Ale pro členy tedy ještě 1x
Kola jsem koupil, téměř nové. Nasadil a první večer vzal o hranu jámy kdy jsem zatáhl rukáv že krásně nastřelim T křižovatku
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Největší pecka, vše v prdeli.. litinové rameno na dva kusy, těhlice rozlámaná atd.. kolo zůstalo, vše šlo o něj hustý - kovaný disk, né Japan ricing.
Rok jsem ho měl doma, pak se rozjedu do Kladna na Rozdělov kde dělají kola, týpek ho srovná a povídá: Šlo to, ale tak hnuté kolo jsem neviděl, v 5 osách.
Nasadím na daily vůz. Jedu na Ring, potahám, vše ok, jen prasknou dirkatý zasra… kotouče
![11](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/11.gif)
Poté 4 měsíce daily driven což je hodně veliký záhul. Najednou u obchodu po 4 měsících prasklina. V kole bylo hold pnutí a prasklo jen tak. Bez rány, bez ničeho.
Osobně na prasklém kole jezdit nechci, vím jak s autem jezdím a nemám potřebu se zabít, nebo někoho dalšího.
Vzal jsem to jako pokus jelikož kola byla v podstatě nové. Pokus se nezdařil a po slovech profi rovnačů jako je zmíněný Drásta a pan Klobása z pod Brna to riskovat nebudu už nikdy ani s jiným prasklým kolem v paprsku.
Tvůj kámoš na motorce je frajer, taky jsem si rupl na moto kolo po přejetí kládičky co Pepkovi hapal z vozejku a sekl se mezi kolem a kyvkou. V životě by mě nenapadlo, ještě na moto to vařit.
Navíc když svaříš disk co je na dvě půlky, pnutí asi nebude takové jako u 7,5j disku co není na dvě půle a drží se to furt v něm, řezat se mi ho nechce.
Tímto to ukončuji, disk bude v poličce na výstavce hold.