skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
A ještě další čepy - řídící a do ramen - tentokráte velikost "osobní" ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Mám tu kulové čepy na nějakej náklaďák (soudě dle velikosti) - co by to mohlo být?
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
Průměr závitu na spojovačku 28 mm, průměr závitu na matku 18 mm.
Výrobce TRW a číslo 1104 (možná datum výroby?), jinak nic...
Edit: ten škodováckej čep je pro představu o velikosti... :)
-> dragon_cb_cz: -> Jozka:
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak poslední škodovka, která z výroby měla mechanickej regulátor, bylo M1.
M2 a dál už všechno elektronickej regulátor. I když bych se nedivil (dohady), že PAL Magneton nezvládal výrobu a že třeba do 105s se ještě sem tam zatoulal mechanickej...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Fakt nevím - vím akorát to, že zmíněnej regulátor alt 55A zvládne.. bolševik lhal stejně účelově jako moje zlatá maminka, tvrdil, co se mu zrovna hodilo. Ale se soupisem regulátorů jsem na úplném začátku, k jakýmu účelu byl stvořen vážně nevím.. Zato bych věděl, kde rostou už dneska dvoumetrový kopřivy..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: To určitě nebude dobře - elektronický relé se téměř jistě (pokud veškerá literatura nekecá) objevilo současně s altem 55A, neb bolševik říká, že s mechanickým to němože fungovat
Ale auto u kterýho bych za dobovost mohl strčit ruku do ohně bohužel nemám, takže to nerozlousknu... Ale při nájezdu mojí GLSy bych se nějakým výměnám dost divil a má 55A alt a elektronickej regler....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: Resp. poznámka zní tak, že s tímhle reglerem 55A funguje.. musel bych se ponořit do starejch časopisů - elektronický relé se prototypově mám dojem prvně objevilo až s vysokonapěťovou cívkou a bezkontaktem, alt 55A dřív - jak to ale pak nabíhalo do výroby, to už nevím, neb mě to vlastně nikdy nezajímalo..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jozka: Mechanickej a altík 55A
Slyším poprvý...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> KKSkoda: Podla mňa by to mohlo byť na 742.136 druhovýroba.Vyzerá to tak, a tie nemajú označenia.
Nevíte někdo co by to mohlo byt za sání? Odlitek naprosto bez značení, není ani vidět že by na tom někdo něco brousil nebo kanály lícoval. Sklonem je to na motor dozadu, kanály mají 28mm po celé délce. V kanálu na vodu hned u příruby k hlavě je i to zesílení stěny sacího kanálu delší než serie (něco přes 1cm).
-> Plisek: Já mám v poznámkách, že to je mechanickej pro alternátor 55A na 105/120, ale kde jsem to info nabral, netuším..
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> dragon_cb_cz: děkuji
-> Plisek: Číslo nemám jak zkontrolovat, ale vypadají jako klasická mechanická relátka k altíku na škodovku (altík 35A nebo 42A), měly je ještě první eMka.
prosím o určení těchto relátek číslo 443.116-417.02 děkuji přípdně jsou volná
-> Antony: ne
-> Nwkt:
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
-> m8rinek:
a je možný že s klasickým čidlem to bude ukazovat bludy? resp. teplotu oleje max 70 stupňů pod filrtem?
-> Antony: erko, avie atp
-> Antony: Vypadá na Rko ne
-> Antony: odfoť ho spredu a poviem ti z čoho je ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dá se použít tenhle teploměr na klasický teplotní čidlo? neví někdo z čeho to je?
443 414 056 001
443 414 056 001
-> isti:
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm
saci z 32 mm tanierikoma 7,8 mm driekom ( presne to ma byt 7,92 mm ) je saci 120
vyfukovy s tanierikom 29 mm a drikom 7,8 ( zase by malo byt pri presnom merani 7,92mm) je 130 vyfukovy
zmeraj si v hlave ci nemas vystruzenen voditka na abnormane ventily, tie maju priemer drieku 8,2 mm
A sú tu tieto ktoré sú označené štítkom že sú pre 130 ale výr číslo nemajú
Sacie má tanier 32 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tá by asi mohla byť ku 120)
Výfukový má tanie 29 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tanier by zodpovedal ku 130 ale drieku má tenkú a lietá to vo vodítkách v hlave)
Skúšal som obe do 120 hlavy a drieká v tom pasujú perfektne.
Je to len preto lebo tie vodítká sú upravené a ku sériovej 130 hlave by ten výfukový pasoval?
Ešte dodám že meral som to šublerom a tie hodnoty nie sú presné na stotinky.
