skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
12:40:16
27.11.2013
27.11.2013
Jarda/felda
-> Jozka 27.11.13 12:04:35: ten s měrkama bude na 100% motocyklovej
12:04:35
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
Nějaká výbava tovární motocyklová.. loga ČZM Strakonice - mohlo by to být ke skůtru Čezeta?
Klíček asi 5,5 - 7 s měrkama..
Klíček asi 5,5 - 7 s měrkama..
09:14:50
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> tomapa: Ještě bych si dovolil ti rozšířit znalosti o to, že to není nic na škodovky s motorem vzadu
14:46:23
26.11.2013
26.11.2013
tomapa
-> J.T.: dík už vím co to není teď už jen co to je
14:39:06
26.11.2013
26.11.2013
J.T.
-> tomapa: na chladič to není
14:24:32
26.11.2013
26.11.2013
tomapa
a ještě tato guma napadá mě MB okolo vrtule na chladiči a nebo něco na pickupa
délka 122cm
délka 122cm
13:41:21
26.11.2013
26.11.2013
tomapa
Měl bych ještě jeden oříšek. Mělo by to být na feldu.
Neví někdo?
Neví někdo?
08:58:51
26.11.2013
26.11.2013
Jozka
-> dragon_cb_cz: Velký díry jsou fakt na šrouby pasů, menší mají z druhý strany docela masivní "rantl".. topení mě teda nenapadlo, z mý 110LS si žádný díry další v gumě nepamatuju (což ale neznamená, že je neměla).
-> Bukaj: Jsem gumu zadní bez děr na pásy snad ani neviděl, asi že 66-ka mnou likvidovaná už totiž vzadu žádnou gumu neměla.. ale věřím, že 100% existujou..
Hrnce jsem lovil v paměti, bohužel jsem si taky vybavil jen to tebou zmiňované opatlání tlumexama a dalším, lepení nee.. Profily i nový kdysi vypadaly spíš jako ten spodní, ten na fotce byl na autě rok-dva.. ale stejně jinej není, musím holt nasazovat opatrně, aby se "nezvrhnul" a nesjel mimo..
Hrnce jsou opravdu dvojí, nízký a vysoký.. vysoký jsou origo, nízký jsem prvně zaznamenal až po roce 1990 a přisuzuju je odborným odhadem Karose ŠL/ŠM 11 - jednak její H4 nepotřebujou tolik místa za parabolou a taky měla 4 koncový světla nejspíš ve stejných hrncích jako přední (alespoň zvenka jsou na nich stejný rámečky jako na MB).
-> Bukaj: Jsem gumu zadní bez děr na pásy snad ani neviděl, asi že 66-ka mnou likvidovaná už totiž vzadu žádnou gumu neměla.. ale věřím, že 100% existujou..
Hrnce jsem lovil v paměti, bohužel jsem si taky vybavil jen to tebou zmiňované opatlání tlumexama a dalším, lepení nee.. Profily i nový kdysi vypadaly spíš jako ten spodní, ten na fotce byl na autě rok-dva.. ale stejně jinej není, musím holt nasazovat opatrně, aby se "nezvrhnul" a nesjel mimo..
Hrnce jsou opravdu dvojí, nízký a vysoký.. vysoký jsou origo, nízký jsem prvně zaznamenal až po roce 1990 a přisuzuju je odborným odhadem Karose ŠL/ŠM 11 - jednak její H4 nepotřebujou tolik místa za parabolou a taky měla 4 koncový světla nejspíš ve stejných hrncích jako přední (alespoň zvenka jsou na nich stejný rámečky jako na MB).
21:04:03
25.11.2013
25.11.2013
Bukaj
-> Jozka 25.11.13 08:52:11: Myslím, že ten horní profil je ten správný - tedy alespoň jsem se s jiným zatím na autech nesetkal...
...možná je ten spodní profil totéž, ale po pětačtyřiceti letech na autě...
Jestli je lepený, nebo ne, to netuším - na autech, se kterými jsem měl co do činění byl vždy přilepený silnou vrstvou Tlumexu, nebo jiných nátěrových hmot a jediný nový hrnec, co mám na skladě včetně tohoto těsnění jsem nerozebíral...
Zase na druhou stranu u MB jsou snad úplně všechny gumové profily přilepené Chemoprenem...
K té gumě tunelu - není to spíš opačně, než píše -> dragon_cb_cz: - tedy že ty větší díry jsou na výdech topení a ty menší na pásy u novějších modifikací MB/100?
První MB ani neměly matky na pásy a myslím, že ještě v 66, kde už matky v kastli byly, nebyly pro pásy díry v gumě (aspoň jedno MB 66, které jsem rozebíral, mělo pásy a v gumě tunelu díry dodělávané samodomo...
A ještě mám dotaz - když byla řeč o hrncích světel - včera jsem se stavoval v externím skladu dílů a všiml jsem si, že dva hrnce, co tam mám jsou každý jinak vysoký (nebo hluboký, chcete-li) - rozdíl je cca 2-3cm...
