skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
18:04:01
10.02.2016
10.02.2016
Pavel P..
-> j_j: tak znova ty blbe.... zkopíruj to jak jsem ti to napsal v předchozim postu.... i s tou tečkou která tam je
18:03:25
10.02.2016
10.02.2016
j_j
-> Pavel P..: Octávka ! díky ;)
18:01:28
10.02.2016
10.02.2016
j_j
-> Pavel P..: to jsem dělal, bohužel mi číslo 02-914206 google nenašel, použil jsem i katalog ND pro škodovky skoda-katalog.eu/ , děkuji jinak za radu :) NENÍ na nějm klasický začátek 443....ale právě starší označení, které jak víme se přestalo používat někdy kolem roku 1970. Níže dávám údaje spouštěčů s novým označením.
Technické údaje spouštěče
PAL - Magneton 443.115-142.070; 443.115-142.071*); 443.115-142.110**)
Jmenovitý výkon (kW) 0,66
Záběrový moment (Nm) 12,25
Otáčky pro jmenovitý výkon (1/min) max. 1000
Napětí na svorce 30 při jmenovitém výkonu (V) max. 9,5
Proud spouštěče (bez zatížení) (A) max. 65
Směr otáčení vlevo
Počet zubů pastorku/modul 9/2,5
Tlak pružin kontaktů (N) 9,3 ± 10 %
*) Změna během výroby
**) Od 8. 1980
Technické údaje spouštěče
PAL - Magneton 443.115-142.070; 443.115-142.071*); 443.115-142.110**)
Jmenovitý výkon (kW) 0,66
Záběrový moment (Nm) 12,25
Otáčky pro jmenovitý výkon (1/min) max. 1000
Napětí na svorce 30 při jmenovitém výkonu (V) max. 9,5
Proud spouštěče (bez zatížení) (A) max. 65
Směr otáčení vlevo
Počet zubů pastorku/modul 9/2,5
Tlak pružin kontaktů (N) 9,3 ± 10 %
*) Změna během výroby
**) Od 8. 1980
17:58:58
10.02.2016
10.02.2016
Pavel P..
-> j_j: jo nemáš zač... možná zkus hledat "02-9142.06"
17:51:48
10.02.2016
10.02.2016
Pavel P..
UTFG
17:16:30
10.02.2016
10.02.2016
j_j
ahoj, dnes jsem koupil tento startér, ale nevím na co jest :) děkuji - čísla patrná z fotek
21:16:15
08.02.2016
08.02.2016
Bukaj
-> MISCHO 08.02.16 19:15:32: Víka převodky maticového řízení, ostřikovací kroužek na klikovku pod řemenici 105/120/130..., to kulaté plastové nepoznávám...
19:47:23
08.02.2016
08.02.2016
StepaNoFUN
-> MISCHO 08.02.16 19:24:34: Bomoro na kilo...
19:20:39
08.02.2016
08.02.2016
stepan
-> MISCHO 08.02.16 19:15:32: Vlevo přední a zadní víčko na maticový řízení a to třetí je pod řemenici klikovky.
19:19:54
08.02.2016
08.02.2016
MISCHO
Vnutorny cca 19mm. vsetky podlozky boli pri veciach z napravy.
14:25:31
08.02.2016
08.02.2016
Pavel P..
-> s.w.a.tsvk: NDR výroba.... prodejný tak za 1500CZK
10:09:27
08.02.2016
08.02.2016
s.w.a.tsvk
Přesunuto z tématu Prídavné svetlá...
Zdravím.chcel by som sa spýtať či by ste mi nevedeli poradiť čo sú toto za prídavné svetlá prípadne akú majú hodnotu .
Sú úplne zachovalé na aute neboli nikdy nahodené.Majú len pár oderkou od skladovania ,nič vážne
Zdravím.chcel by som sa spýtať či by ste mi nevedeli poradiť čo sú toto za prídavné svetlá prípadne akú majú hodnotu .
