-> Pavel P.. 08.08.21 23:41:33: Jsem si na tenhle post vzpoměl, jen s drobným zpožděním ti budu muset zkazit radost, protože jsem vykoumal že to není nutně blok "na ortodox", ale jen prachsprostej novej blok na první Garde, pár set aut v 82 těmito výstupky disponovalo.
-> SO545 05.10.24 16:01:27: rozměry uložení v nárazníku neznám, ale co měřím origo parabolu, tak šířka 160 (168) mm, výška 84 mm a hloubka (bez žárovky) 65 mm.
-> Jozka 22.09.24 22:08:13: Tak, tak. Tisícovky neměly na domečku excentru ty krycí misky s těsnicími o-kroužky, tudíž jejich domky byly o ten rantlík se zápichem kratší (a úměrně tomu i samotné excentry a šrouby...
-> SO545 22.09.24 19:34:43: Taky jsem kdysi kdesi sehnal stejný šroub. Na pohled stejný, ale kratší. Asi jiný auto. Litr má jinej, stovka ma jinej a stodváca má jinej.
-> Jozka 20.09.24 18:02:40: Já tam dal oil catch tank a to vedení je průchozí až až, ale stejně to kolem té měrky něco vytlačí. Musím s tím něco vymyslet.
I špuntovací měrku jsem si opatřil - ale nepoužil, problém vyřešilo zdvojení odvzdušnění - jedno původní přes nohu větráku, druhej vývod z víka. Sice mi od tý doby straší na motoru tunerskej filtřík, ale olej už se nikde ven netlačí ani při 6000 ot/min..
-> 11mAjA11 19.09.24 20:43:26: Mně právě taky bleje, když tomu nakládám a musím to nějak utěsnit. Asi tam narvu nějakou zátku a měrka bude dílenský nástroj. Nebo nevím, jak to utěsnit
-> Milan 136: Zaměnit nejde. Starší bloky (do M1) měly malou dirku na měrku, novější blokytam mají širší náběh na tu těsnící gumku. Leda starší blok upravit (vyvrtat náběh)