Co jsou které zač? Oba byly ty novější černě lakované, nikoli cínované...
...možná je ten spodní profil totéž, ale po pětačtyřiceti letech na autě...
Jestli je lepený, nebo ne, to netuším - na autech, se kterými jsem měl co do činění byl vždy přilepený silnou vrstvou Tlumexu, nebo jiných nátěrových hmot a jediný nový hrnec, co mám na skladě včetně tohoto těsnění jsem nerozebíral...
Zase na druhou stranu u MB jsou snad úplně všechny gumové profily přilepené Chemoprenem...
K té gumě tunelu - není to spíš opačně, než píše -> dragon_cb_cz: - tedy že ty větší díry jsou na výdech topení a ty menší na pásy u novějších modifikací MB/100?
První MB ani neměly matky na pásy a myslím, že ještě v 66, kde už matky v kastli byly, nebyly pro pásy díry v gumě (aspoň jedno MB 66, které jsem rozebíral, mělo pásy a v gumě tunelu díry dodělávané samodomo...
A ještě mám dotaz - když byla řeč o hrncích světel - včera jsem se stavoval v externím skladu dílů a všiml jsem si, že dva hrnce, co tam mám jsou každý jinak vysoký (nebo hluboký, chcete-li) - rozdíl je cca 2-3cm...
Co jsou které zač? Oba byly ty novější černě lakované, nikoli cínované...
17:06:24
25.11.2013
25.11.2013
dragon_cb_cz
-> Jozka: Ty velký díry (co jsou na obou) jsou na uchycení protikusů pásu ne? A ty zadní jako výdech topení? Alespoň jsem měl za to, že to je jejich funkce, ale teď si moc nepamatuju, jak to tam vypadá...
08:59:29
25.11.2013
25.11.2013
Jozka
Jinak profil nalezen při hledání zadních tunelových gum.. bohužel jsem našel zatím jen dvě (přitom předních hafo), což je o jednu míň, nežli potřebuju.. A zase se divil.. Nová nahoře, stovková, má na bocích díry navíc.. vůbec mě nenapadá, na co by tam mohly být..?
08:52:11
25.11.2013
25.11.2013
Jozka
-> Bukaj:
Vrátím se k lemovkám hrnců světel 1000 MB - a našel 3 různý (3. jsem stihl před vyfocením i ztratit, ale tvarem byl jako spodní, jen subtilnější). Ten horní se mi teda moc nezdál, ale vyšel na dvě dýlky, tak jsem ho použil, i když jeho rozplácnutí bude po přitažení šroubkama nejspíš pochybný..
Otázka zní - origo byly jen nasazený, nebo lepený..? celý léta jsem je lepil chomoprenem, ale u tohodle se mi to zdá neaplikovatelný..
Vrátím se k lemovkám hrnců světel 1000 MB - a našel 3 různý (3. jsem stihl před vyfocením i ztratit, ale tvarem byl jako spodní, jen subtilnější). Ten horní se mi teda moc nezdál, ale vyšel na dvě dýlky, tak jsem ho použil, i když jeho rozplácnutí bude po přitažení šroubkama nejspíš pochybný..
Otázka zní - origo byly jen nasazený, nebo lepený..? celý léta jsem je lepil chomoprenem, ale u tohodle se mi to zdá neaplikovatelný..
23:00:21
24.11.2013
24.11.2013
Bukaj
16:19:56
24.11.2013
24.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: To souhlasím :)
16:08:58
24.11.2013
24.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: Ani ne, už se to tu řešilo tolikrát, že by to byla ztráta času. V každym případě nejsou pro policii zimní.
16:07:38
24.11.2013
24.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: Kuš... zase chceš otevírat tuhle debatu?
16:06:01
24.11.2013
24.11.2013
stepan
-> macko KE: Ano, celej rok stojej za ho*no.
-> Peter/favo: Ve smyslu zákona zimní nejsou.
-> Peter/favo: Ve smyslu zákona zimní nejsou.
15:49:15
24.11.2013
24.11.2013
macko KE
-> Peter/favo: pokiaľ dobre viem tak sú celoročné
21:14:00
21.11.2013
21.11.2013
Martin NM
-> MOLSO: keby mám 1203-ku tak by som ju bral
21:04:01
21.11.2013
21.11.2013
MOLSO
dakujem panom znalcom
-> Martin NM: kup membranu a krabičku máš grátis
-> Martin NM: kup membranu a krabičku máš grátis
21:01:56
21.11.2013
21.11.2013
Pavel P..
-> MOLSO: octávka, 1203 a vše s timhle motorem.
