Identifikace dilu...

prohledat
11999 příspěvků (zobrazeno 2401 až 2450) od 04.02.2009 do 08.02.2025, založil/a Targa
řadit dle data
19:25:52
22.01.2019
isti
Jednokomorák s označením DIF24,na ktorý motor patrý?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 22.01.2019 19:25:52
19:23:28
22.01.2019
isti
stovka či niečo iné?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 22.01.2019 19:23:28
19:20:33
22.01.2019
isti
hore,približde dookola je to takto
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 22.01.2019 19:20:33
19:19:10
22.01.2019
isti
-> ondie: Ak sa ku mne taká vec dostane3 Dnes som navofil tie nešťast žalúzie3

dole
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 22.01.2019 19:19:10
16:31:44
22.01.2019
Mejot
-> Bukaj: Díky
21:55:43
21.01.2019
ondie
-> isti: Spokojenej budeš,ale radši bych se vyhnul té číně 4
21:24:11
21.01.2019
Vojťas
-> Bukaj 21.01.19 18:44:51: mno, tohle zdůvodnění zni trosku lip 1
18:44:51
21.01.2019
Bukaj
-> Mejot 21.01.19 17:19:13: Jo, tyhle gumový "dorazy" suplovaly gumové otěrové lišty na dveřích v dobách, kdy je auta neměla z výroby...4

...prostě aby sis při otevírání dveří někde u zdi, plotu atd neorval hranu dveří...
17:54:51
21.01.2019
Tomaso435
-> Mejot 21.01.19 17:19:13: to je aby to zabránilo odření dveří. tak si je odřeš sám tímhle jak to tam bueš pasovat a šroubovat :-D
17:51:28
21.01.2019
isti
-> MVM: OK,na mňa vyskočil príspevok Ondieho že s tým nie je spokojný preto som tak reagoval1
17:41:21
21.01.2019
Mejot
Dík, já že to bylo v bedně dílů a nikdy jsem to neviděl tak se ptám
17:27:51
21.01.2019
Vojťas
-> Mejot: 3 3 to sou odrazka na dvere, deda to mel na kilu myslim
17:19:13
21.01.2019
Mejot
Je to vůbec k autu?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Mejot vložen 21.01.2019 17:19:13
13:45:17
20.01.2019
MVM
-> isti 20.01.19 13:35:55: Proč vy*rat? Máš tam fotky TAZ 1500 lamely. 1203 má myslím šest drážek (už okem poznáš že to není 120ka). A TAZ 1500 5q má ty drážky hustější (10??) Někde doma tu "čínskou" odpruženou lamelu asi mám.. jen ji najit/nafotit se mi zrovna nechce 3
13:35:55
20.01.2019
isti
-> MVM: Akože mám sa na to vy*rat?3
13:03:56
20.01.2019
stepan
-> stepan 18.01.19 21:59:03: Rozměrama přesně jako 120, jenom má to žebro napříč.
12:58:04
20.01.2019
isti
-> ondie: 3
12:31:58
20.01.2019
ondie
-> isti: Tak mu to alespoň vytiskni,ať nenosí v peněžence celej život mrkev 3
12:27:33
20.01.2019
isti
-> ondie: To je pravda ale možno to nebudem pozerať ja.
12:14:55
20.01.2019
ondie
-> isti: Pro ten střed u těch lamel š1203 versus TAZ1500 stačí jen natrénovat oko,neni to těžký poznat.
12:13:13
20.01.2019
ondie
-> Bukaj: Mám za to,že se navíc taky lišila ještě délka té spojkové vypínací tyčky u úplně posledních modelů,které měly už spojkové ložisko v plastovém obalu,ke kterému náležela i speciální kolíbka /vypínací páka.
11:58:52
20.01.2019
isti
-> stepan: OK,takže radšej brať zo sebou hriadel.

-> Bukaj: Dobre,čiže odlahčená je posledná verzia.
11:43:59
20.01.2019
stepan
-> isti: 4q má 6 drážek, do škodovky pasuje z 5q pokud vím.
11:41:22
20.01.2019
isti
Ako je to so spojkovou lamelou 1203/1500?Ak hovoríme o priemere 190mm tak všetky sú odpružené a pasujú do 130-ky či je iné pre motor 1203 a TAZ1500?
22:15:03
19.01.2019
Bukaj
-> isti: No, myslím, že MB mělo jinak dlouhou tu šestihrannou uzavřenou matici s "kulkou" na konci (kvůli jiné tloušťce lamely a hloubce setrváku), kila a užovky měly tu verzi jako MB, ale delší a Mka měly jinak tvarovanou tu hlavičku (úspora materiálu?) a délku tyčky (přechod z packového přítlačáku s plochým ložiskem na lamelový přítlačák a ložisko s vystouplým lemem).

