skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Bukaj: Díky. Tohle vypadá jako nasekaná metraz, upravený vrsky to nema.
-> COL: M/užovka.
Šířka cca 14 mm, výška 10 mm, délka cca 62 cm. Užovka (ač má tlustší sklo) má tu sametku silnější (vpravo).
Jinak Favorit má stejný profil, jako Mko, jen délka nařezaných (z metráže) sametek je kratší.
Prodávaly se buď hotové sametky (uříznuté z metráže na míru a s výřezem pro usazení v horní části vodicího sloupku) nebo metráž, případně nařezaná metráž bez výřezu.
Podle Tvého popisu a fotky -> COL 25.11.24 23:27:20: je ten profil vlevo ten správný na 742 (dle tloušťky nejspíš užovka)
Šířka cca 14 mm, výška 10 mm, délka cca 62 cm. Užovka (ač má tlustší sklo) má tu sametku silnější (vpravo).
Jinak Favorit má stejný profil, jako Mko, jen délka nařezaných (z metráže) sametek je kratší.
Prodávaly se buď hotové sametky (uříznuté z metráže na míru a s výřezem pro usazení v horní části vodicího sloupku) nebo metráž, případně nařezaná metráž bez výřezu.
Podle Tvého popisu a fotky -> COL 25.11.24 23:27:20: je ten profil vlevo ten správný na 742 (dle tloušťky nejspíš užovka)

-> Bukaj: Neměl bys někde po ruce sametu a-la S120 k vyfoceni?
-> COL: Takovýto typ a tvar sametek měla většina vozidel (a strojů) na pohyblivých oknech (stahovačky či šoupačky) od sedmdesátých do osmdesátých let (starší ročníky měly jinak řešený "samet" - "flokování" nebylo přímo na gumě, ale na plátěném podkladu).
A podle tloušťky skla a profilu plechu, ve kterém se sklo pohybovalo, se lišil i tvar (tloušťka, hloubka, usazovací břity) té sametky...
...takže klidně to může být sametka bočních skel Š 100/110, ale taky třeba 1203, Avia, Tatra, LIAZ, Desta... cokoli

A podle tloušťky skla a profilu plechu, ve kterém se sklo pohybovalo, se lišil i tvar (tloušťka, hloubka, usazovací břity) té sametky...
...takže klidně to může být sametka bočních skel Š 100/110, ale taky třeba 1203, Avia, Tatra, LIAZ, Desta... cokoli

Poznal by někdo, co je to za sametky? O levé jsem si myslel, že je do deliciho sloupku dveří na š 12x, ale noc se ji tam nechce. Pravá je větší a měkčí. Levá má délku cca 62cm, pravá cca 85 (což je i víc než délka toho sloupku). Šířka obou je asi 13mm.
-> Tom Troll: No, když nasekali odlitky bloků pro prototypy a ověřovací série, tak je přece nevyhodí, ne? 

-> Pavel P..: Protože je tam docela dost aut ze správné výseče výroby.
-> Tom Troll: a kde jsi tuhle informaci získal?
-> Pavel P.. 08.08.21 23:41:33: Jsem si na tenhle post vzpoměl, jen s drobným zpožděním ti budu muset zkazit radost, protože jsem vykoumal že to není nutně blok "na ortodox", ale jen prachsprostej novej blok na první Garde,
pár set aut v 82 těmito výstupky disponovalo. 


-> Bukaj 05.10.24 16:10:43: vdaka...
asi nemam ten naj telefon....ale akosi som origo rozmer nenasiel.
asi nemam ten naj telefon....ale akosi som origo rozmer nenasiel.

