-> rOMAN: Mě to jde víc ztuha než s maticí, ale je to daný geometrií a gumama. Jinak celkem dobrý.
Edit: na matici jsem jezdil normální gumy a s ostrým hřebenem jsem nasadil semislick. Tak proto. Jinak samo o sobě je to jen o něco těžší než normální hřeben. Za jízdy absolutně ok.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ostré řízení TÝm Motorsport
-> rOMAN: je to užší, ale ne o moc. Měřil jsi řízení po složení mincířem?
Hodnoty jsou v Andrtovi
Hodnoty jsou v Andrtovi
Zkousel jsem kdyz odpojim tyce rizeni a taham za ne tak to jde hure (ne tak z lehka ale zase je pripojeny jeste volant)nez na druhem origo rizeni co mam na stole. Povolil jsem i to vicko se sroubem jestli tam neni nejaky tlak a vysledek je stejny.
-> rOMAN: Na stole to musí chodit relativně lehce, chce to vyzkoušet kde je chyba..
-> rOMAN 02.10.14 10:17:40: tak to máš někde blbě vypodložený
-> vhml: taky mam saky ..ted jsem jeste promazal, ale zadna velka zmena nebyla.
-> rOMAN 02.10.14 09:45:57: tak to je něco špatně. Mě to šlo normálně, měl jsem to od Sakyho.
Zdravim
zajmalo by me kdo ma ostre rizeni jak vam jde tocit volantem? Me to jde priserne z tuha. (bylo to v Kramoliune videt prijel jsem ke kose a proste jsem nezatocil pac jsem to neutahnul :) ). Naprava je fungl nova. Vymezovaci podlozku tam mam a sroubek jsem zkousel povolit.
zajmalo by me kdo ma ostre rizeni jak vam jde tocit volantem? Me to jde priserne z tuha. (bylo to v Kramoliune videt prijel jsem ke kose a proste jsem nezatocil pac jsem to neutahnul :) ). Naprava je fungl nova. Vymezovaci podlozku tam mam a sroubek jsem zkousel povolit.
-> czechino 05.12.13 16:45:05: ze země zaslíbené to objednáš minimálně o litr levnějš. Ale celý je to dost rozporuplný.
Samo o sobě to má ne úplně zanedbatelnej odpor + i vůle. K tomu musíš dobastlit úchyty atd. No sral jsem se s tím dlouho a úplně odvázanej z toho nejsem. Při slalomu naprosto super ale má to prostě i svoje nemalý mouchy.
Samo o sobě to má ne úplně zanedbatelnej odpor + i vůle. K tomu musíš dobastlit úchyty atd. No sral jsem se s tím dlouho a úplně odvázanej z toho nejsem. Při slalomu naprosto super ale má to prostě i svoje nemalý mouchy.
ale zkrácený páky co jdou do těhlice svýho času vyráběl kábrt tak to asi nějak fungovat musí:)
-> Minik03: Chtěl jsi říct, aby se vnitřní kolo natočilo víc než vnější. Je to Ackermanův úhel.
-> Urbi: to by sice znamenlo "ostrejší řízení", ale rozhodilo by ti to sbíhavost při zatáčení. Délka těchto tyček se přesně počítá (podle něčího zákon, ale už jsem zapomněl, jak se jmenuje) tak, aby se vnější kolo natočilo víc než vnitřní a nedocházelo tak ke smýkaní.
-> czechino: řízneš, navaříš tisícihrany a uděláš úchyty do kasle...
A nestačilo by jen zkrátit ty řídící páky co jdou do těhlice ? dělal to někdo, případně o kolik, jízdní zkušenosti ?
Mě by zajímalo jak se to nabastlý mezi tyče řízení?
-> czechino: Jedinej problém je palcovej tisícihran takže koukej po kousku u kterýho jsou protikusy... Z USA to přijde na 1500-2000 + doprava
-> czechino: Něco takovýho objednával vhml z jůesej
v inzerci se teda určitě neobjeví....
-> Qwak: žádnej stres, ono se do dvou dnů objeví v inzerci, za dvojnásobek ceny ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bery: nj, kdo záváhá ...