Nejsem si tedy jist, zda to bylo přesně na rozmezí MB/kilo"užovka/Mko, ale plusmínus...
21:56:12
19.01.2019
isti
-> Bukaj: Líší sa dlžka tohto bazmegu?Ja som myslel že tyčka je kratšia/dlhšia.
21:32:36
19.01.2019
Bukaj
-> isti: Byly asi tři typy - jednak dvě různé délky a dvě provedení zakončení tlačítka...
20:29:34
19.01.2019
isti
Neviemakosatovolá k spojkovému valčeku na prevodovke.Pravý má inú hlavu ako ostatné,je to nejaký starý typ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 19.01.2019 20:29:34
21:59:03
18.01.2019
stepan
Na co může být tahle podlaha?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od stepan vložen 18.01.2019 21:59:03
11:01:48
13.01.2019
isti
-> Bukaj: OK
10:22:41
13.01.2019
Bukaj
-> isti: Pístní kroužky 1000/100 a 1100/110 jsou stejné pro čtyřkroužkové písty a pro 100/105 a 110/120 pro tříkroužkové písty...
09:55:25
13.01.2019
isti
-> Bukaj: Práveže meral som piesty ktoré sú vraj na tisícku a tam to vychádzá na 60mm.Ale u akej motorky by bol taký velký piest?Inak je to jedno lebo z tých čapov mám len 3 a 1 kusov.

Piestné krúžky skoda 100 a 1000 sú rovnaké?
09:06:01
13.01.2019
Bukaj
-> isti: Nerad bych kecal, ale tuším, že 1000MB má pístní čep 18 mm, ale délku 60 mm (respektive 59,8? nebo tak něco), 56 mm délku čepu měla myslím 105, ale zase průměr 20 mm.

Takže kdybych měl střílet od boku, tak bych si tipnul, že jeden z těch čepů bude na Spa/Oct/Fel/1201/2/3... a ten druhý na nějakou motorku. Ale je to jen tip, ber to jen jako vodítko, kde pátrat...4
20:38:02
12.01.2019
isti
Piestné čapy,priemer 18mm,jeden má dlžku 54,5mm,druhý 56mm.Dlhší má tenšiu stenu ako kratší.Vie niekto do ktorého motora patria?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 12.01.2019 20:38:02
10:12:48
12.01.2019
Bukaj
-> Jozka: Víš co? Dej mi žádanou konfiguraci karburátoru, já tu něco poskládám a stavím se někdy příští týden. Mám v plánu jet do Plzně, tak to už je na půl cesty 4
10:07:25
12.01.2019
Jozka
-> Bukaj: Asi tak nějak.. skoro mám chuť se vrátit o krom zpět, nějak zalepit ty nemocný závity a plesknout tam nazpět původní karb (+ novou membránu jistoty)..
09:57:40
12.01.2019
Bukaj
-> Jozka: Tak motor se mohl uchlastat i výpary benzínu z klikové skříně, nemusel být na vině karburátor, ale práv to čerpadlo...

Nicméně jinudy, než přes membránu, nebo sání (karbec) se tam benzín dostat nemůže...

...a ze SEDRu by musela vypadnou tryska a téct benzín proudem, aby za 20 minut přibyly 2 litry... 8
22:41:06
11.01.2019
Jozka
-> bajou: Šel jsem po tom čerpadle taky kvůli kontrolce, která začla svítit dokonce na studeným motoru během ladění náhradního karburátoru. Nějakej jeho vrtoch totiž patrně přešel plynule do naředění náplně, možná bez souvislosti s ním, možná ale taky ne.

Mezi ryskama na měrce je tak nějak litr, asi by se dalo říct, že 1 cm zhruba litru odpovídá. Kdysi jsem jeden motor děravou membránou už odpravil, byl v něm navíc taky cca litr benzínu, ovšem bylo to "v zátahu" a při letních teplotách cca 30°C.. Zakukal na klice.



