...u MBčka bylo potřeba každých 2500 km namazat kromě 11 míst na nápravě ddalších x míst na motoru, nastavit zapalování, sytič, vypustit olej z nohavic atd, atd.
U 105/120 už se mazala jen 2 místa na nápravě, pár na motoru a zapalování stačilo nastavit jednou za 10 000 Km...
...u Favorita stačilo jednou za rok namazat rozdělovač a nastavit ventily
...u Feldy už jen ty ventily...
...a dneska se na údržbu každej může vykašlat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To by byla sranda, kdyby v dnešní době auta vyžadovala péči, jako MBčko
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
V půli služebky namazat nápravu a vyčistit karburátor, po návratu an firmu vyměnit olej, při pauze na oběd namazat pohyblivé mechanismy karoserie a během školení o bezpečnosti práce nastavit ventily, zapalování, dopnout řemeny a namazat rozdělovač, vodní pumpu a vyčistit palivové vedení...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)