-> Bery:
Co se dá dělat, budu doufat... každopádně díky!
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
To Quak,Dragon,FifaMB a další...:S politováním oznamuji,že ostré řízení alaSaky je vyprodané.Když bude další série,dám vědět.
někdo skoupil zbytek série...
někdo skoupil zbytek série...
Ta podlozka pod viko se sroubkem, je tu bezne na skladu tak se da k tomu priobednat.
E: nebo muzes ten pistek zakratit aby se tam vesel stejne pokud se tam da podlozka tak je ulozeni kousek v luftu. Je to sice prasarna ale da se to pri nejhorsim taky.
E: nebo muzes ten pistek zakratit aby se tam vesel stejne pokud se tam da podlozka tak je ulozeni kousek v luftu. Je to sice prasarna ale da se to pri nejhorsim taky.
-> Nepér: pod víko musíš dát cca 2 mm podložky, tzn. já koupil 0,2 mm podložky a dal jich tam 10ks...pastorek pro použití do 742 jsem musel podložit i axiálně u ložiska, viz moje příspěvky zpátky...
-> Nepér: No jestli máš hřeben gumovej, tak se prohne. Já takovej ještě neviděl. To co říká šroubek a já je de-facto to samý. Prostě musíš hřebenu udělat trochu místa. On pak neběhá v ose, ale je tam trochu nakřivo. To ale ničemu nevadí.
Tak podložit, nebo povolit? Když je to větší, nemělo by se do toho tlačit tolik, ne?
To je ten hřeben tak ohebnej, že se těch nevimkolik milimetrů prohne? A nebo právě kvůli tomu se na to pak víc tlačí? Dyť to řízení pak musí jít ztuha...
To je ten hřeben tak ohebnej, že se těch nevimkolik milimetrů prohne? A nebo právě kvůli tomu se na to pak víc tlačí? Dyť to řízení pak musí jít ztuha...
-> Nepér: Od toho tam je ta přítlačná pružina jejíž víko musíš podložit...
-> Nepér: Povolíš opěrné lůžko hřebenu pod pastorkem.
Díl číslo 7. skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../64-rizeni-(hr ebenove)
Díl číslo 7. skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../64-rizeni-(hr ebenove)
Hele, takže vemu sériový řízení z Favorita, vyhodím původní pastorek, nacpu tam ten, co má o zub víc, nějak to tam zmáčknu, utáhnu a ono to bude fungovat? Dyť tam musí bejt nějakej napnelismus, když má to ozubený kolečko větší průměr ne?
-> Bucin: No to jo
hele co to tam máte za buchtu v montérkách?
hele co to tam máte za buchtu v montérkách?
-> Bery: vsak ja taky :) diky
-> rOMAN: tak to jsem rád,že to klaplo:-)
-> rOMAN: Od koho?
-> Luky: :) ten zaver uz mam davno jen nikdo me nebyl schopny ho prodat :)
-> rOMAN: copak? Po nedělním Čínově jsi došel k závěru, že se serií ruce v retardéru nestíhají? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bery: a nejaky funkcni kontakt?
-> T: má je:-)
tak ještě jednou.....jediná možnost je sehnat Sakyho a dojet si pro řízení k němu, pokud ještě má a nebo je ještě jiná možnost kde splašit ostré řízení na erko ? ( hřeben )
-> Eidy: OK díky, u serva to musí být taky tak, takže píst pápá![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kamikaze: Jo, je to 11 a 14.
Jestli je teda uložení jen 11 a 14, tak jdu odřezat píst serva![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kamikaze: pastrek je uloženej dole a uprostřed v ložisku a hřeben je přitláčenej tim šroubkem, kterej musel být podloženej, jestli se nepletu. Aspon tak sem to dostal od sakyho ke složení.
-> havlik: Takže to znamená, že hřeben je uloženej na dvouch místech, na konci dál od pastorku a pak pastorek s přítlakem zajišťují druhé uložení?
-> m8rinek: jo rozumim takže to vezme...
-> havlik: tak to je v pohodě.
-> havlik: tak to je v pohodě.