skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
Rapid135 - doktor 21.03.11 17:22:44 napsal: → Martin/125/: jak seš s tim Ivecem spokojené? já s tím nikdy nejel ale slyšel sem o tom že sou to „lepší liazky“ no oproti dafu ati je to kočár :-D
Tak asi ,,největší" náklad, co jsem zatím vez
-> Bobesh: Chtěl jsem se jen zeptat, co jsou zač ty modrý značky, na kterejch to většinou převážíš?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bobesh: Chtěl jsem se jen zeptat, co jsou zač ty modrý značky, na kterejch to většinou převážíš?
-> Martin/125/: jak seš s tim Ivecem spokojené? já s tím nikdy nejel ale slyšel sem o tom že sou to "lepší liazky"
-> Martin/125/: Buhehe, to stojí u nás v Michli - odstavený ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Fuckt nevím...![51](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
-> Bobesh: Tak jsem si přiřadil jednotlivé smajlíky k otázkám a ty odpovědi dávají smysl. Jediné na co jsem tam nenašel odpověď je, co na tom bylo za UN kód? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bobesh 12.03.11 20:24:57: Uáááá.... paráda
Koukám, cisterna v chromu. Libovka
Koukám, cisterna v chromu. Libovka
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Bobesh: Vypadá to jako samolepka, takže to asi sundávací nebylo. Ale stejně by to podle mě mělo být zakrytý když je cisterna čistá. Co na tom bylo za čísla (kódy)? To je dobrý tak někam na letiště taková konfigurace, ne? Asi to bude jezdit někde po dvorku.
12.03.11 23:19:05: Jak jsi to fotil? To sis musel ukroutit ruku, ne? :)
12.03.11 23:19:05: Jak jsi to fotil? To sis musel ukroutit ruku, ne? :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak to chlapče fakt nevím,ADRku nemám a dělat si ji nehodlám,jinak to byla funglovka panna,takže nepoužitý. Vezl jsem to z Terstu do Salzu,pak to vezli dál k zákazníkovi někam pod Hannover.Ale nechtěl bych to ani zadarmo,dílenský zpracování děs-běs. Výrobce "Ali Riza Usta" by se měl stydět,co vypouští z fabriky,učnák hadr. Navíc to ani nemělo ABSku,což na ADRko snad ani nejde. A návěs na pérech a ne na měchách,to je už spíš do muzea.
-> pinokio110: Čoveče ale v globále,když to srovnám,i když je mercedes "řechtáto-hrkáto&quo
t; tak místa a odkládacích ploch dost a kupodivu na nalitý kafe,co mám coby seismometr,tak je snad klidnější,než celý Volvíno i Skanča. Vše po ruce,ovládání pochopí i debil(což u Dafa jsem měl problém s některými spínači),uživatelsky přívětivý. Jen mě vadilo,že ta blešárna nemá pána,což podle toho vypadalo ale jinak proč ne. A my co trochu pamatujem,tak když vzpomenu časů Ávií,Matýsků a Lián,tak je to furt Rolls Royce![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bobesh 12.03.11 20:24:57: Ten je fakt pěknej! To se v našich končinách jen tak nevidí.
-> Bobesh 12.03.11 20:21:35: Neříkal jsi že to byla prázdná nová cisterna? Jak to, že na ní máš tu ADRku (UN+Kemler kód), nemělo by to být zakrytý když je čistá?
-> Bobesh 12.03.11 20:21:35: Neříkal jsi že to byla prázdná nová cisterna? Jak to, že na ní máš tu ADRku (UN+Kemler kód), nemělo by to být zakrytý když je čistá?
Ten Axor je stejně šílenost,máme tam jednoho,když jsem to měl na prohlídce,měl jsem jet s tímhle zázrakem,radši jsem si vzal volno
,to samý s Premiem,do něj mě dostali jen jednou
,to jsou vozy za trest.![121](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/121.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![121](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/121.gif)
-> Bobesh: ten je moc peknej ten freight...
