skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Targa: Lemovky bočních hran pod víkem motorového prostoru Š 105-136
-> Targa 14.08.12 19:57:29: a kdo poradí mě??? ste mě přeskočily všici
-> Vojťas: Jo je to tunel a nádrž na 5q
-> Vojťas 17.08.12 17:38:06: škoda 1203
-> Vojťas: 3 zleva je prachovka na 4p.
-> Vojťas: hore druhé zleva bude membrana ventilu topení 100-110
Aaa tady ješ nějaký gumičky
špuntiky na odvzdušňováky už vím
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Je to nádrž a tunel na pětikvalt?
Sací ventily 441 0 1209 197 6 vám něco říkají? Klasický obal jako všechny škodovácký.
-> Peťa Klíč: Je tam takovej mezikus, jako průtokovej šroub, ale místo hlavy díra s vnitřnim závitem a do ní se šroubuje tohle.
-> m8rinek: Robert 106: suri: tak soráč, máte hoši pravdu (podle googla), a já schýzu, sem ty hajzle jednou měnil protože nefungovaly ani p*** a úplně mám v tom galimatiáš, mámto v paměti tak jak jsem psal a nedovedu si srovnat jak je tam TODLE teda přidělaný
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Peťa Klíč: ale prd , dobre hovoria
-> Power of Bass: ty čeče čidlo sahary má mnohem větší závit a nemá dirku.... to vypadá jako nejaký čidlo tlaku, chvilku jsem myslel na spínač brzdových světel ze stovky ale to má delší závit a je to průchozí......
-> Robert 106, m8rinek: hoši ste nejaci rychli, ale pokud si pamatuju tak ty spínače brzd maj delší závit a dirku aby ta kapalina zase mohla jít do okruhu
-> Robert 106, m8rinek: hoši ste nejaci rychli, ale pokud si pamatuju tak ty spínače brzd maj delší závit a dirku aby ta kapalina zase mohla jít do okruhu
-> m8rinek: si mě předběhnul doplním tedy š100 -T613
-> Power of Bass: tlakovej spinac brzd
ok a ted já, co je toto ? (průměr a delak toho závitu je cca 10mm),zezadu dva fastony, je toto čidlo na spínání větráku ze 120 nebo čeho? značení: 3–6at , znak Pal, a "otk " (? ) 852019 (google nic) .. dík..
-> Power of Bass: to je nějakej příspěvek bez obrázku
ok a ted já, co je toto ?
(průměr a delak toho závitu je cca 10mm),zezadu dva fastony, je toto čidlo na spínání větráku ze 120 nebo čeho? značení: 3-6at , znak Pal, a "otk " (? ) 852019 (google nic) .. dík..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> David.: připomina mi to držak zadnich buchet ? něco podobného mi aspon nedávno přišlo se zadníma silenblokama na kilo jako držaky...
m8rinek - byls rychlejší
m8rinek - byls rychlejší
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David.: držák zadních ramen na š100, pokud jsou k mání, beru všechny
neví někdo co jsou tyto držáky/příchytky zač? bylo v dílech na škodovku takže by to na nějakou mělo být,ale nic mi to neříká
-> Makro: Belma se dávala někdy od roku 81
-> Makro: detail 1000hranu?
-> Makro 07.08.12 17:24:56: použivala se i na garde.. aspon ze dvou sem ji sundaval...
dotaz.. tyhle gumy dlouhe cca 30cm na konci zahlé jsou jako by měli krýt nejaky rantl... nevi někdo kam to patří??
Chlapi čo je toto za spojka? Favorit? Má 190mm a hrúbku niečo cez 7mm... Je ešte použiteľná?
Inak trúba je pravdepodobne nová ale neskúšal som ju...
Inak trúba je pravdepodobne nová ale neskúšal som ju...
-> Makro: Ak je v dobrom stave a trúbi má.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: Ještě jakej těma drátkama může běhat proud, aby se z toho jen tak nezačoudilo...
-> J3STER:
Teď už to jde.. ale víš jak jsem se divil, když jsem našel dva dráty a na nich nasunutou tu plastovou "medaili" ? Zbytek se válel v palubce a nebyl vidět..
-> Peťa Klíč: Nu, nechal jsem to na místě a za rok mrknu, kam vedou ty 2 dráty.. jinak ale mám i samodomo cyklovač plynulej a taky má jen dva vývody.. Takže něco podobnýho mohlo být i v přidruženej výrobě - jen mi je divný, že jsem tohle nikde, třeba ve starý inzerci nezahlídnul..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> J3STER:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peťa Klíč: Nu, nechal jsem to na místě a za rok mrknu, kam vedou ty 2 dráty.. jinak ale mám i samodomo cyklovač plynulej a taky má jen dva vývody.. Takže něco podobnýho mohlo být i v přidruženej výrobě - jen mi je divný, že jsem tohle nikde, třeba ve starý inzerci nezahlídnul..
-> Lukaš12345: podle mě combi jednička před FL
-> Jozka: vždyť je to tam napsaný, intervalový spínač, potenciometrem nastavíš interval a ono to sepne dva drátky :))), co víc si přát?
-> Jozka: na to aby to byl cyklovač stěrače z toho vede málo drátů,, vypadá to jako nějaká náhražka origo cyklovače blinkrů 100MB/první 100vky, kde měl přerušovač blinkrů jen dva dráty a varovky šly přes relé..... přerušovač blinkrů se třemi vývody a mnohem jednodušší přepínač varovných přišel až někdy '74
-> Jozka: No vypadá to všelijak.![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Jak se jmenuje ta vidlička našroubovaná na ovládací tyčku válečku? www.speedpro.cz/catalog/.
../IMG_6890.JPG Díky
jestli to z boku vypadá stejně tak je to oct I po faceliftu. Vím ale že se i trochu lišilo to vykrojení okolo 5tých dveří,viděl jsem dva druhy zadních nárazníků na toto vozidlo.
-> Lukaš12345: zkombiku :) z 1 nebo 2ky před FL
-> havlik: super to jsem taky poznal a z oktávky ale chci vědět z jaké ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Lukaš12345: to bude zadní nárazník
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nemáš
-> Kilián: Myslim, ze je mam a ok.
-> Vojtisek: -> myschaak AZNP K.Hora: díky ...
-> Lůďa: tenhle bejval ve 148kách
-> Lůďa: Praga VS3? Tatra 805 nebo Tatra 813?