Sú úplne zachovalé na aute neboli nikdy nahodené.Majú len pár oderkou od skladovania ,nič vážne
23:15:45
06.02.2016
06.02.2016
Tabi
-> Borderer 04.02.16 23:49:08: Proč se tak divíš,mě ta myšlenka taky prolítla hlavou. Jestli to je opravdu dělané na škodovku?Samozřejmě nemůže nikdo čekat,že když dá na auto tohle sání,že mu auto pojede jak střela a bude mít max.krouťák tam kde ho nejvíc potřebuje.Je to jedno k druhému,musíš sladit všechno,aby se s těchto motorů dostalo opravdu max.Podívej se na různé závodní motory do škodulí,jiné sání bude u auta primárně určeného např. na sprinty,kopce nebo na rallye,nebo na okruhy.U každáho sání máš max. kroutící moment posazený v jiných otáčkách a má trochu jiný průběh. Takže to nebyla od papa otázka nebo úvaha skrze krouťák kvůli té délce toho sání,tak úplně mimo.
14:09:49
05.02.2016
05.02.2016
Jozka
-> Bukaj: Zdá se..
13:46:36
05.02.2016
05.02.2016
Bukaj
-> Lůďa 05.02.16 10:38:42: Aha, tak to neznám, nicméně proto jsou u toho nového svazku ty konektory z jedné strany upilované - aby šly napojit vedle sebe, jako origo
10:58:47
05.02.2016
05.02.2016
Jozka
-> Lůďa: Jo ! Tohle jsou tovární origo i s originálně vypálenou partií kolem připojení přepínače světel.
Otázka je, co se dávalo na samým konci výroby anebo do svazků, umotaných posléze jako ND..
Otázka je, co se dávalo na samým konci výroby anebo do svazků, umotaných posléze jako ND..
23:49:08
04.02.2016
04.02.2016
Borderer
-> pap: ...smysl kvůli krouťáku..., to aby se to sání omotalo 2x kolem auta, aby tyhle motory nějaký měly. :-D
23:39:56
04.02.2016
04.02.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Nevím, kde a kdo na takovou kravinu přišel, ale bohužel "puklice" píšou i Češi.
Ale na zrdcádtko a sylemblock to nemá...
Ale na zrdcádtko a sylemblock to nemá...
23:07:39
04.02.2016
04.02.2016
Bukaj
-> Chali 04.02.16 21:52:40: Tyto konektory jsou nějaké divné - z jedné strany klasické a z druhé strany jakoby upilované - na té levé straně (na foto) mají ostré hrany a chybí osazené pro jazýček protikusu.
Stovky neznám - někdo by se mohl vyjádřit, jestli je to standardní, nebo nějak doupravené...
-> minno: Nevím, ale to, že na SK jsou to "puklice" jsem se dozvěděl až nyní
Stovky neznám - někdo by se mohl vyjádřit, jestli je to standardní, nebo nějak doupravené...
-> minno: Nevím, ale to, že na SK jsou to "puklice" jsem se dozvěděl až nyní
22:02:24
04.02.2016
04.02.2016
minno
Za tie "puklice" už aj mňa kedysi niekto z CZ občanov na tomto webe zjazdil a nechcel veriť, že je to naozaj tak.-> Bukaj: Nebol si to ty?
21:56:24
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> Chali: Tyhle už se mi zdají docela "moderní"..
21:55:25
04.02.2016
04.02.2016
pap
-> ZdrubT 31.01.16 19:42:03: nebude to nejake "sportove" sanie ? je dlhsie, tak by to dvalo zmysel kvoli prechodu krutaku nie ?
21:53:55
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> Bukaj: Tak zas vidíš fastony..
21:52:40
04.02.2016
04.02.2016
Chali
-> Jozka: tady jsou ty konektory vidět líp
21:02:10
04.02.2016
04.02.2016
Bukaj
-> Jozka 04.02.16 19:52:57: Tak jaký to má hrany z těch fotek fakt nepoznám...
