí normální vlečkový.
-> vhml: zkušenosti ? cena ? prodej ?
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> djmaso: to je skoro snazsi to viko udelat celý :-)
otázka , nešlo by uzpůsobit víko diferáku z mokré ? udělat vložku ? nebo tak něco ? až se dostanu do dílny tak se na to juknu :)
Tak k otočení by šlo použít více převodovek ale pak je tu výška poloos-to dělalo neplechu na 110LS Davida V6,NG3-5 na tom bude s výškou možná líp,nejspíš bude nižší soudě podle fotek,nevím...
-> Zazaa: Hm, ale to asi nemeli 5q, kterej ma kluzny pouzdro pateho kola, ktere se maze zevnitr hridele krs dute kolecko nahonu tachometru, ne?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: proc by ne ... maze rozstrikem takze udelat stejne hladinu a mazat bude ...
neni to nic nove v metalexu to v 70 letech davali do formuli a placek takhle obracene kvuli snizeni teziste :)
neni to nic nove v metalexu to v 70 letech davali do formuli a placek takhle obracene kvuli snizeni teziste :)
-> Nwkt: Ne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zazaa: A bude se pak správně mazat?
tak jeste je moznost ji dat obracene a efekt je stejnej :)
U převodovky UN1 lze diferák otáčet ať byl motor před či za převodovkou,u NG otočit bohužel nelze,tak aby fungovala.
forum.renaultcc.sk/viewto pic.php?f=3&t=...
forum.renaultcc.sk/viewto pic.php?f=3&t=...
-> Gemini: tudiz hridel posunu tak aby to bezelo po celym zubu?
Ja uz vim jak sjem to delal.
Ja to ted nastavoval tak, aby celo hrusky licovalo s vnitrnim prumerem talíře.
A diferak jsem posunoval tak, ze jsem ho stahoval do zaberu, az zacal jit ztuha otacet a pak se o desetinu vrátil. Asi, myslím ze to tak nejak bylo.
Ja uz vim jak sjem to delal.
Ja to ted nastavoval tak, aby celo hrusky licovalo s vnitrnim prumerem talíře.
A diferak jsem posunoval tak, ze jsem ho stahoval do zaberu, az zacal jit ztuha otacet a pak se o desetinu vrátil. Asi, myslím ze to tak nejak bylo.
na farbu....natres zuby a kukas kadial sa odvaluje sukolie, nesmie byt ani hore ani dole na zube.....a zubovu volu radsej mensiu....
nic z toho by som neriesil......do 230Nm to vydrzi a ked budem chcet viac, mame tu predsa krasne prevodovky Renault UN1, NG3, NG5
nic z toho by som neriesil......do 230Nm to vydrzi a ked budem chcet viac, mame tu predsa krasne prevodovky Renault UN1, NG3, NG5
Tak vůle když to tam neni napsáno se dělá 0.10-0.15mm a měří se to křížem na 4 místech. Já na to doma přípravky mam. Ale třeba od Kalmáru mi bylo řečeno že můžu dát i 0.20 že to taky dávaj tak nevim.
-> Eidy: ono to jde i nejak empericky bez toho papiru
-> vhml: Jak do jaký polohy?
Kamarád to dělá na papír mezi zuby. Nějak až začne prořezávat papír a pak o něco vrátit. Ale už je to dlouho co mi to říkal.
Kamarád to dělá na papír mezi zuby. Nějak až začne prořezávat papír a pak o něco vrátit. Ale už je to dlouho co mi to říkal.
-> Eidy: ja ted marne vymejslim jak se to vubec serizuje bez hodinek, nejakej postup mi na to tata rikal, ale uz nevim. Vim ze se dela desetina vule, ale nevim do jaky polohy diferak nastavit.
-> vhml: Tak s tím už se poperu.
-> Eidy: ta se musí samozřejmě znova seřídit, alespoň orientačně - oměříř rozdíly mezi současným a novým víkem a zkoriguješ podložkou
-> vhml: A co vůle na SP? Tu rozhodíme těma víkama, ne?
Ceny jsou tipovane, tudiz neslibuju, ale snad se to bude v nějakých rozumných mezích
-> vhml: Paradni ceny, takze oboje bez debat. diky T.
-> vhml: Víka si vezmu každopádně. Kluzák me až tak netrápí, ale za 2 kilča si polotovar vezmu.
-> TTomas: optam se soustruznika jestli to bude vyrabet cely, nebo se nechaji udelat polotovary na laseru. I kdyz ono to asi bude snazsi to vytocit cely a kulaty, nez třeba pak dodelavat nacisto vypalenej sestihran
U vík plus minus autobus 500 za obe.
Vypalek na kluzak muze stat tak 200 za oba kusy? Plech na kluzak a svareni si udelas sam ne?
Ale ty ceny strilim od boku...
U vík plus minus autobus 500 za obe.
Vypalek na kluzak muze stat tak 200 za oba kusy? Plech na kluzak a svareni si udelas sam ne?
Ale ty ceny strilim od boku...
-> vhml: Ale jo proc ne...kvality zpracovani se u tebe nebojim. Jen mi pak pripadne nastin cenu za ty vika. Tu lizinu bych bral kazdopadne.
-> TTomas: Budu na to myslet. O případná železná víka je taky zájem?
A co na to Eidy na jeho silomotor do budoucna?
A co na to Eidy na jeho silomotor do budoucna?
-> Eidy: aha, tak je to asi fama. Zdal se mi ten obal na prvni pohled stejnej.
-> TTomas: Asi je to standard. Myslím ty žebra, ale jsou jenom zprava.
viz. img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/037_2009-03-04_1 5-12-48_25.jpg
viz. img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/037_2009-03-04_1 5-12-48_25.jpg
-> vhml: Jo o tu silenou klec zajem nemam, ale myslel jsem ten kluzak, kterej dle meho vyztuzuje i chrani.
-> TTomas: když koukám na tu fotku tak by eidyho řešení 03.08.11 10:52:31 bylo asi strašně masivní a těžký :-(
-> vhml: No pokud bys to resil a nebyl to problem,t ak bych jednu dlouhou vzal
soudim podle toho.
skoda-virt.cz/cz/.../1434 73-prevodovka-5-rychlosti- skoda-130
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
soudim podle toho.
skoda-virt.cz/cz/.../1434 73-prevodovka-5-rychlosti- skoda-130
-> TTomas 03.08.11 11:22:35: já myslím že jsem viděl dlouho verzi. Ale budu-li tohle řešit tak určitě od diferáku až po mezikus, možná i na druhou stranu k setrváku. Laser to snese a pak už k tomu jen naohýbat ten kluznej plech...
-> TTomas 03.08.11 11:21:06: já myslím, že nevím :-D Spíš asi nemá, nebo jen nějaký poslední sériový typ, který se mi nedostal do ruky?
Fido06 má třeba 5Q převodovku složenou ze stovkovýho základu obalu,sice novýho...
Fido06 má třeba 5Q převodovku složenou ze stovkovýho základu obalu,sice novýho...