Ide to z nadrze, vyzera to ako nejaky oxid na stenach nadrze krory sa postupne rozpusta palivom (tankujem 100, E5).
Auto stalo niekedy od roku 2003 do 2020, myslim ze to bude zvysok toho paliva resp co po nom zostalo
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palivový filtr na hadice 6mm
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 22.09.2020 do 02.09.2024, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Boco: 6mm bohatě stačí. Trochu mě zaráží, že ještě funguje palivová pumpa po takovým množství bordelu.
Je to jako bílej písek nebo co?
Je to jako bílej písek nebo co?
Tak idem riešiť nádrž a zvažujem aj vedenie paliva (trubku).
Menili ste už niekto trubku? Akú náhradu? Medenú? Primer 6mm ako bol alebo rovno 8mm?
Menili ste už niekto trubku? Akú náhradu? Medenú? Primer 6mm ako bol alebo rovno 8mm?
a toto bolo v karbeci
Ten sajrajt nie je magneticky (resp. uplne minimalne, len malá časť)
Ten sajrajt nie je magneticky (resp. uplne minimalne, len malá časť)
Update - po necelých 400km po vyčistení odkalovacej nádobky, výmene filtra medzi pumpou a SEDRom, vyčistení SEDRa je to tam zase...
Toto je obsah odkalovacej nádobky
Toto je obsah odkalovacej nádobky
-> minno:
Áno ako som písal ideálne riešiť príčinu - nádrž, aj keď teoreticky by sa mohla olupovat aj trubka..
tento bordel sa tam nazbieral za cca 2800km...
Áno ako som písal ideálne riešiť príčinu - nádrž, aj keď teoreticky by sa mohla olupovat aj trubka..
tento bordel sa tam nazbieral za cca 2800km...
Zvlastni. Vetsinou se ucpe ten prutokac v nadrzi. Asi jemnej bordel.
Nebo dat na hadici z nadrze tecko, na kazdou hadici dva elektromagneticky ventily, pred kazdej ventil dat filtr a za ty ventily zase T a pak jednou hadici do cerpadla a karbce... Do kabiny prepinac a jezdit bud na jeden nebo druhej filtr
Dvojnasobne se prodlouzi dojezd.

Zajímavej přírodní úkaz - mě se ve stejný situaci vždycky totálně ucpala (klidně i po 50 km nebo dřív) nádobka filtru, kterej je součástí čerpadla, v papírovím filtříku mezi pumpou a karburátorem bylo trochu jemný frakce - ale karbec byl čistej. A nejelo to tedy..

-> Boco: Nemám odskúšané, ale podľa mňa by AC pumpa utiahla aj "moderný" veľký kovový filter, napr. MANN WK410. Ten som ja používal pred elektrickou Facetkou, ale nemám pocit, že by ten filter dával nejaký veľký odpor na prietok paliva.
Každopádne si ale myslím, že to pri stave nádrže nemá moc zmysel. Alebo meniť filter raz mesačne, aby ťa to niekde nenechalo.
Každopádne si ale myslím, že to pri stave nádrže nemá moc zmysel. Alebo meniť filter raz mesačne, aby ťa to niekde nenechalo.
Trochu oprášim túto tému - hľadám kvalitný overený palivový filter čo môžem dať pred AC pumpu a a aj medzi AC pumpu a karbec.
Z nádrže (S100) sa mi uvoľňuje bordel, v sitku AC pumpy ho bolo snad do polky tej nádržky (viz foto - všetko čo je na tom papieri tam bolo) a napriek 2 menšim klasickým plastovým filtrom (Filtron) zapojených za sebou bolo množstvo bordelu aj v karbeci (viz 2 foto)...
Ideálne taký čo zachytí veľmi jemné častice ale aby ho vedela bez problémov pretlačiť klasická AC pumpa. A ideáne na 6mm hadice.
PS: Áno viem že treba riešiť príčinu - nádrž ale na to momentálne nie je čas, možno v zime...
Z nádrže (S100) sa mi uvoľňuje bordel, v sitku AC pumpy ho bolo snad do polky tej nádržky (viz foto - všetko čo je na tom papieri tam bolo) a napriek 2 menšim klasickým plastovým filtrom (Filtron) zapojených za sebou bolo množstvo bordelu aj v karbeci (viz 2 foto)...
Ideálne taký čo zachytí veľmi jemné častice ale aby ho vedela bez problémov pretlačiť klasická AC pumpa. A ideáne na 6mm hadice.
PS: Áno viem že treba riešiť príčinu - nádrž ale na to momentálne nie je čas, možno v zime...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.20 21:10:39: áno, 6 mm hadičku na 8 mm koncovky filtra bez problému natiahnem.
-> Kocvin 25.09.20 08:18:10: karbec i facetka je na šestku. Nechtělo se mě to vše předělávat. 