20:54:49
21.11.2013
21.11.2013
škoda caddy
-> MOLSO: asi stará octávka :D
20:46:43
21.11.2013
21.11.2013
Martin NM
-> MOLSO: sorry ale musel som si rypnúť Inak mal by som záujem o tú krabičku od tej membrány
20:46:40
21.11.2013
21.11.2013
suri
-> MOLSO 21.11.13 20:43:01: to nebude na embéčku
20:43:01
21.11.2013
21.11.2013
MOLSO
-> Martin NM: tak načo mi to je ? ac pumpu na to nemam, na fabku nenamontujem ani taku aku mam lebo je tam elektricke čerpadlo a v hnedej tečie plyn samospadom
20:41:32
21.11.2013
21.11.2013
Martin NM
-> MOLSO: jaký je frišký chlapec ešte ani nevie čo to je a už predáva
20:33:46
21.11.2013
21.11.2013
MOLSO
Totok som doma našiel pri inventúre .... balené v papierovej pyramídke. bude to kilo alebo liter ? nejaký záujemca ?
16:59:00
21.11.2013
21.11.2013
darklord
-> Kocvin: do tehlice na zvislak
16:58:19
21.11.2013
21.11.2013
dragon_cb_cz
16:57:25
21.11.2013
21.11.2013
Kocvin
Chlapi na co je tahle trubka? v katalogu jí nemůžu najít.. 111 438 090
22:43:32
19.11.2013
19.11.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Fakt netuším.
Ale tuhle tuningovou pružinu jsem viděl zatím jen v CZ rozdělovačích Magneton s nerozebiratelnym ufem, takže asi tak?
Ale tuhle tuningovou pružinu jsem viděl zatím jen v CZ rozdělovačích Magneton s nerozebiratelnym ufem, takže asi tak?
22:33:59
19.11.2013
19.11.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Hmm, netušíš kdy cca k tejhle změně došlo?
22:11:02
19.11.2013
19.11.2013
Bukaj
-> m8rinek: Nevim, kdysi jsem je kupoval, nějaký jsem nasyslil s jinejma dílama a už dlouho jsem žádný nepotřeboval - nesháněl.
Můžu se poptat...
Můžu se poptat...
22:00:13
19.11.2013
19.11.2013
vhml
-> m8rinek 19.11.13 21:53:46: já kupoval přímo z Hanhartu
21:59:27
19.11.2013
19.11.2013
colaczech
-> m8rinek: www.eurosta.cz/hanhart/Ko
ntakt.html ja jsem je kupoval primo tady, jenom uz je to cca 5let zpatky.
21:53:46
19.11.2013
19.11.2013
m8rinek
-> Bukaj: Umíš sehnat rozdělovačový pružinky?
21:51:08
19.11.2013
19.11.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz:
Vlevo pružiny druhého stupně odstředivky z klasického 120M rozdělovače, vpravo totéž z novějšího 120 rozdělovače s nerozebiratelným ufem...
...105M rozdělovač má tuhle pružinku něco mezi těmahle - tužší, než ta starší, měkčí, než ta novější.
Logicky vyplývá, že ve vyšších otáčkách u novějšího rozdělovače předstih stoupá velmi pozvolna oproti původnímu rozdělovači.
Vlevo pružiny druhého stupně odstředivky z klasického 120M rozdělovače, vpravo totéž z novějšího 120 rozdělovače s nerozebiratelným ufem...
...105M rozdělovač má tuhle pružinku něco mezi těmahle - tužší, než ta starší, měkčí, než ta novější.
Logicky vyplývá, že ve vyšších otáčkách u novějšího rozdělovače předstih stoupá velmi pozvolna oproti původnímu rozdělovači.
21:35:16
19.11.2013
19.11.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Nevím, jestli měnili průběh regulace, ale pružinky jsou na novějších rozdělovačích zaručeně jiné...
18:46:52
19.11.2013
19.11.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: U 120M došlo v průběhu výroby ke změně průběhu regulace?
08:55:36
19.11.2013
19.11.2013
David.
-> dragon_cb_cz 18.11.13 22:25:59: 541 je opravdu na 120M, vždy jsem ho viděl s hnědým bakelitovým víčkem
08:33:18
19.11.2013
19.11.2013
Bukaj
Třeba tak byla označená první serie rozdělovačů se změněnými pružinkami odstředivé regulace a nakonec zachovali původní číslo dílu? Kdy vlastně došlo ke změně pružinek odstředivky u 120M rozdělovače?
08:22:02
19.11.2013
19.11.2013
m8rinek
-> j_j: Podle spojky a těla to je na škodovku, ne žigo ani 1203...
23:54:54
18.11.2013
18.11.2013
dragon_cb_cz
-> j_j: .432 se tě netýká. Jinak o víkendu by snad měl být ten .34 co jsem ti sliboval.
23:51:43
18.11.2013
18.11.2013
j_j
-> dragon_cb_cz: okay, vrátím se raději ke "svým" .430 . 432 a .34 :) GN
23:49:06
18.11.2013
18.11.2013
dragon_cb_cz
-> j_j: Jak píšu, v určité verzi katalogu je vedený pro 120ku. Ale zjenvně byl ve výrobě jen velice omezenou dobu a následně se od toho upustilo.