-> Milan 136: Aha, vidíš, o co přicházím :-D
-> Bukaj 05.10.24 16:04:05: Sám bych to nevěděl. Ale stačí použít chytrý telefon a Google a za 5 vteřin jsem věděl 

-> SO545 05.10.24 16:01:27: rozměry uložení v nárazníku neznám, ale co měřím origo parabolu, tak šířka 160 (168) mm, výška 84 mm a hloubka (bez žárovky) 65 mm.
-> Milan 136 05.10.24 13:01:43: Jo, bezva, to bude ono, díky 

chlapci bude to rozmerovo sediet do favorita namiesto origo hmloviek ?
www.autodoc.sk/hella/9157 197?utm_medium...
www.autodoc.sk/hella/9157 197?utm_medium...
Netušíte, k jakému stroji je tento pedál?
Můj tip je nějaký pracovní stroj, ale namátkovým hledáním jsem na internetu nic nenašel...
Můj tip je nějaký pracovní stroj, ale namátkovým hledáním jsem na internetu nic nenašel...
-> Eidy: Sériová hadička má stejný vnitřní průměr, ať je použita na spojku nebo na brzdy. Liší se jen koncovky hadic a průměr trubek...
Teď koukám, že ona ta sériová asi nebude o moc větší než teflonka s 3,2mm dírou.
-> Jarda/felda: Koncovek tam mají jak šafránu.

-> Jarda/felda: Koncovek tam mají jak šafránu.
-> Eidy 04.10.24 16:19:13: v odkazu mají různý průměry 

-> Eidy 04.10.24 16:19:13: delaji se i vetsi velikosti
-> Eidy: Udělej si z kousku měděný trubky těch pár centimetrů prodloužení.
-> Jarda/felda: Racingovou hadici právě mám, ale na spojku má malej průtok.
-> Eidy 04.10.24 16:04:39: tak potom leda poskládat "racing hadici" race-shop.cz/2721-brzdove
-hadice-a-fitinky-univerza
lni nebo hledat i v jiných automobilkách- konce budou stejně standartní m10x1 

-> Bukaj: Ano, je to na Kóču, ale mám jinde držák trubky/hadice. Potřebuju tudíž stejný koncovky ale celkovou délku včetně závitů 370-380 mm.
-> Eidy: Spojková bude krátká - jak píše Jozka. Jaké to má mít koncovky? Máš to na škodovácký pracovní váleček spojky, nebo na něco úplně jiného?
-> Eidy: To je asi málo - naměřil jsem jen 330 mm + 12 mm závitu do "pomocnýho" válce, tj. 342 mm celkem.
Dokáže mi někdo oměřit celkovou délku spojkový hadice na 120/130? Včetně koncovek. Potřebuju hadici délky cca 370 mm, tak jestli to odpovídá.
Díky.
Díky.
-> isti 24.09.24 19:31:05: poznam ho osobne..to nieje priekupnik ale majitel zrusenej prevdzky mototechny.
-> SO545: Pána priekupníka si už skúsil?
auto.bazos.sk/inzerat/... /otocny-cap-l-s1000-domcek y-spodneho-ramena-s100.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /otocny-cap-l-s1000-domcek y-spodneho-ramena-s100.php
Netuší někdo tyto ojničky? Pístní čep 20mm, (proříznuté oko), pro kliku 43,5mm. Zdají se nižší než skodovacký..
-> SO545: Já o tomto víkendu budu na soustředku se sborem 
Ale nějak se zkusíme domluvit.
Jinak beru i Ojro, takže nemusíš nic měnit

Ale nějak se zkusíme domluvit.
Jinak beru i Ojro, takže nemusíš nic měnit

-> Bukaj 23.09.24 08:52:53: cez vikend som v Prahe....kolko mam zmenit europenazi na poctive ceske koruny ???
Potrebujem len jednu skrutku ,,,vzal by som domcek bez drazky....ten viem uspesne prerobit a mal by som komplet.
Tie podlozky su tiez zaujimave.....par ich mam . Su v roznych hrubkach.