Stačí jedna redukce s pořádně udělanými spoji, hned za výstupem z nádrže, nebo někde po trase na nějakém dobře přístupném místě. A zbytek větve už v 8 mm.
Mám to tak na všech autech, krom ouži kde je ještě vše 6 mm bez filtrů jen se skleničkou..
Mám to tak na všech autech, krom ouži kde je ještě vše 6 mm bez filtrů jen se skleničkou..
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.20 19:16:41: Ten mám taky.
-> Tuner#2: Na jednu stranu potencionálně jo, na druhou na naftě (na podtlaku, kterej je na netěsnosti háklivější) stejný spojky a stejný sponky fungujou 3 roky bez potíží. Někdo nám kradl naftu a vyměnit tu hadici bylo na celej den práce (byla přes půl bagru a spáskovaná s dalšíma). Takhle to bylo za 10minut opravený a funguje to bez potíží dodnes.
BTW - ta oprava byla původně udělaná, aby ten bagr hned fungoval a alespoň odjel z pole a s tím, že se to pak natáhne fakt nový. Ale jelikož to problémy nedělá, tak je to tam už na pořád... :-)
BTW - ta oprava byla původně udělaná, aby ten bagr hned fungoval a alespoň odjel z pole a s tím, že se to pak natáhne fakt nový. Ale jelikož to problémy nedělá, tak je to tam už na pořád... :-)
-> StepaNoFUN 24.09.20 21:15:46: zbytečný zdroj problémů.
-> Tuner#2: I kdyby ne - redukce 6/8mm stojej asi 20kč/ks... A 4 moc dobrý mačkací hadicový spony tak 40kč dohromady. :-)
-> Tuner#2: tak pokial to neni starline co sa vnutro oddeli od vypletu, tak to vacsinou neni ziaden vacsi problem, sam som tak jazdil 6mm hadicku a pumpu z favorita.
-> minno 24.09.20 19:27:36: takže jako 6mm hadičku na tu 8čku natáhneš?
-> Tuner#2: Palivový v škodovke používam už roky MANN WK410, kovový, na 8 mm hadičky.
Natiahnuť tam hadičky nie je v zásade nijak extra veľký problém. Menil som ho myslím len raz po cca 60 tkm a odvtedy tam je už zas asi 3-4 roky. Pri tvojom nájazde ho tam dáš raz a bude tam "naveky".
Natiahnuť tam hadičky nie je v zásade nijak extra veľký problém. Menil som ho myslím len raz po cca 60 tkm a odvtedy tam je už zas asi 3-4 roky. Pri tvojom nájazde ho tam dáš raz a bude tam "naveky".
Tak bohužel už nikde nic, tak jsem skončil u plastového.
-> Tom Troll 22.09.20 23:07:51: A kam to dám? Potřebuju něco mezi hadice, vstup/výstup jen váleček.
-> Tuner#2: velkou Autopal skleničku dobovou 

Máte nějaký tip na kvalitní palivový filtr na 6mm hadičky?
Všude samé plasťáky a nebo skleněné rozebírací, ale to vypadá na čínu a už z obrázku to na mě nepůsobí
MANN kovové jsem prohledal snad celý a vše na 8mm hadice.
Všude samé plasťáky a nebo skleněné rozebírací, ale to vypadá na čínu a už z obrázku to na mě nepůsobí
