![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
stefty - buben
Jsou tam. Buben podložen na rovné železné plotně, ze začátku menším kladivem sem šrouby rovně ustavil a potom velkým dobouchal na doraz. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Akorát si ty štefty potom/ nebo během lisování, porovnejte úhelníkem, protože obzvlášť ty dlouhý štefty víc promítnou když nejsou dolisovany kolmo a potom nejde nasadit hlinikovy kolo.
-> Eidy 12.10.21 21:11:30: ked som skusil vyrazit zo stareho bubna...slo to tak lahko ze som lis nechal bez prace
ale sako pises...ofiko postup je lis.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Díky za odpovědi. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> stanleyAT: Nejlepší je lis, ale jde to i nabouchat. Podmínkou je podložení, jak už bylo zmíněno.
-> hans1 12.10.21 19:03:57: ako pises...tiez som to v pohode naklepol kladivom akurat som si to podlozil z druhej strany podlozkou z ocele z dierou pre stift.
-> stanleyAT: já to teda dělal na ručním lisu podložit trubkou a vytlačit ale oni tam zas moc nedrží , určitě to půjde i kladívkem nové jsem dával do drážek po starém.Za studena.
Oživím téma: Budu dávat do nových (originálních) kyvkových bubnů nové štefty. Jak na to, normálně to tam namlátit nebo natlačit ve svěráku? A dělat to za studena? Nebo buben nahřát kvůli tepelné roztažnosti? Díky
Planuju na ouzu dat dozadu 1,5cm podlozky abych vyrovnal ty rozchody. Nerozbiju si nekde drzku zene? Jsou duralovy.
A nevite jaky maj klasicky origo stefty dylku?
-> Syny:
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
Takze jen sundat kolo, buben a mlatit a uz je venku jo?
Tak jak na předku sundáš buben a vyklepneš
musíš ten šteft vymlátit ven,
Jak se meni stefty vzadu na bubnech? Dikes!