-> Tomaso435:
Že by přeci original z AZNP?!:-) ... mno ... podle těch výdechů bych typoval pokus na nějakou LS? ... Je to záhada.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
no jasně... takže kecam.... ale tuhle kapotu sem už někde někdy viděl.... asi to nebude uplná kusovka
-> Tomaso435: Tak vypadá na LR (s hliníkovým potahem) před lakováním img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3754_2010-07
-11_12-18-45_96.jpg
-> bibendum30:
Pravdu díš:-)
Pravdu díš:-)
-> Tomaso435:
čeče ted jsem se kouk na 130 LR a ta je má "skoro" přes celou kapotu. ... No to bude jak asi říkáš nějaký pokus??
čeče ted jsem se kouk na 130 LR a ta je má "skoro" přes celou kapotu. ... No to bude jak asi říkáš nějaký pokus??
-> SexyStroj: i když ty měli asi věčí mřížky a nebo rovnou křídlo žejo....
nebo jesi to je z doby vývoje....
nebo jesi to je z doby vývoje....
-> Tomaso435: Nebude,na LR vypadá jinak img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../129_5001_3680.
jpg
-> Tomaso435:
No? ...nevím?! ... Taky mě to napadlo:-) ... ale nevím!?
No? ...nevím?! ... Taky mě to napadlo:-) ... ale nevím!?
-> SexyStroj: nebude to tovární lr kapota?
Našel jsem na netu tuhle zadní kapotu u které je napsáno, že jde o orig.výrobek AZNP...dokážete mi k tomu něco říci? Na jaké auta se dávala a jestli se vůbec něco takového vyrábělo?
Díky.
Díky.
-> auta.petr: máš recht... kilo, erko, litr
Dle mého na embéčko, nevíte někdo? Kdyby měl někdo zájem, budou na prodej.
-> Pavel P..: -> Bukaj: Díky
-> škoda caddy:
Jak píše PavelP - a taky předchůdci 1203 - 1201, 1202, Octavia,...
Jak píše PavelP - a taky předchůdci 1203 - 1201, 1202, Octavia,...
-> škoda caddy: 1203
-> Bukaj: Snad ještě stihnu dnes SZ.. jinak zítra.. Termostat nějakej hodně podobnej, možná stejnej jsem prohlížel před 2-ma lety na burze.. bohužel ani prodejce netušil z čeho/ do čeho..
-> Bukaj 07.12.12 01:08:00:
A tohle nikdo nezná?![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
A tohle nikdo nezná?
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Jozka:
Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...
No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí
Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Ještě máš? Já myslel, žes už prodal.. Začínám tuho rozmýšlať..
A zítra se ozvu..
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jozka:
Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> afro100: ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> Jozka: no, urcite je tej hlavy skoda upravovat na litrovku, siel by som do tej 1107ccm ..
-> afro100: Jo, 3-4, omylem jsem použil zapalovací pořadí, neb mi zrovna do ranního klidu vstoupil narušitel..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.
-> Jozka: vidim slepicu medzi 3. a 4. valcom ;) tak ono v podstate by to slo pouzit aj na litra asi, ale klesol by kompres.. oproti original litrej hlave par odlisnosti co ma teraz napadaju:
- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)
- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)
- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..
Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)
- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)
- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..
Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
-> afro100: Slepice modrá mezi 2 a 3.. mělo by být, ale mate mě, že mi to kdosi kdysi "dodal" jako hlavu na litra..
E: Jseš hrozně rychlej..
E: Jseš hrozně rychlej..
-> Jozka: pokial je znak modry - 110
Už jsem jak ten důchodce z toho vtipu s rohlíkama, chlebem a mlíkem.. Jsem do tohohle tématu šel ověřit hlavu..
-> Bukaj: I mě MB kusy šly a jdou sundavat parádně - zaviklám a je dole, div mi zuby nevyrazí.. Ale krom kratší tý doby spočinutí na hřídeli - není ten vnitřní kužel náby KN i kratší než byl origo..?
-> Jozka:
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> afro100: Jo, je to náhoda.. stačí flíček rzi na kuželi a je problém.. ale ve svěráku se mi zatím povedlo dříve nebo později sklepnout z hřídele každej volant. Ony ty kolíňáky kilí možná víc zlobí navíc i proto, že svar, dělanej patrně až ve finále výroby náby, zřejmě kužel deformoval - jen dohad.
Ze vam do toho kecam, ale zhodit volant z kila je niekedy tiez slusna pakaren .. Zvlast kolinaky tam drzia ako privarene. V svojom aute som mal nábu s docela hrubou dosadackou pre volant, tak sa podarilo ho vytiahnut klasickym trojramennym stahovakom. Volantovku z eRka mám asi tri roky pod ponkom, prave kvoli nabe na kolinak, ktora nejde zhodit bez toho, aby som ju poohybal/znicil.
-> Bukaj: Jo, nába Š100 končí trubkovou částí na který je vnější závit M - hodně velkej, věděl jsem, zapomněl jsem..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku
. A možná je to časová záležitost, nejlíp se mi sundavaly volanty 105/120 zpravidla..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Jozka:
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic
Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej
Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bukaj: Tisícihrany od MB po první Fa se fakt liší jen svou délkou.. A na poslední odchylku Š100 jsem zapomněl - hřídel má drážku, do tý zapadá dělenej kroužek a o něj se opírá převlečná matice (zajištěná pojistkou), která zespoda natahuje volant na kužel - anebo volant při jeho snímání nahoru vytlačuje.. Snad jsem popsal dobře.. -> m8rinek: ?
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> m8rinek:
aha
Dík.
aha
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Dík.
-> Bukaj: Tisícihran tam je, ze spoda volantu je matice, která stahuje objímku.
-> Jozka:
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?
Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...
Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
-> J.T.: Je blbě vidět, zda je zámek řízení proti navařenému kusu na hřídeli, ale zdá se, že jo.. jestli šlo řízení zamknout, byla hřídel 100% z embéčka.. Klasická hřídel kila se od MB liší jen absencí závitu na matici a posunutím reakce pro zámek řízení (ne-klasická má návíc dole zeslabený deformační díl..).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
Původní tyč řízení. Lepší foto nemám. Jinak to byla škoda 1000 r.v.1966 karoserie Š100 tak to nějak je v TP zapsané
-> J.T.: Já mám taky před barákem šeřík z půlky růžovej a z tý druhý bílej..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
-> J.T.: to je nejaka blbost ne? z vyroby to tak hadam nikdy ani neslo ..
-> afro100: jj bylo to tam nějak tak, že to byla kastle z kila a nějaké ND z litru. Přímo z výroby, ale i tam to blo něco. původně kilo a na předku s bubny
-> J.T.: lenze mobagi, pokial ja si pamatam, malo litriu spinacku .. tym padom bola z litra asi aj ta tycka ...
a já měl na kilu matici ne vrchu... a tyčka byla bez úprav
-> J.T.: však...1000mb matice hore
100-110r ze spodu
100-110r ze spodu
-> m8rinek: 1000MB má matici z vrchu a kolega na kilu a já na erku měl matici zespodu
, ale já u Mobagiho měl matici z vrchu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OJOUCH: nemá náhodou 1000Mb matici z vrchu? Na 100-110R je určitě...