-> Bukaj: Jasně, po ostrý projížďce mi v černým bleskovi benzín normálně vaří tak, že je to slyšet až k volantu. Ale při aktuálních pokusech jsem měl vodu nejvejš sotva na 60ti, takže odpar nula nula nic - a motor se právě po doladění volnoběhu po nějaký (různě dlouhý) době udusil.. Víka jsem navíc prohodil celkem tři, což by znamenalo tři vadný ventily..
22:09:40
11.01.2019
bajou
-> Jozka: Já teda propouštění zjistil asi horším způsobem a to za jízdy, kdy mi problikla kontrolka, jak už byl olej moc řidký. Po odstátí auta jsem zjistil, že mám tak centimetr (možná víc, už si to úplně nepamatuji) "oleje" na měrce navíc. Netroufám si odhadnout, kolik to tak zhruba je v litrech. Pravdou ovšem je, že já měl novodobou náhradu celé pumpy včetně membrány.



Mimochodem, na té náhradě jsem již vyměnil vrchní díl - zvláštně zareagoval s benzinem a začal bobtnat a rozpadat se, sítko - originál je daleko jemnější a membránu - která tedy časem propouštěla 3
21:44:21
11.01.2019
Bukaj
-> Jozka: Tak SEDR má v plovákovce o něco víc, než BS, tak odhadem dvojnásobek? A teoreticky by se mohl přeplavovat vlivem seklého jehlového ventilu, ale to by se pravděpodobně motor uchlastal a udusil...

A že v SEDR/EDSR není žádný benzín před startem studeného motoru, to je vlastnost, nikoli závada. Kvůli ventilu odvzdušnění plovákovky, kterým se z rozehřátého karburátoru odpaří veškeré palivo...8
21:14:33
11.01.2019
Jozka
-> Bukaj: Už jsem ten "olej" vypustil - do nacejchovanýho kýble, takže jsem měrce musel udiveně uvěřit. I studenej tekl jak voda a smrdí po benzínu ukrutně - a je to v tom namočenej SEDR.
21:07:26
11.01.2019
Bukaj
-> Jozka: Hlavně v plovákovce BSka (pokud se bavíme o MB) je celkem asi tak 30 ml benzínu, to bys to musel startovat tak stokrát, aby se benzínem z karburátoru zvedla hladina oleje o víc, než dva litry... 3

Jsi si jist, že ten olej přibyl? neměl jsi třeba jen špatně doraženou měrku při prvním měření? Celé se mi to nezdá...7
21:01:26
11.01.2019
Jozka
-> Bukaj: Celý je to sci-fi..3
18:38:29
11.01.2019
isti
-> Bukaj 11.01.19 17:44:30: Mne sú všetky rovnaké3
18:34:15
11.01.2019
Bukaj
-> Jozka: Jako myslíš, že by byl "děravej" karbec a obsah plovákovky odtekl sáním do válců a skrz kroužky do oleje? To už je hodně sci-fi, nemyslíš? 3
18:21:39
11.01.2019
Jozka
-> Bukaj: Ono to nebylo 20 minut souvislejch, ale po dvou tří minutách postupně během několika dnů při pokusech. Víceméně pokaždý byla před startem plováková komora prázdná..8
17:44:30
11.01.2019
Bukaj
-> Jozka: No, kudy jinudy? Kdyby to bylo třebas přes karbec, tak se motor udusí. Ale zase dva litry za dvacet minut?9



-> isti 11.01.19 15:48:13: Tohle není na Favorita - ten měl jen jeden typ komory. Toto je novější náhrada (nerozebiratelná - bez možnosti vyměnit či podložit pružinu) pro 105/120. Tedy tou 120 si nejsem zcela jist, vím, že tato podtlakovka bývala často na Magneton rozdělovačích š 105 z devadesátých let...
15:48:13
11.01.2019
isti
-> Bukaj 11.01.19 09:56:44: Že to vyzerá ako na favo,ale nie je.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 11.01.2019 15:48:13
14:37:20
11.01.2019
Jozka
-> bajou: Aha.. zajímavý.

Nu, já někdy koncem léta právě ze zásob vybral měkčí a pro jistotu i starší (černou). Mate mě navíc masívnost "přepadu" - ty víc jak dva litry navíc se tam dostaly po pár minutách chodu motoru (odhaduju nejvejš tak 20 -25 minut dohromady).
Extreme Tyres