-> jok3r: to je prd kabina ... a nemusime ist daleko, europske stroje maju podobne ... www.cowboysdoasfalto.com.
br/arquivos/.../scania_lon
gline_00025.jpg
www.radine-trucking.de/17
89.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> jok3r: To nic není...tohle je malý "zázemí "
Jsou modely který to mají mnohem vetší...ale v ČR jich tolik nejezdí
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> bibendum30: ty jo ten ma za tou kabinou jeste hotel ne?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tak zas nějaké ty " úlovky" od nás z práce...tentokráte od soudruhu z USA![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?Ano,systém se užívá už léta,třeba na našich náklaďácích a busech řady 706 s motory LIAZ to byla ona známá páka jako na vyhybku nad motorovým tunelem,která se musela ručo přitáhnout. Elektromagnet nebo vzduch byly až později. Účinek MB záleží na těsnosti výfuku,potrubí a klapky.
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
všude to tak píšou a snad to tak i funguje.když mám otevřený okno a motorovku vypnu nebo se dotknu plynu tak slyšíš jak vyskočí.u mě to asi bude fungovat tak že jednak zavře véfuk a taky elektrika nevodevře vstřiky jelikož mám CR
-> pinokio110: I na Volvu svítěj při motorovce. Daf to má fikaně zkrze nějakou krabičku,která je spíná,pokud je zpomalení výraznější,nikoliv plynulé. Ale stejně na americkej Jake Brake to nemá
www.daf-club.com/video/nh
c-250-cummins-jake-brake-7
62
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> David29: u Scanie brzdovky při motorovce nesvítí,pouze při retardéru nebo samozřejmě pokud ji aktivuješ brzdovym pedálem v poloze těsně před aktivací brzd.
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
U M.B.Actrose se rozsvítily brzdovky při největším zpomalení-tzn.motrorovka na dvojku,pak brzdovky zhasly,dobrá věc.
Jinak motorovky se dávaj furt do nákladáků bez ohledu na to jestli má intardér nebo nemá,i když u některých aut je to jen zvuková kulisa
Matthes, záškodník z TechWebu 29.05.11 13:05:54 napsal:
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
→ Rapid135 – doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira
vyfuk a odpojuje palivo?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> haso: Já si nemyslim, že by to byla nutnost. Ta intenzita neni zas tak silná jako když to zašlápneš
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
-> Jarda/felda: Klasická motorovka nesvítí určitě
-> Rapid135 - doktor, Enggik: Máte pravdu, trklo mě to až v práci
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
Někdo mi to tuším vysvětloval a dneska se to dělá tak, aby píst šel vždy do komprese, pak se odpustil vzduch a dolů už bez tlaku. U osobáku se nafta (benzin) zavírá už při jízdě bez plynu do nějakých otáček (jmenovitě ve Vectře 1,6 16V EGOTEK nad 1500), tak bych se divil kdyby tomu tak nebylo i u moderního náklaďáku.
-> Rapid135 - doktor: Přesně tak, mám MANa TGX r.v.2008 a mám jen motorovku
-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> David29: Motorovka se montuje stále, a retardéry jsou za příplatek (snad jen Scanie ho má v základu).
Jinak na motorovku mi brzdy nesvítily u žádnýho auta (avia, daf, man)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Rapid135 - doktor: A to skutecne tak, ze se uzavira vyfuk a odpojuje palivo?
-> David29: já jezdím s avií E4 z roku 2007 a retardér nemá,jen má motorvku,co sem se díval i novější many mají taky motorovku.asi je to co si připlatíš to máš ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> haso 28.05.11 23:22:26: těm co maji klasickou motorovku by svítit měli
-> haso: Pokud má retardér, tak tam by to mělo být podle intenzity brždění (pokud jen lehce přibržďuje tak ne, pokud víc tak ano). Pokud je to starší náklaďák, který má jen klasickou motorovku, tak ne.
-> David29: takze to nesvieti? to by vysvetlovala preco som sa tak extremne rychlo blizil k dacomu co nevyzeralo ze brzdi, a pritom...brzdilo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> haso: Ne. Tuhle specialitu má Scanie a snad možná i Volvo
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě
btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
Ale je to pěkná kokotovina. Pak to vypadá, že řidič je idiot a stojí z kopce na brzdě
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
btw: Motorovka se dnes už nemontuje, dneska je retardér
ma tak dneska napadlo, ked kamion brzdi motorovou brzdou tak mu svietia brzdove svetla?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tam platí to samý kombinuješ rychlost podlahovýho dopravníku a rychlost pojezdu, malá 1, velká 1, malá 2, velká 2 víc asi neutáhá... a navíc ty RMAčka na trambusech/liazkách stojej za houno kurevsky zatěžuje zadní nápravu a rychle pak odcházej ale dost OT
-> kamikaze:
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Něco po roce 1971. To byl pěknej prototyp T815.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> red.bill: None to bylo mysleny trochu jinak... Ze pojedes trambusem po poli treba 50 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kamarádka má pravdu třeba zmiňovaný RUR5 má asi 7 rychlostí podlahovýho dopravníku + rychlost pojezdu (je rozdíl jestli pojedeš na redukovanou 1-5 nebo celou 1 2)
-> kamikaze 27.05.11 21:40:03: nádherný video,díky...
