-> Tomaso435: Jo, a podle těch plastových krytů na zadních tlumičích jsou na kilo. MBčko mělo kryty plechové a 105/120 měly zadní tlumiče bez těch krytek
-> Tomaso435: Asi normální tlumiče na zadohrab, ne? Přesně to určíš dle vyraženého označení typu a délky zdvihu - 26 x XYZ (přední mají zdvih tuším 110, zadní 175 kyvka a 200 vlečka)
13:58:09 23.05.2020
Tomaso435
Tlumiče zadky asi klasika 120 38.5cm. A předky kam zaradit? Maj 28.5cm
-> Borderer: Podla mňa ano,otvor je v tom iba taký velký aký hrubý je tyč.
20:04:58 21.05.2020
Borderer
Je tohle prosím ta bájná průchodka tyče řízení u šneka? Mám ji už několik let a když teď vidím, jak malej otvor je potřeba přetáhnout přes kloub, tak si nejsem úplně jistej.
-> Tomaso435 04.05.20 20:38:14: mechanismus stěračů kilo
sklíčko jak říkáš litr
plovák bude litr podle černého vrchu
bazmek s pružinou je uchycení filtru v airboxu
a ten kohout je od topení litr kilo.
teda alespoň myslím
20:38:14 04.05.2020
Tomaso435
mechanizmus stěračů litr kilo ?
sklíčko spz litr ?
plovák litr kilo ?
ten baznek s pružinou netušim co to je ani kam,
a ten ventil? kohout? netuším co a ani kam ...
-> isti: Tuším, že jich někde mám asi dvacet párů z výprodeje...
21:38:51 02.05.2020
isti
-> Bukaj: Náhodou nemáš záujem formou výmeny o páky s menšou dierou?Ale mám len na jednu stranu.
21:36:01 02.05.2020
Bukaj
-> isti 02.05.20 21:28:23: Ten s menší dírou je na tisícovky a první kila, které neměly samostavy, ale byl tam jen krátký čep se závlačkou...
...a ty čepy samostavů se segerkou je pravděpodobně nějaká modernizace nebo slepá ulička...
užovky do detailu tak moc neznám,ale je to zajímavý že tam matky byly u všech. Protože MIčky to většinou neměly a pak to bylo standardně od MII.
16:22:01 29.04.2020
Jozka
-> Vojťas: Posledně jsem dával pevní zadní už origo komplety a i to je sakra dávno.. Tuším, že přední jsou jen delší a vzadu nějak ten přebytek plandal, ale bez záruky - snad někdo bude vědět přesnějc.
16:08:58 29.04.2020
Vojťas
Jasny, diky tak tim je to pase protože ty otvory na navijeci pasy tam opravdu nejsou
Zadni pevnr pasy byly v necem jine nebo muzu pouzit predni s temy spravnymi protikusy?
14:31:02 28.04.2020
Jozka
-> stepan: Jo, asi jo - měl jsem návod sice nějakej, ale to kotvení se bastlit vůbec nechtělo..
14:22:30 28.04.2020
stepan
-> Jozka: Není tam kotevní bod na naviják ani díra v platu.
Užovka má kompletní kotevní systém na zadní pevný pásy patrně úplně od počátku výroby, zcela jistě od ledna 77 (nejstarší ze tří, kterou jsem vybavoval).
Na samonavíjecí dozadu jsem dlabal, byla tam nějaká potíž, kterou se mi nechtělo pro velmi občasný užití řešit.
11:00:51 28.04.2020
stepan
-> David.: Matky na protikusy jsou na všech užovkách.
10:48:07 28.04.2020
David.
-> Vojťas: ty spodní s kulatými protikusy jsou favorit.jinak u užovky ti budou nejspíš chybět kotevní matky u nádrže (na protikusy) Ty byly standardně až od modelu MII a pokud je to starší užovka tak ani pod platem nemusíš mít(ale můžeš) kotevní bod na ten navíječ, protože pokud se tam dávaly, tak byly nenavíjecí . takže bych toto zkontroloval.
07:33:17 28.04.2020
Bukaj
-> Vojťas: Origo jsou ty dlouhé protikusy, ty krátké byly ve Faforitech (nižší sedáky a výše kotevní místa). Tuším, že v později prodávaných sadách (v 90. letech) Moravanů byly protikusy už s designem těch novějších (kulatější a tlačítko zboku černé)...
U užovek si nejsem jist, jestli měly kotevní bod pro navijáky zadních pásů, ale určitě neměly díry v papundeklu zadního plata, takže se domnívám, že navíjecí dozadu nepůjdou...
21:36:44 27.04.2020
Vojťas
Foto 2
Btw do uzovky 81 i 82 by s tim Problem bejt nemel ne
-> Tuner#2: Ok díky. A nevíš jestli mu chybí nějaká krytka nebo to je takhle celé. Půjde do Rapida tak přemejšlím jak to udělat aby nebyla vidět matka nebo ji nechám bejt.