Potrebujem len jednu skrutku ,,,vzal by som domcek bez drazky....ten viem uspesne prerobit a mal by som komplet.
Tie podlozky su tiez zaujimave.....par ich mam . Su v roznych hrubkach.
-> Bukaj 23.09.24 08:52:53: Já mám zas ty misky - v počtu, kterej už nikdy nebudu potřebovat.. Tuším zčásti dokonce i nově pozinkovaný.
-> SO545: Tak šrouby tu ještě nějaké mám, válečků excentrů mám ještě víc, ale domky jen levé na zúžený čep (17 mm) - s drážkou na pero i bez...
Vymezovacích podložek (kovových i plastových) tu mám hromady a možná by se našly i nějaké ty krycí misky...
Vymezovacích podložek (kovových i plastových) tu mám hromady a možná by se našly i nějaké ty krycí misky...
-> Jozka 22.09.24 22:08:13: Tak, tak. Tisícovky neměly na domečku excentru ty krycí misky s těsnicími o-kroužky, tudíž jejich domky byly o ten rantlík se zápichem kratší (a úměrně tomu i samotné excentry a šrouby...
-> SO545 22.09.24 19:34:43: Kratší šroub je na 1000MB
Nějaké stovkové šrouby bych tu určitě měl, otázka, kdy se k tomu dostanu...

Nějaké stovkové šrouby bych tu určitě měl, otázka, kdy se k tomu dostanu...
-> SO545 22.09.24 19:34:43: Ten krátkej by mohla být tisícovka, ta má na spodních ramenech nejužší "vidičky" a tím i kratší excentry a šrouby..
-> SO545 22.09.24 19:34:43: Taky jsem kdysi kdesi sehnal stejný šroub. Na pohled stejný, ale kratší. Asi jiný auto. Litr má jinej, stovka ma jinej a stodváca má jinej.
Pani akosi sneviem skompletovat spodne ulozenia v 2paroch.
Momentalne zhanam skrutku ktorou nastavujem geometriu a drzi zaroven ulozenie v ramene.
Mam sice 4ks....ale jedna je o dost kratsia....to prve auta mali uzsie ramena ci nieco ine ???
Momentalne zhanam skrutku ktorou nastavujem geometriu a drzi zaroven ulozenie v ramene.
Mam sice 4ks....ale jedna je o dost kratsia....to prve auta mali uzsie ramena ci nieco ine ???
To je Skodovka. Dokud tece, znamena to, ze tam je. Az prestane tyct, mate problem.
-> Jarda/felda:
Já tehdy kdysi uvažoval dokonce i o ucpání vrutem příslušný velikosti.. neb ten "prolis" u měrky byl vždycky po pár km plnej oleje.

Já tehdy kdysi uvažoval dokonce i o ucpání vrutem příslušný velikosti.. neb ten "prolis" u měrky byl vždycky po pár km plnej oleje.
-> Milan 136: Pokud tak, mohla by to dořešit modernizace měrky..
-> Jozka 20.09.24 18:02:40: Já tam dal oil catch tank a to vedení je průchozí až až, ale stejně to kolem té měrky něco vytlačí. Musím s tím něco vymyslet.
-> Milan 136: Taky jsem tohle kdysi řešil..
I špuntovací měrku jsem si opatřil - ale nepoužil, problém vyřešilo zdvojení odvzdušnění - jedno původní přes nohu větráku, druhej vývod z víka. Sice mi od tý doby straší na motoru tunerskej filtřík, ale olej už se nikde ven netlačí ani při 6000 ot/min..
I špuntovací měrku jsem si opatřil - ale nepoužil, problém vyřešilo zdvojení odvzdušnění - jedno původní přes nohu větráku, druhej vývod z víka. Sice mi od tý doby straší na motoru tunerskej filtřík, ale olej už se nikde ven netlačí ani při 6000 ot/min..
-> 11mAjA11 19.09.24 20:43:26: Mně právě taky bleje, když tomu nakládám a musím to nějak utěsnit. Asi tam narvu nějakou zátku a měrka bude dílenský nástroj. Nebo nevím, jak to utěsnit 