Sacie má tanier 32 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tá by asi mohla byť ku 120)
Výfukový má tanie 29 mm-ov a drieku 7,8 mm-ov(tanier by zodpovedal ku 130 ale drieku má tenkú a lietá to vo vodítkách v hlave)
Skúšal som obe do 120 hlavy a drieká v tom pasujú perfektne.
Je to len preto lebo tie vodítká sú upravené a ku sériovej 130 hlave by ten výfukový pasoval?
Ešte dodám že meral som to šublerom a tie hodnoty nie sú presné na stotinky.
Ja sa vrátím zase k tým ventilom.Mám doma 4sady tak som ich porovnal a nemám v tom jasno.Mám hlavu na s130 ktorá má upravené sedlá pre guferá a k tomu jednu sadu ventilov ktoré sú vraj frézované aby sa nemuseli zabrúsiť.
Výfukový má tanier 28,8mm-ový a hrúbku drieku 8 mm-ov.To by k hlave aj pasovalo.
Sacie má tanier iba 31,2 mm-ovú a hrúbku drieku 8 mm-ov.Tá je k hlave malá,je v tom utopená,je to vydno na fotke ale do 120-kovej hlavy nevôjde lebo má príliš hrubú drieku.
že by to až tak dobastili pri frézovaní?Aký máte na to názor?
Výfukový má tanier 28,8mm-ový a hrúbku drieku 8 mm-ov.To by k hlave aj pasovalo.
Sacie má tanier iba 31,2 mm-ovú a hrúbku drieku 8 mm-ov.Tá je k hlave malá,je v tom utopená,je to vydno na fotke ale do 120-kovej hlavy nevôjde lebo má príliš hrubú drieku.
že by to až tak dobastili pri frézovaní?Aký máte na to názor?
-> all: vdaka pani
Nechcete to niekto ?
u mna sa to len znehodnoti
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> MOLSO 25.04.14 21:18:36: spodné domčeky excentra 100-110
-> DEKODOVAC: To je až u 742...
-> stepan: že by to bolo na ten excenter to sa mi nezdá tam je silentblok ???
-> MOLSO: Jak říká -> stepan: , nejspíš futro excentru na kilo/MB.
-> MOLSO: excentry spodních hlavic na š100?
-> MOLSO: Možná spodní domek mezi svislákem a ramenem, ale rozměry z hlavy nevim.
Hoši doma sa mi povaluje zopá týýchto puzdier .... vonkajsi priemer 27 mm, sú vacsie ako tie zvislákové. z coho mozu byt ?
diky
diky
-> David. 21.04.14 18:30:59: Potah možná, ale sedadlo (plech) z Pionýra není ...
-> koate: jestli ty hliníkový pakny jsou k tomu tak to bude něco staršího, než spartak nebo tudor....
-> koate: Teď se na to dívám pořádně.A nejspíše je to starý rapid.Ovládání ruční brzdy na poloose vypadá podobně,uchycení péra taky.
-> koate: Ono to na Rapida nejspíše bude...
-> isti: měto kopli do auta jakože na rapida zadní náprava :D..jetam obal difu,mega bubny a ano vypada to jako zadek starý okty.ale přijde mito moc velký..
-> koate: Tak toto asi môže byť,hmmm..........kopa šrotu
Ale teraz vážne,to trčiace niečo smerom k ručke košíka by mohlo byť k starej oktávke ku zadnej náprave.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale teraz vážne,to trčiace niečo smerom k ručke košíka by mohlo byť k starej oktávke ku zadnej náprave.
Pomozte mi prosím identifikovat tyhle axiální kroužky. Ten menší má vnější průměr 71,80mm a vnitřní 60mm. Druhý větší má vnější průměr 74,80mm a vnitřní 65mm. Obojí by mělo být na škodovku. Pokud připojíte i přehled tlouštěk podle přebrusů budu rád.
-> castrol: Jo, to bude ono. Tak všem zúčastněným díky.
-> stepan 21.04.14 18:29:32: bude to na tatran ,manet www.motoren.sk/shop/.../3
116
-> castrol: máš pravdu, tento detail mi už nějak vypadl
-> David.: na pincel je ine ma po bokoch dve dierky kde sa zacvakuje
-> stepan: tak z fotky se blbě odhaduje velikost, ale jinak tvarově včetně koženky a dole prolis na pumpičku by tomu odpovídal
-> stepan: tak Tatran Manet
-> David.: Myslim že ne, na pionýra sem ho právě kdysi chtěl dát a bylo větší jestli si to ještě dobře pamatuju.