A tohodle mazlíka jsem vezl z fabriky v Eindhovenu do Salzburgu:
-> pinokio110: Tak to jsem sr.čka,přes 70% jsem se nedostal. Ale každý auto má něco dobrý a něco ne,třeba u Skanči je dobrá ta polička okolo pravýho panelu,je kam dát konev i hrnek s kafem,vše po ruce. Jen zásuvek by neškodilo víc,to má Volvo vymakaný. Jinak teď jsem měl půjčenýho Axora,jel jsem na otočku do Trieste do přístavu pro novou tureckou cisternu. Chvíli trvalo,než jsem se skamarádil s fofrklackem s dvojitým "háčkem" ale pak to šlo. Ale ta cisterna byla děs,dvojos na pérech,na "panelbahnu" Villach-Salzburg to skákalo tak,že na mě okolo blikali,mysleli že jedu na hranatejch gumách![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> pinokio110: Pak mě to napadlo, podle toho sloupku (Lidl má jiný šafrování), ale na Penny mi ten barák prostě nepřišel-)
EDIT: A pak ještě podle dopravce, nevim nic o tom, že by Esa jezdila pro Lidly..
EDIT: A pak ještě podle dopravce, nevim nic o tom, že by Esa jezdila pro Lidly..
-> pinokio110: to jako ze 30,5l na 100km? To je teda spotreba.
Davide Penny,tohle zrovna bylo v Novém Městě n.M
Bobeš-Daf je taky auto proti Scanii,tady je ouzký lehátko,jinak auto dobrý,jako vše nové.Na tom PC-měli bychom jezdit nad 85procent,člověk musí na to furt myslet,jezdím piánko,kolem 90procent,nesmí se spěchat,stejně máme normu 30,5 litru
![69](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/69.gif)
Bobeš-Daf je taky auto proti Scanii,tady je ouzký lehátko,jinak auto dobrý,jako vše nové.Na tom PC-měli bychom jezdit nad 85procent,člověk musí na to furt myslet,jezdím piánko,kolem 90procent,nesmí se spěchat,stejně máme normu 30,5 litru
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![69](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/69.gif)
Řazení Nogreen je takovej poloautomat.Buď si řadíš po půlkách nahoru a dolu nebo ti to nabízí kvalty dle předem stanoveného jízdnímu režimu a ty jen šlapeš na spojku.
-> pinokio110 11.03.11 20:12:31: Ale zrcátka máš v elektrice obě,ne? Turci jen pravý. Zlatej DAF,ten má všechny 4. A jeho brzdy,kam se švédi serou... Jinak se Skančou se zle nejezdí. Taky palubní PC umí češtinu,ty tipy pro jízdu,bezva zábava. Posledně jsem se v celkovým skóre dostal na 70% a párkrát mě zasvítilo 5 hvězd s textem "příkladná jízda!" Sem se tetelil blahem![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> pinokio110: ale ty máš zase míň přídavných svjetílek f nárazníčku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pinokio110: Jinak koukám, LIDL. Kterej konkrétně to je?
A za jakýho DC jezdíš...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> pinokio110: Ty máš na zrcátka europředpis - ten se překvapivě na Turecko nevztahuje...
-> Soptikmartin: muzu mit amaterskej dotaz?
co to je to razeni nogreen?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ted koukám i zrcátek má ten Turek mín.Ta moje je výroba 06.2010 , ted mám výrobu 09.2010,to samý,pouze Kogel místo Krone,už né bílej,ale v barvách ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Bobši,oni to pro ty Turky šiděj o poklice?S mým Šemíkem docela podoba.
-> Soptikmartin: jo,něco takovýho jsem zahlídl asi dvakrát i u nás v kh
Před měsícem nám na hasičárně přibyla tato krasavice.Řazení Nogreen a čerpadlo Godiva.Na řazení si člověk zvikne skoro hned ale stejně si myslim že klacek je klacek.
Další kus na obnovu tureckého autoparku,Scania Castor a Krone Cooler před naloděním v Trieste.