-> kamikaze: kašlat na gumáky já je měl na sobě tak všhovšudy 2x![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Romik: Jen ty holínky jsou stále třeba![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tatra T-157Z www.tatra-club.com/forum- tema/odnoz-od-813-a-815-ta tra-157-agro-6797
-> kamikaze: to video nemá chybu v takovém zemědělství bych chtěl pracovat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: moje praxe je celj podzim povětšino s Trambusem ale nějaké dny sem lítal i traktorem. Dá se to dá řídit jenom tou rychlostí posuvu dopravníku a tím jak šlapu na plyn. takže na rozmetadle jednička a málo plynu tak to jenom tak sypalo ale zase válce hovno krájely ty sračky takže se to zarvalo, já měl na konci zavařené ty spojky na ty kolíčky a rval to jak rus ale na úkor převodovek ale výdělěk byl od rozmetadla tak se nedalo svítit
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To zrovna ne, ale byl bych špatný vidlák, kdybych neměl k podobným věcem přístup. :o)
-> Fén: Ty jezdis s rozmetadlem?
-> kamikaze: Nejlepší výhled. :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chceš udělat naučná videa? :o))
-> Fén: To je prave problem. Nam predelavali letos garaze ve skole a vetsina techniky je pod plachtou
Takze v realu jen kdyz tady jezdili trambusem...
-> kamikaze: Vole![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> kamikaze: Vole
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fén: Nejlépe chodit za rozmetadlem![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A co to okouknout v reálu jak to chodí.
-> Romik: Jo mas recht, regulace (teoreticky) je vejskou vrstvy (u nekterych typu rozmetadel, tady skutecne ne) hnoje a rychlosti pohybu dopravniku na podlaze. Ovsem kamaradka me tvrdi, ze se to da regulovat i rychlosti pojezdu, coz je dle me blbost. Po poli s trambusem prece clovek nepojede 60, aby mohl snizit mernou davku hnoje
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nevím jak regulovat tu výšku ale u toho RMA a to sem ho tahal za traktorem i na tom Trambudu se to dalo regulovat akorát pákou na boku byla tam jednička a dvojka jakože pomaleji a rychleji a otáčkama motoru, u toho Trambusa to na velkou jedničku na plný kotel rozmetalo fakt krásně ale asi tak 5 minut než se střihly kolíky
takže většinou rozmetadlo na jedničku a v autě malou jedničku a tak půl plynu a piánko
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ja do toho jako nevidim moc, ale prave regulace se prece provadi hlavne vejskou vrstvy hnoje u rozmetaciho ustroji a to tady musi stat za prd...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky netuším asi na uleženější hnojiska jako že je tam toho menší vrstva, na matesu pokud to bylo fakt uleželé mi to stříhalo kolíky, jinak my na statku měli na tom vysoké bočnice ale používali sme to jenom an stlaní... a vejde se tam fakt jenom to hovno ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Romik: Ja nechapu na co takovy nizky rozmetadlo je? Dyk se tam hovno vejde ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> venni: Ručko znám tahal sem to za 16145 rozmetadlo na hnůl buď nízké nebo vysoké s bočnicema... já sem s tím rozmetal slámu ve stájích na stlaní ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> venni: Ja to neznal, ale meli to tady driv, akorat rozmetaci mechanismus dali do riti a misto dopravniku na zemi meli plech. Nevim co takovej blbej valnik mel za ucel...
-> Fén:
je to to nízoučký rozmetadlo.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> venni: Není to takovej ten nízkej za traktor?
-> Syny: Já na vejšce nebyl. :o) Dovolím si ale odhadovat, že to má něco společného s dynamikou.
-> Syny: Já na vejšce nebyl. :o) Dovolím si ale odhadovat, že to má něco společného s dynamikou.
-> Syny: to je tak když na motor bez turba se nasadí turbácké čerpadlo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny: ja sa tiez nevyznam do tychto agronomnych komponentov...poznam tak pluh za traktor a kombajn a este fekalny voz ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fén: Tak to se hrde hlasim k tem, co byto nepoznali :) Ale muzes mi popsat metodu modalni redukce
-> Romik: Slusna dymovnice![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Romik: Slusna dymovnice
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)