-> Chali 04.02.16 20:16:31: Tak tohle je jasný kilo, ne? Fastony na světla a vývod na osvětlení SPZ.
1203 by měla na světla jen holé kabely maximálně se zakončovacími špuntíky, jako MB a neměla by oka na startér a altík vzadu...
742 to není, 1203 taky ne, tak pokud to není nějaká exotika, tak je to kilo.
-> Chali 04.02.16 20:16:31: Tak tohle je jasný kilo, ne? Fastony na světla a vývod na osvětlení SPZ.
1203 by měla na světla jen holé kabely maximálně se zakončovacími špuntíky, jako MB a neměla by oka na startér a altík vzadu...
742 to není, 1203 taky ne, tak pokud to není nějaká exotika, tak je to kilo.
20:16:31
04.02.2016
04.02.2016
Chali
-> All: Chybí tady konec z motorovýho prostoru,tak ho sem dám
20:08:46
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> RadovanSkodovkar: Červenej a bílej jsou jasný na sdruženej přístroj - ale nemám tušení, jak jsou připojený jejich poslední evoluce - jestli stejně, jako u stovky.
E: Teď mě nějak napadlo, jestli nekecám od začátku kraviny.. a kilo nemá jeden 16ti pólovej konektor ?
E: Teď mě nějak napadlo, jestli nekecám od začátku kraviny.. a kilo nemá jeden 16ti pólovej konektor ?
20:03:48
04.02.2016
04.02.2016
RadovanSkodovkar
-> Jozka 04.02.16 19:55:00: Napadlo ma to pretože tie káble na budíky sú súčasťou kabeláže ako na 1203ke keď má budík ako 105Ska (rýchlomer cez celý štít) a má tie klasické fastony na 105/120 Lucasi
19:55:00
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> RadovanSkodovkar: 1203 se stovkovou výbavou se asi taky nedá úplně vyloučit..
19:52:57
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> Bukaj: Černý jo, ale nikdy jsem neviděl na 742/3 tyhle s čistejma hranama, už byly zaoblený, sešikmený a vůbec nějaký celý křivý..
19:06:32
04.02.2016
04.02.2016
RadovanSkodovkar
-> Lůďa: 1203ka?
18:53:53
04.02.2016
04.02.2016
Bukaj
-> Jozka: No, u 742 právě byl největší boom těchto černých konektorů - jen byly od čtyřpólových do dvanáctipólových a bylo jich tam víc...
13:37:48
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> Lůďa: Ty dva osmipólový "obsluhujou" chaos otočných přepínačů (a tuším i motor stěračů) a jsou právě i takhle úplně stroze hranatý, v řadě 742 se tenhle tvar dle mě už vůbec nepoužíval.
-> Bukaj: Jo, průchodka do kufru taky spíš kilí.. fotky bohužel nic moc..
-> Bukaj: Jo, průchodka do kufru taky spíš kilí.. fotky bohužel nic moc..
12:04:12
04.02.2016
04.02.2016
Bukaj
-> Lůďa: Taky bych se přikláněl ke kilu - jednak na škodovku by těch konektorů bylo víc (a nejen osmipólové, ale i šesti a čtyř), pak také ta průchodka rozhodně není užovková...
11:45:34
04.02.2016
04.02.2016
Lůďa
-> Jozka: Prodávající tvrdí, že by to mělo na Stovku být, ale právě ty 2černý konektory mi tam nějak nesedí.
11:38:19
04.02.2016
04.02.2016
Jozka
-> Lůďa: Není to spíš stovka ? Dva barevný konektory na palubku, dva 8-pólový černý..
11:22:25
04.02.2016
04.02.2016
TT_daniel
-> Lůďa: asi mas pravdu..ja mam take na uzovke 1980 v sociálnej vybave-hranate budiky
11:19:33
04.02.2016
04.02.2016
Lůďa
Co by to mohlo být za kabeláž? Tipoval bych první Užovky?
Díky za rady ...
Díky za rady ...