skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> COL: První Favority ho měly určitě...
-> Tomaso435: Původní rapid 136 hlavy měly uprostřed ten nalitek, ne?
Hlava 8v škoda... Otázka zní, je to běžný favorit, nebo rapid 136?
Kanály sací 24.8mm ventily klasika 8mm
Kanály sací 24.8mm ventily klasika 8mm
-> James1991: Jo, pravák.
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: Mě by se hodily možná tyhle divnější.. kdyby měla ta válcová plocha na "přírubou" průměr do 73 mm.

-> Enggik 04.01.25 17:30:30: tak mám celou sadu v hodně dobrým stavu. Spíš novou . Klidně je prodám
-> Tom Troll: Tyhle pokličky do jiných kol než ,,angličanů" fakt nedostaneš. Angličani maj daleko větší středovku 

-> Mejot 03.01.25 19:39:03: Tyhle jsou na první plechový 13ky co se dávaly na západě na užovky.
Jesli máš celou sadu, nebyla by na prodej?

Jesli máš celou sadu, nebyla by na prodej?

-> Mejot 03.01.25 19:39:25: Jak psal Tom, na ,,anglický" plecháče.
-> Mejot: Zápaďácký středovky do plechů, ať už našich nebo taky tamních.
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: Tuhle podivnost měl tuším známej ke kolům 100/1000 Melber..
-> COL 08.12.24 19:25:46: tohle je guma, která drží podlážku kufru ve stovce/erku
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: mám pocit že lada
-> Mejot 03.01.25 19:39:25: mám pocit že lada
-> James1991: Netuším. Oko/oko měly třeba Octávky apod (zadní), ale ty byly mnohem delší. 150 mm zdvih je kratší, než přední na škodovku (175).
Fotka toho tlumiče by nebyla? Není to nějaká varianta tlumiče kmitů přední nápravy?
Fotka toho tlumiče by nebyla? Není to nějaká varianta tlumiče kmitů přední nápravy?
-> saskyn2:
Děkuji moc
Děkuji moc
-> Jozka:
Super, díky za určení
Super, díky za určení
-> Mako101: Téměř zcela jistě do 1000 MB do 10.série. To číslo je fajn, ale v tomhle případě je to jen číslo odlitku a v katalogu se samostatně nevyskytuje (placka komplet s pedálem je značená 10-198-7116).

-> Mako101: Š1000 do nějakého roku měla tenhle kovový.
Zdravím a přeji hezké svátky vánoční,
mám prosbu, nepoznal by někdo z jakého vozu pochází tento plynový pedál? Je podobný těm na vozy Š1000-100-120, ale zajímavé je na něm plechové provedení a sériové číslo odlité na druhé straně než bývá obvykle... Pátral jsem na netu, ale bezvýsledně, napadá mě jestli je to vůbec z auta?, zda to nemůže pocházet např. z nějaké zemědělské techniky...? Neexistuje nějaký katalog, databáze dílů dle jejich výrobních čísel?
Za případné tipy předem děkuji
mám prosbu, nepoznal by někdo z jakého vozu pochází tento plynový pedál? Je podobný těm na vozy Š1000-100-120, ale zajímavé je na něm plechové provedení a sériové číslo odlité na druhé straně než bývá obvykle... Pátral jsem na netu, ale bezvýsledně, napadá mě jestli je to vůbec z auta?, zda to nemůže pocházet např. z nějaké zemědělské techniky...? Neexistuje nějaký katalog, databáze dílů dle jejich výrobních čísel?
Za případné tipy předem děkuji
Ahoj ve spolek. Netuší někdo tlumiče PAL OKO/OKO v rozměru P26x150 443621214000?
Díky
Díky
-> Bukaj: No, to jediné můžu vyloučit... :D Leda by to bylo po dědovi, co měl 1000mb, ale na to to bylo na divném místě (moje Rapidi věci, ta tehlice tam přijela omylem mou rukou) a nevím, proč by toho měl víc než jeden kus...
-> COL: Možná s tou těhlicí na kilo? 

-> Bukaj: Díky. To by mne zajímalo, kde se tu to vzalo...
-> COL 15.12.24 13:10:23: Pružinka přepákování táhla plynu (u karburátoru) 1000MB-kilo-užovka (do modelu 79)
-> COL: neni to kufrova pruzina z kila?
-> Bukaj: Tak až na ten stromeček to vše jde nějak řešit. Proto se zpateckou zachazim dedkostylem.
-> COL: No, to je to - "neprasit" - to se mi nějak moc nedaří u žádné škodovky. Takže na části mých vozů je v háji synchron na trojce, na další části na dvojce a zbytek má ohoblovaná čela zubů na zpátečkovém kole. A stromečky budou mít v háji zuby zpátečky asi všechny...
Ale zatím to všechno řadí a jezdí

Ale zatím to všechno řadí a jezdí

-> Bukaj: což kolečko, to vem čert, ale stromeček... na druhou stranu, pokud je to dobře nastavený a alespoň na zpátečku člověk neprasi, vydrží to. Já většinou dojebu packy synchronu.
-> COL: Pravda, moc se to nekazí. Na rozdíl od zpátečkového kola...

-> Bukaj: Dík, tak to hodim do materiálu, tohle potřebovat nejspíš nikdy nebudu.
-> COL 09.12.24 02:06:31: Čep zpátečky
-> David.: Vida, to bude ono. Díky.
-> COL 09.12.24 02:06:31: jestli dobře vidím, tak to je čep zpateckoveho kola do převodovky.
A máme tu poslední věc. Co je zač ten cep vlevo? Vpravo je cep diferenciálu, který znám. To vlevo má stejný průměr, je pár mm kratší a místo slepé díry má drazku.
-> Bukaj: To asi nebude problém stocit, pokud je to jediná věc. Teď je cílem to dát buď do kategorie hodí se/hodí se po úpravě, nebo nehodi se vůbec.
-> COL 08.12.24 20:52:44: Když ten břit odfrézuješ, aby sis o něj neprošoupal nebo nepotrhal manžetu...

-> COL 08.12.24 19:25:46: Favorit a Felda - na chladičovku - uložení tyčky, podpírající kapotu, když zrovna kapotu nepodpírá 

-> COL 08.12.24 17:13:11: Tohle je na maticové řízení - na té matici je přímo navlečená prachovka kloubu. Ty zkosené jsou na hřeben...

-> COL: Neskúšal som ale asi u hrebeňa je to skosené preto aby sa to nedotýkalo manžete.
-> isti: Díky! Je to použitelný i na hřeben? Ta plastova miska v tom je stejná...
-> COL 08.12.24 17:13:11: Je to přípojka řídicích týče, k maticovému riadeniu.