-> David29: no tak to je život, to se někdo má
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
soubory.proridice.eu/aetr
_narizeni561_2006/561_graf
icky_SR2011.pdf
Jo, s tim nahrazováním jsem se sekl. Nemám to nějak extrémě naštudovaný, nějak to nepotřebuju - jsem odpoledne doma![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jo, s tim nahrazováním jsem se sekl. Nemám to nějak extrémě naštudovaný, nějak to nepotřebuju - jsem odpoledne doma
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak jsem se dneska byl kousek svýzt tímhle. Bez návěsu. Ten jsem jenom pak zapřahal. No svezení hezký. Jenom by mě asi štvala nutnost si skoro vykloubit rameno při řazení osmičky a to že dráhy řazení ve velký řadě nejsou rovně, ale dozadu jdou mírně vpravo... Ale jde nejspíš o zvyk...
-> David29: nemusíš nic nahrazovat. 15h hodin výkonu můžeš v klidu udělat třikrát do týdne. je to vlastně jen jinak řečený to, že třikrát v týdnu stačí jen 9h pauza.
-> Enggik: Možná to mám blbě... ale vim, že když máš výkon 15h, tak si to pak musíš nějak vynahrazovat nebo co...
David29 24.02.11 23:10:52 napsal: → haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části – 3h a 6h
Jinak 2× do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny po 10h. jízdy můžeš mít v klidu jen 9h pauzu. nikde není napsáno že musí být 13h. Pravda, policajt na to může koukat blbě, ale nemůže říct ani Ň. A to samí po 15h denního výkonu. Vždyť ti pak do 24h zbyde jen 9h !
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části – 3h a 6h
Jinak 2× do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny po 10h. jízdy můžeš mít v klidu jen 9h pauzu. nikde není napsáno že musí být 13h. Pravda, policajt na to může koukat blbě, ale nemůže říct ani Ň. A to samí po 15h denního výkonu. Vždyť ti pak do 24h zbyde jen 9h !
-> David29: Neuchladí. Vez jsem pod tím v létě banány, když bylo 25stupňů. ty vepředu to ještě zvládly, ale ty zadní už chytaly takovou divnou barvu
Mi to používáme jinak. Máme stálou práci z německa, vozíme průmyslový barvy a abych je mohl vozit i přes zimu, tak pod tím topím. Na to nepotřebuješ nějakou přesnou teplotu v rozmezí třeba dvou tří stupňů. Já tam nastavím třeba 12stupňů a vím že na předku bude 11 a vzadu třeba 5. A to mi bohatě stačí,vím že už nezamrznou.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: vikendy jsem mel vzdycky napsany na malym papirku v penezence mozna je tam i najdu :-D ja to totiz nemam jako stalou praci tak jsem si t vsechno nepamatoval. Jinak da se to na netu samozrejme vsechno pohledat
-> David29: to je primo vynatek z ministerstva, a vzhledem k tomu ze oni zpravidla po sobe nic nectou, muze t byt spatne, jak prijedu domu kouknu se na to poradne, mam to presne nekde rozepsane.
-> David29: jo uz som si to precital na tom odkaze co tu bol dany...
a jak je to o weekendoch? ci sa nemoze jazdit uz od piatka poobede?
a jak je to o weekendoch? ci sa nemoze jazdit uz od piatka poobede?
-> haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části - 3h a 6h
Jinak 2x do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části - 3h a 6h
Jinak 2x do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.
A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
-> adamisko: Nenapsal si to trochu blbje?
Po 4,5h řízení musí mít řidič bezpečností přestávku, pokud nenásleduje doba odpočinku. Přestávka může být rozdělena na dvě části, přičemž první část má 15min a druhá 30min
Po 4,5h řízení musí mít řidič bezpečností přestávku, pokud nenásleduje doba odpočinku. Přestávka může být rozdělena na dvě části, přičemž první část má 15min a druhá 30min
-> adamisko: Ď
-> haso: jinak kdyz pohledas dozvis se.
www.mdcr.cz/cs/.../V+r%C3 %A1mci+EU+a+vnitrost%C3%A1 tn%C3%AD+doprava+%28561-20 06%29
www.mdcr.cz/cs/.../V+r%C3 %A1mci+EU+a+vnitrost%C3%A1 tn%C3%AD+doprava+%28561-20 06%29
-> haso: Po 4,5 hod. řízení musí mít řidič nepřerušenou přestávku nejméně 45 minut, pokud mu nezačíná doba odpočinku.Tato přestávka může být nahrazena přestávkou v délce nejméně 15 minut, po níž následuje přestávka v délce nejméně 30 minut.